Mravní základ v radixu


07.02.2017 - 09:24
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
Mravní základ v radixu
Dnes jsem si vzpomněl, co jsem kdysi četl v nějakých astrologických příručkách (nechtějte zdroj, už vážně nevím), kde se často odvolávali autoři na "vyšší" a "nižší mravní základ".
Například byla popsána pozice nějaké planety a bylo napsáno: "Při vyšším mravním základu bývá tato figura využita ve prospěch celku, nikoli jen osobní zisk." "Při nižším mravním základu dochází ke zneužívání této jinak dobré dispozice." A podobně.

A můj dotaz zní: Kde z radixu poznáte, zda člověk má "vyšší" nebo "nižší" mravní základ? A jak to vyložit skutečně objektivně (bez vlastní projekce)? :25:

Řazení:
28.03.2017 - 19:07 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Mici Angóra
Hádám, že proto, že je nezvládnutej. Kvadráty jsou setrvalý bojový stav - leckdo to s nimi neumí.
Tajga teda nevypadá zrovna na zločince :4:
23.03.2017 - 15:39 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
Jo, za Sluncem :15: Venuše je to možná trochu pedantská, ale jinak zlatá :4:
23.03.2017 - 15:34 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
No asi za Sluncem, tak mladá ani tak stará zase nejsem :1: OK, budu věřit tomu, že moje Venuše je nepoškozená. :5:
23.03.2017 - 15:25 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
:3: Lilith je daleko. Tady to nepočítají jako skutečné apogeum, ale jako průměrné. Takhle vychází až na 21°7´ Panny.
No a to spálení...Příjde na to. Já bych měl mít takhle spáleného Marse a nevím, jestli tomu úplně věřit. I když, Venuše je jiná kvalita. Ale zas vem to takhle - z pohledu progresí se to všechno hýbe, takže nic není spáleného věčně. Byla ta Venuše mezi Sluncem a Zemí, nebo za Sluncem?
:74:
23.03.2017 - 15:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
Díky :1: Podle některých výkladů je právě Venuše tím Sluncem spálená (plus znamením v pádu) a taky je tam ta Lilith, tak nevím, jestli ji brát úplně jako nepoškozenou. Ad Mars-Pluto - dělám co můžu. :4: :17:
23.03.2017 - 14:52 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
:97: Neviděl bych to tak bledě. Pokud tam máš dobře čas, tak Venuši, jakožto vládkyni Vah, nemáš špatnou a je dost podstatné, že je pokupě se Sluncem a má poblíž i dračí hlavu - dobračisko s věrnými přáteli.
Merkur+Jupiter kvadr. Luna+Uran tohleto nestojí bez podpory dobrých aspektů, takže řízný jazyk, impulsivita a občasné se poddání dojmům asi ano, ale že bych kvůli tobě začal chodit kanálama a bál se o život, to ne.

Tvoje lví věci bude kontrolovat nepoškozené Slunce(vládce Lva). No a ty škorpiónské, Mars a Pluto - tam je to trochu lízlé. Asi bych věřil, že místy umíš udělat slušný emoční nátlak a vlny :122: :92:
23.03.2017 - 14:36 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
S tím poškozeným vládcem ASC je to zajímavá úvaha. Můj nicméně není nijak úžasně postavený a se svým zřezaným Jupiterem (i vládcem 9. domu) bych měla být taky přinejmenším morálně flexibilní, ale je mi to celoživotně tak nějak proti srsti. :134:
23.03.2017 - 14:22 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
:1: No jo, taky sedí. Zase špatný vládce Asc. A dokonce i to vězení skrz Mars ve 12.d mu vyšlo :44:

:74:
23.03.2017 - 14:15 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
JJ, to je lepší :1:

Za mě je dobrá ukázka třeba tento - nedávno odsouzený manžel španělské infantky, pro zisk by udělal cokoli bez ohledu na okolí, i když to nemusí být zrovna vražda a má k tomu předpoklad už v nativu:

http://osobnosti.najdise.cz/zivotop…

:17:
23.03.2017 - 14:04 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
A co bys řekla tady na železničního vraha Rafaela Ramireze(min. 15 zabitých)?
http://www.astro.com/astro-databank…

Vládce i obsah 1.domu jsou poškození. Bezcitnost, nepoctivost, paranoia. Mars ani Venuši v Panně nemá špatné, ale v jejich neprospěch "svědčí" poškozený Merkur, takže tady bych to hodil na zvrácenost z rozumu. A zajímavé je, že s vražděním začal, když měl v progresích Mars kvadrát na natální dvojku v opozici - Lunu a Saturn. A jeho prog. Luna mezitím míjela kvadraturou nat. Slunce, Merkur a Uran. V tranzitech mu v tu dobu škodili Uran, Pluto a Jupiter.
Disharmonický základ se potkal s disharmonickými vlivy a bylo vymalováno.
:74:
23.03.2017 - 08:12 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
Podle mě hlavní problém Hitlera nebyla ani tak nemorálnost jako touha po moci a krutost, takže já bych vypíchla Mars v Býku ze 7. kvadrát Saturn ve Lvu v 10. :17:
10.02.2017 - 10:46 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » samostatná jednotka
Díky, aspoň se mám čím utěšovat :4:
10.02.2017 - 10:10 | Filtr
(Váhy) samostatná jednotka » Mici Angóra
Někde jsem slyšela, že čím vyšší stupen vývoje duše, tak rychlejší reakce na vrácení toho co jsme zaseli. Někde něco šlohnu a za půl hodiny mi někdo dá po tlamě. Cigán to šlohne, ale vše mu projde.
10.02.2017 - 09:39 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Marcie
Já mám úplně stejnou zkušenost, mně se vždycky hned všechno vrátí. Možná je to tím, že to mám podvědomě zafixované :1:
10.02.2017 - 08:37 | Filtr
(Váhy) Marcie » Mici Angóra
tak v koži tohoto človeka by som byť nechcela, myslím, že tie kvadráty by ma roztrhli na kusy ... ale myslím, že má veľký potenciál po nejakom turbulentnom životnom období sa zmeniť - ako sa to napr. stáva u nejakých zločincov, že napr. vo väzení sa začnú zaoberať "duchovnom" a úplne sa zmenia ... :3:
09.02.2017 - 16:20 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Dlouho jsem přemýšlela nad příkladem radixu nějakého prokazatelně "nemorálního" jedince, ale nikdo s časem mě nenapadl, tak aspoň takhle, i bez domů je to myslím zajímavé. :5:
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
09.02.2017 - 09:09 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tajga
Jo, Mars kvadrát Jupiter je typický aspekt v radixech zločinců :1:
08.02.2017 - 13:50 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Mici Angóra
No právě, ale jak to pak objektivně (z radixu) posoudit, že? :4:
Jupiter by mohl být. Já zase přemýšlel o Saturnu. Ten je přísný a hlídá nás. A když je poškozen, tak mu to hlídání moc nejde... Nebo to přehání. Těžko říct, no...
07.02.2017 - 09:40 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Já bych řekla, že tam tohle psali právě proto, že v radixu třeba nějaké dispozice můžou být, ale i když jsou dobré, neznamená to, že se člověk nemůže dostat "na scestí" a naopak. Na úplně základní úrovni mám mravnost spojenou s dobrým postavením Jupitera (potažmo obsazením 9. domu). :17:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »