TOTÁLNÍ BEZRADNOST aneb váhavý střelec(v mém případě panna)


21.10.2013 - 13:13
(Panna) Arezet
TOTÁLNÍ BEZRADNOST aneb váhavý střelec(v mém případě panna)
Otázka:Ahoj,mohla bych vás poprosit o radu?Narozena jsem 17.9.1990 ve 23:10 v Praze.Jsem velmi bezradná,nebaví mě život,netuším čemu bych se měla v životě věnovat.Mám pocit,že už mi tak trochu ujel vlak :8: Ve svých 23 letech jsem zjistila,že nevím co vlastně v životě chci dělat,dost často mě brzdí strach z neznámého a strach z toho jestli na to mám.Řekla bych že jsem umělecky zaměřená.Ráda zpívám,kreslím,fotím ráda lidi,mám pro to cit.Jdou mi různé druhy tance,většina sportů zaměřené pro jednotlivce.Miluju veškeré umění.Jsem tak trochu workoholik a perfekcionalista.V podstatě,ale netuším v čem bych mohla být opravdu dobrá a věnovat se tomu naplno.Vystudovala jsem grafiku,ale mám pocit,že to také není ono.Ze všeho nejvíc mě baví hudba-zpěv.Taky díky ascendentu v blížencích mi příjde,že nejsme schopná něco se sebou udělat,jeden den bych se do něco hrnula(že to zvládnu) a druhý den jsi říkám,co blbnu vždyť to nemá cenu.A takle dokola.Vždycky jsem tíhla spíš uměleckým nadání,ale baví mě zkoumat i články o filosofii,psychologii,anatomii člověka(takže i humanitní zaměření).Taky co pro mě znamená,když můj horoskop má tvar lokomotivy?Jsem z toho výkladu nějak zmatená.Pomůžete mi to prosím rozluštit :63:?Děkuji

Řazení:
11.12.2013 - 08:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Arezet
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Madahi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to je bezva Arezet. I kdyby jen malinko to pomohlo, stojí to za to.
Hodně štěstí...... :12:
10.12.2013 - 15:05 | Filtr
(Panna) Arezet » Madahi
moc děkuji za rozbor Madahi :6: moc myslím a city jdou kolikrát stranou,bojím se že si nabiju,jsem ve vztahu,který nemá řešení,ale přece jen to je jistota,znám toho druhého dlouho a vím co od něj čekat,je to hodný člověk jen jsem vnitřně nezpokojená a myslím si,že to už přenáším i na něj.Mám strach něco změnit,držím se jistoty.Myslím si,že kdyby druzí věděli jaká jsem doopravdy,že by se mi vysmáli nebo mě zneužili,mám kolem sebe ze´d a několikrát za život jsem to zkusila zeď zbořit,ale mám takové zkušenosti, že lidi toho zneužijí.Vlastně se snažím být bezchybná,jsem v neustálý křeči(alkohol mě uvolní a nemyslím tolik co si o mě kdo myslí,ale piju v malém množství,protože mi vadí alkohol na žaludek a snesu jen 2dc vínka,jinak by mi bylo hrozně špatně,mám nějakou nesnášenlivost na alkohol,no jinak celkem trávení mám špatný-asi furt z toho nervování),cítím se nesvá mezi ostatními lidmi,bojím se být sama sebou,že bych byla divná,máte pravdu.Mám pocit,že potřebuju všechno vyřešit,všechno pochopit a neskončím dokuď to nezjistím,takže některé věci mě dost flustrujou,prootže řešení není.Všechno plánuju dopředu,vyhýbám se problémovým věcem,všechno obcházím dokuď to na mě za rohem nevybafne.Začla jsem řešit problémy co máme v rodině,ale i ve vztahu,jen bohužel mi příjde že né každý to se mnou chce řešit nebo se tím zabývat.Ovlivňování lidí a manipulace,jo to mi jde,jen bohužel se mi to nedaří dělat v dobrém,někdy je to pocit jako by do mě něco vjelo a nemůžu se ovládat.
Se zpěvem,přesně tohle mě napadne,když bych měla před někým zpívat,já to zkazím a reakce na to je,že se mi stáhne krk,rozbuší srdce,rozklepe celé tělo.Prostě úplně nervově rozklepaná jsem,tak se to drží po dobu 5-10 vteřin,pak si uvědomím no není to takový průser a trochu se to zlepší.I když po zpěvu mám chuť utéct,protože se celá z toho klepu a radši ani nechci slyšet kritiku.No a to mě velice překvapí,že řeknou krásně zpíváš a proč někam nechodíš,nebo nestuduješ zpěv nebo se někam nepřihlásíš,škoda talentu,když ho necháš takhle ladem a já vždy odvětím :noooo já nevím no,prootže nevím ani co na to říct no,čekám vždycky spíš to špatný.Jako jsou dny kdy si říkám,že mám dobrej hlas,silnej,hudební cit,vím že zpěv mi šel ze všeho nejlépe a je pro mě hodně důležitý,bez hudby by byl můj život smutnej.
Jen si říkám,kdy bude ten správný čas?a jak ho poznám?Co když to nepoznám a promarním šanci,kter áse nebude opakovat?Trpělivá jsem,počkat pro mě není těžké,ono spíš je to o tom si věřit a udělat pro to něco a pak třeba šance příjde.
Opravdu moc děkuji za rozbor a za přečtení mého dotazu :1: :74:
08.12.2013 - 18:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Madahi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Milá Arezet,
také zkusím přispět k Vašemu tématu. Napíšu Vám jak to vidím a čtu z Vašich energií já. Je to můj osobní náhled...
Jste člověk, který má vnitřní strachy, které mu brání, aby volně projevil své schopnosti a talent. Když zklidníte mysl, otevřete srdíčko životu a přestanete mít strach ze své nedostatečnosti, jste schopna se koncentrovat na důležité věci ve svém životě. Ideální je to dělat radostí a nadšením. Měla byste vyjadřovat své zkušenosti z minula pomocí slova, tedy mluvením nebo i právě zpěvem. Tato energie je zaměřená na kolektiv, a celý život, pokud si to dovolíte se budete zkoumáním a opakováním vylepšovat. To znamená pokud zase narazím na Vaši touhu zpívat, je to o trpělivosti a správném načasování a klidu. Máte pocit, že jste jiná než ostatní a z toho máte strach. Bojíte se odmítnutí a to Vám brání se plně projevit a lehce fungovat a být spokojená. Mysl Vám komplikuje život, je potřeba mysli vzít vládu a nacítit se na svoje nitro, na oblast vašeho bříška. Tam hledat své odpovědi. Ale smířit se s tím, že leckdy všechny odpovědi nepotřebujeme nebo je pár odpovědí, které jsou podstatné. Na všechny otázky, které máme není třeba znát odpovědi, to je jen tlak, který Vás k tomu nutí. Neskrývejte své strachy za něco.... (za nesprávné vztahy, za různé přiklánění se k různým skupinám a podobně.) Zbořte tu zeď, kterou jste si možná kolem sebe postavila, jinak k Vám nebude moci přijít to správné a důležité, co na Vás čeká.
Jste schopná soudnosti a umíte věci, situace i lidi rozlišit a díky tomu jste schopná být optimistou. Jde o Váš potenciální dar naslouchání- slyšet, co ostatní neslyší, který vám dává ohromné možnosti jak se posouvat dál a využívat svých schopností. Máte možná vědomé i nevědomé přání, aby ostatní odhalili vaše vnitřní dary a talent (třeba jak krásně zpíváte). Abyste mohla projevit své schopnosti, je třeba ještě pracovat na své sebedůvěře a jistotě.
U Vás v životě půjde hlavně o komunikaci, která bude spojena i s emocemi. Buď vztahy a komunikaci budete znemožňovat a hrotit a nebo naopak se starat o harmonickou mezilidskou komunikaci. Budete mít schopnost pracovat s napětím a emocemi a zklidňovat vztahy a místo konfliktu nastavit klid a smír. Být citlivá k ostatním. Máte také schopnost vlivu, prostřednictvím kterého je možné vést a férově ovlivňovat kolektiv - pokud se nenecháte strhnout k nátlaku nebo aroganci.
Chcete-li se dostat sama k sobě, dostanete se tam přes zklidnění, otevření se, správné reagování na život, netlačení, přijmutí toho, že všechno má nějaké omezení. Přijmutí toho, že do života patří i krize. Přesto, že nebudete potlačovat své emoce, že se pokusíte rozpustit vnitřní emocionální i mentální bloky. Uvědomit si to, že všechno ,co potřebujete máte uvnitř sebe..... Jakmile najdete sama k sobě vnitřní důvěru, pak se otevře vaše vnitřní směřování. Zatím se vám asi děje to, že jste tak trochu odpojena sama od sebe...
Z posedlosti vlastními pocity může vykouknout lidskost a jak to udělat? Je třeba s tím nakládat jako se všemi ostatními druhy emocionálních, mentálních a jiných bloků. Je třeba je odblokovat, což znamená pokusit se tyto nefunkční vzorce uvolnit. Jak na to, ale není možné řešit v tomto vzkazu. Zkuste různé druhy emočních terapií, např. EFT, CESTA a již v některém z příspěvků zmíněné Rodinné kontalace i jiné.
Znovu opakuji máte talent, kreativitu, hlas, zpěv, mluvení, prostě komunikace..,který roste díky opakování a zkoušení v praxi. Myslím si, že zpěv je to správné. Strach a trému Vám dělá potřeba dokázat a prokázat, že na to člověk má a že by si někdo mohl myslet, že jste horší, že to nezvládnete. Je to prostě strach..... strach, nervozita pramenící z nejistoty provázena citovými turbulencemi "teď bude průšvih, když zazpívám..., zkazím to...".
Máte ale sílu jako lovec se prokousávat vpřed, tak s lehkostí do toho..... Není třeba mít všechno pod kontrolou, pak vás to dostává do nezdravé pozice, kde z toho člověk cítí naopak bezmocnost. Kreativitu požírá chaos.... Chaos vede člověka k nesebedůvěře. Můžete vidět život skrze limity, omezení, v rámci toho, co vlastně nejde. Pak žijete v iluzích a nebo sebeklamu, protože nejste schopna se sladit s tou přirozeností, která by Vám umožnila přístup k vašemu vrozenému štěstí- být ve správný čas na správném místě, ve schopnost naladit se na ty, kdo vaše nápady a schopnosti potřebují a uvítají. K tomuhle nedojde nikdy, pokud budete podléhat tomu obrovskému vnitřnímu tlaku a nutkání něco realizovat a pustit se do toho, když ještě nenastal ten správný čas. Počkat si......
Přeji Vám, abyste to zvládla. :12:
03.11.2013 - 12:37 | Filtr
(Panna) Arezet » Laki
Zaměstnámi pro tohoto marse je být učitelem,docentem,kazatel nebo něco v dorozumívání.Nevim,ale tohle fakt ne.Ráda pracuju sama,práce skupinová m jen stresuje a nebaví.Vynikám v tom co dělám individuálně.Nevím no,ale tohle není pro mě to pravé,aby mě to uspokojilo. :22:
30.10.2013 - 20:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
broooucku ty mas Mars v blizencich, zkus si precist co je vhodne jako zamestnani pro tohoto Marse a obohatit ho tou kvalitativne narocnou pannou :1:

trosku ho uzemnit a vypilovat :3: :34: :62: :62: :62: :62: :62:
30.10.2013 - 12:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Wow!

Děkuji, za obě odpovědi :74:

prokrastinaci zdar! :37: bude nás víc :4: :29:
30.10.2013 - 12:26 | Filtr
(Rak) Loen » musiúa
haha,

ona sama nic neodbourá... myslela sem to v přístupu a práci s astrologií... (vpodstatě už samotné ztotožňování se s astro výstupy ty slupky podporuje a ne odbourává... a pak je to na individuální práci s ní...)
30.10.2013 - 12:22 | Filtr
(Rak) Loen » musiúa
Souhlas


Budu mluvit za sebe tedy (za koho jinýho taky :4:)
---------------------------------------------------
tak! on totiž nikdo jiný jaksi nemůže být víc v kontaktu s tebou samým, než jsi ty... a ony i ty reinterpretace oněch astro "objektivizmů" jsou prostě subjektivizované... a stávají se potom jakousi projekcí, pokud se je snaží aplikovat někdo na někoho jiného... (ale to už tu zase víc odbíhám... a načínám jinou diskuzi... a musím do knihovny, učinit konec prokrastinaci)

Howgh! :46:
30.10.2013 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele ještě mě zaujalo a mám tedy dotaz. Použít astrologii k rozpoznání, identifikování, pojmenování a do jisté míry rozpracování oněch "slupek" je myslím astrologii vlastní (pochopení a odhalení akauzálních vztahů), ale už nějak nerozumím tomu, jak by mohla něco odbourat?

Jen taková "technická" z mojí strany, neb se v tomhle neorientuju nikterak zdatně :16:
30.10.2013 - 12:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No právě, já si to myslím taky.

Si dovolím k tomu co píšeš ještě něco dodat, myslím si, že největší chybou je astrologii izolovat od všeho ostatního (filozofie, spirituality, metafyziky atd.)nebo ji dokonce nad vše povyšovat. Je to stejné, jako kdybychom chtěli aspirinem vyléčit všechny nemoci a jako bychom si mysleli, že aspirin určuje diagnózu. Budu mluvit za sebe tedy (za koho jinýho taky :4:) momentálně to vnímám tak, že pro mě má smysl jen jako jazyk - stejně jako matematika třeba (ani jedním jazykem pořádně nehovořím, ale obdivuju lidi kteří ano, jako například právě Bosch).

Omlouvám se za odklonění od tématu.
30.10.2013 - 11:35 | Filtr
(Rak) Loen » musiúa
On má Bosch ale svým způsobem pravdu,

taky se mi trošku rozpadadá princip astrologie vzhledem k tomu, že nás svým způsobem odvádí od své skutečné podstaty tím, že se ztotožňujeme s věcmi ega (respektive, to co astrologie popisuje jsou jen ty slupky nepravého já halící naší podstatu...) - tudíž pokud se astrologie nevyužívá k rozpoznávání a rozpracování/odbourávání těchto slupek, ale jen k objetivitzaci (neobjektivizovatelného), škatulkování a ztotožňování (viz. kdo vlastně jsem?...) tak se jen konstrukt halí do konstruktu... a iluze se posiluje...


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »