Vnímaní Boha


03.11.2011 - 16:44
(Ryby) bimbulka.j
Vnímaní Boha
Vnímam Boha jako nekonečnou tvořivou,láskyplnou světelnou energiji,prostupující a vyživující vše živé, hmotné i jemnohmotné. Jak Boha vnímate vy?

Řazení:
05.11.2011 - 14:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja si prave myslim ze az zas tak hluboko v hmote nebyl.. ale o tom uz jsme se jednou bavily, nikdy neprijal zakladni vlastnost hmoty, omezeni a nesvobodu, nikdy neprijal svou muzskou roli, nezalozil rodinu a neozenil se, nikdy se nedokazal vzdat te obrovske duchovni svobody kterou mel aby se stal "jen" muzem

ja nerikam ze je to spatne

jen rikam ze nebyl ve hmote

jak by sis ten pozemsky raj predstavovala??

zatim jsme dve, mozna tri ctyri v tehle diskuzi, ktere smyslime podobne

vidis ale ze vetsina lidi nase duchovno neprijima a nase smysleni jim prijde nadrazene

oni se ale nemuzou zmenit

oni jsou stastni takovi jaci jsou

a je jich vetsina :1:

:68:
05.11.2011 - 14:17 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
Osho bol rebel,sice bol aj v oblakoch,ale aj hlboko v hmote-viz luxus a materia pur
a co tak si postavit na zemi pozemsky raj?s materialnym a duch.bohatstvom?to by sme potom nemuseli lietat do vysok a tie pady by neboli take bolestive
zili by sme skratka tu-naplno.. :1:
05.11.2011 - 14:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja vim ze to tak nevnimas, s tebou ano a s tebou ne

jen ti chci rict ze vetsina lidi to tak vnima protoze vetsina lidi byla v prvnim roce zivota plne milovana a akceptovana

pokud si hledas plne milovani a plne akceptovani mezi lidmi i dnes, hledas si jen to co si v zivote nedostala a uzaviras se tak v egostavu ditete

je hodne lidi kteri chteji byt detmi a propojovat se v te lasce a radosti

ale taky je hodne lidi kteri dokonale prijali hmotu a tohle uz nemaji zapotrebi

mozna zase casem, az zestarnou

proto John Lennon musel zemrit nasilnou smrti, protoze chtel byt jen bily, jen v lasce a jen v bohu a chtel to sirit do sveta, zakon jinjang mu ale rychle prisel ukazat ze se myli

atd..

Osho taky prchal pred CIA a buhvikym jeste

hmota vzdycky dostihne ducha, ktery se prilis vzdali zemi

nemuzes s tim nic udelat proste

to nejde :74:


:1:
05.11.2011 - 13:47 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
kazde stretnutie s clovekom je pre mna skusenostou,obohatenim
odkial berieme istotu,ze si o par hodin,zajtra spolu budeme ci nebudeme rozumiet?ide o to,ci chceme,ci mame odvahu a chut.
ja nemusim Tebe v niekt.veciach rozumiet,ale primam a akceptujem aka si.
proste tak nepremyslam-s Tebou ano a s nou nie.
SPOLU-nie je to tak pestrejsie?

:4:

a ta rozpravka by nevznikla,keby sme uz ako deti boli plno milovani a akceptovani.
05.11.2011 - 11:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
brouku

OTEVRI OCI!!!

jazko zazil odmitnuti

jazko je odmitnuty

a ta bolest v nem je stale tak silna, ze NEDOKAZE odmitnout kohokoliv jineho, protoze jazko se mylne domniva, ze by tim lidem zpusobil stejne nesnesitelnou bolest

lide ale maji silnejsi hranice nez my, nezranuje je kdyz je odmitneme

je to pro ne UPLNE normalni

jazko vsak nikdy nezazil prijeti, proto nedokaze prijmout ani odmitnuti

odmitnuti vnima jako odmitnuti cele sve bytosti a cele sve existence a rovna se to skoro jeho smrti

jazko musi pochopit ze odmitnuti je jen jeden z mnoha projevu lasky :1:

lasky k sobe

tak jako se Zornicka miluje a rika ne tomu co se ji nelibi, tak i jazko musi pochopit ze ma pravo se timto zpusobem milovat a rikat ne tomu co mit kolem sebe nechce :1:
05.11.2011 - 11:40 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
no a s tym nesuhlasim
lebo ak niekto zazil to iste,naco to robit inym?
ludske je sa nad tym zamysliet
ADAM-bol celistvy a k nemu spejeme
tot vse z mojej strany

:74:

05.11.2011 - 11:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Rachel odmitnuti neni program

je to realita a je spravne

vim ze pises od srdce

ale kazde srdce potrebuje taky pevny obal

a tim je odmitnuti

rikat ne zlemu a ano dobremu
05.11.2011 - 11:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ANO!

odmitnout cloveka JE lidske!! :1: :3: :74:
04.11.2011 - 23:30 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Zornička
a znovu-ked nieco napises,mozes kludne ocakavat,aj protireakciu-ak si otvorena,tak sa da nad tym povzniest.
citaty su od srdca,presne ako pisanie prave Tebe.
Ja sa kritiky na moju osobu-nestranim-mas nato narok,ak to tak citis. :1:
04.11.2011 - 23:26 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Rachelinka 5
To je snad môj problém nie? Rachel..
Po lopate - čo to teba trápi ..
Píšem ako to cítim a už asi trikrát som napísala že rátam, že ma takí ako ty odsúdia
Samotný "výrok" pre Lakriel som začala so slovami prepáč a je mi jedno, čo si ľudia pomyslia ..
Ja sa tu nikdy nebudem schovávať za citáty, prázdne frázy o nekonečnej láske ako ty -
a pritom tej lásky a pochopenia nie si sama schopná ..
To si chcela počuť (čítať) Rachel ?? :74:
04.11.2011 - 23:24 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Zornička
ked napisem nazor,neznamena to,ze Ta odcudzujem
naopak,mas vyborne postrehy,zmysel pre humor,ale bohuzial,ta veta,ze si s nou nemozes rozumiet,je vlastne program.
ale ako pisem,chapem Ta a akceptujem
04.11.2011 - 23:20 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
Cloveka odmietnut-je naozaj ludske.
04.11.2011 - 23:17 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Zornička
no a ja som Ti napisala,ze tu diskusiu zacal niekto,koho Lakriel vyprovokovala
vsetci ste v jednom soku
ja Teba neodcudzujem,Ty si vyskrtla zo zivota cloveka,kt. nie je podla Tvojich predstav. :74:
04.11.2011 - 23:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no ja nevim

me prijde slovo ne jako celkem potrebne

odmitnuti je bezna kazdodenni vec ne??

04.11.2011 - 23:12 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
ak niekoho odmietam,odmietam samu seba
a hlavne tych,kt. su pre nas divni,ini a co ja viem co
ale dobre,respektovat Zornicku a jej rozhodnutie by sme mali :74:
04.11.2011 - 23:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ano laska nema hranice

ale hmota ma absolutni hranice

nemuzes byt jenom laskou :74:


:1:


a uz vubec ne ji od lidi ocekavat :68: :45:

:32: :32: :32:

:1: :3:
04.11.2011 - 23:10 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Rachelinka 5
Neverím vlastným očiam..
Odsudzuješ druhých ako nerozumia Lakriel, pritom sama nie si schopná pochopiť a rozumieť tých druhých.. :1:
Sama som sem nedávno dala príspevok na jednu diskusiu o pýche, ktorý som v šoku napísala po tom, ako Lakriel vymazávala príspevky ludí,(nielen moje), ktoré sa čo len slovkom dotkli jej ega a ktoré jej nepritakávali a nepochlebovali.
V neupravenej podobe sa nachádza tu :

http://diskuze.najdise.cz/prispevek…

Pokial si niekto predstavuje ako súčasť duchovného rozvoja to, že bude falošne súcitiť s niečím a s niekým s čím sa nestotožňuje, tak ja to určite nie som.
Najlepší spôsob presne ako uviedol Majkl je nereagovať, pretože to nemá význam. Akokolvek sa to niekomu zdá pyšné :1:, má v tomto pravdu .. :1: :15:
04.11.2011 - 23:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no vis ty prognozy jak pises..

lide nejsou tak tolerantni jako my

nedokazou to

povetsinou to nedokazou

udivuje me to, zvlast kdyz jsou verici, ale mnoho vericih kdyz opravdu potka boha, hodi po nem kamenem

takova je ta jejich "vira"

je to vira hmoty v ne-hmotu

kdo zustava hmotou a veri v ne-hmotu

chce ne-hmotu zabit, kdyz se s ni setka

hmota navic ne-hmote rika "ooo jak si pysna, nehraj si na boha, nedelej ze sebe co nejsi atd atd atd.."

divam se na to a zasnu

ale je to tak spravne

nekteri jsou jen verici hmota, nekteri jsou odusevnela hmota

mezi tim je obrovsky rozdil

je obrovsky rozdil mezi clovekem ktery ma boha v sobe a ktery vnima boha mimo sebe

neni to pycha

takovi lide na nas vzdycky budou reagovat odmitave a vzdycky jich bude hodne

vyvazuji opacny extrem

04.11.2011 - 22:55 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
ja toho necham,ale prognozy tipu,nebudem si s nou rozumiet-jednaju o netolerantnosti a pyche. :1:
04.11.2011 - 22:53 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Zornička
ako myslis :4:
laska nema hranic a o to tu islo
rozumiet,porozumiet a citit,ze si s nou nebudes rozumiet je Tvoje Poznanie
a hlavne,ked si tym presla sama :1:


04.11.2011 - 22:34 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Rachelinka 5
Ty si prvá, čo škatulkuješ. Ked raz niekto cíti, že si rozumieť nebude, tak to napíše, úprimne a otvorene.
Na tom nič zlé nie je . Nechápem, prečo by si musel každý s každým rozumieť a každý každého chápať..Absurdná je naopak predstava, že všetci si môžeme rozumieť
Aj mne sa stalo, že mi niekto roky nechcel rozumieť a úporne som sa o to snažila. A tak to malo byť. Sú tu iní ludia a iné okolnosti čo ma potom ovplyvnili a formovali. Netreba dávať na jedného človeka, čo si myslí :1:
Aj ja teraz rozumiem, čo píše a čo otvorene priznáva, že jej chýba. Doteraz som však vymazávaniu príspevkov, ktoré ju neospevovali a rôzne iné "činy" nerozumela ..
04.11.2011 - 22:20 | Filtr
(Lev) Tulinka3 » Rachelinka 5
Vtedy ublizujeme,kopeme ked nas nieco vnutri trapi.Mame bolest a zaroven zlost,vtedy sa vyvrsime na druhych.Musi to sama spracovat,lebo ju to moze aj polozit.V tomto jej nemozeme pomoct
04.11.2011 - 21:48 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Tulinka3
no a preco to Lakriel napisala?
Lebo na niekoho utocit,nesnazit sa mu rozumiet,hned ho hodit niekam do skatulky a napisat,s Tebou si nebudem nikdy rozumiet-je absurdne.
Tulinka,Ty si sa samozrejme snazila chapat :15:
04.11.2011 - 21:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Rachelinka 5
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
1. protoze mezi lidmi kteri mi rozumi a kteri jsou jako ja jsem nenasla bohuzel zadneho vhodneho partnera

2. protoze si myslim, ze psychologove vidi co duchovni svet nevidi, vidi vse co se tyce mych vztahovych problemu z perspektivy hmoty a ja chci HMOTNY bezny a obycejny vztah, dokazou mi rict kde navazuju vztahove provazky spatne, tedy ja vim kde proc a jak, vidim je, ale nevim co s tim, protoze veskre "duchovni" rady me vztahove provazky.. rozumej energeticke, citove, mentalni atd. vazby NARUSUJI!!!

3. ak liecim nachadzam sa proklate vysoko, tak vysoko, ze pokud se vloudi nejaka chybicka, padam jako Ikaros a mam dva dny zdravotni problem, litam tak vysoko, ze tam neexistuje nic jako vztahy, hmota, ne-laska, jidlo, hlad, energie nizsich tel.. nekdy se to ale deje uplne samovolne a citim ze to jde vic do zeme, pak je to absolutne ten stav, ve kterem bych chtela byt stale, ale ne vzdy se mi takovy klient postesti.. nebo.. ne.. lepe receno, nekdy to proste ZVORAM a vystreli me to do vesmiru, pak horko tezko splham po splhadle zase zpatky dolu

:25: :25: :25:

to je teda zas vyplod :75: :61:

nekdy si rikam kde se to fakt ve me bere takove hemzy :61: :61: :61:

no v podstate.. vystreli me to jen kdyz si dostatecne neverim rict tomu cloveku pravdu a ridim se tim co chce slyset

to jsou pak supy teda.. :23: :23: :23:

:4:

stalo se mi to zatim diky bohu jen dvakrat :1:
04.11.2011 - 15:45 | Filtr
(Panna) Rachelinka 5 » Laki :)
mas pravdu,ze sa nedokazeme este povzniest nad slovami,sme vztahovacni
ta tenka hranica medzi "blaznom" a "geniusom"
musi byt namahava a bohuzial okolie nema rado,ked niekto vybocuje z rady, je to tym,ze nevidime sami v sebe tie nadherne aspekty individuality-to sa podla mna teraz bude razantne menit-uz len tym,ze kazdy si bude stat za svojimi nazormi a este k tomu bude milovat kazdeho a aj seba

co ma Lakriel zaujima-
po 1.preco sa chces vyliecit,aby si medzi ten "normal" zapadla?
po 2.preco si myslis,ze by Ti mali pomoct psychologovia?
po 3.ak liecis,ako to robis,kde sa nachadzas-si vysoko,ako si tu pisala,alebo si v stave uplne vyvazenom,teda v stave,v kt. by si chcela byt stale,ked nebo a Zem,hmota a duchovno je Jedno

Dakujem :17:



Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »