Hlavní strana > Diskuzní fórum > Poslední příspěvky v diskuzích

Filtr:

Crumb - Poslední příspěvky (Archiv)


  
 
 
 
04.09.2018 - 16:08

Crumb » Natalie Lednicka
Podobné nebo shodné číselné mřížky mají být příznivé pro partnerské vztahy. Mezi nositeli podobných nebo shodných mřížek může být silný karmický vztah, hluboké karmické pouto (nedořešené věci z minulých životů apod.). Někdy však může mít prolnutí osudů takových jedinců i fatální následky. Ukázkou fatálního prolnutí osudů dvou jedinců s podobnými mřížkami může být případ zločince Charlese Mansona (12.11.1934) a herečky Sharon Tateové (24.1.1943). To samozřejmě neznamená, že mezi Vámi a Vaší matkou má dojít k podobně tragickým událostem. Může to ale ukazovat na silné karmické pouto. Pro detailní posouzení by ovšem bylo třeba sestavit podrobný numerologický rozbor (s analýzou číselných hodnot jmen, devítiletých cyklů, osudových cyklů atd.). Já se už sestavováním numerologických analýz nezabývám (nadělal jsem se jich dost při zkoumání tragických osudů slavných a známých osobností), ale myslím, že tu najdete lidi, kteří Vám takový detailní rozbor rádi sestaví.
17.07.2018 - 16:46
Mezi nebem a zemí: 27

Crumb » Najdise.cz
Myslím, že to souvisí s tím, čemu říkám "osudové cykly". Naše smrt se "narodila" spolu s námi a má tendenci připomínat se nám v devítiletých intervalech, tedy ve věku 9, 18, 27 atd. let. Už jsem tady o tom někde psal. Také jsem o tom napsal knihu, ve kterém jsem k tomu uvedl řadu příkladů. Také jsem tu už někde zmínil, že číslo 27 platilo ve starověku za nešťastné číslo. Tak např. ve staré Mezopotámii byl 27. den v měsíci zasvěcen bohu podsvětí Nergalovi a platil proto za obzvláště nešťastný den.
20.05.2018 - 18:50

Crumb » Najdise.cz
Nevím, jestli už někdo takové pokusy dělal. Určitě by byly zajímavé. Možná se do toho někdo pustí. Výsledky takových pokusů by mohly ukázat, že výše popsaná teorie (říkejme jí podle těch "bublin" třeba "teorie numerologických bublin") je pravdivá, nebo by naopak mohly ukázat, že ta teorie pravdivá není. Mohly by dokázat i to, že (řečeno slovy vzatými od tebe) numerologie je "totální nesmysl" a že "nic takového není", že (řečeno slovy vzatými od uživatele "pozemstan", kterého mi číselně připomínáš) "celá numerologie je špatně".
19.05.2018 - 18:04
Výklad snů: sen - úder do hlavy

Crumb » Eldria
Úder do hlavy by mohl znamenat namáhavou práci, nebo zapletení do nějakého nepříjemného procesu, ale i hrozbu onemocnění. Také by to mohlo věštit ohrožení blízké osoby (otce, manžela, přítele apod.), nebo majetku (movitého i nemovitého).
15.05.2018 - 21:09

Crumb » Najdise.cz
Podle té teorie to má být takhle: Jako jedinec, který se narodil a vyrostl v Evropě, jsi podvědomě napojen na "evropskou bublinu", stejně jako jsou na "evropskou bublinu" podvědomě napojeni i lidé kolem tebe, kteří se narodili a vyrostli v Evropě. Na "čínskou bublinu" by ses podvědomě napojil v případě, že by ses narodil a vyrostl v Číně. Ta geografie v tom hraje roli. Jak už jsem napsal výše, astrál má být diferencován jako hmotný svět.

Na tvé podvědomé napojení na "evropskou bublinu" jako by poukazovalo číslo 5, které jsi zmínil v předchozím komentáři jako příklad, když jsi napsal: "Když mi například ten součet číslic v datu narození dá číslo 5 (...)" Zajímavé je také to, že jsi si všiml právě toho, že "číslo 5 znamená, že člověk rád cestuje". To, že jsi zvolil jako příklad právě číslo 5, nebylo asi náhodné. Pětka má totiž spojitost s tím, co tu probíráme, tj. s teorií o podvědomém napojení na symboliku čísel z "bublin" astrálu. Symbolika pětky totiž úzce souvisí s výše popsanou teorií, v níž má hrát klíčovou roli již zmíněná "akáša" (u nás známá také jako "astrál").

To, co se označuje jako "akáša", je na Východě (v Indii) považováno za tzv. "pátý element". Také starořečtí filozofové učili o pátém elementu. U pýthagorovců zastupovala pětka (pentáda) pátý element (živel), pátou podstatu (kvintesenci), která platila za substanci nebes. K pátému elementu patřily ještě další čtyři živly, a sice oheň, vzduch, voda a země, které byly chápány jako základní složky světa. Ke čtveřici živlů (řec. stoicheia) přistupoval zmíněný "nebeský živel", "pátá esence" či "kvintesence", "nebeský éter" (aithér), který byl jejich společným původem. Nauka o elementech měla velký význam také pro stoiky, pro které byl pátý element "duch" (pneuma). O pěti elementech se hovoří také v buddhismu a hinduismu, kde byl pátý element označován výrazem "akáša".

Ve starém Řecku byl každému živlu přisouzen jeden z pravidelných mnohostěnů. Pátý element byl spojen s pětkou (pentádou), která byla zastoupena pětiúhelníkem, a s dodekaedrem (dvanáctistěnem), trojrozměrným tělesem v prostoru, jehož stěny tvoří dvanáct stejných pravidelných pětiúhelníků. Pýthagorovci spojovali pětku (pentádu) a dvanáctistěn (dodekaedr) také s naukou o vesmíru, který se podle nich utvářel do podoby koule složené z dvanácti sférických pětiúhelníků, tedy do podoby sférického dodekaedru.

Je zajímavé, že ke stejnému názoru dospěli i někteří současní vědci. Souvisí to s tzv. "teorií uzavřeného vesmíru", podle níž je vesmír konečný. Současní kosmologové, kteří zastávají teorii uzavřeného vesmíru, prohlašují: "Vesmír je malý a konečný, jen nevíme jaký má tvar." Kosmologové, zastávající tuto myšlenku (že vesmír je konečný a relativně malý), navrhli různé uzavřené tvary vesmíru. Vesmír by mohl mít tvar koblihy nebo pilulky, ale možné jsou i jiné tvary. Mohl by vypadat jako duše od kola, jako "nafouklá pneumatika".

Pravděpodobným kandidátem je také návrh francouzského astronoma Jeana Pierra Lumineta z francouzské Paris Observatory, který pro vesmír navrhl tvar dodekaedru (dvanáctistěnu), tedy stejnou představu o tvaru vesmíru, jakou měli i starověcí filozofové (Pýthagorás, Platón atd.). Vesmír si tedy lze představit jako "fotbalový míč", sešitý z dvanácti pětiúhelníků, nebo jako "bublinu" mající podobu sférického dodekaedru. Tvar bubliny připomíná slova Buddhova, který prohlásil, že "svět je jako bublina" (Dhammapadam, 170).

Ještě bych doplnil, že pětka byla spojována také s pýthagorovskou naukou o stěhování duší (metempsychózou), o stěhování (cestování) duše člověka po smrti do těl jiných bytostí. Asi proto byla pětce - jako jeden z dalších významů - přiřazena také "záliba v cestování".
14.05.2018 - 00:24

Crumb » Najdise.cz
Ano, podle té teorie o astrálu lze říci, že jedinec narozený v Evropě je napojen na "evropskou numerologickou bublinu", a to už od narození.

Jak už bylo řečeno výše, astrál má být diferencován jako hmotný svět, takže to označení "bubliny" je celkem trefné. Astrál si lze představit jako jakýsi "jemnohmotný svět", jako "jemnou neviditelnou látku", jako "spirituální éter", který má fungovat i jako jakási "univerzální paměť", která "obsahuje a současně i určuje zkušenosti a chování lidských bytostí".

V astrálu se mají nacházet útvary psychických hnutí, afektů, idejí atd. našich předků. V "evropském astrálu" se kromě jiného nacházejí i starořecké ideje o číslech, ideje o symbolice čísel, mechanismy staré arithmosofie, kabaly atd. I na tuto oblast astrálu se napojuje duše novorozence a je jí ovlivňována. Takže si myslím, že jedinec není napojen na "evropskou numerologickou bublinu" jen tím, že jsou na ni již napojeni lidé, mezi kterými se narodil. Není ovlivněn jen tím, čemu věří lidé v jeho okolí, místní kulturou, zvyky atd., ale i obsahem příslušné oblasti astrálu, místními "útvary" astrálu.

Když tedy jedinci narozenému v Evropě dá součet číslic v datu jeho narození číslo 5, tak ho ovlivňují tradiční evropské významy tohoto čísla, protože je napojen na evropské významy čísel. Duše na podvědomé úrovni umí dobře počítat (jak dokazují příklady tzv. geniálních počtářů) a dovede i číst v astrálu. Duše prý umí dobře počítat a číst významy čísel v astrálu dokonce už před svým vstupem do "hrubohmotného světa".

Pokud někdo tíhne k Východu, např. k čínské kultuře, má to nejspíš nějaký význam. Možná to má spojitost s minulými životy, s karmou. Evropan, který tíhne k čínské kultuře, se může napojit na čínskou numerologii a "přeznačit" v sobě tu evropskou. Možná se takový jedinec měl narodit v Evropě a pak se přesunout, ať už fyzicky nebo mentálně, do Číny.

Zajímáš se o čínskou numerologii, na kterou se asi chceš "mentálně" napojit z domova (z Evropy), nebo chceš numerologii (jakoukoli) u sebe eliminovat. Zajímavý je v tomto ohledu tvůj "nick" "mbb", který napovídá, že jsi odhodlán jedno z toho udělat, že ti to jde od srdce a že to nejspíš uděláš, a to z domova. Převedeme-li totiž "nick" "mbb" na hebrejská písmena, dostaneme výraz, který značí "ze srdce" a "z domova". A použijeme-li na tento "nick" jednu z kabalistických šifrovacích metod, dostaneme výraz, který značí "on to udělá".
10.05.2018 - 20:14

Crumb » Najdise.cz
Ta idea "bublin" souvisí s již uvedeným pojmem "astrál", pod nímž se rozumí neviditelná dimenze, která je diferencovaná jako našimi smysly vnímatelný svět. Astrálu je významově obdobné staroindické slovo "akáša", výraz ze sanskrtu pro jemnou neviditelnou látku, která prostupuje vesmír. Výraz "akáša" je používán také jako název pro jakýsi "spirituální éter", pro látku, která má pronikat a naplňovat celý vesmír. V hinduismu je pojem "akáša" chápán jako hmotný "éter", v buddhismu jako "prostor". Pojem pro astrál měli i staří Egypťané, kteří ho označovali jako "ka". Kabalisté označovali astrál výrazem "nefeš" (živoucí či oživující síla), Paracelsus ho označoval slovem "evestrum" (což byl ekvivalent egyptského výrazu "ka").

V astrálu se mají nacházet útvary psychických hnutí, afektů, idejí atd. Astrál je také označován jako "morfogenetické pole", které má mj. fungovat i jako jakási "univerzální paměť", která obsahuje a současně i určuje zkušenosti a chování lidských bytostí. S astrálem souvisí tzv. "astrální kronika života" (spojovaná také s označením "akašické záznamy"). Z této kroniky zvláštním způsobem nadaní jedinci (jasnovidci, média apod.) dokáží číst minulé události. Dokáží se přesunout v prostoru a čase např. do oblasti a doby starověké Mezopotámie a popisovat, co se tam v určité době odehrávalo, dokáží v transu i hovořit mrtvými jazyky staré Mezopotámie, mluví např. akkadsky, ačkoli v bdělém stavu tento jazyk vůbec neznají. Je popsán případ, kdy jedno takové médium opravovalo znalce akkadštiny, vytýkalo mu špatnou výslovnost, nepřesnosti v interpretaci určitých výrazů apod.

Na astrál se ovšem nenapojují jen jasnovidci atd. Všichni jsou na něj napojeni, někteří si to uvědomují, jiní ne. Astrál ale působí na všechny, i na ty, kdo o něm nejsou informováni. V astrálu se můžeme vědomě přimknout k určitým "sektorům" ("bublinám") a potlačit tak vlivy jiných sektorů. Číňan, který se utvářel pod vlivem čínské kultury, zůstane definován čínskou numerologií i poté, co se přestěhuje do Evropy. Pokud se ale tento Číňan rozhodne přijmout evropskou kulturu, osvojí si některý z evropských jazyků, přejmenuje se, zapíše si jméno a datum narození evropským způsobem atd., bude tím vším po určité době ovlivňován. Podobně by se vedlo i Číňanovi, který by zůstal doma, ale intenzivně by se tam věnoval evropskému způsobu života, žil by v Číně jako Evropan, přijal by evropský způsob myšlení, evropskou kulturu atd.

"Místní numerologie" ovlivňuje i ty, kdo se o numerologii nezajímají a číslům žádný zvláštní význam nepřikládají, včetně malých dětí. Všichni jsou totiž pod vlivem kulturního prostředí, v němž se rodí, vyrůstají a žijí. Od mala je každému vštěpováno všechno možné z jeho kulturního prostředí, jazyk, zvyky atd. Tyto věci na nás působí i z astrálu, kde jsou otištěny. Týká se to i astrologie a číselné symboliky. Vlivy našeho kulturního prostředí formují naši povahu a osud. Svou povahu si každý nosí s sebou, poveze si ji i na dovolenou do Číny, vezme si na cestu svou mateřštinu, svou výchovu, své zvyky atd. Nenapojí se hned za hranicemi Číny automaticky na čínskou kulturu, nestane se okamžitě Číňanem. Jede do Číny na dovolenou, nejede se tam stát Číňanem. Stejně tak ani "uprostřed Sahary na velbloudovi", ani "na lodi uprostřed oceánu" nepřijde jedinec o napojení na svou kulturu atd.

Odpojit se vědomě od všech "bublin" či "sektorů" astrálu je věc obtížná. Podobá se to pokusu odpojit se zcela od světa. Zvládnout to prý dokáží jen jogíni, mystici atd., kteří se ve svých meditacích snaží o vysvobození z tohoto světa. Pokud jde o tu poslední otázku, tak si myslím, že symbolika čísel ovlivňuje i toho, kdo je "bytostně přesvědčen, že numerologie je totální nesmysl, že nic takového není" a že ho tudíž "nemá jak ovlivnit". Ta otázka mi připomíná uživatele s "nickem" "pozemstan", který se tu k otázce numerologie rovněž vyjádřil. "Pozemstan" se k numerologii staví skepticky, připouští tu ale "v první odpovědi minimálně alespoň náznak možného pravdivého jádra". "Pozemstan" tu také uvedl: "Vliv toho, že se celý život (klidně i podvědomě) soustředím na nějaká svoje čísla, je asi nepopiratelný."

V jedné diskuzi tu někdo označil uživatele s "nickem" "pozemstan" za jakéhosi "soudce". Tomuto označení odpovídá z numerologického hlediska právě "nick" "pozemstan". Uživatel "pozemstan", který podle všeho nepraktikuje žádnou formu numerologie, si svůj "nick" jistě nezvolil s ohledem na jeho číselnou hodnotu a její symbolický význam. Přesto jeho "nick" číselně odkazuje na označení "soudce". Odkazuje i na materiální svět, na jakousi "pozemskost". Jak tu již bylo uvedeno, povahu a osud jedince spoluurčují čísla jmen, významy číselných hodnot jmen, tzv. "jmenná čísla". Jména si může jedinec měnit a ovlivňovat tak svůj charakter a osud. Své významy mají také přijatá jména, přezdívky, "nicky". Podle pravidel numerologie si lze zvolit např. "nick", který může ovlivňovat charakter a osud jedince, nebo naopak obojí odhalovat. Často si lidé volí "nick" bez znalosti numerologie, nebo bez ohledu na ni. Někdy si i přesto zvolí "nick", který svou číselnou hodnotou vystihne jejich povahu a osud. Demonstrovat to lze např. na "nicku" "pozemstan", který jsme zmínili, na "nicku" patřícímu uživateli, který tu pro někoho představuje jakéhosi "soudce".

Převedeme-li "nick" "pozemstan" na čísla podle tzv. "chaldejské tabulky" (tj. podle tradičního kabalistického převodního systému, který vychází z analogií mezi hebrejskou abecedou a latinkou, na nichž je založena západní numerologie), dostaneme čísla 44 a 8. Číslo 44, které v tomto případě při výpočtu jmenného čísla předchází osmičce, dává po zápisu hebrejskými písmeny "mem" (40) a "dalet" (4) výraz, který značí "měřit", "odměřit", "zkoušet", "cejchovat". Zapíšeme-li "nick" "pozemstan" hebrejskými souhláskami (stará hebrejština nezapisovala samohlásky), dostaneme výraz, který se překládá jako "šikovatel", "strážník", "seržant", "četař". Redukcí čísla 44 (4 + 4) dostaneme jmenné číslo 8. Uvedu zde základní významy tohoto čísla: Osmička platila u pýthagorovců za symbol stability. Její "dvojí čtvernost" (4 + 4) odkazuje na spoutanost se zemí a hmotou. Symbolizuje zájem o hmotný svět. Zastupuje také zákon, rovnováhu a spravedlnost. V hebrejské abecedě odpovídá osmičce písmeno "chet" (s číselnou hodnotou 8), jehož esoterickým významem je "rozdělení", v tarotu odpovídá osmičce trumf Spravedlnost (VIII), který představuje "archetyp soudce".

Je zajímavé, že i "nick" "mbb" má číselnou hodnotu 8. Lidé s tímto jmenným číslem jsou bojovní, odvážní, houževnatí, individualističtí, silní, sebejistí a sebevědomí. Mají vůdcovské a organizátorské vlohy, s oblibou vedou a řídí druhé, rádi přikazují a poroučí. Jsou to povahy realistické a praktické. Přitahují je spíše materiální stránky života. Mohou však být i hluboce nábožensky založení (často je ale přitahují tzv. "zemitá náboženství", náboženství orientovaná na hmotný svět). Tito lidé mají smysl pro spravedlnost, jsou ctižádostiví a podnikaví, mají rádi výzvy, usilují o dokonalost atd. Bývají však i podivínští, odtažití, úzkoprsí, strozí, odměření, netolerantní, nespolečenští, netaktní a neomalení. Trpívají obavami ze ztráty dosažených pozic. Stavějí se s oblibou do opozice a rádi vyhledávají spory. Bývají také příliš kritičtí, nekompromisní, tvrdošíjní, chladní, bezohlední, tvrdí, pyšní, nadřazení, hádaví, panovační, vznětliví atd.

O tom, že čísla působí i na jedince, kteří číslům nepřikládají žádný zvláštní význam, svědčí i osudové cykly spojené s číslem 9 (nejde o numerologické výpočty ORV a devítiletých cyklů), jejichž působení jsem tu stručně popsal v diskuzi "Osudové cykly". Tyto cykly ovlivnily výrazným způsobem i životy jedinců, kteří se o symboliku čísel nikdy nezajímali.
09.05.2018 - 23:36

Crumb » Najdise.cz
Podle mého soudu Vás bude ovlivňovat čínská numerologie, s níž se ztotožňujete, kterou přijímáte za svou (což mimochodem může mít vztah k některému z Vašich minulých životů). Místní numerologie je jaksi "vetknuta" do tzv. "astrálu", do vymezené geografické oblasti, do místa, které je, jak píšete, "jakási geograficky umístěná bublina v prostoru". Pokud Vás přitahuje čínská numerologie, přesunete se astrálně do příslušné oblasti, která Vás bude ovlivňovat, napojíte se vědomě na "čínskou bublinu", která překryje (potlačí) vliv té české.

Uživatel Dan se tu zmínil o tarotu Rider-Waite, kde jsou prohozena čísla 8 a 11. Někteří kartáři se s tímto prohozením ztotožňují, a toto prohození pak na ně působí, překryje u nich tradiční řazení tarotových trumfů. Podobně to funguje při změnách jmen za účelem ovlivnění osudu. Můžeme si zvolit jméno (nebo "nick" apod.), jehož číselná hodnota má příznivě ovlivňovat náš osud. Nové jméno překryje (potlačí) vliv původního jména. Tuto metodu praktikovali už staří kabalisté.

Židovští kabalisté byli napojeni na svou "bublinu", Češi jsou napojeni na evropskou "bublinu" atd. Lidé mohou být napojeni na vědomé úrovni (v případě, že se zajímají o numerologii, praktikují ji apod.), nebo na nevědomé (podvědomé) úrovni. Na nevědomé úrovni jsou lidé ovlivňováni příslušnou geografickou bublinou, aniž si to uvědomují.
09.05.2018 - 18:58

Crumb » Najdise.cz
Mayského krále by asi nenapadlo zasahovat do systému mayského kalendáře a jeho věštebných funkcí. Kdyby to přece jen udělal, narazil by patrně na silný odpor kněžské vrstvy, která by po smrti "krále reformátora" nejspíš rychle obnovila předchozí stav. Něco podobného se událo ve starém Egyptě, kde faraón Achnaton (původně Amenhotep IV.) vyzdvihl na první místo slunečního boha Atona, a to především proto, aby zlomil moc bohatého kněžstva boha Amona. (V případě Achnatonovy reformy nešlo o zavedení monoteismu v dnešním slova smyslu, jak se často mylně uvádí.) Po skončení Achnatonova panování byla provedena restaurace předchozích poměrů.

Kdyby se ale nějakému mayskému králi přece jen podařilo rozšířit mezi obyvatelstvo nějaký nový význam určitého čísla nebo božstva a lidé by časem tento význam přijali za svůj, tak by to Maye jistě ovlivnilo. Horší by to v tomto ohledu měl "v dnešní době vlivný autor knih o numerologii", který by si do svých knih o číslech přidal k určitému číslu "nějaký význam", který k danému číslu tradičně nepatří. Ostatní autoři knih o numerologii by se proti tomu asi rychle vymezili a "numerolog reformátor" by nejspíš se svým novým významem neuspěl.

Kdyby se ale přece jen někomu podařilo "protlačit" nějaký nový význam určitého čísla, který by se udržel, pak by tento nový význam po čase začal působit. Podobný proces, ovšem pomalý a nenásilný, lze pozorovat u čísla 13, u něhož pozvolna dochází k jakémusi přeznačení jeho tradičního významu nešťastného čísla. Je zajímavé, že jde o jakousi "revoluci zdola". Řada lidí odmítá negativní význam třináctky, snaží se ji přeznačit na číslo pozitivní či dokonce šťastné. Je možné, že jednoho krásného dne bude toto číslo vnímáno všeobecně jako číslo veskrze pozitivní a šťastné.

Snad tak po čase vymizí i notoricky známá fobie z čísla 13, odborně nazývaná "triskaidekafobie", tj. "chorobný strach z čísla 13". (Existují ovšem i fobie z jiných čísel - u nás je to kromě již zmíněné třináctky např. chorobný strach z čísla 6 nebo 666, v Japonsku je to fobie z čísla 9, Čína je zase pověstná strachem z čísla 4 - a také strachem z čísel obsahujících čtyřku, např. strachem z čísla 14.) Zajímavý je posun významu čísla 13 ve Východní Asii, kde toto číslo platívalo tradičně za číslo příznivé. V důsledku globalizace se ale dnes ve Východní Asii prosazuje i západní význam třináctky, tedy ten negativní.

Pokud jde o kulturu, která číslům samotným žádný speciální význam nepřikládá, tak tu bychom snad našli jen u některých těch kmenů v džungli, i když i tam jsou číslům (resp. tomu, co je zastupuje) přikládány nějaké symbolické či magické významy. Číselná symbolika se pěstovala ve všech velkých kulturách starověku. Dnešní numerologie se pěstuje nejen na Západě, v Evropě a v Americe, ale i na Východě, v Indii, v Číně, v Japonsku atd. Podobně se pěstovaly ve všech velkých kulturách starověku i různé formy věštění z hvězd. Čísla nás v různých formách provázejí odpradávna, snad již od samého úsvitu lidstva, a nejspíš jim vždy byly přisuzovány nějaké symbolické, magické a mantické významy.
08.05.2018 - 23:15

Crumb » dan162
Zajímavý postřeh a výklad Blázna. Já ho mám rád na tradiční pozici. Je pravda, že Blázen, který přešel do moderních hracích karet jako "joker" (šprýmař), bývá často kartáři kladen (jako tzv. "divoká karta") buď na začátek, nebo na konec řady trumfů. Některé soubory proto opatřují Blázna nulou, jiné ho nečíslují vůbec. Staré soubory označovaly tuto kartu číslem 21. Bylo to nejspíš proto, že podle analogií s hebrejskou abecedou, které se přidržovala stará kabalistika (z níž se vyvinula i dnešní numerologie), mu v řadě tarotových trumfů příslušela právě jedenadvacátá pozice.
08.05.2018 - 19:00

Crumb » Najdise.cz
Ano, jde o čísla, přesněji o významy čísel, s nimiž jsme spojováni.
A jde také o kulturní prostředí. Jak už jsem uvedl, věštění z data narození praktikovali i staří Mayové, kteří prosluli svou "kalendářní astrologií". I oni znali něco jako "životní číslo". Už jsem tady o tom někde psal, takže se nejspíš budu opakovat. Zmíněné věštění bylo založeno na složitém kalendářním systému Mayů. Věštilo se podle kalendářních cyklů, podle časových úseků, časových period, podle koloběhu tzv. "katunů" atd. Při věštění osudů jednotlivých Mayů hrál významnou roli posvátný měsíční kalendář "tzolkin". Každý Maya dostával své první jméno podle svého dne narození v tzolkinu. Za starých časů zanesli rodiče své dítě ke knězi, který mu na základě tzolkinu připravil předpověď jeho osudu, jakousi obdobu našeho natálního horoskopu.

Každý Maya posuzoval den svého narození podle příslušného dne tzolkinu, v němž přišel na svět. Božstva příslušného dne byla jeho patrony a určovala jeho povahu a osud. Každý den tzolkinu byl kombinací čísla a jednoho z dvaceti mayských dnů, například 13 Ahau, čímž vlastně představoval jakousi božskou dvojici. Dny byly vnímány jako božská břemena nesená božskými nosiči. Těmito nosiči byla čísla 1 až 13, která byla ztotožněna s třinácti božstvy nebes. Tak například božstvo deště Chac, které bylo patronem čísla 13, neslo jako břemeno den jménem Ahau, jehož patronem byl pán nebes Itzamná, hlava mayského panteonu.

Také ostatní dny měly své božské patrony, např. patronem dne Cimi, což maysky znamená "smrt", bylo božstvo smrti Ah Puch. Vlivy těchto božstev byly brány v úvahu při sestavování zmíněné předpovědi individuálního osudu. Zohledňoval se také sluneční rok, zvaný "haab", který probíhal současně s rituálním rokem tzolkinu atd. Oba roky měřily čas společně. Každý den měl své místo jak v haabu, tak i v tzolkinu. Data se samozřejmě zapisovala mayskými znaky pro čísla a příslušnými hieroglyfy. My zapisujeme data jinak. Tak např. období, do něhož Mayové kladli tzv. "nultý okamžik" svých dějin, označujeme jako 0.0.0.0.0. 4 Ahau 8 Cumhu (což podle tzv. "korelace GMT" odpovídá našemu 11. srpnu 3114 př. n. l.).

Pro nějaký kmen v džungli, který nepoužíval podobně sofistikované datování a neznal mayská božstva, nemělo mayské věštění žádný význam. Nemělo by pro něj samozřejmě žádný význam ani životní číslo definované podle juliánského či gregoriánského kalendáře. Ovšem i kmeny v džungli měly potřebu orientovat se nějak v čase. Většinou se orientovaly podle běhu Měsíce. Už pravěký člověk měl kalendáře, které byly založeny na pohybu Měsíce. Na povahu zrozence se později usuzovalo např. podle toho, v jaké fázi Měsíce se daný jedinec narodil, stalo-li se tak při novu či úplňku atd. V potaz se samozřejmě braly vlivy příslušných božstev Měsíce atd. Z pozorování Měsíce a jeho proměn vznikla později mezopotamská astrologie. Ta byla už od svých počátků spojena s číselnou symbolikou - astrologickým planetám byla přiřazena čísla, např. Měsíc měl číslo 30, Venuše číslo 15 atd.

Pokud jde o ty paradoxy, vznikající např. "narozením pár sekund před půlnocí", tak ty připomínají známý astrologický problém narození na rozhraní dvou znamení. Stává se, že lidé narození na rozhraní dvou znamení neznají přesný okamžik svého zrození, a nemohou proto přesně určit své sluneční znamení. Těmto lidem se pak často přisuzují vlivy dvou znamení. Západní numerologie, jak už bylo uvedeno výše, vychází z čísel data narození (při výpočtu životního čísla a dalších osobních čísel). Pracuje také s číselnými hodnotami jmen, jejichž písmena jsou převáděna na čísla (za starých časů - před zavedením oddělené sady znaků pro čísla - se čísla zapisovala písmeny). Jak už bylo uvedeno výše, životní číslo není jedinou numerologickou hodnotou. Zkoumají se i čísla jmen atd.

V numerologii jde tedy o symboliku čísel a jejich kombinací, o vliv této symboliky na jedince, o vliv toho, co je s čísly tradičně spojováno, co zastupují.
08.05.2018 - 00:43

Crumb » Najdise.cz
Numerologie má podle mého názoru co dělat s tzv. kolektivním nevědomím, kde má být uloženo vše, co kdy lidé svým myšlením vyprodukovali, tedy i dávné představy o významech čísel. Tyto významy, které jsou už po celá staletí součástí kolektivního nevědomí, působí na utváření lidských povah a osudů. Každý jedinec je podvědomě napojen na toto kolektivní nevědomí a čerpá odtud informace, podle kterých se nevědomky utváří.

Tak například pro jedince narozené podle našeho kalendáře 26.10.1994 představuje tato kombinace čísel jakýsi číselný kód. Jednotlivá čísla tohoto kódu, a také jejich součty, mají své významy, které začaly utvářet povahu a osud těchto jedinců ve chvíli, kdy se na tyto významy podvědomě napojili a přijali je za své. Člověk narozený v tentýž den např. v Izraeli, nebo v jiné zemi, kde užívají jiný kalendář, může ale mít jiný číselný kód, protože jeho datum se zapisuje jinak. Protože se ale na tento kód, který mu byl v dané kultuře přidělen, napojí a přijme ho za svůj, bude se podle něj vyvíjet. Může ale mít úplně jinou povahu a osud než jedinec narozený ve stejný den na jiném místě, kde mu bylo zapsáno datum narození podle jiného kalendáře. Může mít v datu narození jinou kombinaci čísel.

Stejně tak nemůžeme posuzovat datum narození příslušníka staré středoamerické kultury Mayů podle dnešního křesťanského kalendáře, protože Mayové zapisovali data jinak a přikládali jim také jiné významy. Každé číslo jejich kalendáře bylo zároveň bohem a mělo své věštebné významy, kterých si byl každý Maya dobře vědom. Mayové se posuzovali a vyvíjeli podle čísel a jmen dní své složité kalendářní soustavy. Pro nás jsou rozhodující významy čísel našeho kulturního prostředí. Tyto významy na nás působí, ať už na nevědomé nebo vědomé úrovni, a ovlivňují náš charakter a osud.

Ano, životní číslo 6 má celá řada lidí. Životní číslo však není jedinou numerologickou hodnotou, která se podílí na utváření povahy a osudu jedince (podobně jako v astrologii není jedinou hodnotou sluneční znamení). I v numerologii určují povahu a osud jedince ještě další hodnoty - posuzují se také čísla jmen, tj. významy číselných hodnot jmen, tzv. "jmenná čísla" atd. Pokud jde o Vašeho dědu, může být napojen na dvě kombinace čísel (na juliánské i gregoriánské datum), může mít dvě životní čísla. Posoudil bych obě čísla a zhodnotil bych, které se na něj víc hodí, které svým vlivem převažuje. A probral bych také další numerologické hodnoty.
07.05.2018 - 20:22

Crumb » Najdise.cz
Myslím, že trefně to vyjádřil už první komentář od uživatelky allika. Důležité je datum narození, které je uvedeno v rodném listě. V případě Vašeho dědečka bych použil datum narození podle juliánského kalendáře. Stejně postupují v těchto případech i ruští numerologové. Jako příklad lze uvést životní číslo Vladimira Iljiče Uljanova (Lenina). Ten se podle juliánského kalendáře narodil 10.4.1870, podle gregoriánského 22.4.1870. V knize A. Alexandrova "Velká kniha numerologie. Číselná analýza" (Большая книга нумерологии. Цифровой анализ) je uvedeno, jak se počítá životní číslo (число жизни) V. I. Lenina. Vychází se z data narození 10.4.1870, které dává "první číslo" (первое число) 21 (1 + 0 + 4 + 1 + 8 + 7 + 0 = 21). "Druhé číslo" (второе число), tedy "životní číslo" (число жизни), je 3 (2 + 1 = 3).

Číslo 21 je tradičně spojováno s tarotovým trumfem Blázen (Některé moderní soubory ho označují nulou; staré soubory mají na této kartě číslo XXI, což koresponduje s kabalistickým přiřazením čísel k tarotovým kartám.) Karta Blázen značí všeobecně nevědomost a pošetilost. Tato karta ohlašuje mj. "sklony k extravaganci, anarchii, šílenství či moudrost, zkoušky, nestálost, bloudění, cesty, nedotažené plány, krok do neznáma nebo otevření nové životní kapitoly. Blázen ukazuje na nebezpečí, jež plynou z bezstarostnosti, naivity, nezkušenosti, nevyrovnanosti, rozptýlenosti, lehkomyslnosti, ukvapenosti a nerozvážnosti. Upozorňuje na riziko podceňování významu či vážnosti určité situace a varuje před iracionálními popudy, jež mohou přivodit omyly, zmatky, ztráty, úpadek apod."

Číslo 21 dává životní číslo 3. Toto životní číslo je zde na Najdise celkem trefně popsáno (viz text k numerologii, jehož autorem je numerolog Ing. Milan Walek: "Numerologie v praxi"). Doplnil bych k tomu ještě několik charakteristik "životní cesty" podle životního čísla 3: "Tato cesta nabízí velké možnosti a řadu slibných příležitostí. Lze se na ní nadít velkého a rychle nabytého jmění, dosažení rychlého úspěchu, naplnění ambiciózních tužeb, získání skvělé kariéry, významného společenského postavení, popularity a slávy. Může však přinést náhlé a nečekané ztráty (...) varuje před povrchností, závistivostí a přehnanou kritičností k druhým. Varuje také před roztěkaností, nevyrovnaností, netrpělivostí, přílišnou smělostí, vznětlivostí, výbušností, neuváženým rozhodováním a impulzivním jednáním. Nabádá k opatrnosti a sebekontrole."

Myslím, že životní číslo 3 vystihuje dobře Leninovu životní cestu, že na ni "pasuje". Na Najdise je samozřejmě popsáno i životní číslo 6, které získáme z Leninova data narození podle gregoriánského kalendáře, tj. z data narození 22.4.1870 (2 + 2 + 4 + 1 + 8 + 7 + 0 = 24; 2 + 4 = 6). Mezi hlavní témata životního čísla 6 patří láska, vztahy, partnerství, manželství, rodina, domov, záliba v pomáhání druhým, ochota k ústupkům apod., tedy témata, která podle mého soudu na Leninovu životní cestu "nepasují".
16.04.2018 - 16:30
Ostatní: KARTY Lenormand

Crumb » e.-l.-i
Světlá a tmavá strana se rozlišuje u karty Mraky. Základním významem této karty jsou "překážky a těžkosti". Je-li osobní karta přivrácena k tmavé straně Mraků, vyhlídky tazatele nemají být právě růžové. Je-li k osobní kartě přivrácena světlá strana Mraků, má to znamenat naději, že vše dobře dopadne. Kartu Mraky najdeme také v souboru Cikánských karet. Položíte-li tuto kartu před sebe, máte tmavou stranu u levé ruky, světlou u pravé.
03.03.2018 - 18:43

Crumb » Bosch
S možným nástupem nové totality může souviset i legenda o zastavení Staroměstského orloje, podle níž prý vždy poté, co se stroj zastaví, postihne České země nějaká pohroma, např. válka apod.

Tak např. Staroměstský orloj se zastavil kvůli velké opravě v roce 1865. A v roce 1866 vypukla Prusko-rakouská válka. Hlavním bojištěm této války se staly České země. Vítězství Pruska nad Rakouským císařstvím vedlo ke vzniku Rakouska-Uherska a k pruské hegemonii v Severoněmeckém spolku.

Orloj se zastavil také na konci 2. světové války. Došlo tomu 8. května 1945 během Pražského povstání, kdy byl orloj značně poškozen a jeho obnovení si vyžádalo celkovou rekonstrukci. Do chodu byl znovu uveden až v roce 1948. V roce 1946 se konaly (26. května) první poválečné parlamentní volby, ve kterých získala nejvíce hlasů KSČ. Klement Gottwald se stal předsedou vlády. V roce 1947 byl (11. července) přijat zákon č. 149/1947 sb. o národní bezpečnosti, který mimo jiné zřizoval i složku StB. Koncem roku prosadila KSČ likvidaci části Demokratické strany. V roce 1948 byl 25. února přijetím demise nekomunistických ministrů prezidentem dovršen komunistický převrat v Československu (tzv. Vítězný únor). 10. března došlo k podezřelému úmrtí ministra Jana Masaryka. 9. května byla přijata nová Ústava 9. května, kterou prezident Beneš odmítl podepsat. 11. června rozhodl moravský Zemský národní výbor o rozptýlení chorvatského obyvatelstva po severní a střední Moravě. 14. června se Klement Gottwald stal prezidentem Československa. 27. června se konal "slučovací" sjezd KSČ a sociální demokracie.

Orloj se zastavil také v roce 2002, kdy ho vyřadila z provozu nečekaná pohroma, a sice porucha vzniklá kvůli povodni, která se prohnala hlavním městem. V následujícím roce byl (28. února 2003) Václav Klaus zvolen prezidentem. 13. a 14. června proběhlo celostátní referendum o vstupu České republiky do Evropské unie.

V roce 2011 (23. prosince) se orloj opět zastavil. Koncem ledna 2012 napadli hackeři web české vlády. 8. února schválil Senát Parlamentu ČR novelu Ústavy České republiky, kterou byla zavedena přímá volba prezidenta ČR. 27. února začal týden neklidu Vysokých škol demonstrujících proti reformě ministra školství Josefa Dobeše. 23. března podal ministr školství Josef Dobeš demisi. 20. dubna proběhla na Václavském náměstí dosud největší protivládní demonstrace po roce 1989. 14. května byl pro korupci zatčen středočeský hejtman a poslanec David Rath. 27. června odvolal prezident republiky Václav Klaus Jiřího Pospíšila z funkce ministra spravedlnosti. 14. září vyhlásila vláda České republiky kvůli hromadným otravám metanolem plošnou prohibici na prodej tvrdého alkoholu s obsahem nad 20 % čistého lihu (Metanolová aféra v Česku). 28. září došlo ke střelbě na prezidenta Václava Klause v Chrastavě (útočník byl dopaden, prezidentovi se nic nestalo). 3. října oznámil ministr práce a sociálních věcí ČR Jaromír Drábek, že k 31. říjnu 2012 odstupuje ze své ministerské funkce kvůli korupční aféře svého náměstka Vladimíra Šišky. V listopadu proběhla v Brně ustavující schůze strany LIDEM; její předsedkyní byla zvolena Karolína Peake.

Naposledy se Staroměstský orloj zastavil kvůli rekonstrukci 8. ledna 2018. Podle zmíněné legendy o zastavení orloje tedy můžeme v roce 2019 očekávat obdobu některé z výše uvedených událostí. Mohlo by se jednat i o návrat motivu nastolení nějakého nového totalitního režimu (nebo o motiv oslabení či deformace demokracie).

Na možný návrat motivu nastolení nějaké nové totality (nebo motivu oslabení či deformace demokracie) v Českých zemích v roce 2019 ukazují také devítileté osudové cykly. Viz události z roku 1947 plus 8 devítiletí, tj. 72 let (8 x 9 = 72). Přičteme-li totiž k roku 1947 zmíněných 72 let, dostaneme rok 2019 (1947 + 72 = 2019).
15.02.2018 - 20:01
Láska a vztahy: Svatba

Crumb » Eevee
Myslím, že tohle datum se tu už řešilo. Řada lidí ho vnímá negativně kvůli množství osmiček, které jsou asociovány se zemitostí, materialismem atd. Pro někoho jsou naopak osmičky přitažlivé.

Tak například ve Východní Asii by ty osmičky v datu 18.8.2018 byly pokládány za velmi příznivé znamení. Osmička totiž platí např. v Číně za vysloveně šťastné číslo. Za příznivá jsou pokládána i čísla 1 a 2. Za pozitivní platí rovněž kombinace složené ze šťastných čísel, např. kombinace 18, která značí "jistotu" (1) "štěstí" (8). V datu 18.8.2018 se objevují dvě osmnáctky. Osmička je tu zastoupena třikrát, což by v Číně znamenalo "trojnásobné štěstí" (např. v Hongkongu je na konci telefonních čísel oblíbená kombinace 888).

V Číně slouží šťastná čísla také k vyhledávání příznivých období pro vykonávání určitých činností. Určuje se podle nich i doba vhodná k uzavření sňatku. Za obzvláště příznivá platí období označená osmičkou, např. 8. nebo 18. den v měsíci. Takže si myslím, že obyvatelům Východní Asie by se datum 18.8.2018 pro uzavření sňatku mohlo zamlouvat. Připomíná datum zahájení Letních olympijských her v Pekingu, které byly zahájeny 8.8.2008 (přesně 8 minut a 8 sekund po osmé hodině odpolední místního času).

Také z pohledu západní tradice se datum 18.8.2018 jeví pro uzavření sňatku jako příznivé. Obsahuje dvě jedničky, které mohou být vnímány jako spojení dvou jedinců. Podobně je vnímána i dvojka, která může být chápána jako dvojice (pár). Osmička zase symbolizuje pevnost, solidnost, stabilitu, zájem o hmotný svět, materialismus, touhu po hmotném úspěchu, zisku, moci a slávě. Esoterickým významem osmičky je "rovnováha". Sečteme-li tři osmičky z uvedeného data, dostaneme číslo 24, které po redukci dává šestku (2 + 4 = 6), která je na Západě symbolem lásky. Šestka platí na Západě za šťastné číslo (za šťastné číslo je šestka pokládána také ve Východní Asii).

Příznivě působí i numerologické součty tohoto data, které dávají čísla 28, 10 a 1 (1 + 8 + 8 + 2 + 0 + 1 + 8 = 28; 2 + 8 = 10; 1 + 0 = 1). V mezisoučtech se opět objevují již zmíněná čísla 1, 2 a 8. Kombinace 28 platí na Západě i Východě za šťastné číslo. Desítka značí esotericky "schopnost tvoření". Desítka platí také za číslo nových začátků, stejně jako finální jednička. Takže datum 18.8.2018 se mi zdá pro uzavření sňatku příznivé.

Osmičky se objevují ještě v souvislosti s výše uvedenými daty narození partnerky a partnera, a sice jako hodnoty jejich osobních dnů. Když přičteme k číslu 1 (k redukci data 18.8.2018) den a měsíc narození partnerky, vyjde nám osmička (1 + 3 + 4 = 8). Osmička nám v tomto případě vyjde i u partnera (1 + 2 + 2 + 3 = 8).
06.02.2018 - 22:35

Crumb » Najdise.cz
Jehovisti, církevní sekty atd. by neměli mít nic proti astrologii a dalším druhům věštění. V bibli je několik odkazů na astrologii a různé druhy věštění. Tak například Daniel, jeden z judských přesídlenců na dvoře krále Belzasara (Belšasara), byl králem ustanoven "nejvyšším z věštců, zaklínačů, hvězdopravců a planetářů" (Da 5,11n). Daniel byl také "zběhlý ve vykládání snů, řešení záhad a věcí nesnadných" (Da 5,11n). Tajemství snu mu zjevuje "Bůh nebes" v nočním vidění (Da 2,19).

V bibli najdeme také odkazy na věštění z losů, jde o "posvátné losy" nazývané "urím" a "tumím", které měli kněží Izraelitů na svém kněžském rouchu v náprsníku "Božích rozhodnutí" (2M 28,30). O věštění ze snů a o losech (které se mohly stát předlohou pro budoucí věštění z karet) najdeme v bibli zmínku také v souvislosti s králem Saulem (1Sam 28,6): "I doptával se Saul Hospodina, ale Hospodin mu neodpovídal ani skrze sny ani skrze urím ani skrze proroky." Saul se dotazoval i věštkyně, která vyvolávala duchy zemřelých (1Sam 28,7-14).

V bibli najdeme i odkaz na numerologii. Příkladem je pověstné číslo 666 z Apokalypsy (Zjevení Janovo 13,16-17). U tohoto čísla je uveden návod na numerologické sčítání ("kdo má rozum, ať sečte číslice té šelmy"); jde tu o šifru určitého jména, o převedení písmen na číslice.

Takže nevím, co mají Jehovisti atd. proti astrologii, kartomantii, numerologii atd. Jsou to přece věci, které pocházejí od samotného Hospodina.
05.02.2018 - 22:43

Crumb » Hulakala
Kdo na internetu má ty názory, že esoterika a tedy astrologie a karty jsou zlo?
30.01.2018 - 22:02

Crumb » MG34
Informace k té "hypotetické absolutní formě" (dobra/zla) by asi bylo možné získat jen z Absolutna, které je ve filozofii chápáno jako věčný, nadprostorový a nadčasový prazáklad věcí, jako nejvyšší jsoucno, jako základ a počátek všeho, jako poslední příčina (prapříčina) všeho co je. Absolutno je často identifikováno s Bohem. Co by mohlo být z "božského náhledu někoho, kdo zná smysl toho všeho tady a ví tedy, co je Zlo a co Dobro", tedy z náhledu (hypotetického) Stvořitel všeho jsoucna - znajícího konečný cíl lidské existence, světa a všech věcí - absolutním dobrem/zlem, je pro mne záhadou. Možná i někdo z lidí zná "smysl toho všeho tady a ví tedy, co je Zlo a co Dobro". Možná se někdo "shodne s tím hypotetickým absolutním náhledem z nadhledu" a neví o tom. Co by ale mohlo být (absolutním) Dobrem z náhledu (hypotetické) božské bytosti, která údajně stojí za vznikem našeho vesmíru, o kterém nám dnešní astrofyzika říká, že vznikl jako následek gigantické exploze (která vlastně ještě pořád doznívá)?

Astrofyzikové říkají, že náš vesmír se rozpíná a že jednou zanikne (buďto se rozprchne, nebo se smrští a způsobí další explozi). Podobných vesmírů je prý nespočet, prý stále vznikají a zanikají další vesmíry. Většina astrofyziků se dnes shoduje také v názoru, že ve všech vesmírech se vyskytuje život, že v nich existují inteligentní bytostmi, různé civilizace na různých úrovních. My jako civilizace existujeme pár tisíciletí. Žijeme na kousíčku vesmírného prachu, na materiálu, který ještě ani pořádně nevychladl. Od astrofyziků se dále dovídáme, že za nějakých 4,5 miliardy let dojde k explozi Slunce a k zániku sluneční soustavy, že jednou zanikne i naše galaxie, celý náš vesmír. Co by mohlo být smyslem toho všeho? Co by tu mohlo být absolutním dobrem? Nevím. Možná co nejšetrnější odstranění následků všech těch explozí, zastavení vzniků a zániků vesmírů a zajištění absolutní blaženosti pro všechny bytosti ze všech zničených a dosud existujících vesmírů. Takový úkol by ale mohl zvládnout jen ten hypotetický Všemohoucí - nebo snad nějaká opravdu hodně pokročila mimozemská civilizace.

Zajímavé mi v souvislosti se vzniky a zániky vesmírů připadají názory některých antických myslitelů, zejména pak pojetí "světového požáru", názory o cyklickém vzniku, rozvoji a zániku kosmu. Stoikové např. učili, že svět pochází z božského ohně a že kosmos je živou a rozumnou bytostí. Ve věčně se opakujícím procesu povstává z prvotního ohně, žije, pak se znovu vrací do ohně a znovu z ohně vzniká. Učili o "světovém požáru" a o "obrodě" světa, o jeho nastávajícím vzplanutí. Při světovém požáru se duše vrací do božské substance. Ve stadiu obrody, nového vzplanutí, se celý světový vývoj opakuje a všechny lidské duše znovu vstupují do proudu dřívější existence.

Zajímavé pojetí najdeme u Poseidónia z Apameie (asi 135-51), nejvýznačnějšího představitele středního stoicismu. Ve vesmíru se podle něj uskutečňuje koloběh vzniků, ale i periodických světových požárů, v nichž zanikají všechny světy, které jsou možné, i všechny bytosti, které je obývají. Nesmrtelná planoucí duše po opuštění těla putuje do "nadměsíčního světa", kde se očišťuje, aby pak přešla do vyšších sfér, aby se pozdvihla k nebi, kde v netělesné existenci přebývá blaženě v oblasti světla až do dalšího vzplanutí světa. Ten se znovu rozdělí na sféry, v nichž si duše najde další tělo a usídlí se v něm.

Je možné, že Dobrem je definitivní únik duše ze zmíněných koloběhů a Zlem je setrvání v nich.
29.01.2018 - 22:10

Crumb » Nabi*
Myslím, že stoupenci Jiřího Drahoše nemusejí být zvolením Miloše Zemana tolik frustrováni. Z pohledu numerologie to totiž vypadá tak, že Zeman nebude schopen absolvovat celé volební období, že nevydrží ve svém úřadě dlouho. Už v roce 2019 by ho mohly vážně ohrozit zdravotní problémy, v roce 2020 by mohl skončit úplně. Měly by to pro něj být rizikové roky. Po něm bude nejspíš prezidentem Jiří Drahoš. Tím nesnižuji Zemana, ani nefavorizuji Drahoše. Je to jen můj numerologický pohled na věc.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »