Je nevěra špatná?


03.01.2012 - 14:52
(Panna) Přívětivý Jack
Je nevěra špatná?
Pokud ji netolerujeme, neozývá se zde jen naše potřeba chtít někoho vlastnit, mít jen pro sebe? Není to omezování partnera? Kolik z nás už pomyslelo na někoho jiného?Neděláme to, protože si říkáme že nechceme toho druhého zranit, ale opravdu zraníme ho nebo jen jeho nedokonalé ego které nás chce vlastnit?Bojíme se že když to uděláme, "zradíme", mohl by to udělat i on nám? Bojíme se že ho ztratíme? Bojíme se být sami?Proč ji těžko tolerujeme?DODATEK:Nevěrou zde myslím sex s někým jiným.========================NOVÉ HLAVNÍ TÉMA:Proč nám nevěra vadí? :1:

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Řazení:
04.01.2012 - 08:43 | Filtr
(Beran) Háňa* » musiúa
To s tím náklaďákem - dobře víš, že tak to myšleno není, takže k tomu nemám, co dodat.

Mám na mysli to věčné páchání dobra, na které člověk naráží na každém kroku - i tady.

Vždycky přijde nějaký "spasitel" a tak dlouho hučí, než nabude dojmu, že spasil alespoň jednoho jediného člověka, když ho přesvědčil o té své pravdě. A pak teprve může jít v klidu spát :2:
On prostě potřebuje potvrzení toho, že to, co si myslí, je správné - pro sebe, ne pro toho druhého

Jasně - když cítím, vnímám, že mám, co dát, jak pomoct, lehce naznačím, oslovím.... dám najevo, že jsem tady - ale s činy začnu až po odezvě - pokud tedy ten druhý není v bezvědomí - aby zase z toho nebylo nedorozumění :2: :4:
04.01.2012 - 08:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Háňa*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4: s tím se nedá než souhlasit :3: ale zas, pak si takoví lidé předaj mezi sebou něco jiného, aneb nakonec to může být všem zúčastněným jen a jen ku prospěchu... ni?
04.01.2012 - 08:50 | Filtr
(Beran) Háňa* » musiúa
Tak jasně - ku prospěchu je každému všechno, přece - přibývá mu vjemů, zkušeností, prožitků.... všechno, co se děje, lidi nějak obohacuje :3:
04.01.2012 - 08:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Háňa*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jsi-li k sobě ohleduplná, umíš na rovinu říct, co chceš a co ne, prostě máš v tom jasno, i tvůj partner je srozuměn o tvém postoji, protože nemáš co skrývat, potom .. není důvod diskutovat o nevěře, protože ve tvém případě není :1:
Máš svůj styl života, ve kterém je (doufám) všem pohodlno a neděje se nic na úkor toho druhého, takže ani o sobectví nemůže být řeč.

Docházím k závěru, že nevěra je hlavně o skrytém podvodu, jako udělat něco zakázaného, ale ten zákaz jsem si stanovil já .. takže v důsledku jsem sám proti sobě :63: :6:
04.01.2012 - 09:24 | Filtr
(Beran) Háňa* » onka
Ano. Tak, jak jsi to popsala, to zhruba mám - máme. :15:

Jo - přesně tak - proto jsem taky na začátku psala, že pro mě slovo nevěra nevyjadřuje nic
04.01.2012 - 11:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » celebrita
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je krásně napsaný! :15: :18:
04.01.2012 - 11:22 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » musiúa
jo krásně napsaný, ale plný podmínek....většinou v ideálním balení s růžovou mašlí....
04.01.2012 - 11:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale pak by mě zajímalo jak má vypadat správně vyrovnaný vztah, když ta lidská verze má hodně pevné hranice.

vubec nerozumim otazce

:25:

spravne vyrovnany vztah ma vypadat tak, ze se obe strany shodnou na tom, co si ve vztahu predstavuji mit a pak to dodrzuji, nebo prubezne po spolecne shode meni

pokud to mas nastavene vernost-tolerance-sem tam ulet ..hledala bych si asi takovou pulku, ktera to bude mit podobne nebo to bude tolerovat a ty ji vymenou nabidnes zas neco co potrebuje ona.. treba masaz chodidel kazdy vecer.. co ja vim :4: :4: :4: :75:

kazdopadne vylozit karty na stul a ne to nechavat nahode ze se pak kvuli uletu rozpadne vztah, hypoteka, urazove pripojisteni deti atd..

ja to mam nastavene na vernost VERNOST

takze ti nebudu konkretne radit :3: :1: :17:
04.01.2012 - 15:07 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
děti jsou zázrak....


...ale to neznamená,že budou někdy někomu věrné.
04.01.2012 - 15:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Neznamená,ale jsou k tomu vedené,rozhodnutí už je na nich.Osobně jsem věrná a pokud někdy budu mít chuť na jiného pána,tak proto,že mi někde něco začne chybět a myslím,že tak to má většina lidí.Ostatní muži se mi líbí,jsou mi sympatičtí,kolikrát si i řeknu,že být nezadaná,tak by stál za hřích,ale nemám důvod to udělat a příležitost je vždycky a všude.Takže nevěra je o osobním přístupu ke vztahu a k partnerovi,mém osobním přístupu,jestli to má partner jinak,je zase na něm.Ale rozhodně ten čistý dětský pohled je fajn.Tvůj model skupinového párování má háček v tom,že je tu vždycky riziko,že ti začne ten někdo nový s kým se spojuješ,tak nějak imponovat po té sexuální stránce víc,než partner,takže ani to není úplné a konečné vyřešení této problematiky.Ona totiž žádné řešení nemá.Prostě když vstoupíš do vztahu,přijímáš zodpovědnost za vztah a to je celé,pokud podstoupíš nevěru,tak si pak následky poneseš sám,pokud nemáš velkorysou partnerku,či partnera,kterému to,že se čas od času někde zapomeneš nebude připadat jako katastrofa.Pro mě je důležité mé osobní svědomí a to mi říká ser na to. :3:
04.01.2012 - 15:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » OldDog21
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano,je to individuální a každý člověk se na to mrkne z trošku jiného úhlu pohledu,protože každý to vnímá jinak.Souhlasím s tebou,ta odpověď je velice výstižná. :30: :1:
04.01.2012 - 16:01 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
Ano.leč to má smůlu.Když je to skupina,tak je to skupina. A po tom,je to jenom postel...že?
tam by nic neničilo dobrý vztah těch dvou dotyčných.Jen by si udržovali svěžest.

Samozřejmě,mohlo by se stát,a třeba i stalo,že by doma už sex nevyhledávali,jen ve skupině.To je možné.Ale od toho by byla.
04.01.2012 - 16:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No už jsem to tu psala,že je to o té vzájemnosti a upřímnosti,autor se mě neustále ptal,co vadí na nevěře mě a já mu stále psala,že ten podvod a přitom není nic jednodušího,než prostě říct,co cítíš a proč to cítíš a nechat toho druhého,aby se k tomu mohl nějak vajádřit a zaujmout postoj,nevěra je prostě srabáctví,ty sám určíš,že ten druhý není natolik silný,aby unesl pravdu a to je to co mi vadí,degraduješ svého kamaráda životního na úplného ňoumu,který by nepochopil,proč chceš píchat bokem.Takže pokud si s partnerem vyjasníte v tomto ohledu vše,co se vyjasnit dá,tak si nejste nevěrní.Já jsem třeba několikrát doma navrhla skupinový sex,protože je pěkný,když ti dva vědí,co chtějí a co od něho čekají,ale každý na to prostě není a chce toho druhého jen pro sebe a i tento postoj chápu,jak píšu,je to naprosto individuální a je jen na těch dvou,jak to chtějí. :3:
04.01.2012 - 17:01 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
:15:
Tak!
04.01.2012 - 17:12 | Filtr
(Býk) player » Laki :)
Jsi moudrá.
04.01.2012 - 21:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:6: :6: :6: :6: :14:
04.01.2012 - 21:07 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » Laki :)
Tak jo :15:

Já když mluvil o té "lidské verzi" tak jsem myslel to co většina žen očekává...věrnost věrnost :4:

A přemýšlel jsem jestli je jedna správná verze vztahu.
Jak jsem říkal věrnost plus tolerance na nějaký úlet.

Říkala jsi totiž že když člověk netoleruje vůbec nevěru tak tomu člověku někdo právě udělá tu něvěru :2:

Tak mě jen zajímalo jestli tím že budu trochu tolerantní k něvěře, tak vlastně nevěra vůbec nenastane? :1:
04.01.2012 - 21:08 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » bubobubo
Tak dobře, vadí ti jen ten podvod.

Takže pokud pošle minutu před sexem s jinou ženou smsku že jde s někým spát, tak je to ok? Žádný podvod :1: :3:
04.01.2012 - 21:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 1karel
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ale prosim tebe, v kterem antikvariatu te nasli?? na hranici se uz dnes davno neupaluje :3: :45:

dostanes normalne kreslo jak vestci v Iranu :3: :1: :4:
04.01.2012 - 21:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
toz..

precti si to este raz co sem psala :4: :32: :32: :32: :32: :32:
04.01.2012 - 21:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4:

a tenhleten prispevek budeme donekonecna kopirovat na kazdou novou stranku od tedka :3: :75:

sazim ze tato "zbytecna" diskuze se totiz rozroste do nekonecna :3: :75: :61: :61: :61: :15:
04.01.2012 - 21:22 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » Laki :)
Já to četl, a nebojíš se teda když nebudeš tolerovat nevěru že se ti stane? :2:
04.01.2012 - 21:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » OldDog21
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kareline, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====



K cemu ze je vernost? Na stara kolena? Vedet treba, ze jsi mohl, ale nechtels....
04.01.2012 - 21:33 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Laki :)
Nic nekopíruj :39: nechcu se stát Leninem :61: :61: :61: :61: :61: :61:
04.01.2012 - 21:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mikiduc
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kareline, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====



Mikinko, i kdyz si myslim-nemyslim vsechno uplne jinac, klobouk dolu...myslim, ze jsi byla pro sve partnery drogou...protoze, jsi tim tvim liberalnim zpusobem byti velmi cerstva a svezi.. Zatimco nektere zivotem a zasasami strhane damy ve ctyricictce zacinaji trpeve resit, ze uz nemaji krom sve vernosti svemu musi co nabidnout...

Jsi proste darecek :3: :54:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »