otázka pro všechny?


09.10.2011 - 22:35
(Beran) lucinkazemanova
otázka pro všechny?
Chtěla bych se zeptat jestli někdo věří a komunikuje se svým andělem strážným?A jakým způsobem.Děkuji :1:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
10.10.2011 - 16:48 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » tentady
ja tvrdim, ze to jsou jen probadane a pojmenovane fyzikalni veliciny..a ty popiras ty neprobadane.
10.10.2011 - 16:49 | Filtr
(Štír) tentady » Michaelli
Může a musí je rozdíl. Chápu, že pro Tebe nepodstatný. Přeji krásný den! :1:
10.10.2011 - 16:51 | Filtr
(Štír) tentady » Michaelli
Já jsem nic takového netvrdil. Pouze jsem tvrdil a snesl důkazy na to, že existuje teplota a čas. Nic víc a nic méně. :3:
10.10.2011 - 16:56 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » tentady
no ja jsem vychazela ze slova "muze" Uz jsem hovorila o projevene myslence, ta neprojevena je jen nejaka informace, elektromagneticky impulz litajici kolem. Potom se nemuze projevit, pokud se neprojevuje.

Kdes vycetl, ze teplo je samostatna velicina?
Teplo neexistuje samo o sobe, teplo je tvoreno.
Teplo ma svuj puvod..v atomu. Ale neni v atomu, jako jeho soucast, jen ho tvori atomarni castice, ktere je dodano vetsi mnozstvi energie (kineticka)
pak vznika svetlo a teplo..viz stepeni atomu, nebo zarivky. :1:
10.10.2011 - 22:25 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Jsou elektrony nejmensi casteckou atomu?...Elektrony nejsou teple...to nekdo rika?
Jinak zajimava debata.
10.10.2011 - 22:29 | Filtr
(Štír) ivy7
Jak muze byt neco relativni kdyz to neexistuje? Rekla jsi, ze kazda myslenka tvori realitu... :25:
10.10.2011 - 22:43 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Ale my zijeme v 3D...HMOTA JE ENERGIE, KTERA SE MENI...neni cas spis zmena? Jo, v pohybu je vse...zve i nezive...
10.10.2011 - 22:46 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » ivy7
Pojem relativni rekla bych znamena bud a nebo..takze cas sice existuje a my ho vnimame, ale ne jako samostatna velicina, je omezeny jen na nas prostor. Bez prostoru bychom nemohli postrehnout casove posuny. Znamena ze neexistuje 100% a ze se v jinych prostorach nez nasich meni. Bez casu bychom nemohli merit rychlost. Jak by se asi pohybovala energeticka bytost? Neni omezena starnutim a prostorem..takze by se pohybovala uplne nezavisle na case, to znamena v energetickem "svete" neexistuje cas (tedy aspon ne linearni) je to logicke.

Teplota je samotny pohyb castecek, energie z pohybu, ne castecky samotne..elektrony jsou negativni. Tu energii merime pak jako ruzne druhy zareni..gama zareni je teplo o hodne vysokych kmitoctech, ale nejsem odbornik, ma to hodne spolecneho s fotonama. :1:
Mam taky tisice teoretickych otazek..co gama zareni udela s energii/s udajnymi bytostmi, napriklad pri nejake atomove bombe..? To je prece moc energie najednou..Rada bych pokecala pres nejake medium s bytosti "nazivo" to by byla debata..na cele dny.. :61:

Kazda projevena myslenka tvori realitu. Ano.
10.10.2011 - 22:49 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » ivy7
hmota je energie..ktera se meni a cas ta zmena..
zajimave..
Me zajima treba, jestli hmota neni jen projev /poddruh energie. Ale jak to zjistit/dokazat/ moci vysvetlit? :63:
11.10.2011 - 08:07 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Dekuji. Jen...
"Znamena ze neexistuje 100% a ze se v jinych prostorach nez nasich meni. Bez casu bychom nemohli merit rychlost."

Neni 100%...tomu nerozumim...

Kdyz napr dva bezi vime kdo je rychlejsi..jen tu rychlost nevypocitame bez vzorecku s casem v = s/t...vytvorili jsme si SI soustavu...

Asi se zmeni energie tech "bytosti" na jinou formu...nevim...no jednoznacne zmena nastane..myslim..

Je realita odrazem nasich myslenek anebo realita tvori nase myslenky? Nebyla by nejaka realita bez myslicich lidi? Treba Zem, vesmir..

Pomyslim si napr: 1000 tunove letadlo vzletne z mista bez paliva a leti... :25:
11.10.2011 - 08:24 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Hm...hmotu si predstavuji jako energii a jeji hmotnost-hmoty asi zavisi od hustoty te energie...je myslenka hmotna? Asi je...nevim...i Einstein udelal omyly ve sve teorii relativity...tusim nebral do uvahy vliv gravitace na zakriveni casoprostoru...ale zatim si uplne nestojim...jen se mi cosi zda...necetla jsem ho leta.... :25:
11.10.2011 - 08:55 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Teplo vznika i trenim..je rozdil mezi teple a teplotou...teplo vznika pohybem molekul...
A co chlad?

Svetlo...je i ze Sluce, ohne, zarovky..je to elektromagneticke vlneni a v jistej frekvenci ho vidime lidskym okem...jine nevidime no jiste zivocichy vidi i pri jinych frekvencich... :25:
11.10.2011 - 11:46 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » tentady
No a tobe asi selhal system, jinak bys tu nemlel takove pate pres devate. vytrzene z kontextu.. :1:
Pak mi vysvetli, jak chces merit teda teplo v prostoru, kde neni jediny atom.

11.10.2011 - 12:07 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » ivy7
Presne tak jsem to myslela,
premena NECHANICKE PRACE...energie. co z toho vznikla..
chlad je jen pomalejsi pohyb castecek.
Sahneme li na zastavene atomy, nebude nam to prijemne..
My pouze vnimame teplo/chlad v urcitem rozmezi nasich fyzickych moznosti.

Tezko budeme vnimat chlad ktery ma -1200 jinak nez nejvetsi chlad, na ktery jsme nastaveni, napriklad - 60, na hranici naseho zniceni..
jak muzeme presne vedet, ze chlad -60 se citi stejne jako chlad -1200 ?
A jsem zase u tech vjemu..neni vylouceno, ze existuji dalsi energie, ktere jen tezko fyzicky vnimame, ale vnimat dokazeme, lec v nasem fyz. tele nemuzou neomezene..
znamenalo by to, ze mame smysly mimo ramec nasich fyzickych smyslu.

a jak vznika teplo ze svetla?
11.10.2011 - 12:31 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Myslim, ze castice jsou vsude...ledaze by jsme dsahli perfektni vakuum, ale to se asi neda dosahnout...
11.10.2011 - 12:31 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli
Když podle Tebe neexistuje čas, znamená to, že neexistuje datum, kdy jsi se narodil, takže ses vlastně ani nenarodil.

Teoreticky je to, ze zadny datum neexistuje, velmi mozne.. Pokud mas rad filosofii, muzes nad tim diskutovat a odvodit si vsechny MOZNE
podscenare s tim souvisejici.

Tvor se narodi kdy chce, aniz by byl zavisly na case. To je prece odvisle od existence/neexistence.
Jsou veci mozne teoreticky,
a mozna, kdyz se prijde na to jak, i prakticky..
Jsou ale informace, ktere se logicky neslucuji..
Cas je jen "umele vytvorene" meritko pro hmotu, ktere
ve skutecnosti bez prostoru neexistuje.




11.10.2011 - 12:33 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » ivy7
Myslim si tez ..mluvim samozrejme ciste teoreticky.
I energeticke vlny potrebuji k pohybu atomy.
11.10.2011 - 12:47 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Da se zastavit atom...jeho pohyb?

Ano, je to i o vnimani...

Ne vsechno svetlo produkuje teplo-hm, luminiscent light...v zarovce je kovova spirala, ktera dodanim el. energie dava svetlo a jejim zahratim i teplo...i kdyz vlozis kovou tyc do ohne... :25:
11.10.2011 - 13:01 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » ivy7
Ano, pohyb atomu se da zastavit, ale zapomnela jsem pri kolika minus stupnich a jaky element to byl.



11.10.2011 - 13:08 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Na to se mrknu nekde...
11.10.2011 - 15:11 | Filtr
(Štír) ivy7 » Michaelli
Teoreticky pry pri absolutni nule= -273,15...no tu je pry tezko dosahnout...takze atomy se asi pohybuji porad :25:...a kdyz se nepohybuji je hmota/substance pokladana za mrtvou... :25: :63: - to jsem vycetla jinde... :25:

Vice o tom v Bose–Einstein condensate (BEC)...
11.10.2011 - 16:31 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Glimmer Man
Presne tak, radsi promluvim s nekym,

kdo se taky zajima a podklada si sve teze a overuje, pak se mnou debatuje, muze stat i kontra, a o tom je diskuze, (neznamena, ze jeji nazory odmitam) protoze i me to obohati, nikde jsem nerekla, ze vim vsechno..

nez s tim, ktery si zaryte z nejakych vnitrnich duvodu postavi blokadu a predstavuje si, ze kazdy, kdo zkouma energii a vedomi, chodi do kostela a veri na lidi s kridlama a tunikou..tak vymastenej tady na najdi.se nikdo neni.
Uz jenom pojem andel v tobe vytvari odpor.
Ale nezapomen, treba je to jen pojem, znazornen tak jak je na malbach. Ve skutecnosti je to treba jen nejakej magnetismus s kvantama, je prokazano, ze kvanty spolu "komunikuji"
rada bych ti sem svihla i treba jeden doku na tohle tema, jenze nevim do jake miry umis nemecky..
nema to s esoterikou co spolecneho a ja taky ty veci nerada nazyvam andel, ale je to pro vsechny prijatelny, aby chapali o co jde..

jsem presvedcena ze kolem nas a v nas je inteligentni energie, skladame se z toho, muze to byt i ten magnetismus..
No jak je mozne, ze hmota premysli a tvori? Na zacatku jsme byli vsichni "jedno" (pak velky tresk) a jedno stale jsme, nevidim zemekouli bez magnetismu, nedrzela by pohromade.
My jsme materie, ktera se hybe a komunikuje spolu navzajem. No chapes, atomy a energie spolu komunikuji a rozhoduji o tom, zda vzniknou dalsi nebo o jejich znicneni..Co je na tom tak nesmyslne, ze tohle odmitas prijmout jako soucast vesmiru a naseho sveta? Proc tak zaryte odmitas fakt, ze skutecne muze neco dale existovat nez to, co vidis a citis?
Vis co timhle zpusobujes? Nechut jinych o tomhle se rozsirovat, protoze nemaj naladu zarytakum oponovat, chybej jim znalosti, ale maji zase jine, ktere pomahaji ostatnim k vyvoji..proc tomu branis? Proc to odrazis a znemoznujes? Znemoznujes nahled i sam sobe.
Mno to neplati jen pro Tebe.



:61:co ses ten iluminat bo co? :61:
12.10.2011 - 12:16 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Glimmer Man
mno a jak vysvetlis veci, co se nedejou v hlave, ale kolem..?
Achjo..to nema smysl. :29:
12.10.2011 - 12:52 | Filtr
(Blíženci) NikaArtemis » Michaelli
a ty nevíš něcoúněkoho co by mi pomohlo to pochopit??? :75:
12.10.2011 - 13:05 | Filtr
(Štír) tentady » Michaelli
Které věci máš konkrétně na mysli? :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »