mirxon
» Ruby
Však já jsem se taky nikdy nehlásil k těm pomateným sluníčkářům co se těch přivadrovaleckých opic zastávají. To v žádným případě. Problém je v tom, že právě neni jistý jak by taková případná sebeobrana za použití zbraně na ochranu svých blízkých a majetku dopadla. A tom jsem už psal před tím. Taky nemám vůbec radost z toho jak se ta verbež v Evropě chová k místnímu obyvatelstvu a nic se jim nestane, ba naopak se jich snad ještě policajti zastávají (jako např. v Německu.. nebo co...)
Ruby
» Hustokrutě obscénní Morti
To už člověk tuší delší čas. Bohužel. A asi se to děje věky. Vše je už dopředu někam směrováno. Podle mě existují jen dva druhy lidí. Ty svině a ti slušní. Mezi tím není nic. Který druh je klon? Morální kodex /sice blbý výraz ale nevím jak ho líp nazvat/ je dán z vrchu. Nebo nevím odkaď, ale je dán.Je přirozený. Člověk hto buď má nebo ne.
Ruby
» Hustokrutě obscénní Morti
Právě to mi celé nejde do kebule.Vždy platilo - chránit svůj kmen, svou rodinu před těmi "zlobivými". Není těch zlobivých oproti těm co opravdu potřebují pomoc nějak moc? O co taky kujva jde?
Bosch
» Ruby
jasněžejo naše je evropa ale to nikoho nezajímá ty lidi sem polezou stejně. invaze islámu je už tady letos se to rozjede pořádně. a nezastaví to nějaké kecy komise kdesi v londýně. sýrie se rozpadne a ti lidé půjdou sem do evropy. klimatické i politické změny. to by jste šli taky všichni by to udělali. člověka činí hodnotným způsob myšlení to že si nepřeju aby sem přišli neznamená že nechápu taky jejich situaci. zatím to řeší akorát V4 a to jen hodně nepatrně. je možné že letos obsadí řím. https://www.youtube.com/watch/…
Hustokrutě obscénní Morti
» Ruby
Je to tak dvanáct let, co mi jeden policajt řekl a myslel to naprosto vážně, že kdyby se mu stalo, že by někoho, kdo se mu v noci vloupá do baráku v sebeobraně zabil, radši by ho hodil do žumpy, protože ví, že by se z toho nikdy nevylízal. Až tak dobrý sou naše demokratický a humánní zákony. Nemyslim si, že by to dneska bylo jiný.
Celá situace s migrantama je na hlavu postavená (bavím se o těch "zlobivejch"). Po tisíciletí bylo normální bránit svoje území a svůj kmen...dnes když máme tu politickou korektnost, tak to nějak přestalo platit. Z mýho pohledu to jde proti logice a jakejmsi přírodním zákonům. A vždycky, když se člověk vzbouřil proti těmhle zákonům, tak to odskákal...
Ruby
» mirxon
Otázkou je, jak by sebeobrana dopadla pro bránícího se. Jestli by sis taky v rámci bránění rodiny nešel pak sednout. Migrantům se toleruje z mě neznámých důvodů vše, znásilňování rabování, ještě jsem neslyšela že by nějakého migranta soudili a odsoudili. Všechno je to vzhůru nohama a proti jakékoliv logice.
mirxon
» Ruby
k nám se zatím nikdo moc nehrne, protože u nás ví, že jim tak na ruku nepůjdeme jako třeba v německu nebo ve francii... navíc nás čechy mají migranti za chudou zem takže sem se jen tak nepohrnou... ale to je zatím... až už nebudou mít kam jinam jít tak se začnou hrnout i tam, kde to ještě vůbec bude v evropě možný... atkže i k nám a když jsem tady v jiný podobný diskuzi na stejný nebo podobný téma vyslovil myšlenku, že by nebylo od věci si pomalu a jistě opatřit nějaký paádný prostředky na nejnutnější sebeobranu, tj. nějakou zbraň tak se to nesetkalo s příliš přívětivejme reakcema, ale to je mi šumafuk co si o tom kdo myslí... jak říkám... těžký je odlišit ten plevel od těch co opravdu potřebujou pomoct...
Hustokrutě obscénní Morti
» Ruby
Na vrchnost bych nespolíhala. Migranti sou poměrně náhlá nárazová záležitost, to neni jak u cikánsko-romsko-nevím jaký situaci...to není postupný "zvykání si na šibenici", proto si myslim, že pokud pude do tuhýho, Blaničtí rytíři vylezou.
Ruby
» mirxon
Jsem strašně nasraná, mám rodinu, děti, vnučku...a při představě že by se tomhle mělo dít u nás a vláda se na nás vysr..la tak jak na na ty nešťastné francouze, šla na ruku těm zrůdám.....tohle je pro mne nepochopitelné. Jen doufám, že k tomu nedojde. U nás se ustupuje cigánům odjakživa, snad v tomto případě by vrchnost měla rozum. Popravdě si nedělám iluze.
mirxon
» Ruby
Jak se říká... každá mince má dvě strany... z tý jedný jsou to fakt chudáci co opravdu utíkají ze zoufalství před válkou... z tý druhý je to ta verbež, která přichází do Evropy s nataženýma prackama a berou si všechno co uvidí... a teď... jak oddělit zrno od plev... fakt těžká věc
Ruby
Stejně mám z toho co se děje smíšené pocity. Na jedné straně soucit s uprchlíky, kteří utíkají před hrůzami války. Na druhé straně cítím bezmoc a strach. Blízká kamarádka má dceru v Rakousku, rok tam studuje na střední škole a vrací se domů. Má strach tam žít. Migrantů, přistěhovalců je tam spousta a jsou nepřizpůsobiví, agresivní, zlí. A co nahání hrůzu ještě víc je strach a připosranost rakušanů. Nikdo se proti tomu neozve, nikde se o tom nepíše, nic se s tím nedělá!!!! Mají strach. Z čeho?!! V Německu pracuje dcera od jiné mé známé. Její spolubydlící došla ze svého pravidelného běhání pořezaná, ruky, nohy. Měla smůlu, potkala bandu migrantů, kterým se nelíbilo že běhá jen tak v šortkách a tričku. A takhle to bude i u nás. Proč se nepíše nikde o tom, že na mikulovsku řidič zastavil jednomu migrantovi a z křoví jich vyskákalo dalších pět, začali mu mlátit do auta, naštěstí měl možnost se zamknout a ujet. Proč se nikde nepíše o tom, že na cyklostezce u Mikulova přepadli ženu na kole, vyskákalo jich pár z kukuřice....den předtím tudy šla na procházku snacha s dvouměsíční vnučkou. Nechci ani domýšlet. Nesmí se o tom psát? A to je teprve začátek, další- mnohem větší vlna se čeká na jaře. Nemám nic proti pomoci lidem, kteří ji potřebují. Ale měli by se také jako lidé chovat. Nemám z toho dobrý pocit.
Bosch
» Ruby
S tím úplně souhlasím. Co dělat můžeme je, udržovat vnitřní etiku abychom se sami nenechali stahovat a vtahovat do kolektivního běsnění které se dnes podbízí. Taky zírám kde se to v lidech bere když slyším rozhovory lidí o tom jaké jsou ti arabové hovada. Toto je suprácký hoch.
Ruby
» Bosch
Tomu, co nám podsouvají léta média, nevěřím. Pochopit to, co se dělo v historii a co se děje i nyní, na to mi ani zdravý selský rozum nestačí. Pravé cíle a úmysly neznáme. Manipulováno s masami bylo vždy, od dob rádií, televize a tisku je to celosvětové a zaráží mě, jak málo stačí lidem aby uvěřili všemu, co se jim v tv podsouvá. Veškerý válečný konflikt a zlo bylo "omluveno a zdůvodněno" ještě větším - imaginárním a smyšleným zlem. V současnosti nám nezbývá než to sledovat z povzdálí, snažit se nepustit si to moc k tělu a psychice a žít dál. Vnímám to vše spíš intuitivně, ale chtíc nechtíc jsem i ovlivněna emocí. Notabene když má člověk děti, vnoučata. Tomu se neubráníš. Strach ... to je špatně, a bohužel o to asi i jde, vyvolat ho.
Bosch
» Ruby
Není šťastné spojovat ty dvě věci dohromady i když se to velmi nabízí. Příval imigrantů a naše obavy z budoucnosti. Protože automaticky se obrací naše emoce proti těm lidem kteří jsou pouhými figurami na šachovnici. Tuhle pakárnu tady dělají poředevším naši a evropští politici kteří za teplé křeslo a bonusy prodají i svoji babičku. Já si taky budoucnost nepředstavuji tak že se tady nastěhují natrvalo. Ale je dobré si uvědomit že je s námi v téhle věci krutě manipulováno. Jsou uměle vyvolávány nízké emoce. Druhá světová válka začala údajnou provokací poláků v pohraničí s německem kde měli poláci vyhubit nějaké němce což se nikdy nestalo bylo to nastrčené divadlo propagandy a záminka k válce stejně jako byly fingované záminky ke svržení husajna kadáfího a tažení proti "ose zla" je co? Masáž mozků. Nenechme sebou vládnout nízké emoce. Nevíme doopravdy co se děje.
Souhlasím s Tebou vyvolává to spíše mráz po zádech.
Ruby
» Bosch
No-já jsem to zhlídla celé, odmyslela jsem si ten smích-který tam fakt nepatří, o tom žádná. Mě z toho spíš mrazilo. Ano, máš pravdu, ti lidé jsou chudáci. Ti, kteří utíkají před válkou, ty rodiny, matky s malými dětmi. Umím si představit-vlastně neumím-co prožívali a prožívají. Těm ať Evropa pomůže. Ale co ti ostatní....kteří mají nás-Evropany- za bílé , měkké a bohaté mozky? A to bez nadsázky? A mají pravdu. Pěkně nás zmasírují, nevidíš v jejich mentalitě podobnost s cigány čistě náhodnou? plus k tomu přidám větší míru agresivity a absenci nějaké empatie či citu. Cigáni si u nás vydobyli svou mentalitou, agresí, křikem- takřka vše co si zamanuli.
Podívej tady se před tebou v tom videu odvíjej rodinné tragédie, děje se tady kupa špinavých věci okolo a ty lidi jsou vystaveni tomu že jsou zesměšňování takže mi vysvětli jak se tomuto může někdo trochu empatický a inteligentní co umí napočítat do 3 smát. Přece toto je základní lidská hodnota aby se člověk neposmíval jiným lidem v nouzi, v jejich opravdové životní krizi. Takže se budeme jako smát rozvráceným lidským osudům? To jsou lidi tito jako já anebo ty uvědom si že můžeme být ve stejné situaci. Že nejsme jenom proto že žijeme v bohaté zemi kde zatím nepřišel hlad a válka a ten bordel okolo který ty si neumíš vůbec představit. Podívej se na videa jak to vypadá ve vybombardované ukraině. A to je kousek odsud. A jinde není válka milosrdnější. Já netvrdím že znám hrůzy války ale odejít z domu nedonutí tolik lidí jenom to že v německu dávají 100 euro. Především děti tam nikdo jenom tak nepošle ti lidi jsou chudáci. Toto co jsi sem dal je totálně rasová zhovadilost protože ukazuje ty lidi v ponižujících pozicích nedůstojných člověka. Když mají takový hlad tak prostě se tak chovají ty by jsi dělal to samé v té situaci. Takže se nad tím zkus trochu zamyslet. Jestli jsi nikdy neslyšel vybuchnout granát tak já jo, F1 ostrý a můžu ti říct že když to vybuchne kousek od tebe tak i když jsi za dost silnou ochranou a víš že se ti nic nestane tak to je opravdu důvod mít posrané kalhoty i když jsi dost otrlý pokud jde o něco jiného než o cvičení po kterém jdeš do kasáren na jídlo. Takže první co bych udělal je vzít nohy na ramena a valit jinam, do jiné země kde se nestřílí. A myslím že by se ani tobě nelíbilo kdyby tě někdo představoval místním v takové situaci. Nemyslíš? Popřemýšlej.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
No-já jsem to zhlídla celé, odmyslela jsem si ten smích-který tam fakt nepatří, o tom žádná. Mě z toho spíš mrazilo. Ano, máš pravdu, ti lidé jsou chudáci. Ti, kteří utíkají před válkou, ty rodiny, matky s malými dětmi. Umím si představit-vlastně neumím-co prožívali a prožívají. Těm ať Evropa pomůže. Ale co ti ostatní....kteří mají nás-Evropany- za bílé , měkké a bohaté mozky? A to bez nadsázky? A mají pravdu. Pěkně nás zmasírují, nevidíš v jejich mentalitě podobnost s cigány čistě náhodnou? plus k tomu přidám větší míru agresivity a absenci nějaké empatie či citu. Cigáni si u nás vydobyli svou mentalitou, agresí, křikem- takřka vše co si zamanuli.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Bosch (* 8.1.1968) Muž
Není šťastné spojovat ty dvě věci dohromady i když se to velmi nabízí. Příval imigrantů a naše obavy z budoucnosti. Protože automaticky se obrací naše emoce proti těm lidem kteří jsou pouhými figurami na šachovnici. Tuhle pakárnu tady dělají poředevším naši a evropští politici kteří za teplé křeslo a bonusy prodají i svoji babičku. Já si taky budoucnost nepředstavuji tak že se tady nastěhují natrvalo. Ale je dobré si uvědomit že je s námi v téhle věci krutě manipulováno. Jsou uměle vyvolávány nízké emoce. Druhá světová válka začala údajnou provokací poláků v pohraničí s německem kde měli poláci vyhubit nějaké němce což se nikdy nestalo bylo to nastrčené divadlo propagandy a záminka k válce stejně jako byly fingované záminky ke svržení husajna kadáfího a tažení proti "ose zla" je co? Masáž mozků. Nenechme sebou vládnout nízké emoce. Nevíme doopravdy co se děje.
Souhlasím s Tebou vyvolává to spíše mráz po zádech.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Tomu, co nám podsouvají léta média, nevěřím. Pochopit to, co se dělo v historii a co se děje i nyní, na to mi ani zdravý selský rozum nestačí. Pravé cíle a úmysly neznáme. Manipulováno s masami bylo vždy, od dob rádií, televize a tisku je to celosvětové a zaráží mě, jak málo stačí lidem aby uvěřili všemu, co se jim v tv podsouvá. Veškerý válečný konflikt a zlo bylo "omluveno a zdůvodněno" ještě větším - imaginárním a smyšleným zlem. V současnosti nám nezbývá než to sledovat z povzdálí, snažit se nepustit si to moc k tělu a psychice a žít dál. Vnímám to vše spíš intuitivně, ale chtíc nechtíc jsem i ovlivněna emocí. Notabene když má člověk děti, vnoučata. Tomu se neubráníš. Strach ... to je špatně, a bohužel o to asi i jde, vyvolat ho.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Lokii (* 21.12.1984) Muž
Jakou černou magii?...Evropu si ničíme dobrovolně tím, že si sem zveme neandrtálce z afriky a východu, kteří vyrostli v naprosto odlišné kultuře.Ze zkušenosti také dobře víme, že o přizpůsobování těchto kultur nemůže být vůbec řeč........
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mirxon v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
mirxon (* 15.6.1971) Muž
Jak se říká... každá mince má dvě strany... z tý jedný jsou to fakt chudáci co opravdu utíkají ze zoufalství před válkou... z tý druhý je to ta verbež, která přichází do Evropy s nataženýma prackama a berou si všechno co uvidí... a teď... jak oddělit zrno od plev... fakt těžká věc
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Jsem strašně nasraná, mám rodinu, děti, vnučku...a při představě že by se tomhle mělo dít u nás a vláda se na nás vysr..la tak jak na na ty nešťastné francouze, šla na ruku těm zrůdám.....tohle je pro mne nepochopitelné. Jen doufám, že k tomu nedojde. U nás se ustupuje cigánům odjakživa, snad v tomto případě by vrchnost měla rozum. Popravdě si nedělám iluze.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - hustokrute-obscenni-morti v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Jsem strašně nasraná, mám rodinu, děti, vnučku...a při představě že by se tomhle mělo dít u nás a vláda se na nás vysr..la tak jak na na ty nešťastné francouze, šla na ruku těm zrůdám.....tohle je pro mne nepochopitelné. Jen doufám, že k tomu nedojde. U nás se ustupuje cigánům odjakživa, snad v tomto případě by vrchnost měla rozum. Popravdě si nedělám iluze.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mirxon v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
mirxon (* 15.6.1971) Muž
k nám se zatím nikdo moc nehrne, protože u nás ví, že jim tak na ruku nepůjdeme jako třeba v německu nebo ve francii... navíc nás čechy mají migranti za chudou zem takže sem se jen tak nepohrnou... ale to je zatím... až už nebudou mít kam jinam jít tak se začnou hrnout i tam, kde to ještě vůbec bude v evropě možný... atkže i k nám a když jsem tady v jiný podobný diskuzi na stejný nebo podobný téma vyslovil myšlenku, že by nebylo od věci si pomalu a jistě opatřit nějaký paádný prostředky na nejnutnější sebeobranu, tj. nějakou zbraň tak se to nesetkalo s příliš přívětivejme reakcema, ale to je mi šumafuk co si o tom kdo myslí... jak říkám... těžký je odlišit ten plevel od těch co opravdu potřebujou pomoct...
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Otázkou je, jak by sebeobrana dopadla pro bránícího se. Jestli by sis taky v rámci bránění rodiny nešel pak sednout. Migrantům se toleruje z mě neznámých důvodů vše, znásilňování rabování, ještě jsem neslyšela že by nějakého migranta soudili a odsoudili. Všechno je to vzhůru nohama a proti jakékoliv logice.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - hustokrute-obscenni-morti v této diskuzi
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Hustokrutě obscénní Morti (* 23.10.1976) Žena
Je to tak dvanáct let, co mi jeden policajt řekl a myslel to naprosto vážně, že kdyby se mu stalo, že by někoho, kdo se mu v noci vloupá do baráku v sebeobraně zabil, radši by ho hodil do žumpy, protože ví, že by se z toho nikdy nevylízal. Až tak dobrý sou naše demokratický a humánní zákony. Nemyslim si, že by to dneska bylo jiný.
Celá situace s migrantama je na hlavu postavená (bavím se o těch "zlobivejch"). Po tisíciletí bylo normální bránit svoje území a svůj kmen...dnes když máme tu politickou korektnost, tak to nějak přestalo platit. Z mýho pohledu to jde proti logice a jakejmsi přírodním zákonům. A vždycky, když se člověk vzbouřil proti těmhle zákonům, tak to odskákal...
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Právě to mi celé nejde do kebule.Vždy platilo - chránit svůj kmen, svou rodinu před těmi "zlobivými". Není těch zlobivých oproti těm co opravdu potřebují pomoc nějak moc? O co taky kujva jde?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - hustokrute-obscenni-morti v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Hustokrutě obscénní Morti (* 23.10.1976) Žena
Vyšší mocenský boje a prachy - hybná síla světa.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ruby v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Ruby (* 17.4.1964) Žena
Otázkou je, jak by sebeobrana dopadla pro bránícího se. Jestli by sis taky v rámci bránění rodiny nešel pak sednout. Migrantům se toleruje z mě neznámých důvodů vše, znásilňování rabování, ještě jsem neslyšela že by nějakého migranta soudili a odsoudili. Všechno je to vzhůru nohama a proti jakékoliv logice.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mirxon v této diskuzi