Po čem ženy skutečně touží ?


01.02.2010 - 19:12
(Lev) c.ooper
Po čem ženy skutečně touží ?
Jaké jsou skutečné touhy žen... co vlastně ve skutečnosti od muže očekávají ?

Řazení:
19.02.2010 - 01:44 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » serafim
Hmm..velmi dobré,Serafime,zdá se,že to bereš velmi vážně.. :74:
Zato já to psala s nadsázkou,protože rozumově to naprosto chápu,ale emocionálně..si asi neporučím..no,to bude nejspíš tím,že jsem moc romantická,půjdu si strčit hlavu pod studenou
spršku,na chvíli to třeba zabere :3:
12.02.2010 - 01:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » serafim
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele panchmahabhuts, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:-)ta kniha mě pomohla hodně věcí vyjasnit i pochopit...před pár dny sem ju dočetl,napodruhé, ikdyž sem ju začal číst poprvý už před lety na radu někoho, koho si hodně moc vážím,ale tehdy sem ještě neuposlechl..:-). Knihu sem doporučil i proto, že i ona zpočátku hledala splynutí dvou duší jako "pravé štěstí", až po čase vše pochopila...a taky myslím že je velice užitečný se poučit z "chyb" resp cesty ostatních, alespon já to tak vnímám...proč se říká pozitivní - negativní?osobně se klaním k názoru, že vše co bylo je a bude, je pozitivní, záleží jen na tom,kdo a jak se dívá, vše je přece "boží vůle"...taky myslím to někde v knize bylo: "věci nejsou špatné, záleží jen na tom, jak se na ně díváme"...ne každýmu to může být blízky ale, protože je to hodně mimo, jinde...A souhlasím s tím, že kniha nemusí pomoci, stejně jako může, záleží kdo a kdy ju čte...
11.02.2010 - 17:37 | Filtr
(Štír) serafim » panchmahabhuts
Zasvěcení je naprosto úžasná a hlavně velkolepá kniha. Je neuvěřitelně obsažná a upřímně popisuje duchovní cestu jednoho člověka. Kdo jde podobnou cestou, může si pár věcí vyjasnit, jsou tam i základy univerzálního zasvěcení a hlavně může porovnat zážitky s někým dalším. Není to návod, jak sama varuje, každý je jiný a hodnotu to má jen jako zpověď. A pro každého ta kniha asi nebude, je dost těžká, náročná a vcelku i depresivní. Přesto ji naprosto miluju. Nicméně zrovna pokud jde o vztahy mezi pohlavími, tak bych Elisabeth Haich moc za příklad nedával. Však se tam dost jasně vyznává ze své osobní nesnášenlivosti vůči mužům, a přestože sama neříká že by někde udělala chybu, jasně ukazuje, jaké peripetie s tím pak měla, když neměla srovnanou sexualitu a ten vztah k mužům. Jako číst to žena která má podobné tendence, asi ji to zrovna nepodpoří ve zdravém postoji a vývoji. Elisabeth měla s muži problém prakticky do konce života a ze svého patologického odporu se tam až nehorázně vyznává.
06.02.2010 - 00:27 | Filtr
(Lev) Tanana » serafim
Ty blááááho, to je pecka - Ty jsi normálně génius! :46: Je to tak... (nebo takhle to cítím já) :21: Takové postřehy jsem už dlouho nečetla... Obdiv. :4: :4:
02.02.2010 - 22:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » serafim
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Saxana76, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jejda, to jme se ale rozepsali ?! Hezky sis to sám sobě vysvětlil :5:
02.02.2010 - 21:47 | Filtr
(Rak) Baděnka » serafim
Tak ja si pod osobni svobodou predstavuju treba to, kdyz treba muzu vyrazit s kamoskama nekam a partner nezarli, nepatra, jestli je to pravda, veri mi, ale necha me, at si delam co chci, at mam svoje konicky, on svoje, i kdyz nejlepsi jsou konicky provadene spolu. jemu dat taky svobodu jit s klukama ven a verit mu. pokud date cloveku svobodu, rad se k vam vrati. svobodu mit milenku bych ale netolerovala.
02.02.2010 - 21:33 | Filtr
(Štír) serafim » petrag
Určitý druh svobody je nutný. Většinou je to muž, který chce svobodu. Otázka ale je, kdo si pod tím slovem co představí. V dnešním čím dál odcizenějším světě chladně uzavřených raněných lidí, kteří už i manželství nebo i jen vztah berou jako obchod, se pod svobodou ale často skrývá postoj "dejte mi pokoj..přijdu až budu něco chtít". A to je dost zvláštní vztah, když si představím že bych s tím měl být v jedné domácnosti, že bychom měli být jedna rodina a sobě nejbližší lidé. :8:
02.02.2010 - 19:30 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » serafim
Chápu, ale tím odpovídám. Nemá cenu nic chtít od mužů, od nikoho, dokud to nezprůchodním u sebe sama. Žena může chtít od muže asi zjednodušeně jediné - aby v ní viděl ženu a choval se tak k ní - ať už se to projevuje jakkoli. Ale nejdříve taková musí být, potom se jí toho dostane. U mužů myslím si obdobně.
02.02.2010 - 16:03 | Filtr
(Štír) serafim » Tyna_Tynka
Ušlechtilý ideál. :1: Akorát dotyčného asi zajímalo spíš co chtějí ženy od mužů...
02.02.2010 - 16:01 | Filtr
(Štír) serafim » player
Naprosto souhlasím. Větu "Berte mě takového jaký jsem" často používají lidé líní se pohnout, a někteří tím dokonce zastírají vlastní nezájem o druhé, ač se to zdá divné. Ale někdy Tě lidi opravdu neberou jaký jsi, a nejlepší způsob jak se z patové situace dostat je opravdu se tím nezabývat a začít něco dělat sám, cokoli co Tě zaměstná, psychicky posune a dovede k jiným příležitostem.. Pak se buď zázrakem objeví někdo kdo Tě začne brát, a nebo Tě to alespoň nebude trápit, protože budeš naplněný něčím jiným...
02.02.2010 - 13:36 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » serafim
každý máme svoje názory, z těch tvých se mě toho moc nelíbí. Poznala jsem už za život hodně dívek, ale že by nějaká stála o hrdinu, vtipného, s obrouhlou galantností, možná nějaké nedozrálé střevo. Já si teda myslím, že hledáme oporu v životě, nemusí být zas takový svalnatý krasavec, normální chápající muž, nemyslící jen na sebe, který nás umí pohladit. A potencionálně hledáme otce ke svým dětem. :4:
02.02.2010 - 13:12 | Filtr
(Štír) serafim » ohenvoblacich
K původní otázce po čem touží ženy (mimochodem zajímavé jak byl dotaz muže okamžitě převálcován ženami a téma změněno na opačné-po čem údajně touží muž ;-) ) :
Dostali jsme několik odpovědí, většinou ve směru že žena touží po bezpečí, naslouchavé podpoře a zajištění dětí. A také pár spontánních zcela jiných odpovědí, které nám naznačily, v čem je háček - žena nemá jen jednu vrstvu a splnění jednoho přání vám ani zdaleka ženu nezíská. Ono by bylo na místě se optat původního tazatele, co svým dotazem sledoval a hlavně v jaké situaci se nachází - zda si ženu hledá nebo ji už má.. :-D
Protože zatímco pro ženáče by byla odpověď že žena většinou chce to bezpečí bla bla bla, docela vhodná, tak např. u svobodného mladého kluka by to byl naprostý blábol. Už před očima přímo vidím ten typ hodného kvalitního kluka který je ochoten pro ženu udělat cokoli a bezpečím, věrností, láskyplností a naslouchavostí přímo oplývá. Ano, takoví jsou. A jsou bez holky. Žádná ho nechce. A upřímně řečeno, být jím, tak se nespokojím s tím, že po třicítce nebo čtyřicítce po mně kdejaká rozvedená mamina skočí. To si měla ta ženská rozmyslet dříve. Takovou roli chudáka bych nechtěl, vždyť dost možná by nebyl dooprady milován, ale jen využit. Pokud ženu "lovíme", tak rozhodně není dobrý nápad na ní vybalit bezpečí a věrnou dobráckost. Pokud jste alespoň trochu při smyslech, přiznáte si to a dáte mi za pravdu. Proto, pokud si tazatel ženu hledá a hledá ženu pod 30 nebo aspoň pod 25, tak by bylo na místě mu doporučit ještě jiné kvality, které vy ženy u mužů hledáte... naznačím: odvahu, vedení, řadu zájmů a známostí, obhroublou galantnost..můžete mě doplnit..., také třeba to, aby zájem o ženu byl okrajový aneb když se na ženu díváte zpříma a chcete jí hned vše dát a stále se jí ptáte co chce, ztratí o vás zájem protože jste nezajímavý a hrozí že na ní budete závislý (+ona sama často neví co chce a touží že ji vy inspirujete aby to něco našla). Mnohá žena se ráda dívá, ráda stojí opodál a sleduje vás, jak jste zdatný, komunikativní, vtipný, kolik máte známostí, peněz, zájmů a s jakým vytržením děláte na svých projektech... ráda se vám obdivuje. A pak sní o tom, že zatímco Vy po ní nic nechcete, nedusíte ji svou energií a vlastně o ní vlastně ani nevíte a nemáte na ní čas... tak sní o tom , že pak najednou se k ní otočíte, všimnete si jí a projevíte ji naprostou galantní (ale občas i trochu přehlížející) pozornost...a nějaké to souznění v názorech a citu.. a ona má pocit že tu krásu a úroveň kterou na vás viděla, najednou darujete jí..právě jí... a je poctěna. Naopak mnohá žena už tolik netouží po tom, aby s vámi všechno řešila a zabývala se vámi... raději se na vás dívá jako na filmového hrdinu, který je úspěšný sám o sobě a jehož předmětem zájmu je ona jen okrajově, a který ji z 90% nepotřebuje... Takže, pokud jste předem oddaný ženě a máte všechno to bezpečí po kterém prý touží, berete ji rovnocenně a chcete aby vám hodně dávala a milovala vás jako vy jí a totálně jste splynuli jak naznačila jedna romantická účastnice diskuze, tak pravděpodobně žádnou ženu nenaleznete. Další potíží je, že všechno to bezpečí atp. po kterém touží žena v rodině, není úplně něco, co by muže zrovna rajcovalo, a vztah by měl být jaksi oboustranně naplňující..žena by měla chtít i něco co muže zajímá.. a rovněž ani to bezpečí atd. neudělá šťastnou ženu a rodinu. Pokud žena není v pohodě, bude vás zahrnovat tolika požadavky, že je nikdy všechny nesplníte a ona si bude i nadále stěžovat že jí dostatek podpory nedáváte.. Joj, je to celé mazec :-D
02.02.2010 - 12:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » serafim
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Na tom je hodně pravdy.
Jak pravil Plzák - nečekejte, že partner bude vaše kamarádka. :3:
02.02.2010 - 12:36 | Filtr
(Štír) serafim » mojekira
Reaguji na příspěvek madam tvrdící že potíž s muži je zřejmě v tom že málo komunikují. Přestože na tom kousíček pravdy je, řídit se touto radou by mělo katastrofální následky. Jak tvrdí "Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše", každý slyší pod stejnými slovy něco úplně jiného. Většina mužů je dost přímých a pokud jim žena naslouchá tak jak obvykle umí, je to jako když posloucháte rozhovor dvou techniků a vyvozujete z toho závěry o politice nebo přepovědi počasí. Něžně řečeno. Řečeno slovem muže jak on to má tendenci přirozeně vnímat - s Vámi se nedá komunikovat, vy jen mluvíte, překrucujete slova a vytváříte si v hlavách ohyzdné mánie. Tvrdíte že chcete více komunikovat a přitom nakonec nadáváte a muže nevyslyšíte. Tak reaguje Venuše když nezná jazyk Marse. Tak to obvykle muži vnímají. Jelikož ty děsy a emocionální bolesti které vnímáte Vy ženy v sobě muži nemají, přijde jim pak z odstupu, že Vy jste asi plné negativních emocí a nenávisti a už vůbec nevidí tu lásku, ze které jste původně vyšly. Nepřijdete jim láskyplné a tak se nechají zbalit první ženou, která na jeho city dbá a tváří se, že ho chápe. Tak takový scénář nejčastěji mívá rozepře ve vztahu, když se řeší podle rady, aby muži prostě jen více komunikovali... Věřte mi, pravdu byste od muže ve skutečnosti slyšet nechtěli..muži jsou natolik jiní než ženy. Kdo by chtěl slyšet např., že váš muž by si přál deset krásnějších žen než jste vy, kdo by mu věřil že na lásce k vám to nic nezmění, kdo by chtěl slyšet že dvě třetiny toho co vy říkáte mu uniká a nezajímá ho, kdo by chtěl slyšet že to co vy prožíváte on vůbec neprožívá, kdo by chtěl slyšet že na něj půrobíte jako harpie... jmenuji některé typické pohledy které mnozí muži mívají a které opravdu nejsou ženské a s většinou žen slučitelné. Pokud byste chtěli opravdu muže slyšet, pak chcete aby k Vám mluvil mluvou, které Vy sama rozumíte. Mluvou Venuše. Ale jak chcete čekat, že muž, tvor s často nízkou emocionálě-komunikační zdatností a se svým často dřevorubeckým jednoduchým, racionálním praktickým přístupem, se bude zrovna on učit řeči Venuše... a ještě si na to sám přijde. Možná že spíš Vy ženy byste mohli začít učit se mluvě Marse, když tolik stojíte o komunikaci. Ale všechno co jsem tu napsal je realtivní, psal jsem jen příklady, ve skutečnosti je každý muž jiný a každá žena jiná. Najdete ženy které by spíše odpovídaly tomu co jsem popsal jako muže a najdete i muže které odpovídají spíše tomu co jsem popsal jako ženy. Někteří opravdu nekomunikují. A jiným křivdíte a nevidíte je, jací opravdu jsou...


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »