Nenávist k ženám


02.03.2020 - 09:41
(Panna) Mici Angóra
Nenávist k ženám
Zajímavý článek...přemýšlím, zda jsou horší ti, kteří (si) nenávist k ženám otevřeně přiznají nebo ti, kteří si to buď neuvědomují nebo to popírají, ale z nejrůznějších invektiv vůči ženám (např. i zde na fóru) to je cítit :63:

https://www.idnes.cz/xman/styl/…

Příspěvky: Všechny | Bosch

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
05.03.2020 - 17:12 | Filtr
(Štír) Krok » Bosch
Myslím, že není potřeba chovat se rázně, ale adekvátně. On rázně se dnes chová často hlavně někdo s bezohlednými ostrými lokty.
No ale zarazila mě hlavně Va še odpověď ve smyslu No a co se stalo? Taky mi nepřijde adekvátní. Možná to tak není myšleno, ale tady to zní, jako "vždyť se vlastně nic strašného nestalo, ty toho naděláš".
Co myslíte, nezareaguje průvodčí stejně (no a co se stalo, vždyť se nic moc nestalo)? Nebude dotyčná pak ještě litovat, že to vůbec řekla, a pomoci se nedovolá? Nemluvě o tom, že průvodčí nerovná se automaticky muž.
05.03.2020 - 17:15 | Filtr
(Beran) Al* » Bosch
Tak hnus je to v 18 i 40, ve 12 vyloženě trauma, ale proč bys to ty počítal a hodnotil .. jen mi to přišlo od tebe jako od muže to .. neempaticke.
Samozřejmě tihle typci si vybírají právě ty holčičky, které vyděsí a to jim dělá dobře.
.. takže nejlepší reakce by byla jim tu radost nedopřát, jenže ve 12 to moc nejde (ale ve 40 je to stejné pořád hnus, čímž se zase vracím na začátek).
05.03.2020 - 17:30 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Krok
To byla otazka, co se stalo. Ten vyznam zlehceni tam vkladas uz ty sam. :3:
05.03.2020 - 17:47 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Dalších 5 lidí to pochopilo stejně :14:
05.03.2020 - 17:48 | Filtr
(Štír) Krok » Bosch
To já chápu, že je tam otazník. Asi už rozumím, jak to bylo míněno. Prostě co se stalo, jestli to udělal. Co bylo dál?
Ono s tím slovem "No" na počátku to zní právě tak jako: No a co? Ty toho naděláš, tak prostě honil, to neřeš...
Myslím, že většina to pochopila tím druhým významem, protože to je ne zcela dobře (rozhodně nejednoznačně pro čtenáře) zformulované. Jak píšu ve své diskuzi, člověk musí přemýšlet nejen o tom, co chce říct, ale i jak to může být druhými pochopeno. Pak se tu fackujete navzájem a přitom k tomu ani není důvod. :3:
05.03.2020 - 17:54 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Al*
Hele asi tak, na sislaveho neni dobre sislat.
Empatie je dobra vec ale tam kde je na miste.
Ja bych tohle nesrovnaval s tim co se deje v tech filmech.
A 40 leta zenska kdyz pred ni v metru zacne masturbovat, nebo i 18 leta, a ma z toho sokove trauma na cely zivot, tak tady se nekde stala chyba.
Mohla mu taky rict neco jako, tak maleho..?
Nj ale blba krestanska pruderni vychova dela ze sexuality tabu. Sexualita je pak vnimana nenormalne a paralyzuje aniz by jeste zdaleka slo o nasili.
Jasne ze to neni normalni. Taky za to tem uchylum davaj flastr nebo pres hubu.
Ale zase delat z toho znasilneni je zhovadilost, neprehanet.
To znamena ze neni na miste mluvit o tomhle jako o nejake STRASNE veci.
Hele, je to nutne aby si dotycna uvedomila ze ten chudak je k smichu.
A kdyz ji budes neustale litovat nikam to nevede.
Mluvit zcela otevrene o tom co se stalo.
Jinak se clovek nikdy nenauci rikat a davat otevrene najevo pocity.
Tim nerikam ze chci nekoho neco ucit.
Jen mi je protivne bavit se s dospelym clovekem az infantilnim tonem tam, kde slo o neco za co se trest smrti uz nedava.
Chtela bys toho chudaka lyncovat?
Hele, perfektne je toto popsane ve filmu hrebejka, jak jeli do jugosky a ten kluk tam natacel pod vodou baby.
Ja jsem takoveho uchyla zazil v recku na nudaplazi. Tohle nejsou predatori ale chudaci.
05.03.2020 - 18:19 | Filtr
(Beran) Al* » Bosch
No před tebou dávat najevo pocity, jako abys řekl, že je divná? Si to trochu srovnej .. když nechceš nekomu projevit empatii, kdo si o ni řekne, alespoň ho neposuzuj.
A nejsi bůh, abys soudil, že je to k smíchu a ne hnusny ..

Jinak ano, samozřejmě, že dost z těch lidí V síti jsou vlastne ubožáci .. a vím který film myslíš .. je to prostě bída na všechny strany ..
05.03.2020 - 18:32 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Ale prd korzárka by si bývala klidně i nasedla. :3:
Děláte z něj oberúchyla aniž byste vůbec tušili co se stalo.
Nevíš vůbec o co šlo. Nevíš co se tam vůbec stalo. A kecáš.
05.03.2020 - 18:46 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Krok
Hele, nevíš vůbec ani ty ani ostatní co se tam vůbec stalo.
A už začíná lynč nejen proti tomu hochovi co vlezl do kupé, ale i vůči mně který se jen zeptá co se to vlastně stalo.
Protože z toho co napsala vůbec nevíš co bylo.

Hele, s dovolením to sem zkopíruju můžete vymazat.
Co se stalo?
"Jela jsem vlakem, u okna, četla si knížku, člověk se snaží být co nejvíc nenápadný i tak... sama v kupé. Přišel nějakej divnej týpek. Taková ta klasická snaha o navázání konverzace, přesně to, co já tak děsně nenávidím, navíc když jsem evidentně zaneprázdněná a nemám zájem se bavit. Pak si sunul ruku k rozkroku, no děsný, úplně se klepu, jak to teď píšu. Člověk v takový chvíli chce fakt raděj umřít, cokoliv, jenom tam nebýt."

On si sunul ruku do rozkroku. Proboha to já taky někdy dělám ve vlaku že si dám ruku mezi nohy a nohu přes nohu a spím nebo čtu..
O tom co se stalo víte všichni tady 5 !!! co to chápe - mici že a jiní - že co se stalo.
a víte dohromady kulové. :93: A když se zeptám tak je zle?
Nechte se vyfotit s tím falešným útlocitem.
Nikdo nic neví jestli ho vytáhl nebo co.
A doprčic on za to nemohl že byl nesympatický, to je normální že když vlezu k někomu do kupé prohodím pár slov, abych nebyl za blba neotesaného.
No a není z toho zapotřebí dělat takové drama že si dovolil oslovit. Kde se má člověk užtak seznámit. Tak to zkusil stačí říct nejste můj typ nesnažte se a jdu i něco číst.
A co dělají holky když je chlapi plácají po zadku to je už zločin proti druhému pohlaví? Většina je ráda bere to jako normální a ženské jsou naopak nasrané když si jich chlapi nevšímají.
Tahle vyeksaltovaná staropanenská prudérnost.
Seznamujete se skrze telefony nety a co dále, styk jenom přes pláštěnky?
Hele o tom natočil neelson pěknou komedii jak tam řádili v těch pláštěnkách.
Tak svět se asi zbláznil ne?
Vždyť vůbec nikdo nic nevíte o co v tom kupé šlo. :44:

:4:
05.03.2020 - 18:51 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Al*
Účastníci zájezdu.
Když máš něčemu projevovat empatii, musíš nejdříve vědět čemu.
Obzvláště neštimuje styl a způsob jakým khali za tu dobu co je zde komunikuje v těchto oblastech.
Což se i já někdy červenám.
Tady zakládala diskuse o tvarech vagín které ji musel petík mazat, pokud se vzpomínám. a laškovala lascivně s lidma jen tak až jsem čuměl. Sosna nesosna. Což je její věc. Ale pak tady ze mně nikdo nebude dělat neempatického blba jen když položím normální otázku tak co se teda vůbec stalo.
Protože tady znám khali jako tu co jí nic není cizí a hovoří o úplně všem.
Poslední dobou se už zklidnila, ale tak pozor.
Konverzuju zcela normálně.

A k těm úchylům, což je zase jiná kategorie a téma, tak tam bych se vůbec nechoval tak pohoršlivě, moralisticky jako někteří zde kteří by je nejraději pověsili na sloup a lynčovali. Takovéty blicí smajly.
Protože tím se člověk staví defacto na stejnou úroveň s nimi.
Tak. :29:
05.03.2020 - 18:57 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Tak to Khali asi napsala proto, že se jí v té situaci líbilo, no :3:
05.03.2020 - 19:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » thééé
Je fakt že ta nová vlna mee too ze sexuality dělá už úplně nepoužitelnou součást bytí. Vlastně prokletí. Nikdo se už pak nebude chovat normálně. Úchylů bude jen přibývat.
05.03.2020 - 19:02 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Jenom dedukuješ. Nic nevíš.
05.03.2020 - 19:06 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
To jako že vytahovat ptáka na veřejnosti je projev zdravé sexuality a mělo by se to podporovat? :4:
05.03.2020 - 19:06 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
No on ho možná právě ani nevytáhl.
A už je lynč.
05.03.2020 - 19:06 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Kdo to řekl?
A jinak:
Hele koukni se na borata, on tohle natočil jak onanuje před stanicí metra v usa.
Lidi si to kupujou a smějou se tomu.
05.03.2020 - 19:11 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
To máš jedno ve vlaku v metru před stanicí metra borat...předevšírem jsem natrefil na video z ulice kde simuloval že masturbuje na rušné ulici, třásl jen plechovkou s pitím. Strašná sranda okolo říkají tomu nějak speciálně že dělají srandu jako no a co. Ptáka nevytáhl ale není to ani žádná tragédie tak by koukli co je to za debila a šli by dále než by ho strážník sebral.
Ženské kvůli tomu neplodné nebudou.
05.03.2020 - 19:11 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
No v podstatě jsi to hodil do jednoho pytle. Že ženské už jsou hysterické NEŽ ho vytáhne. Jenže to vytažení samo o sobě už je poslední kapka, jde o kontext, o to, být například sama v kupé s někým, kdo si tě úchylně prohlíží a nevíš, co udělá. Proto jsem ti už před pár stránkama napsala, že jako chlap to prostě nemůžeš pochopit a ať se do toho nemícháš. Nezapomeň mi napsat, že to úchylné prohlížení může být jen můj dojem a dokud ho nevyndá, mám držet mlčet. :3:
05.03.2020 - 19:14 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Ale já její pocity nijak nezlehčuju. I když se ti to tak možná jeví.
Nevíš co udělá, tak každý je na ulici i kdekoli jinde potenciální vrah a násilník. I když nevypadá nesympaticky.
05.03.2020 - 19:18 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Ano, jeví. Rozdíl je v tom, že v kupé je s ním sama. Na ulici ti to může být jedno (pokud nejsi paranoidní, ale to už je jiná kapitola).
05.03.2020 - 19:21 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
V kupé musím i já sledovat po očku aby mi někdo něco někam nevrazil. Svět je divoký. Už není tak bezpečný. Taky díky násilí ve filmech což dříve nebylo.
Nebylo porno, a hoši si myslí že to co vidí v pornu je tak i v reálu. To je problém.
05.03.2020 - 19:26 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Jo, no. Za komunistů bylo líp. Žádné mee too, poplácat po prdeli cizí ženskou bylo v pohodě, ona se zahihňala (často proto, že nevěděla, co jiného s tím-části z nich to třeba bylo i příjemné). S tím pornem to problém je, ale to jsme už odbočili hodně daleko :3:
05.03.2020 - 19:35 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Khalia Zvlčelá
Nikoho tady nepomlouvám tak nekecej. Plácáš hovadiny.
A lascivně jsi tady vyváděla právě ještě docela nedávno tak klídek.
Sem a tam. To ve vztahu k té vyžadované empatii. Aby se někdo nad tím mohl pohoršovat proč jí neprojevuju dostatečně.
No a vídíš že se umíš ozvat. Aspoň k něčemu to bvlo.
Tak ti to příště třeba už půjde lépe.
05.03.2020 - 19:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
No jezdit autem jen proto že ve vlaku může být úchyl normální není.
Je to asociální.
Normálně se jezdí autem proto že člověk dává najevo že není socka. To je normální. :4:
05.03.2020 - 19:45 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Naopak, jezdit vlakem a patřit k těm, co nemají slevu, znamená ukazovat ostatním, že nejsi socka a platíš nejen sobě 1. třídu, protože se nechceš jinde mačkat, ale přispíváš i na ně :2:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »