Co je pro vás temnota aneb bezpodmínečná láska ke všem a ke všemu


04.07.2015 - 17:14
(Váhy) wendy30
Co je pro vás temnota aneb bezpodmínečná láska ke všem a ke všemu
Dostalo se mi názoru, že střelba na cíl a výklad tarotu je temnotou. Mám jiný názor. Při střelbě na terč u mně dochází k vybití nahromaděné agresivity a ze střelnice odcházím vyrovnaná. Při výkladu tarotů cítím, že pomáhám lidem. Ač neznám zákony vesmíru, cítím, že již vlídným slovem a vyposlechnutím si toho, co mají lidé na srdci, se jim ohromně uleví. A co je vlastně temnota a co dobro? To co se tváří jako dobro a světlo, které dělá bububu tím, že pokud nepůjdete cestou světla či dobra, jste automaticky služebnicí temnot...Hra s primární emocí - strachem. Není to vlastně převléknutá temnota? Proč se lidé napadají z důvodu jiného úhlu pohledu na svět? Hlásá se tu o učení bezmezné a bezpodmínečné lásky. Proč i takové, se kterými nesouhlasíme, nemáme rádi?

Řazení:
20.07.2015 - 16:35 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Buddha/2
Za tím...co píši...za tím si zcela neměnně stojím...toť je vše...co ti mohu napsat jako odpověď...a je na vás dvou...jak to oba dva vezmete...klidně si dál myslete...že jsem nejen o tom...co jste napsali vy...přemýšlel...ovšem s tím...že já jsem jediný kdo tak učinil...což je ovšem vaše věc...ukazující...že mi opět...že vidíte jen svůj názor...a že v mém není ani trochu něčeho hodnotného...ovšem klidně si do mě dál šijte...já už jsem nato zvyklý...nejste totiž první...ani poslední...takových...co mě označili za divného...za blbce...apod....již bylo...přeji nejen v tom mnoho štěstí a úspěchů...:-)))...
20.07.2015 - 15:32 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » klimtdetornesdal
Zas ta vztahovačnost :41:
My Ti přece oba radíme, aby ses zamyslel nad tím, co píšeš Ty :44:
20.07.2015 - 15:28 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Buddha/2
Zamyslet nad tím...co pochází od někoho...kdo se ani nesnažil zamyslet nad tím...co pochází ode mne...to je zcela mimo mne...pokud někdo skutečně chce...ať se zamyslím nad jeho slovy...zamyslí též od nad mými...a pak nedojde k debatě obsahu...jež se tu rozpoutala...protože by tu vládlo oboustranné pochopení...které tu bohužel není...zkus se třeba ty zamyslet nad tím ...co píši já...a třeba v tom najdeš ...že to,co píši není zcestné...jak si ty s Onkou evidentně myslíte...:-)))...
20.07.2015 - 15:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:29: :74:
20.07.2015 - 15:22 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » onka
Dle sebe mě nesoudíš...jen pokazuješ na to,co jsem psal o sobě...dobrá...myslím si o tom své...stejně jako o tom...co ke mě cítíš...cítíš totiž ke mě jen to,že chceš...abych o tom.co píšeš meditoval...a věnoval tomu pár chvil...a moje reakce...ty jsi meditovala o tom...co píši...abys to pochopila...a něco v tobě to třeba i oslovilo...?Ty totiž chceš být pochopena...aniž sama chápeš...promiň...s tím u mě ani trochu nepochodíš...a navíc rozhodně není jedno...zda mne znáš...nebo ne...naopak...je to důležité...a velmi...a to teď nemyslím jen na tuto vzniklou situaci mezi námi...ale na zcela vše...koho a co potkáváme...i kdo a co potkává nás...:-)))...
20.07.2015 - 15:11 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » klimtdetornesdal
:4: fajn že ses pobavil :15:
zkus se ještě zamyslet :3:
20.07.2015 - 14:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nesoudím Tě, jen jsem "v přímém přenosu" poukázala na to, co jsi o sobě napsal. Velkým písmem jsem to slovo napsala proto, aby nezapadlo v textu. Nepřátelství vůči Tobě necítím ani nejmenší, to bych musela být nepřítelem i vůči sobě.
Napadlo mne, jestli bys chtěl si nad včerejším textem zameditovat, opravdu tomu věnovat pár chvil, jakoby to psal někdo jiný. Co v Tobě osloví? Potom Ti možná dojde, že je jedno, jestli Tě znám nebo ne :74:
20.07.2015 - 14:45 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Buddha/2
Četla nanejvýš stejně pozorně jako já...to,že budu označen jsem vztahovačným jsem čekal...a má reakce je ironický smích...:-)))...i protože jen já tu říkám své domněnky a hodnocení druhých...a vy dva o mě říkáte absolutní pravdu...na což opět reaguji smíchem...který je ještě silnější...než ohledně toho...že jsem vztahovačný...prostě a jednoduše...někdo pochopí...někdo zavrhne...dobrá beru to...jak to je...nelze chtít porozumění od někoho komu není porozuměno...tolik můj postoj...který se prostě nezmění...pro vás jsem prostě někdo...kdo je mimo mísu...pak nechápu jediné...proč mi vlastně vůbec věnujete energii...já to vím...je to proto...abych se stal takovými jako jste vy...ovšem ta možnost není...stejně jako není ta...že vy se satanete mnou...já na rozdíl od vás nepožaduji po někom...aby mi byl podoben...nebo stejný jako já...ovšem dál toto řešit nehodlám...takže přeji hodně štěstí...s pozdravem Karal Vztahovačný...:-)))...
20.07.2015 - 13:20 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » klimtdetornesdal
Upřímně ? Ano, četls nepozorně - jsi vztahovačný a proto se díváš pokroucenou optikou.
To, co píšeš jsou jen Tvé domněnky a z nich plynoucí hodnocení druhých, což v příspěvku od Onky nevidím. Myslím, že ona pozorně četla :5:
20.07.2015 - 11:41 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » onka
Diskutuji jen s těmi...kdo dokáží pochopit...což sluníčkáři nedokáží...a zatím ani ty...a k tomu...že jsi o mě nenapsala...že jsem tvůj nepřítel...to,že jsi to slovo jako jediné celé velkým písmem...a to¨,že jsi jej vůbec napsala...pro mne svědčí o tom,že si myslíš pravý opak...a také vůbec nešlo o kritiku...ty totiž čteš,vidíš a slyšíš jen to,co se ti v tom co jiní sdělují,jen to,co se ti hodí...přehlédla jsi totiž,že já takovýmto nabízím osvětlení toho,že není jen světlo...myslíš si tedy dál,že skutečně kritizuji...?Četl jsem já nepozorně...?Jsem já ten,kdo soudí,aniž zná...nebo soudíš ty mne,bez toho,že mne byť i jen sebemenší trochu znáš...?
19.07.2015 - 22:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vysvětlím tedy : jestliže sám kritizuješ jiného v jeho životním stylu nebo zájmu ( onen NEPŘÍTEL ve Tvém textu), kritizuješ sebe. Tvrdíš, že se nebudeš ospravedlňovat, a zároveň skoro vyhrožuješ, že toto je Tvůj definitivně poslední vzkaz mně. Diskutuješ tedy jen s lidmi, kteří Tě chválí a klepou Ti na rameno, podobné očekávají pozitivní sluníčkoví lidé ..
Nepsala jsem, že jsi pro mne nepřítelem, kdo zde tedy četl nepozorně?
19.07.2015 - 21:57 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » onka
Jsem-li pro tebe nepřítelem...a dělám-li dle tebe to samé,jako ti jimž je esoterika pouhým zájmem...nikoli životním způsobem...jasně...beru to...pro mne je nepřítelem ten...kdo nepochopí...k nimž patříš i ty...já se ovšem nepotřebuji...nemusím...a tudíž ani nebudu nikomu...tedy ani tobě za mé názory...postoje a poznání ospravedlňovat a omlouvat...prostě to tak je...a prostě to buď pochopíš...po důkladném přečtení...které ti to třeba umožní...nebo je toto můj zcela definitivně poslední vzkaz tobě...a klidně si můžeš o mě myslet...že jsem pokrytec...egoista...a blázen...nebudeš první...kdo nic nepochopil...protože nechce...a také nebudeš první...komu se prostě právě proto budu smát...
19.07.2015 - 21:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Četl by ses dobře, opravdu, kdybys nedělal to samé jako ti, " pro které je ezoterika pouhým zájmem, nikoli duchovním způsobem života". Mne vždy přesvědčí, že jakmile se někde objeví NEPŘÍTEL, pak je všechno jinak
19.07.2015 - 19:59 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Wu Zao
Tomu všemu...a nejen tomu...ale zcela všemu skrze co lze jít dál...brání strach z poznání...na prvním místě z poznání sama sebe...které přináší poznání mnohem vyšších dimensí...protože všechno živé je v sobě má...jen je v sobě chtít najít...nalézt...poznat...hledat...nalézat...a poznávat...víc není třeba...
19.07.2015 - 19:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Wu Zao, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Toto musím:
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“
19.07.2015 - 19:08 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Wu Zao
Jan Werich...ve všm...co činil...prostě úžasný...:-)))...
19.07.2015 - 19:03 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » wendy30
...´...konej,vše,jenž chceš,ovšem tak,ať neublížíš nikomu včetně sebe...vše,což konáš,konej až tehdy máš-li skutečné svolení toho,pro nějž konáš...za vše,což konáš,neříkej odměny,přijde sama...´/Rede-Zákon Tří.../

Přesně...chtít pomáhat všem...nikdy nepřinese nic jiného...než právě vyčerpanost,úplnou ztrátu energie vzniklou právě nedostatkem česu pro sebe...může se stát,že někdo chce pomoci právě proto,aby mohl tvé rady zneužít...a jeho chtění je skutečné...ovšem i o tom Rede mluví...viz jeho první část...též mi nedělá problémy rady přijímat...poté,co je dostanu...tak o nich medituji...dle čehož poznám...zda je pro danou situaci užiji...nebo přijdou ke slovu v jiné situaci...dokonalý nejsme nikdo...protože každý dostáváme určité a jiné duchovní dary,schopnosti a poznání...protože jednou tyto všechny složíme dohromady v jeden celek...jako nekonečné obrovské duchovní puzzle...což je jeden z důvodů.proč je nemáme stejné...ten druhý je ten,že být zcela stejní znamená to,že bychom se z důvodu neznalosti přivedli jako lidstvo k vymření...protože jako stejní bychom všichni chtěli vše stejné...sluníčkáři se jako šťastni cítí...protože žijí v tom bludu,že po jejich smrti půjdou buď do očistce nebo rovnou do nebe...jenže netuší...že očistec je místo,kde se připravují na novou inkarnaci...aby napravili své chyby...a nikoliv místem,z nějž vystoupí do nebe...a jak sluníčkáři do nebe přímo nikdy nevejdou...protože v sobě nemají vyvážené světlo a temno...takže šup do očistce...a hurá do nové inkarnace takovým...ze srdce jim to přeji...:-)))...
19.07.2015 - 19:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Wu Zao, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jan Werich...všetka úcta.. :68:
19.07.2015 - 18:38 | Filtr
(Váhy) wendy30 » klimtdetornesdal
Zákon Tří/Rede/ neznám. Dříve jsem chtěla pomáhat všem. Vyčerpanost, ztráta energie, nedostatek času sama na sebe... Dnes pomáhám jen těm, kteří si o to řeknou a vím, že chtějí skutečně pomoci a nezneužijí mé rady. Každopádně rozhodnutí je vždy na dotyčném. A i já ráda přijmu radu, když ji chci. Nejsem dokonalá a "vím, že nic nevím." :D
Je to jejich cesta, jejich volba. Takže sluníčkové lidi ponechávám jejich cestě za falešným štěstím. Chtěla bych vědět, zda jsou skutečně šťastní a spokojení nebo to je jejich přetvářka.
19.07.2015 - 18:30 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » wendy30
:-)))...já se takovým těm sluníčkovým vnitřně směji...i když je mi jich docela líto...což ovšem trvá jen velmi krátkou chvilku...protože si řeknu...Každý svého štestí strůjcem...ovšem napřed mu zkusím nabídnout pomoc...v rámci duchovního Zákona Tří/Rede/,který duchovně jako základní uznávám...a jímž se řídím...a poté čekám,zda přijde jeho odezva...a jaká bude...když nepřijde,nebo je taková,že mi zcela jasně ukáže,že jeho zájem o pomoc není skutečná...pak dávám ruce pryč...protože si nemíním znečistit svoji Karmu...pokud přijde...a poznám,že je skutečně chtěna...velmi rád jsem k mání...protože takový člověk chce skutečně vykročit...poznávat...růst...jen pro takové lidi zde jsem...proč dávat energii těm,co jen plytce mluví...bez jediného skutku...čímž činí nešťastnými na prvním místě sami sebe...a pokud je z toho nešťastný někdo z jejich okolí...je na stejné úrovni...
19.07.2015 - 18:18 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal » Wu Zao
Jo,právě ti ti co,vše zcela přesně vědí...jsou ti o nichž lze říci...vědí to až tak dobře...že oni jsou jediní dokonalí...a všichni okolo jsou zcela mimo mísu...takže se dle sebe samých nemusí a nepotřebují zaobírat sebou...proč taky...když jsou zcela bezchybní...ono je to ovšem o tom...že oni se sebou nechtějí zabývat...a to je to nejhorší...co může být...Jan Werich to řekl zcela jasně...´Neumíš-li, naučíme tě...Nemůžeš-li, pomůžeme ti...Nechceš-li, nepotřebujeme tě...´a já se těmito jeho slovy neustále řídím...
19.07.2015 - 17:40 | Filtr
(Váhy) wendy30 » klimtdetornesdal
:15: Máme stejný náhled na okultismus. Jako v životě není nic černobílé, tak ani tady to tak nevidím. Baví mě faleš "sluníčkových" lidí, kteří temnotu odmítají. Myslím si, že ji stejně jako my ostatní v sobě vidí, vnímají, ale potlačují ji z důvodu, že je to něco špatného. Přitom je to jejich součástí. A pocity potlačované se vždy nějakým způsobem dostanou na povrch. Viz např. v odmítání lidí, co se třeba jen zajímají i o temnější stránky života. Strach z neznáma. Strach z vlastního temného já. Nepřijetí se.

A právě to co ty popisuješ, je jádrem pudla. Lidi se nemají rádi. Vyrovnaný člověk nemá potřebu útočit na ostatní. Nemá potřebu odmítnout komunikaci s druhým jen z důvodu jiného názoru. Bere ho takový jaký on je.

Celé je to o tom, že po světě tady chodí miliardy nešťastných lidí.
19.07.2015 - 17:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » klimtdetornesdal
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Wu Zao, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
K tomuto ešte chcem dodať: Veľká časť vyznavačov v ezoterike vždy presne všetko vie, kto kde urobil chybu a tak... kým sa nemusia zaoberať vlastnou temnotou. Pri náznaku, že by nebodaj aj v nich bol kúsok, chytajú agresivitu :3:
19.07.2015 - 16:57 | Filtr
(Ryby) klimtdetornesdal
Ti,od kterých se ti dostalo tohoto názoru,jsou zcela mimo mísu...nevidí totiž,že světlo,které hlásají jako jedinou správnou cestu,je výhradně dílem temnot...které i oni v sobě mají...jen je uvnitř sebe zabíjejí...místo toho...aby je se světlem vyvažovali...a proto na ty,kdo nejdou jejich cestou,dělají bububu,čímž je zastrašují,i když hlásají,že strach je zcela nežádoucí...a že je třeba jednoty...před několika lety jsem chodil delší dobu do několika křesťanských společenství tvrdících o sobě,že jsou ekumenická...dobrá,řekl jsem si...uvidíme,jaká jednota mezi vámi panuje,tvoří-li vaše společenství nejen staro,řečtí i římští katolíci,staroslověnci,pravoslavní,evangelíci,a členové dalších křesťanských tzv.´církví´,ovšem jediné,co jsem viděl,byli neustálé vzájemné intercírkevní hádky o tom,že spiritualita,způsob modliteb a prostě vše je v každé z těchto frakcích daných společenství zcela nesprávné...takže z modliteb nebylo buď nic,nebo byly značně narušeny...a bohužel spousta těch,co se zabývají esoterikou jsou tím,že jediné správné je světlo také ovlivněni,tak že vlastně jsou esoteriky s předponou pseudo...ne to není temno...protože temno je součástí všeho...stejně jako světlo...a je na každém z nás...zda si vybere to,že bude říkat,že jediné pravé světlo,nebo že je to temno,anebo zvolí třetí cestu...cestu vyvážení a spojení obojího v sobě samém...je to ovšem čisté zlo/jedna z písní Iron Maiden se jmenuje´The Evil That Men Do...´/Zlo,které konají lidé.../,a co tím chci říci:inu to,že zlo nekoná temno,ani Ďábel s démony...ani světlo,Bůh a andělé...ovšem jedinými strůjci zla jsme my...lidé...a tak se napadáme jak kvůli odlišným pohledům na svět,tak prostě kvůli všemu...a není to jen o některých džihádistech...vždyť kolik nevinných zabila třeba inkvizice...křížové výpravy,aj....a také je to třeba o tom...že na Papui-Nové Guinei,zemi,která je převážně křesťanská/tuším,že z více než 80%/křesťané již delší dobu zabíjejí hromadně šamany a esoteriky,což není jediné...viz nedávný případ v Indii,kde obyvatelé jedné vesnice vyvraždili celou rodinu včetně dětí,protože se zabývali esoterikou,ovšem o něco jinak...i když tato rodina nepáchala zlo...takže nejednota je i mezi námi...co se zabýváme esoterikou...protože esoterika/jiným termínem okultismus/je pro většinu tzv´esoteriků či okultistů pouhým zájmem...nikoli duchovním způsobem života...kterým má být...zajímat se mohu třeba o auta...tam je jedno...že jsem si ještě před nějakou dobou myslel,že Wanklův motor je naftový,i když skutečně je benzinový...tam je neznalost svým způsobem nedůležitá...i když ten,kdo se o něco zajímá,chce v tom být dobrý...skvělé...ovšem neznalost v duchovnu je mnohem horší...z toho pramení,že hlásání nejen bezmezné a bezpodmínečné lásky je zcela něčím plytkým...protože ty,které pro nesouhlas s nimi nemáme rádi...totiž nemilujeme...čímž z nich činíme věci,které prostě můžeme bez následků odhodit...


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »