Jsem divný?


11.02.2012 - 08:50
(Beran) palol
Jsem divný?
Co byste řekli na člověka, který ve 25 neměl zatím žádný vztah, nikdy se ani nelíbal s holkou...prostě nulové zkušenosti. Zatím se z toho snažím nedělat bůhvíjak těžkou hlavu, ale spíš mám strach, že až jednou "něco" přijde, tak budu vypadat blbě, protože v takovém věku už se přece jenom od člověka nějaké ty zkušenosti čekají. Znáte někoho podobného v takovém věku nebo jsem fakt anomálie? :1:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
12.02.2012 - 01:42 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » bimbulka.j
Ano, ale...
psal jsem, že jsou dvě možnosti - za předpokladu, že nechce trpělivě čekat na vztah a on už moc asi čekat nechce

Bude lépe, když přeci jen začne u štětky než aby pak smutně koukal na mrtvolu - s tou už toho moc nenandělá (dlouhodobě)
kdežto tu prostitutku může nakonec i milovat

12.02.2012 - 01:47 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » bimbulka.j
zatím sex od lásky odděluje, zdá se, ostře
absence citů ho netrápí vůbec, z toho jde strach
hormony, ženoucí muže za konečnou zkušeností jinak nedosažitelného sexu jsou mnohem silnější a nebezpečnější než nějaké feromony vhodné k zamilování
12.02.2012 - 02:09 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » palol
Ty bys chtěl nejraději takovou, co tě sama popostrčí, tak abys nemusel hledat onen kus větší odvahy
Ne, to nechce víc odvahy oslovit ženu, ale přiznat si, o co ti přesně jde. Přiznat si to nekompromisně - do toho dej všechnu svou odvahu
Možná toho chceš víc, než by se na první pohled tak snadno zdálo

S oslovováním žen žádný problém nemáš, jen se tak prezentuješ - proč?
Budeš k sobě odvážně upřímný?
Mě tu po tomhle roznesou Najdisačky na kopytech, tak si ze mě nemusíš nic dělat, i když tě to možná ode mne bolí - nezavírej se před touto bolestí a buď k sobě nekompromisně upřímný ... věř, že tahle cesta tě přivede k úplně přirozené odvaze oslovovat ženy daleko spíš než předváděním nezkušenosti

Nechtěj zůstat nezkušeným dítětem a nevolej více po mamince - hledej rovnocennou partnerku
Máš větší hodnotu než jen nepolíbený naivka -
nepolíbený možná, ale naivní ty nejsi
12.02.2012 - 02:32 | Filtr
(Kozoroh) kedarda
a jestli znám někoho podobného? Ano, je jí 32 let, je pohledná, velmi inteligentní, výborná, ba excelentní kuchařka, kromě přírody má intelektuální zájmy, je vysoce, neuvěřitelně tolerantní, nikdy se do nikoho nezamilovala a dosud neměla vědomě dobrovolný vztah.
12.02.2012 - 07:53 | Filtr
(Beran) Háňa* » kedarda
Co Ty víš, co on chce, prosímtě :2: - víš o tom prd, stejně tak, jako my, všichni ostatní - jedině snad, že bys byl jeho druhé JÁ :2: Každý v jeho řádkách vyčte jen to, co vyčíst chce a umí - proč umí vyčíst zrovna to, to nechci teď rozebírat :14: :3:

Chlap Ti nepřijde a neřekne: "Bojím se - že nejsem dostatečně zajímavý, schopný, že nejsem hodný lásky, že nepotkám nikoho, kdo mě bude chtít, milovat, kdo mě přijme. Bojím se, že nikdo nebude mít zájem ode mě přijmout lásku, sdílet se mnou život, koho budu zajímat. Bojím se, že už to tak zůstane a budu sám. Bojím se, že když nebudu mít partnerku, budou se na mě ostatní dívat jako na divného. A protože se tohohle všeho bojím, mám pocit, že musím získat alespoň ty zkušenosti, abych si potencionální partnerku dokázal něčím udržet - třeba úžasným sexem - bojím se totiž, že jinak by mě opustila, protože nejsem žádné terno .... vlastně nejen chlap - tohle Ti asi neřekne žádný člověk

Já jsem si nepřečetla "toužím po sexu", ale toužím potkat někoho, kdo mě neodmítne
Samozřejmě, že pro 25 letého kluka je "přijetí" v první řadě to, že mu nedá košem holka, kterou pozve na rande - ale to nemusí znamenat, že prahne hlavně po sexu - po tom aktu. Je to prostě pro něj symbol toho přijetí.

Může to tak být, nemusí. :3: Ani já nejsem jeho druhé JÁ, takže nevím - je to jen jedna z možností. :63:

Samozřejmě, že je určité řešení, dodat si odvahy s někým, na kom mu v podstatě nezáleží - ověřit si, že mu všechno, co považuje do budoucna za pro vztah potřebné, funguje. Ale dokud nepřijme sám sebe, pomůže mu to opravdu jen k tomu, že si vrzne a přesvědčí se o tom, že TO umí.
12.02.2012 - 08:30 | Filtr
(Beran) palol » kedarda
Mě fascinuje, jak někteří lidi berou všechno doslova :1: To s tím "zajícem" jsem samozřejmě napsal jenom tak.
Kdybych bral "jakoukoliv" náhodnou ženu, tak se mně to snad za těch 25 let už podařilo. Samozřejmě nic o morální čistotě jsem neříkal :4: Ale bordel fakt nikdy...musel bych se hanbou propadnout, to radši vstoupím do řádu ctihodných bratrů a sester, a budu si vesele užívat celibátu :4:
12.02.2012 - 08:33 | Filtr
(Beran) palol » kedarda
Kde jsem zase řekl, že mě netrápí absence citů? :1: Jo, možná jsem svůj příspěvek napsal blbě, tak to možná tak vyznělo...v tom případě se omlouvám :3:
12.02.2012 - 09:31 | Filtr
(Štír) Svá štírka » palol
Jsi sympatický mladý muž, soudím podle fotek v profilu....bylo by škoda skončit u celbátu.
Myslím, že není kam spěchat, cestuj, užívej života a ono to ještě příjde.
A rozhodně se neřiď tím, co si myslí jiní, ty sám musíš vědět jaký jsi, jaké máš životní hodnoty a mně připadá, že jsi v pořádku-jen jsi ještě nepotkal tu pravou. :17:
12.02.2012 - 09:39 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » Háňa*
Jsi velmi empatická, ale soucit není to, čím mu s voláním po soucitu pomůžeš.
I předpubertální dítě touží především po lásce, on tu ale odpovídá Playerovi, že řešení s prostitutkami by neodsuzoval, jen ty peníze že mu to morálně komplikují - když takovou výměnu zbavíš peněz (z doby 1. republiky se traduje, že některé kurvy chodily za dršťkovou polévku), zbývá ale stále cosi naprosto zbaveného citové hodnoty.
On tu nežádal radu, jak na to, aby ho některá měla ráda, on žádal náš posudek na svou osobu, k čemuž se stylizoval - to je zdatná manipulace...
On potřebuje pochopit a přijmout, co stojí za jeho neúspěchem. Když mu nabídneš soucit, bude mít důvěru, ale pak mu tedy nabídni kroky vedoucí k odstranění příčin jeho stavu. K tomu budeš muset říznout a tím jeho důvěru zase ztratíš, vybuduješ-li ji jen na soucitu.
Že ho trápí, že si nevrznul, naprosto chápu, ale že ho netrápí mnohem víc, že ho žádná nemá ráda, to je děsivé, promiň
12.02.2012 - 09:49 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » palol
Odpovídal jsem tak, jak to bylo napsáno. Je-li to jinak, pak se omlouvám také.
Víš, jakmile je založena diskuze, za chvíli už přestává stejně být jen o něm a o původním tématu. Šlo zde už nejen o tebe, ale i o to, proč tě tu ty romantické ženy se zářnou vzpomínkou na někdejší duhové zvonečky možného štěstí hodnotí jako chudáka, čímž ti hodlají nabídnout morální pomoc
Ale jestli ti tato zkušenost pomohla přeformulovat svůj problém, pak už jen to samo je hodnotné, pak tato diskuze přinesla slušné ovoce
12.02.2012 - 09:52 | Filtr
(Býk) player » palol
Pamatuj Pájo,že milenka tě vyjde na ještě větší prachy než takováhle profička.A manželka? To je nejdražší milenka na světě,ta tě krom peněz spolehlivě připraví i o iluze a a přivede do hrobu. :4:

Ale jinak odpověď na tvou otázku je:divný nejsi.Nesmělost není excentricita.

Já měl první sex s holkou ve čtyřech letech a v dospělosti pak těsně před dvacátým rokem a to jsem byl muzikant. Kdybych nehrál,psal bych ve čtyřiadvaceti takovejto článek taky.
Navíc - v tvých ročnících už je výběr dost složitý,protože 60% dívek za tu lásku ani nestojej.

Někdy ve vlaku,když je pozoruju,tak je mi z nich :28:.Žijou pro nic,jak trní u cesty.Maj mobil,internet a pařbu.

no a mezi zbytkem je pak dost natěsnáno.

Takže chápu,že ono oslovit někoho s citem taky není tak snadné.
12.02.2012 - 10:06 | Filtr
(Kozoroh) kedarda » palol
Nevím jestli se ti teď bude chtít, ale zatím se to pěkně rozvinulo. Kdybys napsal tedy více o tom, proč si myslíš, že se ti vlastně nedaří, co všechna odmítnutí tvé lásky měla podle tvého vnímání společného, co tě bolí nejvíc, jakou ideální partnerku si představuješ atd, pak by ti tu místní ženy byly skutečně schopny poradit.
Jsou dobré
i když trochu naivní (ale ono to k sobě asi trochu patří) :37:

Zatím ses určitě dozvěděl, co jsi chtěl: Na sto procent nejsi DIVNÝ jen proto, že jsi dosud nelíbal. Opakuji, co jsem ti již řekl: Můžeš to sám vnímat očima své příští první partnerky: Přineseš jí tím neobyčejnou hodnotu, že se tak spojuješ právě s ní, zatímco jsi jistě mohl dříve, ale všechny předešlé za to nestály. Pochop, že ona v tom může vidět hodnotu velikou - tak jí to dovol a to tím, že už teď to tak budeš vnímat ty sám. I když je tu druhý extrém, že by ses nakonec naučil dělat tak vzácným, že bys otázku přestal stavět jako: Která z vás mi dá...
alébrž nově by zněla: Která z vás teda vlastně stojí za to, abych jí dal?

Nevypadá to, že by to druhý extrém hrozil, ale pravda je uprostřed, potřebuješ se posunout směrem k tomu druhému extrému, nezůstávej v 1. poloze - nejsi odkázaný na ženy! Máš to v rukou ty. Hledej příčinu, proč se ti nedaří nebo si začni říkat, že se ti daří, i kdyby ti to znělo jako lež, fungovat to bude, jen se nepitvej marně v tom, že se ti nedaří.

12.02.2012 - 10:11 | Filtr
(Beran) palol » kedarda
Mně nepřijde, že by mě tu některá z dam považovala za chudáka, nebo mě nedejbože litovala. Zase jsem nepřišel o nohu. Ale každopádně jsem rád za každý názor, i ten tvůj. Jen prostě jsem nikde neřekl, že nehledám city a že mně jde jen o to "vrznout si"...pokud by šlo jenom o to, tak na to existuje několik řešení.
12.02.2012 - 10:17 | Filtr
(Beran) palol » kedarda
Já se to snažím brát z toho pohledu, o kterém se zminuješ, tzn. že "žádná ještě neměla to štěstí".
Co se týče toho, proč se mi zatím nedaří navázat vztah...odmítnutí si neberu nějak osobně, prostě asi u dívek nepřeskočila ta pověstná jiskra. Kdybych chtěl, asi bych i nějaký ten vztah už mohl mít za sebou, s několika kamarádkama si rozumím hodně dobře a kdybych se odvážil, možná by s některou z nich mohlo být něco víc. Ale to by nebylo fér ani vůči nim ani vůči mě. Doopravdy zamilovaný jsem byl asi jen jednou, tam jsem si to odmítnutí bral hodně, snad půl roku trvalo, než jsem na dotyčnou přestal myslet.
Tak asi mají dámy z části pravdu, že jsem nenarazil na tu "pravou" :1: Je to sice klišé, ale má to něco do sebe.
12.02.2012 - 10:23 | Filtr
(Štír) Svá štírka » palol
Ano, ta pravá, ta, která tě bude mít skutečně ráda, ta se bude učit lásce s tebou....ta se nebude divit případné "nešikovnosti", ale bude jí připadat roztomilá a sexi :3:
Taková žena tě neopustí kvůli hlouposti, ale bude připravena na opravdový život a opravdové problémy, které občas život přináší.... :44:
12.02.2012 - 10:23 | Filtr
(Býk) player » palol
No - já bych si to zase tak moc s tím štěstím nevomalovával. :61:

My pro ženský žádnou výhrou v loterii nejsme.Oni vidí život o tolik jinak,že je to většinou spíš na studenej obklad na čelo ,pro nás i pro ně. Už jen s jakou odlišností se dívaj na sex,to mě přijde jak dva různé živočišné druhy...Ale - jinou alternativu nám bůh nedal,takže je prostě musíme milovat v tom stavu,ve kterém se nachází...

Dlouhodobě udělat ženu šťastnou dokážou jenom peníze a nebo - pokud je ona sama od narození povahy radostné.Ale pak se bude radovat vždy - ať už bude sama,s tebou nebo s Paroubkem.

:5:
12.02.2012 - 10:26 | Filtr
(Štír) Svá štírka » player
s Paroubkem nikdy :39:, to už raději s těmi penězy :3:
12.02.2012 - 10:31 | Filtr
(Beran) Háňa* » palol
Samozřejmě :15: - nepovažuji Tě za chudáka a litovat Tě není proč. K politování je pro mě ten, kdo podobný problém řeší způsobem - když Ti nechce žádná dát, vsugeruj si sám sobě, že jsi to Ty, kdo nechce dát jim :3: - to je sebeklam, který Tě těch pocitů nezbaví, jen Ti udělá pro ostatní přijatelnou masku. A ta Ti nakonec může ještě přihoršit - potom Ti nedají také, ale proto, že se chováš jako nafrněný blb :3:

Prostě si myslím, že se všechno vyřeší, až Tě přestane zajímat, co by si o Tobě kdo myslel, kdyby věděl, že jsi ve 25 nepolíbený - teprve v tom okamžiku budeš svobodný. Teprve tehdy začneš dělat to, co je vlastní Tobě.
Jinak, o těch citech - věz, že holky se nezamilovávají do kluka v okamžiku, kdy zjistí, že je perfektní milenec, ale dávno před tím :3:
A když už se zamiluje, potom ji skutečnost, že je Tvoje první, rozhodně neodmiluje.
A navíc - ne každá má sama tolik zkušeností, na kolik vypadá - možná by ses divil :3:
12.02.2012 - 10:34 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21
to Player: 100 bodů! Dobrej postup! (teda jeden z dobrejch postupů).

to Palol: "Jsem divný??"... Proveď si jednoduchej test: Pusť si (třeba na netu na Freevideo.cz) nějaký heteropéčko. Postavil se ti při "tom"?? Jestli jo, NEJSI DIVNÝ (!!!)...

Moje rada: zkus jich zezačátku několik "rozjet" třeba na eu1badoo.com (je tam možnost selekce podle věku, jsou tam jejich fotky, atd.) lehkou korespondenční formou... Potom už další standardní postup: 1.kafe (rande), 1.kino, chození spolu, 1.sex...

Držím palce! Hodně štěstí! :3: :15: :5: :29:
12.02.2012 - 10:42 | Filtr
(Kozoroh) Ilon spí s měsícem
Ber to,prosím,jen jako další názor.
Píšeš,že jsi student,takže na nedostatek kontaktů si asi stěžovat nemůžeš.Ani zamilovaný jsi nebyl,což je zvláštní,protože to většinou funguje nezávisle na tvé vůli,aspoň platonicky.
Máš v sobě jasno?Přitahují tě holky?Nebude ten problém někde jinde? :3:
12.02.2012 - 10:44 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Háňa*
:44: :15:
Jasně, holka nejlíp ví, kdo má ten nejhezčí úsměv na světě..... :61:
12.02.2012 - 10:45 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Ilon spí s měsícem
hm...i to je možnost :63:
12.02.2012 - 10:46 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21 » Ilon spí s měsícem
To by měl zjistit po jednoduchém testu..(viz můj příspěvek).. :3: :2: :6:
12.02.2012 - 12:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To doženeš. :3:
12.02.2012 - 12:46 | Filtr
(Beran) curry
pokial ti je to prirodzene, nema to byt preco divne...vzdy je rozdiel v tom co clovek vyzaruje, ci spokojnost alebo nespokojnost, od toho sa potom odvija posobenie na ostatnych a aj to ako si to vyhodnotia...no to ti moze byt jedno pokial ako vravim si z toho nerobis tazku hlavu....mnohi z ludi do toho veku mozno aj mali "vztah" ale len nejake mesacne romaniky a nic vazne...a keby aj, skusenosti tiez nezarucuju, ze sa z nich clovek pouci :4: takze by som sa na to vykaslala a brala to normalne :2:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »