Co by mohlo zpusobit to, kdyby vsichni lide: Prestali bojovat se svymi touhami pro pomyslne stesti v predem prohrane bitve proti jejich osudu? Spojili sve mozky a srdce a naslouchali vice svoji moudrost nez svedomi? Nemeli potrebu si stanovovat vladnouci moci a neposlouchali vyumelikovane autority? Namisto sve pravdy zapojili empaticke pristupy?
To vse chapej prosim dvojsmyslne. Co by to mohlo zapricinit ve smyslu pricina a nasledek.
Antony52
» Buddha/2
Nestačí jen "písknout". Ono to povětšině u vyšších bytůstek může trvat hodně dlouho než dojde k jasnému projevu. Mystici tvrdí že čím výše postavená bytůstka v oné "duchovní hierarchii", tím pomaleji přichází. Že nejde o čistě jejich představu lze usuzovat z toho, že třeba občas zjevy jimy vyvolané mohou pozorovat i lidiškové v okolí, kteří o tom co dotyčný páchá nemají nejmenší tušení. Kam zmizeli? On podle dotyčných filosofií neexistuje pouze tento viditelný a hmatatelný svět. Existují podle nich ještě jakési "jemější" formy (Astrální, mentální....etc), sice bežně neviditelné a současnými přístroji neměřitelné, ale každý kdo má trochu chuti a trpělivosti si jejich existenci může v praxi ověřit.
tronco
Bylo, nebylo? To se neda rici, protoze tu proste je. Zrovna je usvit noveho dne a zaroven se smraka k odpocinku. Vse je prosviceno nitkami zlatavych paprsku svetla, ktere hreje a dodava vsemu tak laskavou energii a vse souzni v jedne harmonii. Jsou tu s nami jini tvorove, kteri na Zemi odchazi tez v podobe zvireci a cely prostor prorusta a prokveta energii znamou v hmotnem svete jako soucast prirody v podobe rostlinstva. Avsak zde v Nebeske domovine nemame zadne takove rozdelovani na fragmenty. Je zde zivot v jednote a presto mame vlastni svobodne osobitosti a svobodu vsichni vnimame jako spolecnou zodpovednost za nas vsechny. Takova nepopsatelna rozmanitost, krasa a Laska, o ktere se nasim dusim na Zemi jen sni a nase srdce prahnou po tom vratit se zpet. Obcas se totiz stava to, ze nektera cast z nas se rozhodne zakusit si jit zit pomyslne sam na svoji pest do docasneho ziti omezeneho casem smrti. Je to dost jesitne, ale kdybychom nemeli tuto moznost, mozna by se ztratilo dosti z naseho pocitu svobodneho rozhodnuti. Tatka ma dobry smysl pro humor, i kdyz se nam to v lidskych podobach muze zdat casto nelidske. Ale skutecna jednota a Laska s Nim je dokonala a nic toto proste nedokaze pokorit, protoze z Nej je vse. Je zvlastni, ze o tom dokazu mluvit z Domoviny, kdyz jsem pritom na Zemi, ale to je jen pomyslne a v nepochopeni smyslu stvoreni cloveka k obrazu Bozimu. Kdyz prozivam jednotu, dokazu videt diky Nemu od pocatku veku az do skonani a pritom jsme stale ve stejnem bode. Stejne jako je vesmir nekonecny. Protoze to nejmensi je nejvetsim a vek veku netrva ani zdibet casu, protoze hmota je proste blud, stejne jako cas, ale pritom je to velika bzunda. Porad se neco deje a JE TO JEDNO ! Haleluja
Najdise.cz
» troncoSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Možný to je.Já už měl tolik smyslů života,že ted nemám žádný a kupodivu-taky žiju.
tronco
» Petr204
Byt skepticky a pritom s obezretnosti prozkoumavat neco, na co nikdo v zivote nemuze prijit a nikdy neprisel. Rika se tomu smysl zivota.
Buddha/2
» Antony52
Hmmm, nabídl bych ještě jiný pohled. Co když nevyvolávají? - to slovo mi totiž evokuje něco již existujícího, na co stačí jen písknout (fakt je to božstvo?). Co když jen mají v hlavě nějakou představu a tu si jakoby "materializují"? ... Pak by pochopitelně bylo těžké přinést nějaký důkaz o existenci bůžků. Taky jsem se nikde nedočetl, kam zmizeli ti všichni již vyvolaní bohové - a to by mě fakt docela zajímalo
Najdise.cz
» troncoSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Proč by ne?Já taky nevěřim ani sobě,ale nic nezavrhuju.Snažim se na vše dívat ze všech úhlů pohledu a nedělat žádné závěry.A ve finále je stejně každý jiný a vše vidí jinak,takže jde vlastně o nic.
Antony52
» player
...a taky je to dost nebezpečné hraní si , protože spoustě lidem to uškodí.
Ano, může to také uškodit. Záleží na tom jaký je člověk který takové pokusy páchá a k čemu to využije. Ale mnoho lidí to odjakživa provádí bez jakýchkoliv následků. Co se např. Styku s vyššími bytostmi týká. Provádí takové meditace indičtí bhaktijogini aby se přesvědčili o skutečné existenci bůžka kterého uctívají. Viz pro příklad Ramakrišna a jeho vize matky Káli, či Joga od staré Indie k dnešku, kapitola o Bhaktijoze. Provádí takovou praxi někteří Křesťansští mystici, viz např. spisy Karla Weinfurtera jako Ohnivý keř, či jeho překlad knihy Hrabě de Gabalis od abbého Montafaucona de Villars. Provádí takovou praxi židovští kabbalisté, viz Sefer Raziel ha-malach. Prováděli to adepti antickiých mystérií, vi Jamblichos z Chalkidy, O mysteriích egyptských.... a mnoho dalších individuí. To je co se týká vyvolání vyšších bytostí. Co se týká astrálního cestování, lze využít spánek, respektive poslední myšlenky před usnutím. Ve spánku vystupuje astrální tělo samovolně a tedy stačí je pouze myšlenkami (před usnutím) vhodně nasměrovat. Tento postup je přirozený a tedy naprosto bezpečný.
tronco
Pri prohlizeni prispevku mi napadalo jedine. Od te doby, co jsme okusili jablko ze stromu poznani dobreho a zleho, se nam z toho zamotala hlava.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Souhlasim,Osho v tom měl určitou pravdu,ale určitě tím hlavně myslel,abychom byly beznázorový.Pokud máme dopředu o něčem představu,nikdy neuvidíme pravdu.
player
» Antony52
Ano - leccos jsem o tom přečetl , zatím to věda bere jako fantazírování mozku a taky je to dost nebezpečné hraní si , protože spoustě lidem to uškodí.
Nicméně - uvidíme , co o tom vyzkoumají dál. Musel bych to vidět na vlastní oči , jak někdo vysedá ze své tělesné schránky a co ona dělá potom. A tady je to zajímavé , že tohle nikde zveřejněno není.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Čemu nyní věřím?No asi jsem bez víry,nevim.Když se nad tím zamyslím a vezmu od dětství,tak jsem pořád něčemu nebo někomu věřil a vše se ukázalo v lepšim případě jen zkreslený.Pak jsem začal věřit sám sobě,ale i moje pocity,city mě oklamaly,takže čemu vlastně věřit?Na co je víra důležitá?Je to paradox,čím mín věřím,tím mín jsem zklamaný.Ted momentálně to mám nastavený tak,že nic nezavrhuju,ale ničemu nevěřim.
Antony52
» player
Lidé vymýšlí spoustu různých věcí jak co asi je, jak co mohlo (ale také nemuselo) být. Existují ofšem i tzv. Experimenty a to i v Duchovní oblasti. I když třeba ateisti takové Experimenty zesměšňují jako nesmysl a věřící je odsuzují jako dílko čertíka Bertíka. Může si takové pokusy spáchat kažý sám za sebe. Ukazují že existuje i cosi více než tento viditelný a hmatatelný svět a že tedy může být fšechno úplně, ale skutečně úplně jinak než jak nám předhazuje současná věda. Pokusy se nazývají napříkald astrální a mentální cestování (projekce) a ukazují že v těle existuje cosi neviditelné co může za určitých podmínek vystoupit a jednat nezávisle na něm. A co nemusí zemřít při smrti těla. Tedy něco jako duše. Současnými přístroji ji ofšem pozorovat nelze, takže pro "vědce" neexistuje. Ale kdo takový pokus opravdu zvládně, může páchat tzv. Telekinetické jevy. Existují tzv. Magické evokace, ukazující existenci "duchovních bytůstek" = andílků, diblíků, bůžků.... Každý kdo opravdu chce, může spáchat sám. Návodů je an netu volně habaděj. Jen namátkou Experimentální démonologie od Josefa Durra(volně v pdf). Dotyčné experimenty ukazují že existuje i ono "pofidérní duchovno". A že tedy z Vesmírnem může být fšechno úplně, ale skutečně úplně jinak než jak si představujeme.
player
» Petr204
No - tohle je vědecká studie. Je to studie psychologa , kterej provádí hypnotické regrese a díky přeřeknutí se dostal , kam ani nechtěl. Ale jak říkám - víme kulový.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Vidíš a to je to o čem pořád mluvim.Vše máme naučený,vyčtený,ale co z toho je pravda?Možná všechno,možná nic.Jen proto,že někdo napíše,že se inkarnujem,tak tomu mám věřit?Kdyby to tak bylo,tak nám Bůh dal knihu a mohly jsme si ji přečíst někde na obláčku a nemusely být tady.Mám slepice,kohouta a křečka a ještě jsem je neviděl,že by se modlily,prostě jen jsou,žerou,spý,objevujou svět.Nic víc.Neřeší co by kdyby a proč taky?Věř si čemu chceš,třeba je tvá víra správná.Já věřil intuitivnímu písmu,kartám a podobným nesmyslům a pak přišlo rozčarování.Věřil jsem,že Shamballa,Metrix dokáží léčit a opět jsem zjistil,že je to jen iluze.Ono už jenom logicky,kdyby to fungovalo,tak jak by už dnes svět vypadal.To,že obalíme hovno a vydáváme ho za řízek neznamená,že jíme řízek,ale pořád je to hovno i když někdo může tvrdit,že jí řízek.Toto je moje zkušenost.
tronco
» player
Singularitni neusporadanost plagiatorstvi si domyslela, ze muze byt nepoddajna nezavisle na latentni predurcennosti velkeho tresku pri nemz zbylo 1/60000000 z celkoveho energetickeho potencionalu hmoty a antihmoty v nadrzenem stretu o nadrazennost. A z tohoto odpadu vznikl cely vesmir do posledniho chloupku na tvem warlatu tez teorie P.S. Mi ucil muj guru a mongolsky pastevec Urwukus Warlata
tronco
» player
e=mc2 Toto je rovnice toho, jak se priblizit Bohu. Rovnice tvorive energie. Kdyz si to vezmes do zakladnich fyzikalnich jednotek, tak k tomu, aby teleso mohlo prekonat rychlost svetla, by muselo byt nekonecne malickate s nekonecne velkou hustotou. A to je Buh P.S. jeste pred velkym treskem, protoze Buh neexistuje. Buh JE.
player
» tronco
No - takhle. nejsem mystik. Ale dost jsem se zajímal. Takže mě nejlogičtější přijde toto.
Výbuch singularity a neskutečný chaos hmoty v jedné dymenzi vytvoří světlo vědění (můžeme tomu říkat Boha - tedy nikoli obráceně , že Bůh nechal vybouchnout singularitu). Jenže - v krátké době po velkém třesku byly odstředivé síly tak ohromné , že i to světlo prostě nenechaly konzistentní , nýbrž ho velkou část odehnaly a roztrhaly na kvintiliony odštěpků.
A ty mají tendenci se do světla vědění vrátit. Jsou to duše. ale zdaleka ne všechny. Některým odštěpkům se líbí poletovat vesmírem v nekonečnu a nazdařbůh. Jen některé sa samy rozhodnou inkarnovat a vlastně se vrátit na tu cestu zpět.
Jinak jsem názoru , že ani světlo inteligence , světlo stvoření života nebylo zpočátku nijak hotové , vyvíjelo se. A přes osvícení těch jednotlivých odštěpků přichází ta zelená na semaforu.
Ale tohle je jen moje vize , z největší pravděpodobností nepravdivá. Jen mě to tak nějak dlí v mysli.
Tudíž - tímto odpovídám Petrovi , náš domov je Bardo , jakási dimenze , odkud chodíme inkarnovat na různé světy , abychom dosáhli osvícení a mohli opět splynout s Bohem či Světlem.
Najdise.cz
» playerSystémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
A kde je náš domov?Nebo kdo jsme?A kdo řekl,že se máme něco učit?A co vlastně?Co se učí zvířata,rostliny?A k čemu vlastně?Bůh je přece dokonalý,proč by nás stvořil nedokonalými?Už léta si lámu hlavu,co ode mě vlastně Bůh,vesmír chce,at jsem měl,co jsem měl,stejně si to vzal.Když ničeho nedosahuju,tak mě okolí bombarduje,že se lituju.Pořád samá buzerace,kde je ředitel tohoto blázince?Rád bych podal stížnost,protože to nechápu a mám občas pocit,že si na mě Bůh,vesmír zasedl.
tronco
» player
Ja jsem se zatim nerozkoukal. A je fakt, ze je na co se divat. Kaznice. To je dobry primer. Trest za to, ze jsme se "dobrovolne" s odvazlivosti a trochou pychy troufli jit do teto skoly, abychom dosli pokore, protoze to ucivo sami nezvladneme
Playere, ono je to tak nejak porad jedno s druhym. Muzes se modlit za nekoho, koho si myslis, ze nenavidis a muzes zabit nekoho, koho si myslis, ze milujes. Vecna dualita, paradox. Vcera jsem sel malem do afektu a to je svinstvo. Od te doby se smeji cele situaci, snazim se neuvedomovat si to a zaroven jsem se vyprofiloval v potlacovani svych emoci, ale proste nemuzu jen tak prehlidnout psychosomaticke projevy, kdyz mi vyskakuje brambora ze lzice pri obedu. Myslim si, ze jsem klidny. I se projevuji klidne a necitim absolutne zadnou agresi, ale lzu si. Lez a nenavist druhe osoby mi vyvolala tenhle stav a ja si stejne veci vzal jako brneni. Vim, ze to je tuze spatne, ale nemam moc na vyber. A jsem jak papinak. Nevnimam vsak ten tlak uvnitr, vnimam jen ten hrnec. Nesmi vybouchnout. V ten okamzik by neprisly vycitky svedomi. Jen pomyslna uleva. .... nezbylo by z te osoby nic, jen krater. Ale neni to spravne. To je rozhodnuti. Neni to na zaklade strachu z trestu, ktery by nasledoval od vladni moci. Pred tou bych byl schopen se hajit tim, ze jsem udelal dobrou vec. Mel bych i dobry pocit satisfakce jeste pred vycitkami a nevim, jestli by se vubec dostavily. Lzu. Dostavily by se. Ale porad to neni tim, co by mohlo ovlivnit me ciny, pokud nasloucham svemu cistemu vnitrnimu hlasu... No jo a vec druha... sice prozivam peklo a v ramci prirozene lidske touhy po tom byt lepsim clovekem dumam nad tim, co je v tematu diskuze, ale to peklo k tomu neni podminkou. Dumal bych o tom, i kdybych byl v lepsim levelu...
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
Já jsem toho názoru , že věci fungují , jak mají a že Země je v podstatě naše škola a káznice zároveň. Nikoli náš domov.
Tudíž , že zde jsme defacto najmutí na práci.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
Já jsem toho názoru , že věci fungují , jak mají a že Země je v podstatě naše škola a káznice zároveň. Nikoli náš domov.
Tudíž , že zde jsme defacto najmutí na práci.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === A kde je náš domov?Nebo kdo jsme?A kdo řekl,že se máme něco učit?A co vlastně?Co se učí zvířata,rostliny?A k čemu vlastně?Bůh je přece dokonalý,proč by nás stvořil nedokonalými?Už léta si lámu hlavu,co ode mě vlastně Bůh,vesmír chce,at jsem měl,co jsem měl,stejně si to vzal.Když ničeho nedosahuju,tak mě okolí bombarduje,že se lituju.Pořád samá buzerace,kde je ředitel tohoto blázince?Rád bych podal stížnost,protože to nechápu a mám občas pocit,že si na mě Bůh,vesmír zasedl.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
tronco (* 13.11.1976) Muž
Ja jsem se zatim nerozkoukal. A je fakt, ze je na co se divat. Kaznice. To je dobry primer. Trest za to, ze jsme se "dobrovolne" s odvazlivosti a trochou pychy troufli jit do teto skoly, abychom dosli pokore, protoze to ucivo sami nezvladneme
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
No - takhle. nejsem mystik. Ale dost jsem se zajímal. Takže mě nejlogičtější přijde toto.
Výbuch singularity a neskutečný chaos hmoty v jedné dymenzi vytvoří světlo vědění (můžeme tomu říkat Boha - tedy nikoli obráceně , že Bůh nechal vybouchnout singularitu). Jenže - v krátké době po velkém třesku byly odstředivé síly tak ohromné , že i to světlo prostě nenechaly konzistentní , nýbrž ho velkou část odehnaly a roztrhaly na kvintiliony odštěpků.
A ty mají tendenci se do světla vědění vrátit. Jsou to duše. ale zdaleka ne všechny. Některým odštěpkům se líbí poletovat vesmírem v nekonečnu a nazdařbůh. Jen některé sa samy rozhodnou inkarnovat a vlastně se vrátit na tu cestu zpět.
Jinak jsem názoru , že ani světlo inteligence , světlo stvoření života nebylo zpočátku nijak hotové , vyvíjelo se. A přes osvícení těch jednotlivých odštěpků přichází ta zelená na semaforu.
Ale tohle je jen moje vize , z největší pravděpodobností nepravdivá. Jen mě to tak nějak dlí v mysli.
Tudíž - tímto odpovídám Petrovi , náš domov je Bardo , jakási dimenze , odkud chodíme inkarnovat na různé světy , abychom dosáhli osvícení a mohli opět splynout s Bohem či Světlem.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
No - takhle. nejsem mystik. Ale dost jsem se zajímal. Takže mě nejlogičtější přijde toto.
Výbuch singularity a neskutečný chaos hmoty v jedné dymenzi vytvoří světlo vědění (můžeme tomu říkat Boha - tedy nikoli obráceně , že Bůh nechal vybouchnout singularitu). Jenže - v krátké době po velkém třesku byly odstředivé síly tak ohromné , že i to světlo prostě nenechaly konzistentní , nýbrž ho velkou část odehnaly a roztrhaly na kvintiliony odštěpků.
A ty mají tendenci se do světla vědění vrátit. Jsou to duše. ale zdaleka ne všechny. Některým odštěpkům se líbí poletovat vesmírem v nekonečnu a nazdařbůh. Jen některé sa samy rozhodnou inkarnovat a vlastně se vrátit na tu cestu zpět.
Jinak jsem názoru , že ani světlo inteligence , světlo stvoření života nebylo zpočátku nijak hotové , vyvíjelo se. A přes osvícení těch jednotlivých odštěpků přichází ta zelená na semaforu.
Ale tohle je jen moje vize , z největší pravděpodobností nepravdivá. Jen mě to tak nějak dlí v mysli.
Tudíž - tímto odpovídám Petrovi , náš domov je Bardo , jakási dimenze , odkud chodíme inkarnovat na různé světy , abychom dosáhli osvícení a mohli opět splynout s Bohem či Světlem.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
No - takhle. nejsem mystik. Ale dost jsem se zajímal. Takže mě nejlogičtější přijde toto.
Výbuch singularity a neskutečný chaos hmoty v jedné dymenzi vytvoří světlo vědění (můžeme tomu říkat Boha - tedy nikoli obráceně , že Bůh nechal vybouchnout singularitu). Jenže - v krátké době po velkém třesku byly odstředivé síly tak ohromné , že i to světlo prostě nenechaly konzistentní , nýbrž ho velkou část odehnaly a roztrhaly na kvintiliony odštěpků.
A ty mají tendenci se do světla vědění vrátit. Jsou to duše. ale zdaleka ne všechny. Některým odštěpkům se líbí poletovat vesmírem v nekonečnu a nazdařbůh. Jen některé sa samy rozhodnou inkarnovat a vlastně se vrátit na tu cestu zpět.
Jinak jsem názoru , že ani světlo inteligence , světlo stvoření života nebylo zpočátku nijak hotové , vyvíjelo se. A přes osvícení těch jednotlivých odštěpků přichází ta zelená na semaforu.
Ale tohle je jen moje vize , z největší pravděpodobností nepravdivá. Jen mě to tak nějak dlí v mysli.
Tudíž - tímto odpovídám Petrovi , náš domov je Bardo , jakási dimenze , odkud chodíme inkarnovat na různé světy , abychom dosáhli osvícení a mohli opět splynout s Bohem či Světlem.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
tu
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Vidíš a to je to o čem pořád mluvim.Vše máme naučený,vyčtený,ale co z toho je pravda?Možná všechno,možná nic.Jen proto,že někdo napíše,že se inkarnujem,tak tomu mám věřit?Kdyby to tak bylo,tak nám Bůh dal knihu a mohly jsme si ji přečíst někde na obláčku a nemusely být tady.Mám slepice,kohouta a křečka a ještě jsem je neviděl,že by se modlily,prostě jen jsou,žerou,spý,objevujou svět.Nic víc.Neřeší co by kdyby a proč taky?Věř si čemu chceš,třeba je tvá víra správná.Já věřil intuitivnímu písmu,kartám a podobným nesmyslům a pak přišlo rozčarování.Věřil jsem,že Shamballa,Metrix dokáží léčit a opět jsem zjistil,že je to jen iluze.Ono už jenom logicky,kdyby to fungovalo,tak jak by už dnes svět vypadal.To,že obalíme hovno a vydáváme ho za řízek neznamená,že jíme řízek,ale pořád je to hovno i když někdo může tvrdit,že jí řízek.Toto je moje zkušenost.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Vidíš a to je to o čem pořád mluvim.Vše máme naučený,vyčtený,ale co z toho je pravda?Možná všechno,možná nic.Jen proto,že někdo napíše,že se inkarnujem,tak tomu mám věřit?Kdyby to tak bylo,tak nám Bůh dal knihu a mohly jsme si ji přečíst někde na obláčku a nemusely být tady.Mám slepice,kohouta a křečka a ještě jsem je neviděl,že by se modlily,prostě jen jsou,žerou,spý,objevujou svět.Nic víc.Neřeší co by kdyby a proč taky?Věř si čemu chceš,třeba je tvá víra správná.Já věřil intuitivnímu písmu,kartám a podobným nesmyslům a pak přišlo rozčarování.Věřil jsem,že Shamballa,Metrix dokáží léčit a opět jsem zjistil,že je to jen iluze.Ono už jenom logicky,kdyby to fungovalo,tak jak by už dnes svět vypadal.To,že obalíme hovno a vydáváme ho za řízek neznamená,že jíme řízek,ale pořád je to hovno i když někdo může tvrdit,že jí řízek.Toto je moje zkušenost.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
No - takhle. nejsem mystik. Ale dost jsem se zajímal. Takže mě nejlogičtější přijde toto.
Výbuch singularity a neskutečný chaos hmoty v jedné dymenzi vytvoří světlo vědění (můžeme tomu říkat Boha - tedy nikoli obráceně , že Bůh nechal vybouchnout singularitu). Jenže - v krátké době po velkém třesku byly odstředivé síly tak ohromné , že i to světlo prostě nenechaly konzistentní , nýbrž ho velkou část odehnaly a roztrhaly na kvintiliony odštěpků.
A ty mají tendenci se do světla vědění vrátit. Jsou to duše. ale zdaleka ne všechny. Některým odštěpkům se líbí poletovat vesmírem v nekonečnu a nazdařbůh. Jen některé sa samy rozhodnou inkarnovat a vlastně se vrátit na tu cestu zpět.
Jinak jsem názoru , že ani světlo inteligence , světlo stvoření života nebylo zpočátku nijak hotové , vyvíjelo se. A přes osvícení těch jednotlivých odštěpků přichází ta zelená na semaforu.
Ale tohle je jen moje vize , z největší pravděpodobností nepravdivá. Jen mě to tak nějak dlí v mysli.
Tudíž - tímto odpovídám Petrovi , náš domov je Bardo , jakási dimenze , odkud chodíme inkarnovat na různé světy , abychom dosáhli osvícení a mohli opět splynout s Bohem či Světlem.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - antony52 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
A čemu nyní věříš?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Čemu nyní věřím?No asi jsem bez víry,nevim.Když se nad tím zamyslím a vezmu od dětství,tak jsem pořád něčemu nebo někomu věřil a vše se ukázalo v lepšim případě jen zkreslený.Pak jsem začal věřit sám sobě,ale i moje pocity,city mě oklamaly,takže čemu vlastně věřit?Na co je víra důležitá?Je to paradox,čím mín věřím,tím mín jsem zklamaný.Ted momentálně to mám nastavený tak,že nic nezavrhuju,ale ničemu nevěřim.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Antony52 (* 17.5.1952) Muž
Lidé vymýšlí spoustu různých věcí jak co asi je, jak co mohlo (ale také nemuselo) být. Existují ofšem i tzv. Experimenty a to i v Duchovní oblasti. I když třeba ateisti takové Experimenty zesměšňují jako nesmysl a věřící je odsuzují jako dílko čertíka Bertíka. Může si takové pokusy spáchat kažý sám za sebe. Ukazují že existuje i cosi více než tento viditelný a hmatatelný svět a že tedy může být fšechno úplně, ale skutečně úplně jinak než jak nám předhazuje současná věda. Pokusy se nazývají napříkald astrální a mentální cestování (projekce) a ukazují že v těle existuje cosi neviditelné co může za určitých podmínek vystoupit a jednat nezávisle na něm. A co nemusí zemřít při smrti těla. Tedy něco jako duše. Současnými přístroji ji ofšem pozorovat nelze, takže pro "vědce" neexistuje. Ale kdo takový pokus opravdu zvládně, může páchat tzv. Telekinetické jevy. Existují tzv. Magické evokace, ukazující existenci "duchovních bytůstek" = andílků, diblíků, bůžků.... Každý kdo opravdu chce, může spáchat sám. Návodů je an netu volně habaděj. Jen namátkou Experimentální démonologie od Josefa Durra(volně v pdf). Dotyčné experimenty ukazují že existuje i ono "pofidérní duchovno". A že tedy z Vesmírnem může být fšechno úplně, ale skutečně úplně jinak než jak si představujeme.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - player v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
Jojo - jak píše OSHO , o všem pochybujte , jen nekonečné pochybnosti vás mohou dovézti k pravdě.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Souhlasim,Osho v tom měl určitou pravdu,ale určitě tím hlavně myslel,abychom byly beznázorový.Pokud máme dopředu o něčem představu,nikdy neuvidíme pravdu.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
player (* 20.5.1968) Muž
Ano - leccos jsem o tom přečetl , zatím to věda bere jako fantazírování mozku a taky je to dost nebezpečné hraní si , protože spoustě lidem to uškodí.
Nicméně - uvidíme , co o tom vyzkoumají dál. Musel bych to vidět na vlastní oči , jak někdo vysedá ze své tělesné schránky a co ona dělá potom. A tady je to zajímavé , že tohle nikde zveřejněno není.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - antony52 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
tronco (* 13.11.1976) Muž
Da se verit tomu, ze nicemu neverim?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Antony52 (* 17.5.1952) Muž
...a taky je to dost nebezpečné hraní si , protože spoustě lidem to uškodí.
Ano, může to také uškodit. Záleží na tom jaký je člověk který takové pokusy páchá a k čemu to využije. Ale mnoho lidí to odjakživa provádí bez jakýchkoliv následků. Co se např. Styku s vyššími bytostmi týká. Provádí takové meditace indičtí bhaktijogini aby se přesvědčili o skutečné existenci bůžka kterého uctívají. Viz pro příklad Ramakrišna a jeho vize matky Káli, či Joga od staré Indie k dnešku, kapitola o Bhaktijoze. Provádí takovou praxi někteří Křesťansští mystici, viz např. spisy Karla Weinfurtera jako Ohnivý keř, či jeho překlad knihy Hrabě de Gabalis od abbého Montafaucona de Villars. Provádí takovou praxi židovští kabbalisté, viz Sefer Raziel ha-malach. Prováděli to adepti antickiých mystérií, vi Jamblichos z Chalkidy, O mysteriích egyptských.... a mnoho dalších individuí. To je co se týká vyvolání vyšších bytostí. Co se týká astrálního cestování, lze využít spánek, respektive poslední myšlenky před usnutím. Ve spánku vystupuje astrální tělo samovolně a tedy stačí je pouze myšlenkami (před usnutím) vhodně nasměrovat. Tento postup je přirozený a tedy naprosto bezpečný.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Proč by ne?Já taky nevěřim ani sobě,ale nic nezavrhuju.Snažim se na vše dívat ze všech úhlů pohledu a nedělat žádné závěry.A ve finále je stejně každý jiný a vše vidí jinak,takže jde vlastně o nic.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
tronco (* 13.11.1976) Muž
Byt skepticky a pritom s obezretnosti prozkoumavat neco, na co nikdo v zivote nemuze prijit a nikdy neprisel. Rika se tomu smysl zivota.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Hmmm, nabídl bych ještě jiný pohled. Co když nevyvolávají? - to slovo mi totiž evokuje něco již existujícího, na co stačí jen písknout (fakt je to božstvo?). Co když jen mají v hlavě nějakou představu a tu si jakoby "materializují"? ... Pak by pochopitelně bylo těžké přinést nějaký důkaz o existenci bůžků. Taky jsem se nikde nedočetl, kam zmizeli ti všichni již vyvolaní bohové - a to by mě fakt docela zajímalo
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - antony52 v této diskuzi