Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Střílečky versus Strategie! - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Střílečky versus Strategie!
09.10.2011 - 21:39
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Střílečky versus Strategie!
Jaké počítačové hry upřednostňujete?(když už třeba nějakou hrajete..a nebo jste-li vášniví hráči počítačových her )Jde mi o živly! jaký živel (oheň, voda, země, vzduch) upřednostňuje jaký typ hry..Já (oheň) žeru střílečky..všimla jsem si že zemští introverti milujou strategie tak třeba mi to vyvrátíte!
12.10.2011 - 15:45
| Filtr
Najdise.cz
» Lynx
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak to dá rozum, že když ti snadne za krk metrákový vepřový komplet, nezpíváš árie...
musel bejt dobře rozmázlej..., dvaapůl tisíce expů za nápad je rozhodně adekvátní
=====
tak to dá rozum, že když ti snadne za krk metrákový vepřový komplet, nezpíváš árie...
musel bejt dobře rozmázlej..., dvaapůl tisíce expů za nápad je rozhodně adekvátní
12.10.2011 - 19:12
| Filtr
!gby
» Argyll
The elder scrolls :) pamatuju si, kdyz sem poprve spustil morrowinda... a ... byl sem doslova ocarovany jednak grafickym ztvarnenim a jednak naprostou volnosti (ohromny svet, moznosti volby, nelinearnost ...) nicmene po nejake dobre hrani mi tam cosi schazelo. Cosi, co jsem pozdeji nasel u vyborne nemecke rpg serie Gothic. Hra me i pres na tu dobu neskutecne nadherny herni svet, ve kterem si mohl hrac delat temer co si umanul, zacala nudit. Pribeh jsem zpocatku sledoval, ale ta prilisna otevrenost deje mela za nasledek, ze jsem se po chvili prestal drzet hlavni dejove linie, pokud nejaka byla a resil jsem ostatni questy. Schazeli mi tam take vyrazne charaktery, ktere jsou pro me take dulezite. V podstate byl svet slozeny z ruzne navolenych skinu postav, z nekolika ras, ale tim pro me zase utrpelo kouzlo individuality, kdy napriklad prave v gothic serii sem si main charactery doslova zamiloval a to same se da rici o zaporacich. V elderu mi to bylo tak nejak volne, nevybudoval jsem si vztah ani k okolnim postavam a ani k te svoji. Take skillovani mi uplne nesedelo - ac bylo paradoxne navrzene dosti realisticky.) Takze v zaveru - krasna forma, neskutecne nadherna, v te dobe asi to nejlepsi, co by mohl narocny fanousek techto zanrovek najit, nicmene v mem pohledu utrpel obsah - nedokazal jsem se tak ponorit do deje, szit se s prostredim, postavami a pribehem. Rikal jsem, kdyby se v tomto kontextu spojili TES a Gothic, vzniklo by neco, co by pro me pravdepodobne znamenalo pul roku dovolene :)) TES V Oblivion sem take zkousel, ale muj stroj tehdy uplne nedaval vysoke hw naroky, takze jsem hral se znacne osekanymi moznostmi, presto vsak, ten problem byl podobny. Snad jen pribeh vypadal putaveji. Ale grafika... a herni svet, to byl orgasmus. ;)
12.10.2011 - 19:31
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
V tom hodnocení TES a obzvláště Morrowindu máš pravdu - autoři této ságy ale vždycky proklamovali, že staví princip svobody hlavní postavy nad románový přístup. Ve výsledku po tobě hra žádala určitou kázeň v tom smyslu, aby ses příliš nevzdaloval od hlavní zápletky, protože právě potom ti hrozí rozpad původního smyslu (no, je to jako v životě ).
Oblivion měl z hlediska hlavní dějové linie mnohem větší tah a jednotlivé NPC už nebyly tak neosobní (spoustu věcí si tam v předchozích dílech člověk prostě musel domyslet). Rovněž postranní dějové linie (obzvlášť série questů za Temné bratrstvo) už měly mnohem větší drajv.
Stejně - je na tom zajímavé pozorovat to neustálé vylepšování - v Aréně a Daggerfallu se většina questů ještě generovala náhodně. Je jasné, že v dnešní době by s tímto už žádná hra neobstála a mnou zmiňovaný Dragon Age nasadil dějově zaměřeným epickým RPG laťku hodně vysoko. Na TES mě fascinuje spíše svět, nežli příběh. Historie a folklór Tamrielu...
=====
V tom hodnocení TES a obzvláště Morrowindu máš pravdu - autoři této ságy ale vždycky proklamovali, že staví princip svobody hlavní postavy nad románový přístup. Ve výsledku po tobě hra žádala určitou kázeň v tom smyslu, aby ses příliš nevzdaloval od hlavní zápletky, protože právě potom ti hrozí rozpad původního smyslu (no, je to jako v životě ).
Oblivion měl z hlediska hlavní dějové linie mnohem větší tah a jednotlivé NPC už nebyly tak neosobní (spoustu věcí si tam v předchozích dílech člověk prostě musel domyslet). Rovněž postranní dějové linie (obzvlášť série questů za Temné bratrstvo) už měly mnohem větší drajv.
Stejně - je na tom zajímavé pozorovat to neustálé vylepšování - v Aréně a Daggerfallu se většina questů ještě generovala náhodně. Je jasné, že v dnešní době by s tímto už žádná hra neobstála a mnou zmiňovaný Dragon Age nasadil dějově zaměřeným epickým RPG laťku hodně vysoko. Na TES mě fascinuje spíše svět, nežli příběh. Historie a folklór Tamrielu...
12.10.2011 - 19:42
| Filtr
!gby
» Argyll
To je pravda, ten svet byl/je uzasny :) proti tomu nemam namitek. Tu hru jsem dohral - tedy hlavni dejovou linii - pomerne rychle, ale opravdu nejvetsi poteseni mi prinasela tebou zminovana volnost, moznost jit kamkoliv a delat cokoliv (v mezich hry, ktere byly ovsem hodne siroce rozevrene) a postaveni sveta TESu,Oblivionu resp. Tamrielu se vsemi legendami opredenymi fakty - nadhera :)
12.10.2011 - 19:58
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když nad tím ještě tak uvažuju, napadá mě jedno hlavní úskalí Morrowindu a Oblivionu: absence závěru. Po závěrečných pasážích a videích hlavní dějové linie má prostě přijít konec, ende, finito, titulky. Samotná setrvačnost hry prostě ještě donutí hráče k "afterparty", ale najednou zjistíš, že už to není ono a ten fantastický pocit ze závěrečné scény v hlavním chrámu Cyrodilu najednou vyčpí jak starý kafe...
=====
Když nad tím ještě tak uvažuju, napadá mě jedno hlavní úskalí Morrowindu a Oblivionu: absence závěru. Po závěrečných pasážích a videích hlavní dějové linie má prostě přijít konec, ende, finito, titulky. Samotná setrvačnost hry prostě ještě donutí hráče k "afterparty", ale najednou zjistíš, že už to není ono a ten fantastický pocit ze závěrečné scény v hlavním chrámu Cyrodilu najednou vyčpí jak starý kafe...
12.10.2011 - 20:19
| Filtr
!gby
» Argyll
Z logiky veci vyplivajic mas pravdu.) Tak epicky pribeh, jaky Oblivion rozhodne prinasi, si zaslouzi zaver, ktery svoji velkoleposti hraci a divakovi v jednom pripomene hlavni duvod(y) proc se vlastne rozhodl prozivat dobrodruzstvi tohoto sveta a a take co od toho vlastne ocekava. Me by to ani tak nevadilo, pokud po grandioznim finale prijde jeste nasup v podobe after-sequenci i kdyz soucasti toho vseho je jeste volny hraci prostor. Ja se jen tezce dostaval do pribehu - z duvodu, kteres popsal vyse. V jinych hrach (Gothic, Planescape:T, KOTOR I) mi to slo tak dokonale, ze po chvili jsem nedokazal rozlisit hru od skutecnosti - jako u dobreho filmu ci knihy, proste jsem splynul s pribehem a hltal atmosferu po nekdy az tezce stravitelnych soustech :) TES byl pro me spise jako skvely simulator stredovekeho/fantasy zivota, kdy jsem to porad proste "ja" jen jsem se najednou octnul v neuveritelne nadhernem, pestrem a misty nebezpecnem a tajemnem svete. Prochazim ho "ja", obcas jej citim hodne blizko .) ale vzdy jsem vnimal obrysy reality. Nevim jak to lepe popsat :)
KOTOR I me vtahl tak hluboce, ze jsem jej hral pres celou noc a pul dne aniz bych od pocitace odesel (s vyjimkou odbehnuti na zachod ) a kdyz jsem pak skoncil, musel jsem se notnou chvili vracet do reality .)
KOTOR I me vtahl tak hluboce, ze jsem jej hral pres celou noc a pul dne aniz bych od pocitace odesel (s vyjimkou odbehnuti na zachod ) a kdyz jsem pak skoncil, musel jsem se notnou chvili vracet do reality .)
12.10.2011 - 20:38
| Filtr
Najdise.cz
» !gby
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak se vžitím se do děje jsem zejména u Oblivionu neměl takový problém, jelikož a protože nad celým Tvým objevováním světa visí určité memento hlavního příběhu, které alespoň pro mne bylo natolik silné, že mi moc neumožňovalo sejít z cesty, ale zároveň nebránilo objevovat ten obrovsky rozsáhlý a propracovaný svět v jeho všednosti, svým tempem a svým způsobem, kochat se neuvěřitelnými přírodními sceneriemi, vesničany okopávajícími brambory , císařskými gardisty střežícími cesty, atd. A vždycky, pokud člověk chtěl, nic mu nebránilo se někam posunout v hlavní dějové linii.
V tomhle ohledu je Morrowind a hlavně Oblivion spíše taková meditace. Že by se ti stal třeba takový zásek, že zapomeneš na realitu, o tom ta hra není. Když dostanu náladu na něco takového, spíše sáhnu po starším Neverwinteru 2, protože to je příběh jak řemen, který začíná v podstatě z ničeho a vygraduje do velkolepého finále.
O Planescape - Torment vím, frčelo to v době, kdy jsem závislil Baldura, ale nehrál jsem.
btw. - co je KOTOR I?
=====
Tak se vžitím se do děje jsem zejména u Oblivionu neměl takový problém, jelikož a protože nad celým Tvým objevováním světa visí určité memento hlavního příběhu, které alespoň pro mne bylo natolik silné, že mi moc neumožňovalo sejít z cesty, ale zároveň nebránilo objevovat ten obrovsky rozsáhlý a propracovaný svět v jeho všednosti, svým tempem a svým způsobem, kochat se neuvěřitelnými přírodními sceneriemi, vesničany okopávajícími brambory , císařskými gardisty střežícími cesty, atd. A vždycky, pokud člověk chtěl, nic mu nebránilo se někam posunout v hlavní dějové linii.
V tomhle ohledu je Morrowind a hlavně Oblivion spíše taková meditace. Že by se ti stal třeba takový zásek, že zapomeneš na realitu, o tom ta hra není. Když dostanu náladu na něco takového, spíše sáhnu po starším Neverwinteru 2, protože to je příběh jak řemen, který začíná v podstatě z ničeho a vygraduje do velkolepého finále.
O Planescape - Torment vím, frčelo to v době, kdy jsem závislil Baldura, ale nehrál jsem.
btw. - co je KOTOR I?
12.10.2011 - 20:55
| Filtr
!gby
» Argyll
jasna, ale tady je to spise o individualite kazdeho - tedy to co jsem psal rozhodne nechci uvest jako osobni status, ktery by mel byt pripojen ke hre ;) to byly jen moje zkusenosti a mozna, kdybych si to strihnul ted znovu, mel bych jinou zkusenost. Je pravda, ze Oblivion nebyl hrou, ktera by me nutila zazivat infarktove situace. Spise meditace... chutna, zabavna... :) Ty questy, nektere, byly genialni... pamatuju si na jeden, kdy jsem se dostal do "sna" nejakeho velmoze a musel jsem v nem kohosi porazit - nevim, jestli to nebyli prerostli minotauri... ale ta atmosfera byla velice zdarila - to jen na okraj :)
Planescape doporucuju i ted po letech... rozhodne je tam znat rukopis chlapcu z Black Isle studia .) takze by se ti to melo libit...
KOTOR - STAR WARS:knights of the old republic - v podstate historicke eposy ze sveta hvezdnych valek - dej 3000 let pred znamou hexalogii .) jelikoz jsem fanousek puvodni trilogie a svet SW miluju - cetl jsem i knizky a to je co rict :D - ta hra me doslova pohltila.
Planescape doporucuju i ted po letech... rozhodne je tam znat rukopis chlapcu z Black Isle studia .) takze by se ti to melo libit...
KOTOR - STAR WARS:knights of the old republic - v podstate historicke eposy ze sveta hvezdnych valek - dej 3000 let pred znamou hexalogii .) jelikoz jsem fanousek puvodni trilogie a svet SW miluju - cetl jsem i knizky a to je co rict :D - ta hra me doslova pohltila.
13.10.2011 - 00:30
| Filtr
štospapiru
když u si něco zahraji, tak s mojím marsem v prvním domě jedině nejakou krvavou střílečku.
14.10.2011 - 00:39
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Psyko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
=====
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
© 2007-2024 Najdise.cz