Blízká budoucnost


20.01.2017 - 17:02
(Panna) Arezet
Blízká budoucnost
Ahojda milí lidičkové :1:

Tak mě napadá co se asi bude dít v tomto roce.
Tranzitní pluto mi půjde 8.domem.Začetla jsem se do jedné kratké diskuze co je tady.
Říkám si,že jupí konečně z té 7 vypadne, vlatsně i pocitově nějaký ten měsíc cítím,že téma vztahů mě opouští, ač je to u mě asi takové zvláštní.
Celou dobu jsem cítila,že nic jiného neřeším a nic jiného mě nenaplňuje než vztahy, myšlenky na rodinu a s tím spojená budoucnost.
Krom toho,že od září jsem v roč. vibraci 8 a řeším převážně práci a finance, né že byc je jindy hodně neřešila,ale vztahy hrály prim.

Tranzit pluta 8. domem mě nějak začíná děsit, už v jedné mě založené diskuzi jsme řešili pluto v 7.domě a někdo napsal,že to už dá se říct končí a že zachvíli doputuje tranzit 8 a že to se mám teprve "těšit".
Kro mtoho těch osmiček bude vážně hodně v září mi jde devítiletá vibrace 8 :4:

Chtěla bych se zeptat,zda máte někdo zkušenosti s touto zkušeností?
Co se u vás v tomto období dělo?Jka jste to snášeli?A zdali něco doporučujete?
Jak jste to měli třeba ohledně práce?


Pak pokud by tu byl někdo šikovný a laskavý, je u mě vidět zda budu mít někdy děti a stálé dlouholeté partnerství?
Ono cítím,že bez dítěte to nebude ono,ale vážný dlouholetý partnerský vztah si nedovedu ta knějak představit,jsem už několik let taková neklidná a rozlítaná,moc se ve vztahu neudržím. :1:

Děkuji :1: pro info diskuzi mazat nebudu, jelikož všechny intimní záležitosti budu řešit ve vzkazích, chápu že se tyto diskuze kolikrát hodí druhým lidem co procházeli tsejnou situací :3: a hlavně jsme vděčná za každý slušný názor. :15:

Krásný víkend najdisáci :87:

Řazení:
24.01.2017 - 08:12 | Filtr
(Rak) dan162 » Arezet
Je zajímavé sledovat, jak se vláčíme se svými břemeny až nám to nepřijde tak zatěžko, těžké. Jaká to je úleva, ulehčení, poznáme až teprv když to břemeno zmizí, balvan zmizel. Nejde o to bojovat (se sebou!) nebo se do cílené pozice tlačit (nebýt srab, nutit se k), najít náhradu (být prospěšný okolí), ale odhalit, jak ten vláčený balvan vypadá a kde se vzal (=jak ho zahodit). Vypadá takové odhazování zprvu třeba jako objev poloplné sklenice, kde vždy byla poloprázdná, asi tak jsem to myslel předešlým příspěvkem.

Já se potýkám se stresem, například jako dnes najednou tělo něco řeší tak v půl čtvrté ráno a nedospím, v horších chvílích srdce bije jak na bojišti, v běžných jen už neusnu. Zkouším, hledám, co zabere, tak chápu, že určitě se nic nedá nařídit, ani rozumem říct, hele, koukej, poloplná sklenka !

Nicméně balvan tam je, a určitě přijdeš na to, co je zač. :79:
23.01.2017 - 23:26 | Filtr
(Panna) Arezet » dan162
tak stejně jsme na všechna rozhodnutí sama,ač bych měla za sebou sebevíc lidí, snažím si užívat každou hodinu svého života a když spadnu do pesimismu,ta ksi na probuzení přečtu nebo pustím životní příběh někoho kdo byl úplně na dně a i přes to to zvládl a změnil svět něčím novým...kéž by to vydrželo dlouho ten pocit vážení si toho co je a co mám, musí msi to neustále připomínat.... prostě srab to vzdá,silný člověk to dá se šrámy z boje :1:
23.01.2017 - 08:39 | Filtr
(Rak) dan162 » Arezet
Krásně popsané zbytečné strachy. Co se naučit připustit, že to tak být může, přijmout to, tím strach zrušit a radovat se z každého dne, užívat si o to víc darů, které nyní máš, že například nejsi sama na světě ? Otočit to z pozice strachu do pozice vážení si, z poloprázdné sklenice do poloplné ?
22.01.2017 - 21:01 | Filtr
(Panna) Arezet » dan162
Říkám si já mám ten horoskop víc laděný do ženského světa, hodně panny,rak,převažuje to k ženské stránce ačkoliv mám pocit,že třeba ve vztazích zauujímám místo muže :63: rozumím si s muži ohledně pohledu na svět...
22.01.2017 - 20:58 | Filtr
(Panna) Arezet » dan162
Tak řekněme si,že třeba těch 10 let v 7 domě, docela jsme si vztahově užila,zažila jsem několikaletý vztah se spřízněnou dušičkou,zažila jsem i krátkodobé, románky, různé věkové rozdíly,rozdílné povahy...myslím že zkušenosti co jsem posbírala jen tak někdo nemá za celý život :4: a říkám si tak a mám po legraci,tak jsem si to odžila na plný koule no a teď jen práce a práce :4:

Tak dříve bych řekla,že jsme moc oporu neměla,ale když nadtím přemýšlím tak furt jsme měla za zády rodinu, ikdyž aktivně se nezapojovala, strach no asi z toho že zůstanu úplně sama na světě, nemám sourozence,zemřel když mi bylo 11 let,vím jak rychle člověk někoho blízkého ztratí,že jeden den je ten druhý s tebou a další tu není a nikdy ho už neuvidíš.
Možná vlatsně přemýšlím o té budoucnosti,zda budu mít nablízku aspoň to své dítě až zemřou rodiče a kamarádi,...mám spoustu přátel co maj í sourozence, posledn ídobou m idošlo,že tu pak budu úplně sama.
22.01.2017 - 00:00 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
To jsi nepochopil správně, chyba u mne, díky za upozornění. Štípe mne teď z toho po celém těle, jau jau, taková konina, no stane se. :83:
21.01.2017 - 21:42 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » dan162
Ono to sice vyznělo, jako bych psal o Marsu v direkcích, ale vycházel jsem již z nativu, kde kvadratura je. Je navíc zajímavá tím, že je separační a navíc v pohyblivých znameních, což by mělo být snáze překonatelné. Je to spíše zlozvyk, než nějaké "osudové" působení a zlozvyky mohou být odstraněny. Ale na druhou strany právě ta direkce poukazuje, že ač je aspekt separační, Mars dosáhne stupně úplného aspektu, pak se zastaví a jde zase zpět. Takže člověk by měl být na pozoru a včas si říct: "Bacha, už zase se to chystám opakovat ty samé chyby! To tedy ne!" Ale jaké, to už si musí pojmenovat každý sám. A ohlídat si je, no to teprve je na něm. Protože kdo si to odskáče? Zase on. :3:

Jsem asi :32:, ale nepochopil jsem to Slunce v Býku ve 3.d., já je vidím v Panně ve 4.d.?
21.01.2017 - 19:59 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Ano, Pluto je příliš malé, aby vzniklo jako planeta na tom místě a navíc má nečekaně hodně vody. Třeba je Pluto naše spojení se "zbytkem" vesmíru, třeba tam bydlí silní ufoni, ale hlavně mi funguje v horoskopech, tak si ho tam s dovolením nechám a raději budu bez vážnosti. :4:
21.01.2017 - 16:56 | Filtr
(Býk) player » dan162
I když astrologie není věda , jen jakási dejme tomu nauka , tak pokud připustíme , že solární systém v okamžiku zrodu člověka hraje jakousi hudbu (dejme tomu) , tak Pluto je kamínek v tak ohromných dálavách (a ani to planeta není , spíše odhozený měsíc Urana či Neptuna, protože v té vzdálenosti kamenná planeta v podstatě vzniknout nemohla, neměla z čeho). Navíc je do původní Summerské astrologie doimplantováno neb Summerové neměli dokonce ponětí ani o existenci Neptunu. NAtož Pluta.

Proto - pokud astrologové chtějí mít vůbec nějakou vážnost , tak Pluto nikdy nemělo vůbec být do rodiny vzato.
21.01.2017 - 14:52 | Filtr
(Lev) Orfanikus » dan162
Naslouchání osudů jiných,to je tak v úrovni exkurze do říše pohádek.
Jen když si ty prsty popálím sám,získám tu plnokrevnou zkušenost,která
se mi zapíše do vědomí.
21.01.2017 - 13:49 | Filtr
(Rak) dan162 » Sosna zvlčelý
Pěkné !

Navíc mne zaujalo "...přijít na to, jak se s ním začít kamarádit, aby na sebe ženská a mužská energie nenarážely jako dvě znepřátelené strany..." Sice jsi to psal o Marsu v direkcích, ale ono to je vlastně obecně platné a narážíme na to kdekdo - naučit se žít svůj horoskop, bez ohledu na pohlaví. Své planety brát jako ženské či mužské a respektovat je tak, i když to odporuje obvyklé představě.

(zbytek byl chybně, škrtnuto)
21.01.2017 - 13:38 | Filtr
(Rak) dan162 » Orfanikus
Ano, mám jiný názor:
1) často stojíme před velkými i malými volbami ve svém životě, kde se inspirace hodí.
2) Osloví nás vnitřně jen to, co s námi ladí, přesně jak popisuješ s postavením v radixu, ale osudy druhých nám hodně pomáhají v našem vlastním pochopení, osvětlení i odvaze.
3) Pocit sounáležitosti získáváme i s čistého naslouchání osudů jiných, dostáváme a dáváme tak podporu, velmi účinná pomoc. Chlapi to ke své škodě dělávají málokdy.
21.01.2017 - 13:33 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Jo, i to je správný přístup - dělat co umíš nejlepšího, Pluto nepluto.
21.01.2017 - 13:29 | Filtr
(Rak) dan162
Strašení od jiných je jen jejich výpověď o nich, o jejich strachu, nic o tobě, nevěř jim. Nepřebírej cizí strachy. A to že Pluto jde nějakým domem, určitě neznamená 10 let tragédií, spíš bude na tebe působit vliv v daném směru, žádný buldozer, je to sice trvalé, ale jemné. Sílu mají aspekty.

Osmý dům si myslím, že nás učí nespoléhat na opory, naučit se je nepotřebovat a nehledat. Učí nás uspořádat si svou motivaci a jistotu jinde než je krása, peníze, vlastně všechny hodnoty. Ale přece ty tohle všechno dobře znáš, tak čeho se bojíš ??? Nejlepší je vždy přijmout to, čeho se obáváš, ten strach pak nemá oporu, zatímco se strachem (i podvědomým) působí 2x silněji. Neděs se tedy osmého domu, prožij ho, on tě jako dobroděj naučí uvolnit vše nepotřebné.

Nic silou ani přáním nedrž, aby tě mohlo opustit vše, na čem lpíš (proč na tom lpíš ?). myslím, že jsi v tomto ohledu hodně toho se už naučila, tak s důvěrou pluj dál.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »