Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Co si myslíte o tomhle úkazu vy? - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Co si myslíte o tomhle úkazu vy?
09.10.2015 - 12:43
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Co si myslíte o tomhle úkazu vy?
Zajímalo by mne co si myslíte o téhle paní, jakou má asi motivaci? Přemýšlím, že bych na tu přednášku jel jako "advocatus diaboli". Jsme tu na najdise posedlí satanem? Cítíte se tak? http://www.farnostsl.cz/aktuality/…
20.10.2015 - 14:42
| Filtr
Najdise.cz
» Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Záleží kterýho Satana myslíte. Od tý doby co mu církev vystavila rodný list už má docela bohaté formy a jednou z nich se rád posednout nechám. Nicméně bude asi třeba Exorcista:)
=====
Záleží kterýho Satana myslíte. Od tý doby co mu církev vystavila rodný list už má docela bohaté formy a jednou z nich se rád posednout nechám. Nicméně bude asi třeba Exorcista:)
22.10.2015 - 19:28
| Filtr
Bosch
» plutarch
Po křesťansku, vyhánět čerta ďáblem? Některé tantrické formy tohoto obřadu také vyhovují mému naturelu.
https://youtu.be/q4weR3cC2JA
https://youtu.be/q4weR3cC2JA
23.10.2015 - 08:53
| Filtr
Najdise.cz
» Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Máme asi shodný přístup. Podle mne může tantrismus výborně kolidovat s křesťanství. Můj první tantrický zážitek byl s Pannou Marií. Tehdy jsem se vyděsil, ale dnes si uvědomuji, že to bylo velmi božské. Tehdy jsem měl v kostele při nějaké dlouhé modlitbě vizi, jak si ta socha nadzvedla sukni a začala si dráždit vagínu. Pak se na mne lascivně podívala a vyzvala mě abych to dokončil. Podle církevního podhledu je tohle už svádění ďábla. Tohle je důvod, proč když přijdu někdy do kostela a je tam Panna maria, říkám jí Velká Mokrá. Později jsem měl podobný zážitek s Ježíšem. Třeba tzv. Arma Christi je přehlídka sexuálních praktik, kterými lze dosáhnout osvícení. Obrázek je dole a myslím, že nepotřebuje komentář.
Dole trochu jiný pohled na Ježíše
http://www.thegoodatheist.net/2010/…
také mne zaujal tento text. Díky němu jsem začal číst evangelia více jako texty o libidu:
http://www.teologicketexty.cz/casop…
=====
Máme asi shodný přístup. Podle mne může tantrismus výborně kolidovat s křesťanství. Můj první tantrický zážitek byl s Pannou Marií. Tehdy jsem se vyděsil, ale dnes si uvědomuji, že to bylo velmi božské. Tehdy jsem měl v kostele při nějaké dlouhé modlitbě vizi, jak si ta socha nadzvedla sukni a začala si dráždit vagínu. Pak se na mne lascivně podívala a vyzvala mě abych to dokončil. Podle církevního podhledu je tohle už svádění ďábla. Tohle je důvod, proč když přijdu někdy do kostela a je tam Panna maria, říkám jí Velká Mokrá. Později jsem měl podobný zážitek s Ježíšem. Třeba tzv. Arma Christi je přehlídka sexuálních praktik, kterými lze dosáhnout osvícení. Obrázek je dole a myslím, že nepotřebuje komentář.
Dole trochu jiný pohled na Ježíše
http://www.thegoodatheist.net/2010/…
také mne zaujal tento text. Díky němu jsem začal číst evangelia více jako texty o libidu:
http://www.teologicketexty.cz/casop…
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
23.10.2015 - 10:13
| Filtr
Bosch
» plutarch
Velmi zajímavá sdělení. Hlavně článek o "horském kázání" mně zaujal a dovolím si tady odložit z něj některé poznámky. Mám na tuto událost své určité náhledy o které se později podělím ale toto teď nechám "uležet". Ostatně jsem přesvědčený že toto má s hledáním Shambaly hodně co dělat.
Provokující radikalita této formulace tkví v tom, že zde Ježíš zastupuje názor, podle něhož je „hněvat se“ v podstatě totéž jako „zabít“. Při posuzování jednání se podle toho už neuvažuje, jaké následky z něho vyplynou. Jako jedině relevantní je zde viděn impuls stojící za tímto jednáním...
Je proto jen důsledné, že se v Kázání na hoře „zabití“ a „hněv“ staví na stejnou úroveň.
„Každý, kdo hledí na ženu chtivě, již s ní zcizoložil ve svém srdci.“
Mohli bychom vůbec ještě hovořit o „člověku“, kdyby byla vyřazena jakákoliv pudová energetika?
Podle našich psychologických znalostí je pro člověka zcela nemožné vyřadit všechny pudové dynamické oblasti své osobnosti.
Dotyčný člověk a jeho nejbližší okolí cítí - i když někdy jen atmosféricky - že základem altruismu je dotíravý (orální) nárok, a že za často násilně udržovaným ideálem altruismu nestojí v prvé řadě láska k bližnímu, nýbrž závist a nepřejícnost. V poněkud zjednodušené formě lze tuto dynamiku popsat tak, že člověk, který se sám neodvažuje po něčem sáhnout a podržet si to, nepřeje to ani druhým lidem, a že staví ideál altruismu k ospravedlnění vlastní nemohoucnosti. K tomu přistupuje narcistický zisk z toho, že takový člověk nemusí prožívat svou nedostatečnost a své zábrany jako takové a může se cítit nadřazen druhým v úžasném triumfu, neboť oni jsou podle něj chtivější a sobečtější než on sám.
Jiný patologický výsledek nacházíme v narcistické neuróze. Základem těchto poruch je skutečnost, že dochází k velké disproporci mezi vysokými aspiracemi člověka a jeho skutečným chováním. Jeho typická strategie „řešení“ tohoto konfliktu je stejná jako u neurotika obsedantního: vyhýbání se realitě, která by jej konfrontovala zraňujícím způsobem s mnohostí požadavků na sebe kladených. U člověka s narcistickou neurózou k tomu přistupuje specifický postoj k vysokým ideálům: utíká se k představám všemohoucnosti a velkoleposti svých schopností a tím se diskrepance mezi představami a realitou dále zvětšuje. Musí se proto tím více namáhat, aby se vyhnul konfrontaci s realitou. Snaží se dále posílit své vykotlané sebevědomí tím, že ponižuje druhé lidi, aby se tak cítil „lepší“, nadřazený druhým.
Pro tyto lidi je charakteristické, že se přímo kochají svými ideálními představami, avšak tyto vysoké aspirace se nikdy v realitě nesplní. Vše zůstává v prostoru představ a neodrazí se v konkrétním jednání.
Provokující radikalita této formulace tkví v tom, že zde Ježíš zastupuje názor, podle něhož je „hněvat se“ v podstatě totéž jako „zabít“. Při posuzování jednání se podle toho už neuvažuje, jaké následky z něho vyplynou. Jako jedině relevantní je zde viděn impuls stojící za tímto jednáním...
Je proto jen důsledné, že se v Kázání na hoře „zabití“ a „hněv“ staví na stejnou úroveň.
„Každý, kdo hledí na ženu chtivě, již s ní zcizoložil ve svém srdci.“
Mohli bychom vůbec ještě hovořit o „člověku“, kdyby byla vyřazena jakákoliv pudová energetika?
Podle našich psychologických znalostí je pro člověka zcela nemožné vyřadit všechny pudové dynamické oblasti své osobnosti.
Dotyčný člověk a jeho nejbližší okolí cítí - i když někdy jen atmosféricky - že základem altruismu je dotíravý (orální) nárok, a že za často násilně udržovaným ideálem altruismu nestojí v prvé řadě láska k bližnímu, nýbrž závist a nepřejícnost. V poněkud zjednodušené formě lze tuto dynamiku popsat tak, že člověk, který se sám neodvažuje po něčem sáhnout a podržet si to, nepřeje to ani druhým lidem, a že staví ideál altruismu k ospravedlnění vlastní nemohoucnosti. K tomu přistupuje narcistický zisk z toho, že takový člověk nemusí prožívat svou nedostatečnost a své zábrany jako takové a může se cítit nadřazen druhým v úžasném triumfu, neboť oni jsou podle něj chtivější a sobečtější než on sám.
Jiný patologický výsledek nacházíme v narcistické neuróze. Základem těchto poruch je skutečnost, že dochází k velké disproporci mezi vysokými aspiracemi člověka a jeho skutečným chováním. Jeho typická strategie „řešení“ tohoto konfliktu je stejná jako u neurotika obsedantního: vyhýbání se realitě, která by jej konfrontovala zraňujícím způsobem s mnohostí požadavků na sebe kladených. U člověka s narcistickou neurózou k tomu přistupuje specifický postoj k vysokým ideálům: utíká se k představám všemohoucnosti a velkoleposti svých schopností a tím se diskrepance mezi představami a realitou dále zvětšuje. Musí se proto tím více namáhat, aby se vyhnul konfrontaci s realitou. Snaží se dále posílit své vykotlané sebevědomí tím, že ponižuje druhé lidi, aby se tak cítil „lepší“, nadřazený druhým.
Pro tyto lidi je charakteristické, že se přímo kochají svými ideálními představami, avšak tyto vysoké aspirace se nikdy v realitě nesplní. Vše zůstává v prostoru představ a neodrazí se v konkrétním jednání.
23.10.2015 - 11:45
| Filtr
Najdise.cz
» Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Článek je na webu teologické texty. Jakkoliv se ohání Freudem nelze přehlédnout, že autor postuluje křesťanský pohled na věc. Na druhou stranu právě tímto spojením otevírá jakási dosud přehlížená vrátka. Všiml jsem si, že se v poslední době rozmáhá mezi katolíky ohánění se psychologií, ačkoliv to není tak dávno co touto vědou naprosto pohrdali. Ale zpátky k tomu kázání a jeho možném propojení s tantrismem. V tantře se setkáváme s něčím čemu říkáme "hněvivá božstva", která slouží jako ochránci na cestě k emancipaci a typická jsou tím, že neustále někoho zabíjí a to včetně adepta-ega, kterému slouží. Ježíš evangelií sám do takové formy upadá, když vyžene penězoměnce z chrámu a nacházíme ho jako hněvem posedlé božstvo v Apokalypse. Analyzujeme-li však text o vyhnání z chrámu, který sespatříme Ježíše jak zcela promyšleně dává průchod hněvu a používá násilí. Můžeme vidět jak hněv ritualizuje. Ježíš na mne působí v této scéně cílenou mužskou sexualitou připomínající Šivův tanec. Podstatnou součástí etického kodexu tantrického adepta je nenásilí - ahinsá. Jenže to neznamená absolutní pasivitu, rezignaci na aktivitu, ale ve skutečnosti je to integrace pudů typu hněv do aktivního jednání. Jak to vypadá v praxi lze spatřit třeba u Gándhího, o kterém jsem zjistil, že byl aktivním tantrikem. Ježíšovi jsou vložena do úst slova: Buďte jako beránci mezi vlky. Vlk nebo vlčice je symbolem nespoutané sexuality, beran je starobylý symbol božské sexuality, podobně jako holub. Představuje kultivovanou a ritualizovanou formu sexuality. Vidím zřetelný rozdíl mezi judaismem a křesťanstvím, které jak jste popsal mi ze všeho nejvíc ve své majoritní formě připomíná narcistickou neurozu a nemluvím obecně ale o naprosto konkrétních případech lidí a vlastní zkušenosti s křesťanstvím. Pro mne je Ježíš ona figura s velkým ztopořeným údem a tak i rozumím tomu horskému kázání.
=====
Článek je na webu teologické texty. Jakkoliv se ohání Freudem nelze přehlédnout, že autor postuluje křesťanský pohled na věc. Na druhou stranu právě tímto spojením otevírá jakási dosud přehlížená vrátka. Všiml jsem si, že se v poslední době rozmáhá mezi katolíky ohánění se psychologií, ačkoliv to není tak dávno co touto vědou naprosto pohrdali. Ale zpátky k tomu kázání a jeho možném propojení s tantrismem. V tantře se setkáváme s něčím čemu říkáme "hněvivá božstva", která slouží jako ochránci na cestě k emancipaci a typická jsou tím, že neustále někoho zabíjí a to včetně adepta-ega, kterému slouží. Ježíš evangelií sám do takové formy upadá, když vyžene penězoměnce z chrámu a nacházíme ho jako hněvem posedlé božstvo v Apokalypse. Analyzujeme-li však text o vyhnání z chrámu, který sespatříme Ježíše jak zcela promyšleně dává průchod hněvu a používá násilí. Můžeme vidět jak hněv ritualizuje. Ježíš na mne působí v této scéně cílenou mužskou sexualitou připomínající Šivův tanec. Podstatnou součástí etického kodexu tantrického adepta je nenásilí - ahinsá. Jenže to neznamená absolutní pasivitu, rezignaci na aktivitu, ale ve skutečnosti je to integrace pudů typu hněv do aktivního jednání. Jak to vypadá v praxi lze spatřit třeba u Gándhího, o kterém jsem zjistil, že byl aktivním tantrikem. Ježíšovi jsou vložena do úst slova: Buďte jako beránci mezi vlky. Vlk nebo vlčice je symbolem nespoutané sexuality, beran je starobylý symbol božské sexuality, podobně jako holub. Představuje kultivovanou a ritualizovanou formu sexuality. Vidím zřetelný rozdíl mezi judaismem a křesťanstvím, které jak jste popsal mi ze všeho nejvíc ve své majoritní formě připomíná narcistickou neurozu a nemluvím obecně ale o naprosto konkrétních případech lidí a vlastní zkušenosti s křesťanstvím. Pro mne je Ježíš ona figura s velkým ztopořeným údem a tak i rozumím tomu horskému kázání.
23.10.2015 - 11:54
| Filtr
Bosch
» plutarch
S tímto podáním souhlasím. Přičemž opět chci podtrhnout velmi důležitý aspekt který jste zmínil na západě často opomíjený.
"Podstatnou součástí etického kodexu tantrického adepta je nenásilí - ahinsá. Jenže to neznamená absolutní pasivitu, rezignaci na aktivitu, ale ve skutečnosti je to integrace pudů typu hněv do aktivního jednání."
Velmi přesné. Zcela v protikladu k našemu kostelnímu eunušství. V tomto ohledu je náboženství mezulemánů dále ti se hněvu neštítí.
"Podstatnou součástí etického kodexu tantrického adepta je nenásilí - ahinsá. Jenže to neznamená absolutní pasivitu, rezignaci na aktivitu, ale ve skutečnosti je to integrace pudů typu hněv do aktivního jednání."
Velmi přesné. Zcela v protikladu k našemu kostelnímu eunušství. V tomto ohledu je náboženství mezulemánů dále ti se hněvu neštítí.
23.10.2015 - 12:21
| Filtr
Najdise.cz
» Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele plutarch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mám osobní zkušenost s tím, jak tito lidé dovedou být neuvěřitelně nenávistní a to přes veškeré mentorování toho, že bůh je láska. Jsou speciální oblasti, které v nich vzbuzují nepříčetnou nenávist a to takřka bleskově. Přitom katolická příšera táhne na svém chvostu téměř neuvěřitelné verze křesťanství jako byli třeba čeští adamité. Už v ranných dobách existovaly pokusy zbavit křesťanství eunuchů a dokonce u Hanze Kuenga, což je skalní katolický teolog, jsem se dočetl něco naprosto mysteriozního. Podle něj existovala v raných dobách skupina jakýchsi charismatických proroků a prorokyň, kteří vedly malé křesťanské komunity, ale postupně byli zabiti anebo vyhnání skupinami biskupů a kněží. Myslím, že ani netušíme jak krutá historie to mírumilovné křesťanství je. Chodím na jeden křesťanský web diskutovat. V životě jsem netušil kolik splašků ti lidé v sobě mají.
=====
Mám osobní zkušenost s tím, jak tito lidé dovedou být neuvěřitelně nenávistní a to přes veškeré mentorování toho, že bůh je láska. Jsou speciální oblasti, které v nich vzbuzují nepříčetnou nenávist a to takřka bleskově. Přitom katolická příšera táhne na svém chvostu téměř neuvěřitelné verze křesťanství jako byli třeba čeští adamité. Už v ranných dobách existovaly pokusy zbavit křesťanství eunuchů a dokonce u Hanze Kuenga, což je skalní katolický teolog, jsem se dočetl něco naprosto mysteriozního. Podle něj existovala v raných dobách skupina jakýchsi charismatických proroků a prorokyň, kteří vedly malé křesťanské komunity, ale postupně byli zabiti anebo vyhnání skupinami biskupů a kněží. Myslím, že ani netušíme jak krutá historie to mírumilovné křesťanství je. Chodím na jeden křesťanský web diskutovat. V životě jsem netušil kolik splašků ti lidé v sobě mají.
23.10.2015 - 13:51
| Filtr
Bosch
» plutarch
Ano tento mechanismus přesně popisuje článek z těch teologických listů o kázání na hoře co jste sem dal. To tomu přesně odpovídá s tím se ale člověk setká všude nemusí ani na křesťanské weby naše společnost je "křesťanskou morálkou" za ta staletí nasáklá jako medůza vodou. Asi už bez ní nedokáže tato společnost žít přinejmenším je to tak vžité že jakékoli ohrožení těchto "hodnot" je okamžitě vyhodnoceno jako útok na základní podstatu lidství a jsou podniknuty patřičná opatření. Od upalování čarodějnic a honů na čaroděje nejsme tak daleko stačí jen malá změna v režimu, politice, a je to tady znova zpět. Lidé jsou pořád stejní. Nežiji v iluzi. Křesťanstvím potlačena agresivita nebyla dosud ventilována je to plodné podhoubí pro příští války. Takže možná se toto podhoubí právě proto i záměrně pěstuje. Je to účinný nástroj jak ovládat dav. A hnát ho na jatka například.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
26.10.2015 - 10:31
| Filtr
26.10.2015 - 14:59
| Filtr
Najdise.cz
» Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zajímavý článek. Přemýšlím, co to přinese. Rozumím, proč se to děje. Nejen z hlediska astrologie. Zajímalo by mne (teoreticky), jak "následovníci" tohoto božstva reagují, když dojde na ně samotné.
Bída, neštěstí, smutek. Miliony lidí. Ať už vědomě nebo ne. Myslíš, že to není tvořivé? Jinou věcí je, co to přinese. Ale upřímně - tato bohyně už tu byla a přežila, jen převlékla háv. I když je zajímavé, že potkávám jen smrťáky-muže. Ale to zase může být moje záležitost.
Vlastně je to jediná jistota, kterou v domnělé realitě máme.
Zajímalo by mne, jak se cítí. Proklínána i vzývána. Ve chvílích štěstí zapomenutá. Ale stále je.
Asi bych jí měla složit básničku, když má teď ten svátek
=====
Zajímavý článek. Přemýšlím, co to přinese. Rozumím, proč se to děje. Nejen z hlediska astrologie. Zajímalo by mne (teoreticky), jak "následovníci" tohoto božstva reagují, když dojde na ně samotné.
Bída, neštěstí, smutek. Miliony lidí. Ať už vědomě nebo ne. Myslíš, že to není tvořivé? Jinou věcí je, co to přinese. Ale upřímně - tato bohyně už tu byla a přežila, jen převlékla háv. I když je zajímavé, že potkávám jen smrťáky-muže. Ale to zase může být moje záležitost.
Vlastně je to jediná jistota, kterou v domnělé realitě máme.
Zajímalo by mne, jak se cítí. Proklínána i vzývána. Ve chvílích štěstí zapomenutá. Ale stále je.
Asi bych jí měla složit básničku, když má teď ten svátek
26.10.2015 - 15:25
| Filtr
Bosch
» tulačka
"Vlastně je to jediná jistota, kterou v domnělé realitě máme. "
"..jak "následovníci" tohoto božstva reagují, když dojde na ně samotné."
Dojde na každého. Ti kdo mají u tohoto božstva plusku, proč by na tom měli být hůře? Nevzývá celý svět snad jedním hlasem tuto bohyni? Sex peníze drogy opojení?
Lidé klečí v kostele a podvádějí. Kněží podvádějí. Lidé lžou a podvádějí. Boha, bližního i sebe. Za výhody člověk prodá bratra matku i duši. Všechny nakonec kosí tato bohyně Santa Muerte.
Anebo myslíš že jí může někdo uniknout tím, že se modlí, chodí do kostela nebo v ní nevěří? Je tady stále přítomna. Není možné se jí zbavit. Čeká až si jí všimneme. Křesťané ji chtěli nahradit pannou marií. Dříve jí slované znali pod jménem morana. Má i jiná jména. Ale strach nedovoluje lidem aby na ni byť jenom mysleli. Natož připustili její - v tomto světě - absolutní sílu. Dokonce ani svatí jí neunikli. Kdo ji doopravdy zná?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/…
"..jak "následovníci" tohoto božstva reagují, když dojde na ně samotné."
Dojde na každého. Ti kdo mají u tohoto božstva plusku, proč by na tom měli být hůře? Nevzývá celý svět snad jedním hlasem tuto bohyni? Sex peníze drogy opojení?
Lidé klečí v kostele a podvádějí. Kněží podvádějí. Lidé lžou a podvádějí. Boha, bližního i sebe. Za výhody člověk prodá bratra matku i duši. Všechny nakonec kosí tato bohyně Santa Muerte.
Anebo myslíš že jí může někdo uniknout tím, že se modlí, chodí do kostela nebo v ní nevěří? Je tady stále přítomna. Není možné se jí zbavit. Čeká až si jí všimneme. Křesťané ji chtěli nahradit pannou marií. Dříve jí slované znali pod jménem morana. Má i jiná jména. Ale strach nedovoluje lidem aby na ni byť jenom mysleli. Natož připustili její - v tomto světě - absolutní sílu. Dokonce ani svatí jí neunikli. Kdo ji doopravdy zná?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/…
26.10.2015 - 15:32
| Filtr
Bosch
» JeanG
Ono je jedno jestli v ní někdo věří. Je to jasný energetický nezvratitelný fakt.
Santa Muerte je vládkyní našich životů. Je úplně jedno co si myslíme a co uděláme. Odsud není únik.
Vzpomeň slova umučeného. "Pane Bože proč jsi mně opustil." Tak proč si lidská pýcha hraje na nesmrtelnost. Když v reálu ani netuší co by mohlo znamenat, být nesmrtelný. Všichni hyneme jako červi, protože jsme červi. Hlína a prach.
Santa Muerte je vládkyní našich životů. Je úplně jedno co si myslíme a co uděláme. Odsud není únik.
Vzpomeň slova umučeného. "Pane Bože proč jsi mně opustil." Tak proč si lidská pýcha hraje na nesmrtelnost. Když v reálu ani netuší co by mohlo znamenat, být nesmrtelný. Všichni hyneme jako červi, protože jsme červi. Hlína a prach.
26.10.2015 - 22:49
| Filtr
Bosch
» libas
Jsem zvědav jestli by jsi teď vytáhla z kapsy pověření ostatních že jim děláš mluvčí.
Tohle není agitačka tu dělají jiní. Jinde. Například ti lidé co pořádají tu přednášku o falešných tvářích esoteriky. Tak to jsou žongléři a agitátoři.
Mně je to úplně jedno kdo v co věří nebo nevěří.
Říkám pouze že jediná realita která je nám naprosto zřejmá je naše fyzická konečnost. A o žádné jiné esoterní náboženské nebo jakékoli jiné posmrtné existenci nejsme schopni nic sdělit protože o tom nic nevíme.
Proto se pragmatičtí lidé chápou praktických božstev.
Kdysi například uctívali zlaté tele. Mojžíš je nechal všechny co to dělali zabít noži. 5 tisíc lidí. Masakr bratr bratra jenom proto že měli jiné názory.
Klidně je mohli nechat jít žejo. Ale oni ne museli je zabít. Poté co se dozvěděli to hlavní co v životě měli vědět, nezabiješ. Tak kdo tady žongluje?
Tohle není agitačka tu dělají jiní. Jinde. Například ti lidé co pořádají tu přednášku o falešných tvářích esoteriky. Tak to jsou žongléři a agitátoři.
Mně je to úplně jedno kdo v co věří nebo nevěří.
Říkám pouze že jediná realita která je nám naprosto zřejmá je naše fyzická konečnost. A o žádné jiné esoterní náboženské nebo jakékoli jiné posmrtné existenci nejsme schopni nic sdělit protože o tom nic nevíme.
Proto se pragmatičtí lidé chápou praktických božstev.
Kdysi například uctívali zlaté tele. Mojžíš je nechal všechny co to dělali zabít noži. 5 tisíc lidí. Masakr bratr bratra jenom proto že měli jiné názory.
Klidně je mohli nechat jít žejo. Ale oni ne museli je zabít. Poté co se dozvěděli to hlavní co v životě měli vědět, nezabiješ. Tak kdo tady žongluje?
27.10.2015 - 15:59
| Filtr
Bosch
» petamar
Skoro se domnívám že o něco původnější symbol byl lingam v průniku s jóní.
http://tarunsurti.files.wordpress.com/…
Samotný lingam pak převládl v některých náboženstvích například v japonském šintoismu pokud se nepletu, podobně tam byl zanesen i budhismus z indie.
Což nesnižuje nijak hloubku jejich vlastní formy. Rovnováhu spíše vnímám ve vyváženosti mužského a ženského prvku.
http://tarunsurti.files.wordpress.com/…
Samotný lingam pak převládl v některých náboženstvích například v japonském šintoismu pokud se nepletu, podobně tam byl zanesen i budhismus z indie.
Což nesnižuje nijak hloubku jejich vlastní formy. Rovnováhu spíše vnímám ve vyváženosti mužského a ženského prvku.
© 2007-2024 Najdise.cz