Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky: Všechny | Najdise.cz

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
05.01.2018 - 17:33 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Asi tuším co chceš říct, ale ten příklad se západem slunce mi nesedí. Tam nevidím nic disharmonického ani chaotického. Mohla bys vytvořit model sluneční soustavy a v kterémkoli místě zjistit aktuální množství světla od slunce, směr světla i stínů i rychlost změn. Vše je předvídatelné. Kdyby to bylo chaotické, nebylo by možné předvídat vůbec nic, tedy ani vytvořit model.

Jak říkal Einstein - náhoda (chaos) neexistuje, zničila by vesmír :3:
07.01.2018 - 00:36 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » nebešťanka
ženy obecně letí na uniformy..
09.01.2018 - 09:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Někdy se fakt těším na to, až budu mít to dítě a všem rozbiju tyhle stereotypy o Racích :4: i když já už je rozbíjím teď....

Mimochodem - znám poměrně dobře dvě ženy Rak, obě dvě své děti paradoxně spíš zanedbávaly, rozhodně se nedá říct, že by na nich byly závislé, rozmazlovaly je a tak podobně. Vlastně byly svým způsobem spíš sobecké a sledovaly vlastní zájmy na úkor dětí. Spousta věcí jim ve výchově ani nedošla, jak by se od Raka, vodního znamení a bla bla bla já nevím co všechno dál, dalo očekávat. Holt, sluneční znamení vypovídá....skoro o ničem. :3:
09.01.2018 - 09:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Přesně.
09.01.2018 - 12:05 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Daisybunch
tak ať se ti to podaří :1:
09.01.2018 - 12:13 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Daisybunch
moja rec

najviac, co moze otec urobit pre svoje deti je, ze bude dobry na ich matku

:15:
10.01.2018 - 16:57 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
řekl bych že máme sice rozdílné vnímání ale jen v rámci proporcí
ve skutečnosti jak mužské tak ženské tělo obsahuje oboje pohlaví, k masivnější diferenciaci na jednu stranu dochází až v určité fázi těhotenství.
velmi zajímavá je anatomie člověka užívaná v ajurvédě, posloupnost vzniku tkání
je zajímavé že tkáň pohlavní vzniká až jako poslední ze všech když už je celé tělo prakticky vytvořeno.
v reálu doopravdy nejsme až tak diferencovanými bytostmi polarizovanými na muž-žena jak se z důvodů společenských konvencí hlavně domníváme
je to záležitost víceméně psychologická
10.01.2018 - 16:58 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
a co se těch kateder ke zrušení týká, myslím si že se najde docela dost takových které by si zasluhovaly i přednost
10.01.2018 - 17:54 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Musím ti oponovat. Můj kamarád je non binary, zcela jasnej. A když se podíváš do Thajska...

Nevím , kdo na tom byznysuje , ale prostě bude těch neurčitých přibývat , bude jich za chvíli polovina. To je právě to přibližování se pohlaví k sobě.
10.01.2018 - 20:13 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
tohle je velmi zajímavý článek na téma
bohužel ho zkrátili a teď si máš koupit celou knihu aby sis ho přečetla celý :-)
Did you know that all men and women have inherent countersexual polarities?
dane rudhyar
http://www.khaldea.com/rudhyar/…

It is a well-known fact that any human embryo up to about the third month of its prenatal development contains in the same stage of growth the rudiments of both the male and female sex organs...
Progressively one of the two sets of organs become more differentiated and developed; the others slowly atrophy. The baby is finally born, either male or female. Nevertheless the structural differentiation of the body is not absolute. The male body still retains traces of those original cells which might have become full-grown female organs.
10.01.2018 - 21:54 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
můžu tě požádat o nepoužívání smajlíku buéé v mé diskusi?
z estetických důvodů
děkuji
10.01.2018 - 22:02 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
v tom případě tě třeba nezajímá astrologie neboť ta vědecká není
mozek je tkáň která se vyvíjí jako předposlední před orgány pohlavními
nejdříve vznikají lymfa krev tuk kosti svaly..nervová soustava a pohlavní soustava nakonec
co se týče rozlišení muž žena možná že vývojově směřujeme k bezpohlavnosti a třeba se časem začneme množit dělením to nikdo nedokáže odhadnout
nějaké rozdíly tady dneska jsou ale jsou mnohem nepodstatnější než dříve
například, třeba když tě tak čtu musím říct že máš více "jangový" ofenzivní způsob vyjadřování než většina mužů, a když to tak půjde dál.. :25:
10.01.2018 - 22:28 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Jin projevuješ i tím, že bereš ohled na druhé, víckrát zde, nelze přehlédnout.
10.01.2018 - 22:52 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
že se kochám tvou škálou od ohleduplnosti k přímosti, dobře vyváženou. Se zahrnutým jin i jang principem.
10.01.2018 - 23:10 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Ne, není to ironie. Svou kousavost nikdy nepřeženeš a když jsi zřídka v úzkých, tak jsi roztomilá slovní tanečnice.

Na blacklist ? Vítej v dobrém klubu :-D

Edit : aháá, tvůj Merkur sextilem do mé Venuše.
10.01.2018 - 23:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
jo. Vnímám je pozitivně, někdy pobaveně. Vidím, jak si rozmýšlíš, jak příspěvek zabarvíš, kde zdánlivě přitlačíš na pilu, kde zvolíš styl Chruščovova bota, kde běháš fórem si to s nějakým zabedněncem rozdat, kde si spokojeně vrníš...
10.01.2018 - 23:35 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Dispozice jo, takové ty čarodějnické, které má víc lidí (sextil Neptun-Pluto), spojitosti pak si uvědomíš, ale správný výklad spíš kulhá.
10.01.2018 - 23:43 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
no dobře
říká se tomu ofenzivní jangový jin
11.01.2018 - 00:55 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Ne - to je jinak. Ono to bylo vždycky. Jenže se o tom nesmělo mluvit a muselo se to skrývat. Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej...jenže to je jen odsudek. Nic víc. A v tom je celý problém. To , že s tím nesouhlasíš , tím to z planety nezmizí. A věda to nejen nepopírá , ona to naopak na světlo vynesla.

Zajímavý ale je - co ti na tom vadí? Vždyť to je přírodní stav.Vždycky , když někdo odsuzuje něco stylem: tohle nenávidím, s tím bych zatočil...většinou se dívá do zrcadla , nebo má něco nezpracovanýho. ale když odsuzuje přírodní stav věcí (nebo tedy říkejme lidské mysli?), tak je to zarážející.

Je to stejný , jako když někoho vykřikuje: nenávidím gaye , lesby...proč?

A pokud je to dokonce člověk vysokého vzdělání , je to tuplem zarážející.
11.01.2018 - 10:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
jen poznámak na okraj
"..Domorodci, které Stingl popisuje, se v určitém čase také stávali homosexuálními, pokud nebylo nablízku druhé pohlaví - účelem bylo snížení jejich sexuální potřeby.."

homosexuálové se vyskytovali vždy ve všech kulturách a nejen tehdy když nebylo nablízku druhé pohlaví
za účelem snížení sexuální touhy se nedá praktikovat sex jakéhokoli druhu neboť to co se praktikuje se i posiluje
to co popisuješ by bylo jako souložit za panenství
na snížení sexuální aktivity se užívá například ústraní nedráždivá strava brom..otužování..těžká fyzická práce..
11.01.2018 - 10:01 | Filtr
(Blíženci) tajga » Kiyoko
Jenomže ještě větší průser vyrůstat naprosto bez lásky, to je jasné i bez toho, aby se člověk potřeboval orientovat ve vývojové psychologii. Potom si myslím, že je nesrovnatelně menší zlo být výchováván rodiči stejného pohlaví než žádnými. Obzvlášť to platí pro děti, které by jinak nikdo nechtěl http://www.ceskatelevize.cz/porady/… neříkám, že by se z toho mělo stát něco naprosto normálního, ono není, ale pořád mi to přijde "normálnější" než nechat dítě v ústavu. Nechat si porodit dítě mi přijde ale hodně podivné, je to degradace dítětě na obchodní artikl :-( to souhasím.

Ještě mě napadlo, že homosexualita by mohla být něco jako přirozená ochrana Země před zvyšujícím se přelidněním, ale ono se procento myslím drží konstantně na 4% takže to asi nebude ono.
11.01.2018 - 10:18 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Ovšemže. V Holandsku už se řeší i legitimizace pedofilie. Protože ti lidé se s tím prostě narodili a maj dvě možnosti. Buď to potlačit nebo prostě žít tam , kde se to nějakým způsobem může. Ti Nizozemci řeší tohle: pedofil , který to potlačí je nebezpečný. Pedofil , který může je neškodný. Jde ovšem o to , aby to byla vůle té druhé strany. Nesmí tam být žádné donucení.

Když mě bylo 10 , jak já sháněl nějakou pedofilku...normálně bych ji snad dával i polovinu kapesnýho. A nikde nikdo... :3:

Konečně - genderový byl Starý Řím. Protože se to prostě smělo.Ovšem - bylo to pro ten vývoj civilizace konečný stadium. Ten problém byl v tom , že oni už nic jiného než sex a hry nevyhledávali , takže logicky zanikli.

Civilizace taky spěje k jakémusi obratu. Ovšem kam? Toť otázka , nemám křišťálovou kouli.

Spějeme zkrátka k mnohobarevné jednopohlavnosti. Nebude patrně muž a žena. Bude člověk se sexuálními potřebami. Lidé se přestanou brát. Budou komuny , které budou pečovat společně o děti a pak singlové. Lidé se budou realizovat eroticky v klubech svého zaměření. A Japonci vymřou , protože sex přestávají provozovat. Polovina lidí budou live sex provozovat jen jako občasné zpestření , na domácí sex budou mít zcela přesvědčivé androidy. Umělá inteligence jim poskytne to , co si budou přát a kdykoli , bez kupčení. Jen za cenu nových baterek. Ženy se budou oplodňovat skoro výhradně ve spermabankách. Pracovat se bude za 50 let jen zhruba 10 hodin týdně , svět her se ještě prohloubí. A civilizace se smrskne. Na jednu-2 miliardy. Což Zemi prospěje. A nebo vyšumíme úplně a vrátíme se jednou třeba v potkaních tělech , ti k tomu mají nejblíže.
12.01.2018 - 11:44 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
"Napsat, že děti blaží po sexu - je samozřejmě absolutně zjednodušující tvrzení."

Hlavně je to nesmysl protože děti po sexu neblaží neboť jejich sexualita není ve věku dětství aktuální. Jejich hraní si s přirozením nemá charakter sexuální a neumí si udělat představu co sexualita ve své šíři znamená. Hlavně po stránce psychologické. Naopak na dětech je odlišné právě to že do počátku puberty jsou takzvaně nesexuální, jejich jednání není zatíženo to dospěláckou diferenciací sexuálního napětí(svým způsobem agrese) které se skrývá v pozadí lidského chování v dospělosti. Player je v tomto dost mimo.

K homosexuálům, jejich legalizace ještě zdaleka neznamená přijetí společností.
V tomto směru je společnost na úplném začátku. Takový homosexuál někde na české vesnici..nebo v americké či anglické rodině když se "to zjistí" má často stavy sebevražedné.
A jinak, homosexualita se nedá naučit, nemůže ji tedy vyvolat "chladná matka".
Homosexualita je vrozená.
12.01.2018 - 13:08 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Kiyoko
Jak je tomu s homosexualitou z psychologického hlediska? Za poslední desítky let se ustálily ve veřejné diskuzi dva názory: podle prvního je homosexualita dána geneticky, tedy je určena již při početí, podle druhého se jedná o úchylku, poruchu vývoje, kterou je potřeba léčit.

První názor je v současnosti dominantní jak v odborné, tak ve veřejné sféře.
https://psychologie.cz/jak-vznika-h…
i když ..mně je to celkem jedno protože se mně to netýká :4:
židé i nacistu homosexuály zabíjeli
židé na popud hospodina a nacisti..ani nevím vlastně asi jen tak pro zábavu
12.01.2018 - 17:24 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
:61: :61: :61:

Konečně to vidíš z druhé strany. Hej ty tam nahoře, děkuju !
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »