Kraniosakrální osteopatie


20.06.2019 - 08:10
(Kozoroh) Jana O'Lala
Kraniosakrální osteopatie
Tak jsem včera byla na první návštěvě krania a musím říct, že efekt tedy moc nevidím.. Jsem trochu víc zklamaná. Asi jsem čekala zázrak, který hned pocítím a ono nic. Během procesu jsem vnímala různé bolesti na těle, ale klid a pohodu, uvolnění ne. Jsem z toho rozčarovaná. Uvidím ještě s odstupem.
Máte někdo čerstější nebo vůbec nějakou zkušenost? Jsou zde sice už dvě diskuze k tématu, ale nejdou obnovit.

Příspěvky: Všechny | Lupi

Řazení:
25.06.2019 - 11:11 | Filtr
(Blíženci) Lupi » registrovaná
Já znala takovou jen jednu - a tu jsem to naučila. Ne že by se vrhala po lidech na Václaváku, ale značně rozšířila okruh.
Záleží na tom, jaký ty dotyky jsou......ale slyšela jsem, že jste takoví.
Nicméně vás bude dost maloučko.
I já, rozená tuleňka, samozřejmě jsem u prvních dotyků ve střehu, jaký budou. A ne všechny beru.
Prostě - svůj k svému.
24.06.2019 - 21:56 | Filtr
(Lev) registrovaná » Lupi
K tým dotykom...ako píšeš, že človek túži po dotykoch a Bosch predtým, že si za ne človek ide zaplatiť hoci aj na kranio.

Nemám rada dotyky od neznámych ľudí, vlastne znesiem len dotyky veľmi blízkych ľudí. Deti a mnou milované osoby.
Napríklad na masáži som bola len raz, na doporučenie chiropraktika, pretrpela som to. Nikdy viac...
Nedokážem si predstaviť robiť masérku a dotýkať sa tak ľudí, br.
24.06.2019 - 16:18 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Právě tam je to více pak o té sebedestrukci.
24.06.2019 - 16:11 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Dokonce bych řekla skoro naopak - u vnějšího vězení aspoň víš, kterej hajzl za to může. To se u vnitřního přiznává špatně :4:
24.06.2019 - 16:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
V principu vnější vězení nemusí být vždy horší než to vnitřní.
24.06.2019 - 14:05 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Tak jemu bylo šestnáct, když ho zhaftli, do tibetskýho mnicha měl asi daleko :4: Rodina, co tam s ním pro všechny případy byla, to nazvala, že "tančil na hrobech." Zkátka si na tom příšerném místě definitivně ujasnil, že je to pryč - a že on je svým způsobem vítězem celé té hrůzy.
23.06.2019 - 19:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Je pravda že záleží na tom jak kdo kterou situaci pojme.
Mnozí tibetští mniši prožívali čínské vězení jako nejplodnější období svého života.
Využili to k posílení charakteru a své víry v nauku. Těžkosti oživují, mobilizují ducha.
23.06.2019 - 18:34 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Já taky ne - tak uvidíme, jestli se mi udělá nějaký jasno a případně jaký.
23.06.2019 - 18:33 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buh je tlak
Vím o jednom přeživším. Jestli se vyloženě uvolnil......no, každopádně se tam prý radoval.
23.06.2019 - 18:29 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Už i ta těla? Zatraceně........komu požalovat?
22.06.2019 - 17:33 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Ne, to máš pravdu. Možná mám prostě zkreslený pohled; já když dám na svůj nos, tak se trefuju velmi dobře. Což neplatí jen pro terapeuty, ale třeba i pro autolakýrníky, či koupi pračky :4: Problém nastává ve chvíli, kdy svůj nos začnu podezírat, že čenichá špatně.
Akorát kde není, ani nos nebere.......s čalouníky mám nějaký problém, nedaří se mi vyčenichat pořádného :47:
22.06.2019 - 17:27 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Ujišťuju tě, že se mýlíš, Boši. Minimálně zčásti.
Ano - lidi touží po doteku.
Což ovšem ROZHODNĚ nezaručí dejme tomu rozpuštění energetického bloku - to musíš už vědět, co děláš.
Musím říct, že jsem v rámci výzkumu zkusila obé - náhodný i cílený dotek. A rovněž tě ujišťuju, že v tom byl diametrální rozdíl, a to přesto, že se umím dotýkat velmi ňufinkovatě.
Tohle "rozpouštění bloků" dělám své vnučce, která tedy v žádném případě netrpí nedostatkem mazlení :4: a přesto se jí dělají (pro méně nedůvěřivé - ona si je trošku suší) Samozřejmě to zkoušeli napřed s cvičením, co myslíš! Bylo to ovšem dost málo účinné - spíš to vypadalo, že budou bojovat s lordózou.
Už nebojujou :3:
22.06.2019 - 17:22 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Já nemám problém s důvěrou obyčejné důvěřuju až příliš.
Mám to tak nastavené proto abych nikomu nekřivdil dopředu.
Někdy je člověk příjemné překvapen ale jen málokdy.
Klenotů na světě zas tolik není aby člověk měl hned důvěřovat kdejakému pleticháři od pohledu.
22.06.2019 - 17:17 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Ajajaj..........zas ty potíže s důvěrou :4:
22.06.2019 - 16:25 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Buh je tlak
"Kraniosakrální osteopatie není to samé co např kraniosakrální biodynamika."
Díky za osvětlení. Tak to je zjevně ta biodynamika, na co chodím já. Jenže já si paní kranioterpeutku vybrala instinktivně a neřešila jsem, jestli to má jaké směry, takže je dobře, žes to uvedl, abychom se tu nedohadovali z nedorozumění.
22.06.2019 - 12:15 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Ono to bude spíš tak, že si prostě každý musí najít metodu, co mu sedne. Já třeba cvičením nevyřeším prakticky nic - respektive na chvíli, pak se to vrátí. A že jsem toho zkoušela a jak usilovně! Nejbližší mi bylo taiči, ale že by něčím pohnulo, taky ne. Prostě to musím přerovnat v hlavě a je jedno, jak moc aktivně.
Ale znám samosebou lidi, kteří něčím pohnou v těle a pohne se jim to i v hlavě.
Myslím, že zvlášť v dnešní době je všeobecně funkční jen to, čemu říkám opravárenská medicína; se zkaženým zubem, zlomenou nohou, nebo infarktem samozřejmě taky nebudu zkoušet alternativy, ale napřed se nechám opravit. To mi dopřeje čas, abych se mohla zabývat případnými příčinami, a ty odstranit.
22.06.2019 - 12:09 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Asi. Taky ho mám. Kdybych tě přejela rukama, budu vědět, kde tě bolí a jak moc :1:
20.06.2019 - 18:30 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Já vyzkoušela různé alternativy - prostě proto, že klasická medicína se v případě mých potíží nezmohla na nic a co se dalo vědomě, to jsem zpracovala a odstranila.
Ovšem ty nejhorší sračky si člověk (i člověčice) nacpe takříkajíc až do hadího mozku a tam na ně vědomí nedosáhne.
Po několika různých pokusech jsem zakotvila u homeopatie, která právě to vědomí elegantně obejde, a zapůsobí přímo u zdroje; protože je to ale dost náročná léčba, už se mi to nechtělo, a že vyzkouím ono kranio.
Nevím, jestli jsem se prostě dobře trefila, ale paní je zřejmě opravdu šikovná; v první vlně mě zbavila hluboce uložené vnitřní tenze, které jsem se ne a nemohla jinak zbavit a konečně dobře spím.
A ne!
Ani jedno z toho není žádný simsalabim, je to pořádná makačka a ne - nikdo (rozumnej) ti neslibuje zázraky a ne - není to placebo efekt.
Ten jsem zažila a vypadá to jinak.
Stran toho krania jsem kromě té tenze neměla žádné zadání, takže teď naposledy to brala, jak jí to tam přišlo - teprve uvidím, co to se mnou udělá, prozatím dost bouřlivě reaguju.
Ale to se pozná, až si to sedne.
20.06.2019 - 15:18 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Jana O'Lala
Nene, tady pár vesnic vedle. Ale paní má pracovnu i na Letné, to je pravda.
20.06.2019 - 14:19 | Filtr
(Kozoroh) Jana O'Lala » Lupi
To jsi byla asi u někoho v Praze, že?
20.06.2019 - 11:05 | Filtr
(Blíženci) Lupi
Já naopak od toho čekala jen nějaké drobné úpravy a dostalo se mi bouřlivé reakce už minule. Teď jsem byla podruhé a taky tak.
Ale ony jsou různé druhy - moc jsem to nepochopila, ale mám dojem, že některé se soustředí prostě na zmírnění napětí fascií (těch blan, co jsou vnich svaly - to bude ta tvoje.) Uznávám, že to si člověčice asi vědomě nepomůže a tak nějak jsem si to představovala.
Jenže moje paní kranioterapeutka dělá jakousi hloubkovou, a to už je docela maso.
Mně taky ta reakce probíhala dobré tři - vlastně skoro čtyři týdny. Taky jsem ovšem už osoba v letech a ty prudké změny rozdejchávám pomaleji.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »