Hypersenzitivita v horoskope


07.06.2017 - 14:57
(Rak) Saly
Hypersenzitivita v horoskope
Dá sa z horoskopu alebo numerológie zistiť predpoklad k tomu, či je človek hypersenzitívny ... sú nejaké prvky v horoskope, ktoré by mohli poukazovať na nadmernú citlivosť, nadmernú vnímavosť?

Stránkování od začátku: / 12 

Řazení:
07.06.2017 - 14:59 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Jo, hodně obsazená voda :3:
07.06.2017 - 15:01 | Filtr
(Rak) Saly » Mici Angóra
len čo to znamená "hodně obsazená voda" ? :1: koľko tej vody tam musí byť a kde všade?
a čo numerológia, ako to je tam?
07.06.2017 - 15:05 | Filtr
(Rak) Saly » Sky
a vieš byť aj konkrétnejší?

aké postavenie Luny a aké aspekty nasvedčujú tomu, že by mohol byť človek hypersenzitívny?
07.06.2017 - 15:38 | Filtr
(Rak) Saly » Sky
Dík :1:

Takže sa to nedá nejako všeobecne povedať, je treba vždy pozerať na celý horoskop. Škoda, že to nie je jednoduchšie zistiť na prvý pohľad do horoskopu, alebo na dátum narodenia. Jedine asi tie živly pozerať asi. To ostatné je už zložitejšie zisťovať :14:
07.06.2017 - 15:52 | Filtr
(Střelec) tiferett
Kombinácia energií Mesiac- Neptún, a pritom Mesiac v 4.8. alebo v 12.dome. A nestačí , ak je v horoksope jeden takýto aspekt, ale opakovane niekolko takýchto kombinácií. Taký človek je silný senzibil, jasnividec, jasnocitec....skrátka "ten, ktorému nič neuknikne".
A tiež PLuto vo vodných domoch...
08.06.2017 - 15:06 | Filtr
(Blíženci) psice
Zdravím, sama s hypersenzitivitou žiju a docela bojuju, abych se v těch dojmech a emocích nejen vlastních ale i cizích neutopila. Takže na základě osobní zkušenosti mohu jako informační zdroj, i když trochu mimo astrologickou mísu, k otázce hypersenzitivity, jejího rozpoznání a konstruktivního uchopení doporučit následující dvě knihy: Ilse Sandové: Přecitlivělost není slabost, Portál 2016 a Rolfa Sellina: Hypersenzitivní lidé mezi námi, Vysoká senzitivita od minusu k plusu, Noxi 2016. Dost dobrý návod k použití a obsahují i poměrně slušné testy k využití.
11.06.2017 - 07:55 | Filtr
(Rak) Saly » psice
Dík za tipy na knihy. Tú druhú som čítala a musím uznať, je dobrá :74:
11.06.2017 - 07:58 | Filtr
(Rak) Saly » tiferett
Hmmm ... nič z toho nemám no i tak som hypersenzitívna a pátram po príznakoch v horoskopoch. Zatiaľ mi sedí len to slnko vo vodných znameniach, čo tu už bolo spomínané.

ešte mi nie je celkom jasné to jasnocítenie a pod. ako zistiť, či má človek schopnosť napr.jasnocítenia. Jasnovidenie je mi jasné, ale to jasnocítenie vnímam ako niečo, čo sa nedá overiť, lebo to čo cíti jeden človek nemusí súhlasiť s tým, čo cíti alebo vyžaruje ten druhý. Môže ísť o zrkadlenie a subjektívne vnímanie. Pri jasnovidectve sa dajú veci ľahšie overiť a tým potvrdiť tieto schopnosti.
11.06.2017 - 09:03 | Filtr
(Rak) Saly » Sky
To áno, vo vodných znameniach mám dosť planét no nemám tie kombinácie energií Mesiac- Neptún a zároveň popritom Mesiac v 4.8. alebo v 12.dome a ani pluto vo vodných domoch, ako písala tiferett.

Mesiac a Neptun mám v konjukcii a vraj "Konjunkce je spojení vnímavosti a citlivosti, schopnost přijímat svět vyšších vibrací..."

To by mohlo súvisieť s hypersenzitivotou, ale zrejme preto necítim, že by som mala výraznú schopnosť prijímať svet vyšších vibrácii, lebo nemám ten mesiac v 4.8 alebo 12.dome.
11.06.2017 - 10:57 | Filtr
(Rak) Saly » Sky
Ja ti verím ... to len ja som asi fakt na tie tabuľky a veru by to bolo zaujímavé, keby sa dali tieto veci do tabuľky, no zrejme by to bolo i dosť náročné, ale i tak si myslím, že by sa to dalo.
Možno raz niekedy nejaký astrológ urobí výskum a urobí tým pádom aj šťatistiku s tabuľkami :3: :14:
11.06.2017 - 12:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Saly
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vernal, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Okrem iného napríklad tak, že sa nepozrieme na človeka, ale do človeka - možno vidieť to, čo skrýva, čo nechce dať najavo, črty povahy, ktoré sú pod maskou ...
11.06.2017 - 12:50 | Filtr
(Váhy) sunrise
Jsem hypersenzitivní...někdy výhoda,někdy přesně opačně :-) V horoskopu nemám ani kapku vody,Luna s mnoha aspekty 8.dům,viz profil.
11.06.2017 - 12:52 | Filtr
(Rak) Saly » vernal
to áno, ale toto nedokáže každý, na to sú potrebné určité danosti a schopnosti, aby človek dokázal nazrieť do druhého človeka a uvidieť aj to, čo skrýva alebo čo má hlboko v sebe ... predsa len, astrológia je asi jednoduchšia ako toto :74:
11.06.2017 - 15:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Saly
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vernal, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Podľa mňa zložitejšia a nedáva relevantný výsledok - napríklad mne tiež v horoskope chýba voda a som hypersenzitívna a takéto čítanie v človeku mi nerobí problém, hoci nemám žiadne schopnosti.
11.06.2017 - 19:38 | Filtr
(Rak) Saly » vernal
pre koho ako ... pre niekoho je zložitejšie čítať v človeku a pre niekoho zas pozrieť sa doňho skrz astrológiu a pre niekoho je rovnako ťažké oboje.

AK si hypersenzitívna a nemáš žiadne schopnosti, tak potom ja asi nie som dosť hypersenzitívna, lebo do človeka nevidím. Je to zaujímavé, lebo podľa charakteristiky hypersenzitivity mi sedí asi 95 %. Ty si potom zrejme hypersenzitívna na 100 % :74:
11.06.2017 - 23:57 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » sunrise
To je dobrý příspěvek.
Senzitivita není vázána na vodu tak jak se zde prezentuje.
Senzitivita je vázána především na živel vzduch.
Voda je příliš těžká a není schopná pružně reagovat na podněty. U vody je to pasivní funkce spojená spíše s tím něco snášet.
Senzitivita je v tom smyslu spíše schopnost reagovat na podnět a ta je přítomna především u živlů vzduch. Blíženci, váhy a vodnáři.
Je to dáno spojením živlu vzduch s nervovou soustavou která je nosičem nervových vzruchů a tedy citlivosti.
Citlivost vodních znamení je dána emotivním vnímáním které je nesrovnatelně pomalejší, pasivní a subjektivní. Proto emoce na rozdíl od nervových vzruchů obyčejně klamou neboť jsou ovlivněné mnoha proměnnými okolnostmi. Emoce nejsou prvkem citlivosti v přímém slova významu, jsou vázány na chemické přenašečové molekuly a souvisí mnohem více s aktuálním stavem těla než se skutečnými vlivy které na subjekt působí.
Hypersenzitivita je daná v prvé řadě přemírou vzduchu v horoskopu.
12.06.2017 - 00:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jsem hypersenzitivní a v horoskopu nemám téměř žádnou vodu.
Podobně jako sunrise.
12.06.2017 - 00:05 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » vernal
Přesně. Protože například: panna vládce merkur - vzduch, citlivost.
Merkur ovládá nervovou soustavu, co jiného než merkur vnímá nervové signály..je citlivý. Když mluvíme o luně a vodě, jde spíše o citovost. To jsme ale na jiném rynku. Souhlasím s Vámi je to složitější než se zde podává.
12.06.2017 - 06:56 | Filtr
(Rak) Saly » Bosch
a myslíš si, že ak niekto nemá živel vzduch v horoskope, alebo ho ma málo, nemôže byť tiež hypersenzitívny?

nemôže nahradiť vzdušný živel napríklad aj nejaké číslo v dátume narodenia (numerológia)?
12.06.2017 - 09:07 | Filtr
(Beran) Háňa*
Hypersenzitivita vlastně neexistuje. Je to slovo, které vzniklo, aby se těm druhým nemuselo říkat tupci, to zní nehezky. :4:

Je to prostě jen označení lidí, kterým zůstalo jejich přirozené a vrozené vnímání, takže nejsou otupělí, jako většina ostatních.
12.06.2017 - 10:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Saly
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
hypersenzitivita, neboli citlivost(precitlivelost) se da menit
pokud by jsi si udelala takovy ten klasicky psychologicky test, dost mozna by ti tam vyslo "melancholik" - coz je jediny typ osobnosti, ktery ma skutecnou empatii a jeste k tomu si ji nese jako kriz (teda plus jeste cholerik, ktery si ji nese jako mec)
jak jsem ale psal, tohle je mozne menit/ meni se to
ja treba jako dite do nejakych 4 let byl cisty sangvinik, potom flegmatik, potom radu let melancholik a ted neco mezi cholerikem a flegmatikem

aby te nematli ty klasicke nazvy, aby jsme zustali u same podstaty veci, muzes si je pojmenovat i takto:

http://ografologii.blogspot.cz/2015…

cholerik=fanatik
sangvinik=serif(nekdy taktez "robot")
stezovatel=flegmatik
mucednik=melancholik(na tom se ukaji potom vsichni 3 zbyli)
12.06.2017 - 10:59 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » sunrise
Jenže ta Luna v 8. je právě zabarvena Štírem, obdobně planety ve 4. jakoby v Raku, Neptun skoro na IC atd. :3:
12.06.2017 - 11:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
U tebe je potíž, že ti to ani trochu nevěřím :3:
12.06.2017 - 12:37 | Filtr
(Rak) R5
Záleží, co si pod tím představíme. Vnímavost na emočním poli bude patřit pod vodní znamení, ale každé s tím nakládá jinak.
Komplexněji vzato bude emoční labilita vystihnutelná umístěním Luny a její aspektací. Třeba taková Luna v Panně bývá silně vnímavá na detaily a pokud k tomu na ni působí kvadraturou Mars, tak z toho bývá sklon k agresivnějšímu hysterčení - generování emocí navenek. Pokud by kvadraturou působil Merkur, tak z toho bude třeba hádavost pro vlastní nechápavost a domýšlivost.

Vnímavost na jemné impulzy z nadsmyslovějších rovin zase bude popisovat vztah Luny a Neptunu, nebo Neptun obecně.

Ještě se dají brát v úvahu i aspekty Uranu na Lunu, Mars a Merkur - zesilují intenzitu reakcí. Při labilitě signované disharmonickými vztahy osobních planet to může být kvalitní řetězová reakce.

Vezměme si nějakého hypotetického Bosche. Na první pohled nemá silně obsazenou vodu. Asc má ve Lvu a jeho vládce Slunce v panním 6.domě ve ctižádostivé Koze. Je tam i Merkur a oboje přijímá kvadraturu od Luny v Beranu. Když tomu nechá volný průběh, vyjde z toho lehce narcisní egon odrážející od sebe kritiku shazováním ostatních. Neptun mu dráždí Mars kvadraturou, což je zase o tom, že má pasivním způsobem pootevřená vrátka k praktičtějšímu poznání jemnohmotnějších sfér. Před zneužíváním ho (snad efektivně) chrání sextily Neptunu na Slunce a Merkur. Musí se haltovat, protože má v sobě narušený princip míry (neharmonická od Jupitera na Venuši a vzdáleněji i na bouřlivácký Mars ve Vodnáři) - když dojde na touhy, snaze ujede.
12.06.2017 - 13:03 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
Přesně jak říkáš, záleží, co si pod tím kdo představí a přecitlivělost na vlastní ego si pod tím já nepředstavuju.

P.S.: Pěkný rozbor mimochodem :3: :15: :21:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »