Čekám na prince - a na celoživotní dřinu


14.01.2020 - 14:58
(Střelec) locin12
Čekám na prince - a na celoživotní dřinu
A on furt nikde...!! Sedmej barák mám teď plnej všech možných Pluťáků, Saturnů a Jupiterů. A pořádného chlapa potkávám tak akorát během REM fáze... už ani nevím, jaké to je chodit do kina nebo na večeři ve dvou, všecko dělám roky sama, protože je ten materiál kolem nepoužitelný... Normálně to snáším v pohodě (respektive samotu často sama vyhledávám), ale posledních pár dnů budou na obloze asi zase nějaké vadné konstelace, páč jsem děsně frustrovaná. A jo, asi s tím má co dočinění i to, že mě teď nějak štve i práce, což je pro mě normálně alfa a omega všeho. :63:

Příspěvky: Všechny | locin12

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7
Řazení:
09.02.2021 - 10:16 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » locin12
Tak ho pozvi někam do lesa. Do batohu vezmu buřty na opékání (překvápko) a sirky. Ty mu dej v lese a řekni, že oheň je jeho starost. To bude test jeho použitelnosti. Chlap, co nerozdělá oheň třebas na sněhu by stejně stál za prd. (To já když chtěl udělat dojem na ženu, tak jsem málem podpálil seník. :6:)
A když pak k upečenému buřtíku tvoje ručka šmátralka zašmátrá v... batohu a vytáhne lahváč, to možná rovnou padne na kolena a požádá Tě o ruku (tu s lahváčem :20:). :75:
09.02.2021 - 10:45 | Filtr
(Střelec) locin12 » Mici Angóra
Já rozdělat oheň umím. Jezdili jsme jako děcka na indiánský tábor. Umím si i uvařit z toho, co les dá. :4: Pokud by to byl nějakej rodilej Pražák, co celej život nevytáhl paty z paneláku, bylo by to horší.. To si pamatuji u svého ex - když jsem chtěla jít v noci do lesa na procházku, byl posranej až za ušima, že co když se nám tam něco stane. A když jsme třeba u našich na baráku narazili na pavouka, skočil vysoko na židli dřív než já. To úplně sexy nebylo. :4: :4:
09.02.2021 - 10:48 | Filtr
(Střelec) locin12 » Sosna zvlčelý
To já bych jako klidně udělala, ale vážně jsem vždycky přitahovala chlapy, co potřebovali udělat první krok a snažit se. Ve chvíli, kdy začnu vyvíjet nějakou aktivitu já, jde všecko do kopru. Až se to posune a bude mít pocit, že je na koni a že to všecko zařídil on, buřta a pivo si s ním pak klidně dám. :4:
09.02.2021 - 10:52 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » locin12
Spíš to vypadá, že čekáš na ty dva japonce (Samo+Seto) :5:
09.02.2021 - 10:57 | Filtr
(Štír) Nabi* » locin12
Musela jsem se podívat (kvůli té aktivity) jestli taky nejsi Projektor (viz Human Design), ale ty jsi Manifestor :39: tak to celkem nechápu :61:
09.02.2021 - 11:02 | Filtr
(Střelec) locin12 » Nabi*
Heh, to moc nechápu. :1: Můžete to podat trošku srozumitelněji. Pro méně chápavé, jako jsem já?
09.02.2021 - 11:04 | Filtr
(Střelec) locin12 » Buddha/2
Jako pardon, ale pokud má chlap problém udělat první krok a ženu oslovit a pozvat ven, tak to moc chlap není.
Aktivní jsem v běžném životě dost, ale v počátcích vztahu to má podle mě fungovat jinak. Aspoň proto, aby se žena cítila jako žena. A já mám ráda, když se mi muž dvoří... To, že nechci vyvíjet tlak, ale neznamená, že nevyužívám takové ty typické ženské zbraně a neházím po něm oči. :4:
09.02.2021 - 11:09 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » locin12
:4: No proč ne :46:, jen jestli třeba nemá dojem, že se tváříš jak kyselá okurka :43:. Nebo naopak, může tam vnímat podvědomý nátlak, což na někoho taky nemusí působit zrovna motivačně :4:

No, to doplňování je bezva, si pak vůbec nepřipadám jako pako :4:
09.02.2021 - 11:11 | Filtr
(Střelec) locin12 » Buddha/2
Jo, já to pak ještě dopsala k příspěvku. Usmívám se na něj, občas tam hodím ten pohled "plaché laně", ale nátlak nevyvíjím. Prostě házím očka, ale ne tak, aby to vypadalo prvoplánově. Spíš je to takové "tajemné". A u chlapů to vždycky zabíralo. A i z jeho strany jsem tam nějaký ty pohledy zaznamenala.
Ale jestli ten první krok neudělá, tak na něj peču. :11: :4:
09.02.2021 - 11:16 | Filtr
(Štír) Nabi* » locin12
Manifestor je dle Human Designu jediný typ, který "smí" iniciovat. Manifestor je v pravém slova smyslu Vůdce (Projektor je Průvodce a musí čekat na pozvání k akci, v tom je mezi nimi velký rozdíl - ale je to strochu složitější na vysvětlení) a ty máš vnitřní autoritu Solar Plexus, takže jakmile ucítíš: To chci udělat, teď je ten pravý čas - tak můžeš začít jakýkoliv projekt, jen je třeba INFORMOVAT ostatní kolem, co se chystáš udělat, jinak budou nasraní. Tudíž, dle mého chápání je třeba těm chlapům na rovinu informativně říct, hele chci tě poznat blíž a hodlám proto něco udělat hned teď, takže tě zvu na rande :4: Prostě nedělat to bez té informace. Můj táta je Manifestor a pravdou je, že jediné kdy jsem nebyla naštvaná, když něco začal dělat (a mě se to nějak týkalo) bylo, když mě informoval.
(Jinak s tím vykáním. Tady vykám jen těm o hodně starším a u kterých cítím, že jinak nemůžu, osobně vykání nevyžaduju. Stačí mě ale upozornit, budu respektovat a okamžitě přepnu.)

https://humandesign.cz/typy/…
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
09.02.2021 - 11:28 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » locin12
OK, ale to Ti nebrání vytáhnout nějakého chlapa na buřta jen tak. Chceš buřta? Fajn. A hele, co tu ještě mám. Fajn vejlet s kamarádem.
A jestli se to posune dál, tak ať se hoch snaží. Ne ty.

Hele, mně se líbí, jak se říká, že Bůh vždy raději pomůže těm, co si pomůžou sami. Na ty, co čekají, mu nezbývá čas. :3:
09.02.2021 - 11:46 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » locin12
Né, to je špatně! :39: Žádné "na něj peču"! Co vás to dneska učej? Tak HO upeču!
(A von možná bude i libovej! :69:)
09.02.2021 - 12:01 | Filtr
(Střelec) locin12 » Nabi*
Ok, budu tykat. :)
Jinak - já jsem vůdčí typ. Ať už v práci, rodině nebo mezi kamarády. (Brácha mi vždycky odpovídá "Jawohl, Mein fuhrer!"). Jsem iniciativní a ráda věci organizuju. Ale v těch vztazích s muži tohle moc ženské není. A jak říkám, přitahuji typy, kteří se jako chlapi cítit chtějí a chtějí tu ženu dobývat. Takže opravdu ne, ani když na to pomyslím, tak se v tom necítím, nechci muže zvát ven nebo mu otevřeně říkat, že bych chtěla... Nekomunikuji ten zájem slovy, ale tím, jak se k tomu člověku chovám a myslím, že ty náznaky jsou dostatečně čitelné, protože tu svou ženskou stránku v tomhle používat umím.
09.02.2021 - 12:06 | Filtr
(Střelec) locin12 » Sosna zvlčelý
Myslím si, že každý máme se vztahy jiný zkušenosti. Když píšu, že z minulosti vím, že aktivita z mé strany dobrá není, tak to tak opravdu je. Když jsem aktivní byla, přebírala jsem tu mužskou stránku. Je to věc, kterou cítím vnitřně, že už to tak dělat nemám. Naopak, když jsem muži ten prostor k dobývání dala, tak se to vyvíjelo správně... Každý to máme v životě jinak. Neumím to úplně vysvětlit, protože to je věc, která je ve mně, kterou cítím intuicí a se kterou jsem se učila pracovat... Tyhle rady, kdy každej ví, jak bych měla jednat, ale v mé kůži nikdy nebyl, jsou mi prd platný.
09.02.2021 - 12:12 | Filtr
(Štír) Nabi* » locin12
"Nekomunikuji ten zájem slovy, ale tím, jak se k tomu člověku chovám a myslím, že ty náznaky jsou dostatečně čitelné, protože tu svou ženskou stránku v tomhle používat umím."
V tom případě super :17: a přeju hodně štěstí.
Mimochodem chápu, že se v tom necítíš (Manifestor neManifestor). Pořád asi beru, že chlap má dobývat a trochu se posnažit a ne že mu pečení holubi lítají sami do huby :4: :3:
09.02.2021 - 12:15 | Filtr
(Střelec) locin12 » Nabi*
Jo, děkuju. :1:
09.02.2021 - 12:26 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » locin12
Prd platný ... no, to je vždycky riziko když založíš diskuzi :3:
Asi nikdo si tu nemyslí, že by Ti řekl jak na to a ono to BUDE fungovat.
Spíš to ber jako nabídku možností. Samo že Tě nikdo nezná tak dobře a i kdyby, nezná toho týpka ani neví v jakém jste pracovním vztahu (ono by se např. dost měnilo, kdybys byla jeho nadřízená).
No, ale z toho co píšeš na mě dýchá jedno: máš svůj scénář. A to je to, co je na jednu stranu dobře (že víš co chceš), na druhou stranu to může být omezující (něco, co sis nenaplánovala, ale může to být fajn).
Takže ... držím palce :15:
09.02.2021 - 12:38 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » locin12
Abychom si rozuměli, tak toho, co jsi napsala, jsem si plně vědom. Co tu píšu je spíše na odlehčení, ale jestli jsem se netrefil a štvu Tě tu s tím, tak se omlouvám. :74: Ale i když se tu směji, tak se neposmívám.

Já Ti schvaluji jít cestou, která Ti vyhovuje. Včetně toho, že necháš chlapovi iniciativu. Ale nerozumíme si tu v jednom bodu (a to možná oboustranně). Chlapovi prostor k dobývání dej, ale prvotní impuls i tak může vyjít od Tebe. To neznamená, žes hned převzala iniciativu. Tedy já to tak cítím, možná to máš nastavené jinak. Protože žena se stejně nenechá klofnout tím, koho si sama předem nevybrala. Ona mu to musí umožnit. To si my chlapi můžeme namlouvat, co chceme, ale tady rozhoduje žena v naprosté většině, ona vysílá impuls. A pak už to může nechat chlapovi. A to není jen u lidí, to najdeš i v přírodě.
Pokud tedy svému vyhlédnutému vysíláš signály, je dobré je vyslat tak, aby vysílač i přijímač byli na stejné frekvenci. Vysílat srozumitelně, nevysílat moc na dálku. Tady je velmi subjektivní, kdo vysílá skutečně srozumitelně. Vždy tomu rozumí vysílač, pro něj je to vždy srozumitelné a jasné. A často se mýlí v tom, že je srozumitelný pro druhého (přijímač). S tím jsem si užil v životě... ("Přece jasně naznačuji, že něco chci." "Když já něco opravdu chci, tak nenaznačuji, ale jasně to řeknu. Krom toho tvé náznaky nechápu a když se narovinu zeptám, tak dál nesrozumitelně naznačuješ. Tak na to kašlu."). A pak, pokud o Tebe bude stát, se může ukázat, jak iniciativní je. A když ne, tak nebrat. Ale takto se může stát, že budeš stále naznačovat a najednou se objeví ženská, která to na něj rozbalí natvrdo, že mu to bude hned jasné. A on odejde s ní.


Toto téma by bylo na velké a obsáhlé zpracování. Ale kdybych Ti mohl dobře poradit, tak poslouchej, co řekne Buddha/2. Protože co já nedokážu vystihnout v elaborátu na 4xA4, to on řekne jednou větou.
09.02.2021 - 13:02 | Filtr
(Střelec) locin12 » Buddha/2
Nejsem jeho nadřízená ani podřízená. Jen se v rámci práce potkáváme. :)

Ten název diskuze samozřejmě není doslovný. Určitě nesedám v koutě a nečekám, že se někdo objeví a aniž by vnímal z mé strany jakékoli signály, tak mu dojde, že se mi líbí.

Ano, vnitřně jsem se rozhodla, že kdyby mě někde pozval, šla bych. A já si opravdu myslím, že z mé strany se děje maximum, co můžu dát. Už se mi rozsvítila červená, že kdybych dělala víc, bylo by to moc. U jiných to fungovalo. Kdyby mu to tady nedošlo, tak je buď natvrdlej, nebo nemá zájem.

A jo, ten mužský a ženský pohled na tuhle problematiku je opravdu dost odlišný. :)

A když se nic nestane, třeba to prostě nemá být to "ono", tranzity netranzity...

Ale pravda je, že možná u mě hraje roli i strach. Teď už jsem vnitřně vyrovnaná, minulost neřeším. Je mi dobře a znovu se spálit a řešit dokola ty samé problémy prostě už nechci.
09.02.2021 - 13:04 | Filtr
(Střelec) locin12 » Nabi*
Děkuju za text, mluvíš mi z duše. :17:

Tady si říkám to: “Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody."
09.02.2021 - 13:50 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » locin12
Však jo, nenech se natlačit do něčeho, co ti není přirozené. Já bych chlapa taky nelovila, aspoň ten první krok snad může udělat sám, stačí ta dřina, co s ním bude do konce života :61:
09.02.2021 - 16:47 | Filtr
(Střelec) locin12 » fanik
Ha ha, smějme se lidem, kteří jezdí MHD, aby nezatěžovali ovzduší, navíc ve městě, kde se tou městskou dostane člověk z bodu A do bodu B často rychleji než autem.
09.02.2021 - 16:48 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Astro radu teda nemam...ale tak nesmutni...kina sou stejne zavreny :14: :61:
09.02.2021 - 16:49 | Filtr
(Střelec) locin12 » Sosna zvlčelý
Hele, zatím to nechám tak. Však ono se to nějak vyvrbí. Zasáhnout můžu vždycky. Nevím, proč je zasekanej. V mým vzhledu problém nebude. Na požádání klidně pošlu fotku do soukromé zprávy, zveřejňovat ji nechci, jinak by mi furt někdo psal. :4: (promluvila skromnost) Navíc jsem psala, že jsem si všimla, že po mě kouká.
Btw, locin je moje jméno pozpátku. :76:
09.02.2021 - 16:50 | Filtr
(Střelec) locin12 » Hustokrutě obscénní Morti
Já si to právě taky říkám. A to do toho kina na jedné z prvních schůzek rozhodně musím. Je to zvyk. :4:
Chodím tam běžně i sama. Už mi to chybí.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »