woodu, kletby, prokletí


15.10.2011 - 18:03
(Kozoroh) naposled
woodu, kletby, prokletí
máte prosím někdo kontakt, zkušenost s člověkem co má sílu,pracuje s magii, umí druhé očistit?

Řazení:
17.10.2011 - 11:11 | Filtr
(Váhy) Mysterious » Tenesie
Ano,špatná diagnóza může za mnohé, ale jde zjistit,jestli je člověk proklet podle otázek, které jsou na stránce Věštecké služby. Navíc to člověk může rozpoznat sám, když mu to ve snu podvědomí dá vytušit.
17.10.2011 - 00:48 | Filtr
(Býk) ave » Tenesie
V podstatě tady s Tebou musím až na nějaké věci souhlasit.Smrti se bát nemusíme,patří k životům,kterými procházíme,není to to nejhorší co nás může potkat,nad našimi těly je duše,která prochází úkoly i nástrahami-Ty jsi se setkala s tím,že jsi byla požádáná o prokletí.Je jedno za jaký čin to je-dobře jsi udělala,že jsi to odmítla,karmická zátěž by v tu chvíli nejvíce postihla Tebe samu.Ale to víš,vnímám nyní z Tvého psaní,že víš o čem píšeš.Myslím,že se mýlíš,ale v tom,že pokud temnou energii z někoho sejmeš,zůstává a napadne někoho jiného-to je možné pouze v tom,když si někdo s energií zahrává a v podstatě o ní neví nic,dělá chyby,které mají těžké dopady i na jeho duši.Pokud je tato temnota odeslána za pomoci Energii,nemůže se to stát.Je v tom odpuštění.A duše ze které to bylo takto sejmuto vnímá vše i lásku se kterou k ní přišla pomoc.Ale nějak těžko se mi to dnes vysvětluje,cítím,že víš o čem mluvíš,ale já nemohu najít ta správná slova :74:
17.10.2011 - 00:29 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
no pozri stejne si nemyslim ze skusenosti su vec casu, je to vec zivota...ale to je jedno...ja som nikde nenapisala ze vsetko je 100ˇ% ja mam skor pocit ze sa absolutne nerozumieme. mam pocit ze mi vkladas slova ktore som ani nespomenula. ja predsa cely cas pisem len to som reagovala na to ze si pomoc tohto tipu uz od zaciatku negovala bez toho aby si s tym mala prax. nic viac za tym nehladaj. neni to osobny utok..co sa tyka tvojej priatelky ty ale pises uplne o niecom inom..tu sa nejedna o to uvalit na niekoho kliatbu ale pomoct mu sa jej zbavit. :63: proste pises uplne nieco ine. uvalit kliatbu nie je pomoc! pomoc u mna potrebuje kazdy kto o nu poziada (pokial sa jedna o pozitivne veci). ano v tom prave su skusenosti, logiku tam hladat netreba to su ine sfery a sirsie suvislosti ktore nevidime.
17.10.2011 - 00:27 | Filtr
(Býk) ave » Tenesie
Ahoj,omlouvám se pokud v tom ironie nebyla,v souvislosti s tím jak to bylo podané mi to tak připadalo.Víš člověk nemusí umět pomoct sám sobě i on sám z nevědomosti může udělat chybu,nebo ze strachu-strach,křivda,hořkost proč se mi to děje,beznaděj jsou destruktivní emoce,které zlo zesilují a těžko se člověk ubrání některé z nich.Všichni v sobě máme dar víry,která nám pomůže spojit se s Bohem,ale ne každý to přes karmické nánosy dokáže vnímat.Pokud se k tomu přidá prokletí,může ten člověk padat hlouběji a hlouběji,proto hledá pomoc.Také nemám ráda vymítání ´dáblů.zlých duší,energií-ani to tak v podstatě nefunguje-je třeba ukázat člověku cestu,požádat Boha o pomoc,ne zatěžovat již zatíženou duši.Spíš ukázat Světlo-ve Světle stíny mizí sami,ale vždy je to případ od případu.
Odeslat negativní energie s pomocí Boha mohu.
Bez jeho pomoci bych nedokázala nic,je to asi vždy na člověku a jeho přístupu a máš pravdu v tom,že se těžko pozná komu člověk může padnout do rukou.Snad jen v tom přístupu k Energiím a v jeho pokoře k práci,kterou dělá.
Jinak Karmu si skutečně děláme sami.
Ale je možné pomocí a láskou její břemeno ostatním ulehčit. :74:
17.10.2011 - 00:26 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Tenesie
Nechcem sa do toho pliesť, ale niekedy si človek naozaj sám pomôcť nedokáže ..
Sú prípady, kedy človek netuší, čo je príčina jeho problémov, o žiadne očistenie pôvodne nežiada a ani mu teda neverí, takže nejaký placebo psychologický efekt tu nemôže vzniknúť a napriek tomu sa po zásahu druhého, ktorý sa ponúkne, že pomôže, (bez viery "poškodeného") dotyčnému uľaví ..
Sama mám s tým skúsenosť, preto si dovolím to sem napísať, nikdy sem neopisujem nejaké poučky
Ako je to možné sama presne vysvetliť neviem, zrejme sú na to lidi ..ako sme sa dočítali .
:17: :74: :68:
17.10.2011 - 00:14 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
Já nechci, aby jsi sdílela můj názor, protože právě rozlišnost názorů je to, co každého z nás nutí přemýšlet. ty nemluvíš o věku, mluvíš o zkušenostech..,. zkušenost je léty prověřený fakt, v překlady vědeckém( čili opět jde o čas), ale to neznamená, že je stoprocentní. to je to jediné, co bych ráda, abys uznala, že to není stoprocentní pomoc a pokud je metoda léčby prokletí zaměřená na duši, potom s tím samozřejmě emoce souvisí, v tomto případě, kdy uvádíš, že se jednalo o někoho, kdo tě zabil, uvedla si , že jsi zemřela strašlivou smrtí. strašlivá smrt je emoce, ať už to popíráš nebo ne. Teď ti svěřím něco já. přišla za mnou má znásilněná přítelkyně, která po mě chtěla, abych toho dotyčného proklela. Zasloužil si to? Těžko říct. Znásilnění je strašná věc, sama jsem něco podobnýho zažila, ale jít a uvalit na někoho kletbu( ať už je moje nebo tvoje definice lepší nebo ne) je trochu hardcore.. Nepomohla jsem jí. Podle názoru, že ona potřebovala pomoct a já jí nenatáhla ruku, byste mě nepochybně kamenovali a spousta lidí by s tím nesouhlasila, ale kdyby se to stalo, kdo by trpěl víc? ona, protože s ejí to vrátí? On protože by byl prokletý? Já, protože jsem to dopustila?.... A
kolik lidí by bylo schopných zabít jen proto, aby jim narostla zlomená končetina, kdo by dal cokoliv za to, aby nemusel vidět svoje dítě umírat a mohl ho zachránit i kdyby to znamenalo ublížit někomu jinému.. a přitom..? Jsou to BLBOSTI, malichernosti, kterými si kompenzujeme svou bolest. JÁ sama jsem odpustila... a s tím mi nikdo pomoct nemohl. zároveň je to nejsnažší a nejjednodušší cesta, jak z toho ven a zlikvidovat tu negativní energii.Ach, ano, ono to jde, existuje spousta cest..
Ano, změnila jsem kletbu, která měla být uvalena a ona přišla po pěti letech, co se mnou nepromluvila a poděkovala mi, že jsem to neudělala.
Začala litovat toho, že ji to kdy napadlo a přesně tohle je řešení. Nejlépe v případě, kdy víš, kdo tu kletbu uvalil.. odpustit mu, donutit ho litovat svých činů.. ale odjímat tu energii a posílat ji do prostoru? když je nezničitelná, zem ji pohltí? ale vůbec ne... jen přešla jinam a někdo ji vztáhne znovu, aby ji mohl použít. proto to literatura nazývá nezničitelnou, protože to, co někdo vytvořil může pouze on zlikvidovat a to tak, že zničí tu část sebe, která je do toho vložená.. a jak, to ať si každý přebere sám, protože já opravdu nemám chuť heldat složitosti tam, kde je jednoduchá odpověď. Čili, jak už bylo řečeno: Kdo z nás opravdu potřebuje pomoc? ten, komu hrozí, že umře? nebo ten, který už nežije a hrozí mu,že bude muset se svými činy žít dál? V tom žádná logika ani zkušenosti nejsou.. Jedna věc je kletbu diagnostikovat, druhá věc je tvrdit, že o ní někdo z nás ví víc, než někdo jiný
16.10.2011 - 23:55 | Filtr
(Rak) Tenesie » ave
neozumím jedné věci- není karma náhodou to, že to co jsme udělali my někomu, se nám zase vrací zpátky? někde ten začátek musel být.. a mít takový vztek, že někoho prokleju, to znamená, že mi ten dotyčný asi něco udělal, nechápu, proč se proto stavět do role oběti..
Jinak rozumím tomu, co chceš říct a taky rozumím tomu, čeho se zastáváš a já jsem neřekla, že by člověk neměl hledat pomoct nebo že by mu někdo neměl pomoct, když o to žáda. v té větě o víře není ani kapka ironie, kterou jsi tam našla kdovíkde, ale co už.. jde o to, že stejně tak jako reiki léčitel nemusí umět vždy pomoct a pokud je nesprávně školen, může ublížit sobě i ostatním, může se to stát komukoliv i když je to míněno dobře. a zrovna to slovo víra- od slovesa věřit( nebo naopak) znamená víceméně svěřit se do něčích rukou a odevzdat mu to, co se bude dít.. a možná by si každý měl rozmyslet třikrát, kdo bude ta dotyčná osoba, zrovna když se pokouší o nějaké terapie, ať už jakékoliv. Osbně zastávám názor, že člověk si má pomoct sám, protože umět pomoci a neublížit tím nikomu je celkem komplikovaná věc, ale to je otázka názoru. Nevím, proč mě někdo kamenuje za to, že jsem řekla, že si má každý ověřit, kdo mu tu ruku pdává
16.10.2011 - 22:06 | Filtr
(Býk) ave » Tenesie
Víš skutečně se domnívám,že v tomto případě má Tamarka pravdu.Mám pocit,že kritizuješ něco o čem málo víš.Možná vycházíš z nějaké osobní zkušenosti,podle toho co píšeš o spolubydlící,nebo zavrhuješ to,že mohou skutečně existovat věci,které neznáš.Jistě máš pravdu,že pokud si člověk jen hraje na to,že tyto věci jsou mu určitým způsobem dané může způsobit větší škodu na duši toho komu pomáhá,ale i na té své.Často jen slova mohou zvednout Energii o které nemáme ani tušení.To,že to mohou být karmické věci je pravda.Není,ale podle mne pravda to,že se do toho člověk nemá plést,protože ten dotyčný si to vlastně zasloužil.To bys mohla potom dojít k lékaři se slepým střevem a on by mohl říci,že to operovat nebude,že je to karmická záležitost a musíš se vyléčit sama.Pokud je člověk skutečně proklet a žádá o pomoc,potom mu ji odepřít je stejné jakoby Ti odepřel pomoc lékař.Netvrdím,že je pomoc vždy možná,záleží na mnoha věcech.
Ale odmítnout by ji neměl nikdo kdo pomoci může.Jednou jsem četla krásnou báseń ve které o pomoc byla přirovnávána k pomocné ruce...
´Tak jako ruka podávaná,tomu co v zmar se propadá -to je náš cíl to naše Brána v zítřek,jež sama záhada.´
A Tvá citace Ježíše
-Věř a víra Tvá Tě uzdraví.-
Není to co by se mělo říkat v ironii,ale s úctou a láskou.Protože je to často naše poslední naděje. :68:
16.10.2011 - 21:14 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
Ano mas pravdu toto naozaj nikam nevedie. Ohladne toho opravdoveho problemu som to myslela tak ze az je problem akykolvek pre toho dotycneho je vzdy velky a neexistuje mierka podla ktorej to my ako pozorovatelia mozeme posudzovat..ja som to robila a nie je to spravne. co sa tyka toho prekliatia ja som predsa nikde nepisala ze to ide iba pomocou woo-doo ci nejakwho cirkusu, to neviem kde si akoze citala, uviedla som len moznost metody ktoru pouzivam ja , ja som skor reagovala na to ze si ludi od toho vyslovene odhovarala a pisala si ze je to blbost. slo o tento princip a nie o to ze nezdielas moj nazor ci moje skusenosti, pretoze je to tvoja vec a mna to netrapi ani v najmensom. ja nie som do toho zapletena emocne ale skusenostami, keby som ich nemala tak sem neprispejem a nemudrujem. tak ako tvoja matka urcite nie som a nezdielam nazor ze vek je dokazom mudrosti, ja nikde netvrdim ze existuje len jedina moznost to si si sem vsunula sama ja som nic take nikde nenapisala, ja som len jednoduchpo nezdielala tvoj nazor ze je to blbost. a to je obrovsky rozdiel. je logicke ze pokial s niecim nepracujes alebo to nezazivas nemozes byt objektivna ako prepac ale to je fakt. ja som ta z nicoho neobvinila, velmi si na seba vsetko vztahujes asi, ja som tak isto iba vyjadrila svoj nazor na tvoje odmietave reakcie a tiez mam aj ja na to plne pravo a ani ja nemienim prikyvovat len preto aby sa niekto citil lepsie. pekny vecer aj Tebe.
16.10.2011 - 21:04 | Filtr
(Rak) Tenesie » erin
jak si teď pozpátku čtu tu diskuzi, napadá mě, že přesně tohle je můj názor, jen jsem ho vyjádřila narovinu
16.10.2011 - 21:02 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
:) ne vážně, tohle nikam nevede.. ale přiznávám, uvedla jsem špatný termín: nejde zničit, jde přeměnit, protože to se s energiema dělá, vytváří se z nich něco jiného, mění se, nezanikají ani nevznikají...
No třeba zhrzená láska není problém, ale blbost, kvůli kterým se takovéhle věci často vyhledávají, což přesně odpovídá tomu, jak jsem to myslela. někteří lidé vyhledávají " lékaře" protože je píchne komár a myslí si, kdovíjaký nemají problém- opět podklad pro opak OPRAVDOVÉHO problému, tohle myslím ještě posoudit zvládnu, jestli je potom větší problém chronický záchvat nebo třeba rakovina- to už posoudit nedokážu ani neznám někoho, kdo by to zvládl, ale o tom tady taky nebyla řeč. můj původní záměr byl vyjádřit se k tomu, že problémy z minulosti se dají řešit i jinak a když tě někdo v minulosti proklel, nemusí to nutně znamenat, že JINAK, než pomocí voodoočarodějů to nelze odstranit.
Tobě to pomohlo, proto mi klidně budeš odporovat do konce staletí, krom toho, že ses do toho zapletla emočně.
Já nestuduju voodoo studuju psi a stejně z padesáti psů, na které uplatníš to stejné pravidlo, přijde jeden, na kterého to pravidlo neplatí. samozřejmě, že to naštve, ale to neznamená, že budu popírat skutečnost, že to není možné. stejně tak, když ti tisíc lidí řekne, že jim tato léčba pomohla, může se najít vyjímka, které tato léčba nepomohla.. takže nevím, proč mě odsuzuješ jen proto, že jsem řekla: ONO TO JDE I JINAK... připomínáš mi moji matku, ta si taky vždycky myslela,že když je o 20 let starší, dělá vždycky všechno správně a neexistuje jiné správně řešení, než to její.. ale i matematik ti řekne, že rovnice jde vyřešit dvěma a více způsoby. každý problém se dá má více, než jedno řešení, to je to o co tady běží. a jestli musím někoho proklít nebo z něj kletbu snímat, abych pak " reálně" pracovala s těmihle věci a mohla na to mít vlastní názor, no to promiň, to mě vážně nenapadlo.. nikdy jsme neřekla, že jsou lidé hloupí, ale mají talent dostat se do problémů, hlavně když jsou z něčeho zoufalí.. já nikoho nesoudím, nejsem na to stavěná a tvoje obvinění jsou celkem pochopitelná. naštěstí, už není doba inkvizice, takže za můj názor mě nikdo neupálí i když přiznávám, že mi leze krkem, jak si lidi zaškatulkují každého, kdo někdy řekne něco, co se jim nelíbí hned a narovinu. nehodlám lhát a přikyvovat na něco s čím nesouhlasím, to je zase moje právo.. Jinak přeju příjemný večer
16.10.2011 - 20:13 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
nestudujem prirucky, narozdiel od teba sa tym zaoberam bezne ale nevadi..takze energia ide znicit. hmm. ok ako povies.."pokusila som sa odradit od blbosti"- je kritika toho ze niekoho problem je podla teba blbost.ale nevadi.viem co je viera ale aj viem co je zaslepenost a co znamena aj neverit a povazovat to comu ty neveris za blbost...pozri maj si na to svoj nazor ale nevnucuj ho druhym a nepresviedcaj druhych ludi o tom co maju robit a co nemaju a co je podla teba blbost a co nie je, nechaj priestor a slobodnu volu druhym ludom nech si laskavo vyberu sami co chcu alebo potrebuju a comu veria. nie kazdy clovek dokaze tak verit a sam si pomoc ale to by si musela vidiet a chapat v sirsom rozmere. to ze mas pocit ze ta roznasam na kopytach je tvoj pocit a tvoja vec. a ak mas pocit ze sa hadam tak sa asi hadas iba sama so sebou, ja ten pocit nemam. vies co mozeme sa o tomto bavit potom ked budes s tymito vecami realne pracovat a nebudes len teoretizovat co je podla teba blbost a co nie ... pretoze tym len sudis tu ludi ze v podstate su blbi ..hmm...a este jedna& vec. neviem kde beries pravo posudzovat co je u cloveka OPRAVDOVY problem
16.10.2011 - 20:03 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
kletba jde zničit... nevím, ze které příručky jsi tu definici nastudovala, ale na každé NEJDE existuje desetkrát JDE a to nejen u kleteb a voodoo nebo, jak se tomu dneska říká... jinak nevím, co přesně jsem kritizovala, spíš jsem se pokusila odradit od blbostí, ale když je někdo přesvědčený, že mu to pomohlo nebo pomůže, asi s tím těžko něco udělám a všichni víme, že to opravdu pomůže. věř a tvá vía tě uzdraví? Nic ti to neříká? na tomhle faktu je to vystavěné, já nic neškatulkuju, škatulkování nesnáším. jen vím,že kolik třešní, tolik višní a kolik opravdových odborníků, tolik je skutečných neodborníků, kteří z lidí tahají prachy a člověk by měl mít OPRAVDOVÝ problém, než si s něma něco začne nebo by měl mít alespoň možnost poslechnout si, že vedle těch úspěšných případů exitují i případy, které skončili ještě hůř, než s tímhle začali..
každopádně obdivuju tvoji schopnost roznést na kopytech každého, kdo má jiný názor.. :4: protože já jsme se v téhle diskuzi rozhodně nechtěla s někým hádat, chtěla jsme znát skutečnou podstatu věci a to už se teď asi nedozvím:)
16.10.2011 - 19:46 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
Ano v tom mas pravdu sugescia je velmi silna vec, ale to o com pises je nieco zcela odlisne. Tu sa bavime skutocne o kliatbe a nie o sugescii. Vies co je kliatba? je to extremne zla energia a ako vieme energia je neznicitelna, nemozes ju znicit mozes ju len odstranit - presunut inde.takato energia sa velmi silno drzi v energetickom poli cloveka a toto je nieco celkom ine ako sebauzdravovanie a podobne a ak si myslis ze si len tak silnou volou kliatbu ktoru mozes mat v sebe stovky zivotov, odstranis tak sa velmi mylis. ja viem ze to myslis dobre, ale ako som uz napisala neskusila si to, nepracujes s tym a kritizujes to ake je to ne nezpecne a chces varovat ludi a odhovarat ich od niecoho do coho v skutocnosti nevidis lebo nemas skusenosti.ale na zaklade coho? ja to nechapéem...??? mas len svoju teoriu a preto nie je spravne aby si ludi na nieco upozornovala. nemyslis? a preco okamzite tvrdis ze spatna diagnoza? na zaklade coho? urobila si teraz diagnozu na tento konkretny pripad v tejto diskusii? ty to tu skatulkujes len na zaklade tvojej teorie ale to nie je spravne. nechaj kazdeho nech si sam rozhodne co chce a co je pre neho najlepsie, nechaj mu jeho vyber ... a psychoterapia? zjavne si vobec nepochopila co som ti pisala. dala som to ako priklad . a nie je to ziadna sugescia sugescia su tabletky a oblbovaky,ale hladat priciny problemov nema so sugesciou nic spolocne. JA SOM POUKAZALA NA TO ZE AJ METODA SRT NAPRIKLAD JE ROVNAKO METODA AKO PSYCHOTERAPIA, MASAZ, LIECITELSTVO A PODOBNE a naozaj pomaha. ja chapem co tym vsetkym chces povedat a uplne ale proste nie je namieste aby si dopredu nieco zavrhovala, ludia nie su sprosti aby si nedokazali rozlisit a sami usudit co potrebuju a kde maju problem, koniec koncov pridu na to tak ci onak.
16.10.2011 - 19:29 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
Někdy je velice jednoduché sugerovat někomu, že má problém tak, kde žádný problém není... moc tomu nedůvěřuju, protože to souvisí s tím, čemu člověk věří. když bude někdo věřit, že ho uzdraví jahoda, ona ho uzdraví,když bude věřit tomuhle, nepochybně mu to pomůže...
Nemám s tím osobní zkušenosti, ale taky jsem měla zdravotní problémy, deprese a různé stavy a pomohla jsem si sama.. dokážu se uzdravit z chřipky, aniž bych si vzala jediný prášek...
No potkala sjem už spoustu lidí, kteří se mnou zažili kus minulosti a nejednou se pokoušeli svoje problémy hodit na to, co jsem kdy dělala nebo nedělala... třeba moje býv. spolubydlící věřila, že má kvůli mě deprese a já jí do pokoje posílám mostra, aby v noci nemohla spát... kdyby měla nějaké zdravotní problémy, nepochybně by ji napadlo, že jsme ji proklela nebo kdovíco...
psychoterapie není nic jiného, než sugesce, to bych sem netahala.. rozhodně nemám chuť rozdávat kontakty na takovéhle lidi kdekomu.. vím, co umí udělat zamilovaný pitomec, nezkušený člověk nebo kdokoliv jiný... jde mi o to, aby se lidi nepouštěli do něčeho, čím můžou ublížit a i když možná daná diskuze je od někoho, kdo potřebuje pomoct s tím, že se zdá být prokletý,varování je vždycky na místě.. ona totiž špatná diagnóza umí ublížit víc, než když se to neléčí
16.10.2011 - 17:24 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
pretoze ten niekto mu moze naozaj pomoct. a preco nie? nie kazdy sa tomu venuje, nie kazdy to dokaze diagnostikovat ci odstranit..Nic sa nedeje len tak, tak naco su potom ludia ktori to vedia? no na okrasu urcite nie :3: je to uplne to iste ako napriklad psychoterapia mas problemy tak ides k psychologovi a on ti predsa pomoze najst pricinu, ktora moze byt kolko krat v utlom detstve a ty si to ani nemusi pamatat a proste ti to pomoze prekonat, alebo rovnako ak regresna hypnoza napriklad. treba vzdy hladat kde ten problem zacal a proste nie kazdy je schopny sa dostat do dalekej minulosti ci ineho zivota, tak preco by im v tom nemal niekto pomoct?
16.10.2011 - 17:19 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
no já si nemyslím,že zrovna ty, ale když někdo potřebuje kontakt na někoho přes kletby, proč by to asi potřeboval?
16.10.2011 - 17:11 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
a preco ai myslis ze som platila za nejaky ritual? a o akom ritualy je tu rec?
16.10.2011 - 17:10 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
ale to jde přece vyřešit úplně jinak, než někomu platit za nějaký rituály bo co..
16.10.2011 - 17:09 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
ja som si ista ze to takto funguje...a ano mal dovod ci pricinu, nedostal po mojej strasnej smrti to co chcel aj napriek tomu ze ma spinavo zbavil zivota...vies nepreklina sa len preto ze ty niekomu nieco urobis. :44:
16.10.2011 - 17:05 | Filtr
(Rak) Tenesie » Artislove
já ti nevím... myslím,že takhle to nefunguje a jeslti tě někdo nenáviděl tak, že tě proklel.. asi to mělo své příčiny...
15.10.2011 - 20:29 | Filtr
(Býk) Artislove » Tenesie
Mozno sa budes cudovat ale ano prekliatie existuje hocikto a hocikedy ta moze nieko prekliat a je to velmi negativna energia ktoru si mozes so sebou niest aj stovky zivotov a ani o tom nemusis vediet. ono sa ti to mozno nezda ale toto nie je sranda a pokial sa to da odstranit a to sa da napr. metodou srt tak nevidim dovod preco by sa tymto ludom nemalo pomoct. to co si mas odzit ako karmu ci uz je dobra alebo zla je jedna vec, ale prekliatie je nieco co ked sa odstrani nikomu chybat nebude pretoze z toho sa dusa nic neuci ale iba trpi. ja sama som mala prekliatie od stredoveku, konkretne som bola prekliata v citoch a v tomto zivote som trpela dost silnou srdcovou arytmiou. podstupila sm srt a uz mam hodne dlho pokoj. nema uz ziadne problemy a mozem sa dalej v pohode rozvijat.
15.10.2011 - 20:22 | Filtr
(Rak) Tenesie
jako že vás někdo proklel, jo? no to si spíš nesete něco z minulosti sebou...
15.10.2011 - 19:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Tenesie
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele majkl - sidor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15:
15.10.2011 - 19:13 | Filtr
(Rak) Tenesie
na co to kdo potřebuje, mazat si na duši takovej sajrajt.. někomu tu chybí průšvihy?


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »