Nejsilnější aspekty.


13.07.2019 - 11:01
(Kozoroh) Astrolog66
Nejsilnější aspekty.
Zajímalo by mne, jaké aspekty vy považujete mezi partnery za nejsilnější v synastrii i v kompozitu a proč.
Rozumím tomu, že taková venuše v sedmém nebo pátém domě partnera navíc v konjukci třeba s jupiterem partnera je hodně radostná a příjemná, hovoří o skvělé spolupráci, ale zajímají mne spíš aspekty venuše konjunkce pluto partnera nebo venuše konjunkce partnerův mars nebo venuše & uran..
Díky všem za váš čas...
Pavel

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
16.07.2019 - 14:33 | Filtr
(Lev) Salome » Vivianne
Vyslovene tento aspekt konjunkcia Venuše Pluta je podľa mňa prvotná iskra, ktorá sa môže opakovať vo vzťahu nekonečne v závislosti od iných aspektov.
Inak by som jej neprikladala trvácnejší význam.
Ten aspekt trigón ascendent Pluto bude trvácny. Pluto Partnera je vo Vašom prípade v ktorom dome v 8.? A v akom znamení?
16.07.2019 - 14:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Salome
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak všichni muži, co jsou mi věkově blízko, mají Pluto ve Štíru - stejně jako já :122: A u mě většinu znamení Štíra překrývá 8. dům. Takže pokud si nenajdu někoho, kdo je ode mě věkově dál, bude jeho Pluto v mém 8. domě... Takže odpověď: můj partner má Pluto ve Štíru v mém 8. domě, v jeho 6. domě :78:
16.07.2019 - 14:54 | Filtr
(Lev) Salome » Vivianne
Myslím, že to je to vysvtlenie. 8.dom a štír :1:
16.07.2019 - 22:41 | Filtr
(Blíženci) tajga » Salome
znám vztah dvou lidí s opozicí, nikdy spolu nechodili, jen po sobě celoživotně touží, přestože mají dávno svoje rodiny a seznámili se v době, kdy už byli zadaní. Je to až jako z filmu, taková osudová, nenaplněná přitažlivost.

Já mám štěstí na kvadratury, první manželství i druhé. Je pravda, že tuhle otázku "čo sme si to urobili....? jsem si položila mnohokrát :-D
16.07.2019 - 22:59 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » vuvuzelka
tak vidíš
16.07.2019 - 23:04 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Astrolog66
Tak to by se musela vyzabíjet celá jedna generace +/- pár let by se nemohli seznámit žádné ročníky.
A přece to funguje. Myslím že ten aspekt interpertuješ příliš dramaticky. Kauzálně. Když je tam to stane se tohle... ale těch možných forem projevů je přitom nepočítaně.
16.07.2019 - 23:10 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Ale jinak máš v tom samozřejmě ty i sosna pravdu. Pluto je nejpomalejší planeta. Doba oběhu 243 let. 20let v jednom znamení.
16.07.2019 - 23:38 | Filtr
(Lev) Salome » tajga
Aj to sú okamihy, keď som šťastná, že astrológia vysvetlí to, čo sa inak reálne vysvetliť nedá...
A budeme sa vedieť pozrieť na to s nadhľadom a menej sa trápiť :1:
16.07.2019 - 23:41 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Salome
V tom případě si myslím že se astrologie používá nesprávným způsobem.
Astrologie naopak má způsobovat že mysl začne myslet, sama, nikoli že cokoli "vysvětlí".
16.07.2019 - 23:59 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » tajga
Měla jsem se svým ex těsnou opozici Pluto Venuše 0 st. 06 min., drželo nás to spolu dlouho... a je to pryč ... :4: :64:
17.07.2019 - 08:28 | Filtr
(Kozoroh) Astrolog66 » Bosch
Já trošku nevím na co přesně jsi tady reagoval ty, ale přes to zkusím odpovědět.
To že by se musela vybít jedna celá generace je přece jasným příkladem světových válek. Třeba pak ta první, obzvlášť krutá a hnusná pro ty co bojovali v první linii..
Ale to je spíš o samotném radixu než o partnerské astrologii.
V partnerské astrologii je to nejen o samotném radixu kde je napovězeno jakého partnera přitahuješ, ale také o období kdy toho správného partnera pro sebe poznáš..
Navíc vytrháváme jen jeden konkrétní aspekt z horoskopu což se interpretovat takhle nedá..
17.07.2019 - 09:11 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Astrolog66
No právě že se to nedá. Proto se nedá ani říct že je nějaký aspekt na zabití, nebo že se fakt nedá.
Reagoval jsem na to co tady už dva naznačili že když partnerovo pluto vrhá aspekt na radix pak se do této škály lidí vejdou všichni narození +/- několik let, není tudíž takový aspekt nijak významný. Je to docela kolektivní záležitost.
Zajímavější je pak už ve kterých domech se tento aspekt odehrává. Tam je té osobitosti pak mnohem více.
17.07.2019 - 09:16 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
Progrese převládla. Proto si myslím že časem převažují, tak nějak v druhé půlce života, spíše progresivní horoskopy. Sekundární direkce. Neboť i člověk se vyvíjí a mění.
17.07.2019 - 10:23 | Filtr
(Lev) Salome » Bosch
Ďakujem, to je Váš názor. Som rada, že mi ho nevnucujete.
17.07.2019 - 10:57 | Filtr
(Kozoroh) Astrolog66 » Bosch
Ok, je jasné že podle jednoho vytrhnutého aspektu nemůžeme soudit na celý horoskop ale přece jen bych si dovolil jeden zdůraznit a to pluto konjunkce partnerův mars..
Sice záleží na orbisu ale do jednoho stupně bych doporučil se s takovým partnery raději nepotkat, nebo nesetkávat..
Je tam opravdu velká pravděpodobnost agrese..
17.07.2019 - 10:59 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Salome
Nevnucuju, jistěže.
Jen poopravím že to není jen můj názor, vlastně vůbec není můj. Já s ním jen souzním.
Je to názor moderní, humanistické astrologie. Nedávno jsem na toto téma tady měl diskusi kde je odkaz na přednášku pana Turnovského který právě tento přístup ozřejmuje.
http://diskuze.najdise.cz/prispevek…
17.07.2019 - 11:03 | Filtr
(Lev) Salome » Bosch
Ďakujem za podrobné informácie. Akceptujem, avšak, kedy zmením svoje vnímanie....
Je pravda, že som dosť nemoderná, už iná nebudem :1:
17.07.2019 - 11:09 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Astrolog66
No ano, chápu tvůj postoj. Tam už to jde více do osobitosti.
Umím si ale představit že při splynutí "těch dvou" může být právě takový aspekt zdrojem něčeho vulkanického, živlového, co se dá vždy buď použít(při hotové zralosti obou partnerů) anebo přetvořit/přetvářet tak jak vyvstávají "stíny" anebo jak říkáš bude to boj. No i takový zdánlivě bezúčelný boj znamená cennou zkušenost která může být pro další vývoj nutná. Jako když je zapotřebí brusný nástroj anebo dláto a kladivo k opracování diamantu. Kdo to umí posoudit?
Vezmeme na sebe tu odpovědnost odradit klienta od takové zkušenosti?
To při nesprávném odhadu přináší osobní zaangažovanost do jejich vztahu.
I při dobrém odhadu to přináší ale opět utvrzení klienta že astrolog ví něco víc než on. A to je dle mého soudu v obou případech špatně.
Já vycházím z toho že člověk jde k astrologovi né proto aby mu řekl co má dělat, ale proto aby si ujasnil na co má a kde se nachází. Pak přijde na to sám kterou cestou se vydat a to je myslím si asi největší přínos astrologa/astrologie jakožto pomáhající profese.
Expertní přístup kdy astrolog určuje co dále je myslím si něco jako znesvéprávnění klienta. Doopravdy astrolog nikdy neví víc než klient. Ale samozřejmě takových je spousta co chtějí právě tento postup.
17.07.2019 - 11:14 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Salome
Chce to vyjít vstříc a nebát se odhodit vzorce myšlení. Ty často určují to jak věci vnímáme. Astrologie je jen lidský myšlenkový koncept. Způsob interpretace.
Netvrdím že nějaký přístup je lepší nebo horší. Je jen funkční nebo nefunkční.
A když jsme se stávajícím poznáním, přístupem, výkladem v souladu pak není co řešit. :1:
17.07.2019 - 11:50 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Přesně, můžu klientovi maximálně říct, že se ve vztahu mohou objevit témata jako je mocenský boj a podobně a bude třeba s tím pracovat. Může se to projevit taky velkou sexuální přitažlivostí. Právě vzhledem k tomu, s kolika lidmi ten aspekt člověk může mít (a řekla bych, že je horší kvadrát než ta konjunkce, protože při ní se podle mě ty energie mohou klidně spojit pro společný cíl) nelze paušálně říct, že nebudu navazovat vztahy s půlkou generace (orbis bych brala běžný). Co když zrovna zbytek vazeb bude takový, že bych přišla o životní příležitost, kdybych do toho nešla? A pokud to opravdu nepůjde, tak to člověk rychle vycítí a může jít od toho. Lidi, kteří jsou na takové úrovni, že zvolí cestu vzájemného násilí, stejně žádný astrolog neodradí.
17.07.2019 - 11:57 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Astrolog66
Jinak co když máš ten aspekt s rodičem, taky se nesetkávat? Moje matka má trojkonjunkci Mars, Saturn, Neptun přímo na mém Plutu ve Vahách ve 12. domě a navíc to celé dělá kvadrát na můj Mars v Raku do 9. domu. Agrese tam byla a bylo třeba tu výzvu zvládnout, což se myslím snad povedlo. :3:
17.07.2019 - 12:03 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Souhlasím. I Kefer píše že u některých aspektů je zapotřebí zjistit nejdříve morální stav klienta. To už je docela tenký led pro mnohé na který bych se třeba osobně vůbec jen tak nepouštěl i při znalosti jeho poměrů, natož paušálně.
17.07.2019 - 12:12 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Jo, já třeba žádný morální stav nemám, tak se pustím klidně do čehokoli :4:
17.07.2019 - 13:23 | Filtr
(Lev) Salome » Bosch
Tomu rozumiem a súhlasím. :29:
17.07.2019 - 15:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
No ty třeba ne, ale tvůj klient by mohl mít. :4:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »