nevera


16.01.2011 - 20:44
(Panna) Rachelinka 5
nevera
Kedy zacina podla Vas nevera? :74:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
19.01.2011 - 21:44 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
ja jsem byla neverna partnerovi proto, ze byl neverny on a ja se to dozvedela, ale mela jsem tehdy 17 let, a rychle jsem pochopila, ze to je jeste vetsi zatez.. Ja mam tak jako ty, tezke srdce, avsak na muze, protoze mi hodne moc ublizili v zivote, mnoha zpusoby. Ale jako asi spravna naha, nestracim nadeji, jenom vim, ze muj "zaber" se zuzil asi tak na 10 % panske populace, mozna min. Kazdopadne, musis hledat mezi tema partner-kama, ktere smysleji jinak, ktere se radi se svou dusi i rozumem i srdcem, a neziji konzumne, vetsinovo, standardne jako ostatni. Jo, je to tezsi, jses vic sam pak, nemas jakoby z ceho vybirat, ale aspon me takovy pristup vyhovuje, protoze ten cas mi neni pak lito, a taky by mi nestalo zato stratit ho s nekym, kdo neni kosher.. Taky me umi zranit zrada, a to velmi moc, mam pocit ze si ji nezaslouzim, takovy je muj pristup k tomu, koho miluji, ale chapu te jako skorpika, mate to omnoho intenzivnejsi v citech, a proto take umite tak moc srset zlobou, kdyz narazite na neverce a klamare.. Znam mnoho lidi, kterym nevera nedela problem, nevim jestli je vic muzu nebo zen, kazdopadne, znam vic moudrych zen, jak muzu, to bezpochyby. Nechci tady rozebirat pohlavni a rodove rozdily a vzorce.. To bychom asi neskoncili ani za rok, i pokud bychom chteli vubec o tom nejak konstruktivne debatovat, ale to vidim uz na kotel :14:
19.01.2011 - 21:52 | Filtr
(Beran) Háňa*
Že i během šťastného manželství člověk potká někoho, kdo ho zaujme nebo třeba vzrušuje, to považuji za normální.
Nevěra pro mě začíná tím, když začne přemýšlet o tom, jak to zrealizovat, aby TO uskutečnil a nepřišlo se na to.
Dokud to i on sám bere jako fantazii, není to pro mě nevěra - nakonec, to bychom musely žárlit i na pornoherečky
20.01.2011 - 05:03 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
.... oko za zub ... nohu za ruku..... a za chvíli nemáš ani holou :71: :4:......
No jo,to mi nikdy nenapadlo se jí pomstít tím,že udělám totéž. To by byl pro mě neuskutečnitelný nesmysl,páč je mi z její nevěry tak blbě,že dříve,než se mohu podívat na ženu,či na jinou ženu,musím jí vymazat ze svého života,zapomenout. Při jakémkoliv způsobu o to,aby se přiznala,jsem narazil jen na to,že ze mě dělá naprostýho idiota,že ona taková není,co si o ní myslím,zapírání atd a to je ještě horší,než samotná nevěra. Jasně o štírovi se říká,že je žárlivec,jenže já nikdy v životě nežárlil bezdůvodně,cítil jsem to vždy v okamžiku,kdy ona měla něco s jiným,jednou jsem to dokonce podvědomě viděl,to je absolutní SHIT vidět,jak si to rozdává s jiným,pak jí to říct a ona ze mě udělá psychopata :39: :28: :47:... o to je to těžší v tom okamžiku odpouštět,když o to nestojí a ke všemu je pyšná na to,že to takhle dokáže.....
Jinak dík moc za odpověď.... líbí se mi otevřenost,od toho přeci diskuze je. To,že nemáš jednoduchý život mi bylo jasné ještě předtím,než jsme si cokoliv napsali a fakt Ti v duchu moc fandím :62: :74:
20.01.2011 - 13:35 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
nechci ti lichotit, ale takovy "cestnaci" jako jses ty se hledaj.. Taky jsem byla psychopatka, kdyz jsem citila, ze muj milovanej mysli na jinou, a taky hysterka, domysliva, zarliva, proste vsechny mozny negativni diagnozy, nez se to samozrejme za nejaky casek potvrdilo zejo.. Ona pravda vzdy vyleze, jenom, co z toho pak mas.. Ja neveru nedelam a netoleruju, ani takovou, ktera se sni - deje v mysli, v myslenkach a predstavach, velmi jsem svou hlavu k takovemu chovani trenovala, a napodiv to vubec nebylo tak tezky ani dlouhodoby jako jsem si myslela, kdyz to pochopis, proc to delas, pak to jde samo a takove myslenky te nejen neotravujou, a poskytujou ti tak klid a mir, ale taky to citi tvuj partner, a kdyz si takove veci vazi, pak ma vyhrano.. Ale neva, a ja jako takovy masochista se jeste zdokonaluji ve slyseni myslenek cloveka, pak jsem odkazana na nekoho, kdo se k teto, myslim ze muzu rict problematice, stavi stejne.. Tak si umis predstavit, kolik casu mam pak na svou praci a sve milacky chlupaty a supinaty a ulitnaty a brokovity a rostliny a a a..... a stoji mi to zato! :48: :75:
20.01.2011 - 15:31 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
...jaj... nevím,jestli mám napsat odpověď sem,nebo do vzkazu...mmm.... :25: :63:
20.01.2011 - 15:48 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
Tak třeba sem :4:
Neboj,nelichotíš mi v tom smyslu,aby mi stoupal ten můj..... egouš.... :4: neznáš mě a nechci se Ti (vám) tu rozebírat se všemi věcmi,je jich mnoho a tím i ty horší. Paradoxně nejednou se mi stalo po rozchodu,že mi bývalka řekla,že si teprve uvědomila,že jí je líto,co udělala,když šla za tou svou skutečnou láskou a právě kvůli té síle tu sílu poznala...třeba krejčovské nůžky v zádech,varna pervitinu,nebo nepřiznání se k otcovství a jiné věci.... Jednou jsem jedné řekl,ať za ním jde,ať se sním vyspí,zavřu oči,když budu vědět,že je to jen o sexu i když to nechápu,páč jsem sám skutečně sexista a i to mi drtí a zbavuje mi mých tužeb,páč jsem víc jak čtyři roky sám,krom asi měsíce,kdy jsem si sám naběhl a neuposlechl Božího přikázání a fakt jsem si namlátil hubu. Jasně,je důležité,kde si partnera vybíráš,stejně tak jako není dobré jít za tím vysněným,kterého si představuješ jako toho pravého,jenže jen dle svých představ. Heleď,co si mám myslet? Štír s lunou v raku s asc. ve vahách...to je jak vyšité pro manžela,dobrého milence a otce od rodiny,který celý život má touhu se jím stát a i výchovou mu je to vtloukáno do hlavy a vidíš útržky z mého života.... jenže je mi to divné.... začínam vnímat souvislosti snad s rodinou karmou,či co to. Dědu se snažila babička utrápit nadávkami,diktátorstvím a jiným terorismem a téměř se jí to podařilo,však on nepovolil v lásce ani na smrtelný posteli. Druhý taktéž,měl ženu Maďarku,sprostou alkoholičku,která se na stará kolena chtěla zastřelit,malorážkou si prostřelila břicho,fakt jak ve ftipu o tom,že se musí dívat na svůj věk,když hledá srdce v oblasti prsou. Jsem z rozvedeného manželství,dětství terorismus,jaký je náš otec zmrd,hajzl atd,nepoznal jsem ho jinak než z vyprávění jeho známých. Dokonce jeden vrah,kterého zavřel (byl kriminalista) mi chtěl nejprve zabít,pak si však uvědomil,co dělá a vzpomněl si,že nakonec díky němu dostal poloviční trest,páč to s ním myslel dobře a ve finále si odseděl jen čtvrtinu z toho,co mu hrozilo,páč si díky němu uvědomil sílu dobroty,kterou mu jako vrahu prokázal a fakt se snažil polepšit..... Takže jsem z rozvedeného vztahu,stejně tak,jako má dcera... narážím na dědictví zkrze karmu a nebudu si protiřečit i v Písmu jsou o tom zmínky... jen SHIT... co s tím? Mám touhu být z tohoto všeho osvobozen a netropit již dále karmu novou a procházím si obdobím vyrovnávání té staré.... víš jednu z věcí,kterou jsem Ti psal ohledně toho,že si to můžeš sama vyčíst v kartách,to nechci rozebírat veřejně,ale i tak řeknu,jsem spokojen s tím,že mi žena nenáleží,nemám právo si jí vysnít v tom smyslu,abych v ní našel štěstí,ale dá-li Bůh,pošle mi do cesty tu,která je na tom podobně a o své štěstí se budeme moci dělit a žít jako bychom žádného partnera neměli a přec tam bude důvěra a respekt,nevím,jak to jinak napsat. Víš bez hledání najít někoho,kdo už nikoho nehledá a má své dluhy s jinými v Pravdě srovnány a nejen,že si to jen myslí,že to tak je,ani v tomto si sám nejsem jist,zda to mám vyřešeno. Stále bych byl schopen přijmout matku mé dcery,ale ona preferuje stovku svých milenců,takže mi nezbývá,než vygumovat už jen pomyšlení na to,že bych toho byl schopen.... Jo,bavíme se o nevěře,ta je způsobená z veliké většiny jen nevyrovnaností jedince se sebou samým,v potřebě ukájení svých neukojených vášní a jakékoliv svádění příčiny v něco jiného,či někoho jiného je jen alibismus......
20.01.2011 - 20:36 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
Jo, ano, ta posledni veta to krasne vsechno zhrnula. Taky mi nasi nedali dobry priklad, ale to i v jinych vecech, v mnoha jinych vecech, ale umoznili mi vyrust v cistem prostredi, nikdy jsem nemela hlad a taky mi dali velkou miru svoboby, az prilis snad. Neznam pochvalu, jenom trosku proti karani, mam ted problem s odpoustenim, nevim jak se to dela. To si v sobe musim prolouskat, jako mnoho jinych veci. Taky jsem se musela ucit mit rada, i druhe, i kdyz mi to moc zatim jeste nejde, ale snazim se. Trvalo mi nekolik let, kdyz jsem se prestala odvolavat na sve detsvi v smyslu litosti nebo viny, ale nerozebrat to, nebyla bych to zpracovala ani zdaleka tolik. Jo, najit se, je praca na celej zivot ze. Vychazejic z tech znameni a ascendentu nemas to jednoduchy, to se ani nedivim tvym nazorum na zeny. Mnoho lidi je prizpusobivejch az moc, a nezamysleji se, ale to te nesmi odradit. Segra taky prisla o syna kvuli fetakovi a alkoholikovi, ublizoval ji i jinak, ale ona je slovenka a on nemec, a v jeho krajine, kde i ted zije uz leta, ji urady nesverili. Tajne ji daval drogy do piti a pak ji vykrikoval ze je schyzofrenicka psycho. Segra to nejaky cas vydrzela, pak se zhroutila. Ted ma jeji dite 13 nebo 14 let, a proslo mnoho casu, co ji nenavidel, protoze "tatka" mu ji pekne opisoval... Ted na to prichazi, a ona musela to obdobi vydrzet, i kdyz ho mela, on ji taky delal zle ten malej, protoze byl nainfikovan, bydlela u ni par let mamka, aby to zvladli spolecne. A segra skorpik a ohnivy kun, byly to strasny emocionalni vrtule.. Tezky, ale ted uz je malej velkej, a uz se s nim da ne jen bavit jinak, ale uz mnoho veci vidi i sam, takovej byl jeji udel jako matky. Ale uz davneji mi rikala, ze mu vsechno odpustila, a ze uz nema z nej strach - z muze, a zacala novej zivot, nasla si jineho partnera, a s tim je uz asi sest let, a je stastna, navyse ten jeji kluk toho chlapa doslova miluje, a ma ho jako otce. Nekdy nas to proste zkousi, dlouho, del nez cekame, ale nikdy nam zivot neda do vinka neco, na co bychom nestacili. Musis to nejak vydrzet, mas krasne devcatko, a musis udelat vsechno co muzes, aby se ta situace zlepsila. Mozna pres urady, doktory, kdyz je zavisla, musi to vedet socialka, nevim co se da delat, ale mam jednu kamaradku, ktera je v techto vecech zbehla, kdyz budes chtit, napis, dam ti na ni kontakt, je to hodna osoba, miluje deti a rada ti pomuze se vsim, co bude vedet.
20.01.2011 - 23:20 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
juj :22:,stihl jsem zatím jen první větu.... :44: :75: :35:
20.01.2011 - 23:24 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Nuna
a kdy dávaj reprízu sím tě? premiéru nestíhám :24:
20.01.2011 - 23:33 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
Jo,nejdřív jsem Ti chtěl na psat rovnou: jdi do :71: se sociálkou,je to náš boj a ve finále Ti říkám vlastně totéž :25:
21.01.2011 - 00:27 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
no, kdyz myslis, je to tvoje vec, ja mam taky skrivodlivosti, a pravo je na my strane, ale vim, ze pravda neni to, na co lidi slysi, no da se jit na to i jinak, konockoncu, jdu tedy tam, kams me poslal, no nebylo to zle mysleny, a ano, mas i jine moznosti. Muzes ji unest, rozbit zene drzku, nebo se litovat a sedet doma,, nebo taky posilat lidi kteri ti chteji nejak pomoct do :71:
pak se ale nediv, ze tam koncis taky. :24:
21.01.2011 - 22:46 | Filtr
(Blíženci) Nuna » ži.va
:4:
.. v neděli po poledni..
..to dostaneš jako desert po svátečním obědě.. :4:
22.01.2011 - 07:30 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
Muzes ji unest - to jsem měl v plánu a téměř mi to stálo život
rozbit zene drzku - to jsem udělal,poděkovala mi,ale nikam to nevedlo
nebo se litovat a sedet doma - zatím sedím doma a lituji je obě,vlastně všechny tři
nebo taky posilat lidi kteri ti chteji nejak pomoct do :71:...pak se ale nediv, ze tam koncis taky. ... výstižný...se nedivím... heleď já Tě tam vlastně neposlal...to jen tu sociálku... heleď,dva roky jsem bez práce,myslíš,že jsem dostal od státu padesát halířů? .... vrátil jsem se z těhotnou přítelkyní ze Španělska,kde jsem tak tak vydělal na dvě letenky ...bylo před Vánoci,nejvíc shit na shánění práce... hodinu a půl jsem žádal pracovnici,aby mi přijmula žádost o sociální dávky pro nás dva,že potřebujem nějak začít,do jara,kdy se mi narodí dcera,nebudu mít práci,pak to bude dobrý. Jenže prý jsem se vrátil z Evropský unie a jsem v balíku a co si to vůbec dovoluju,nepřijala mi ani žádost zmalovaná fuchtle obalená zlatem. Já jsem unii neopustil,jsem odjel,když už jsme v ní byli,žil jsem na ulici,když jsem měl hlad,jedl jsem z kontejnerů u supermarketu,nebo v sociálních jídelnách,na letenky jsem střádal tři měsíce. Sociální pracovnice,která nebyla ráda za to,že její klient nemá práci,na základě čehož by jí měla mít ona,začala mojí přítelkyni,když po hodině vešla do kanceláře,aby mě odvedla domů,rozmlouvat náš tehdy fungující vztah různými slovy jako:"To je vidět co jsi si vybrala za přítele,to já být na Tvém místě,bych si to hodně rychle rozmyslela..." Už nemusela dodávat ani holčičko a skákal jsem přes pult jí rovnou po tom prasečím xichtu..... Na mou stížnost mi vedoucí odboru nezareagoval,starosta města napsal,že to bylo nedorozumění z mé strany a na něj už stížnost nemám kam podat,nespadal pod kraj.....tak jsme se "přestěhovali" jinam a tam zažádali s podobným výsledkem,páč jsem už nastoupil do práce,kde mi exekutor nechal 4600,což je pro tříčlenou rodinu dost..... se Ti snažím vysvětlit,proč jsem tak vystartoval,když mi radíš žádat pomoc od systému... zatím nemám dořešenou ani neoprávněnou a nezákonou exekuci cca 150.000,- za zdravotní pojištění,též díky neschopnosti dalších úřednic. Od roku 2003 mám španělské zdravotní pojištění,několik trvalých bydlišť a pokaždé,když jsem odjížděl,řekli mi,že se nemohu odhlásit,pokud nebudu zdravotně připojištěn. K čemu? I přítelkyni při úraze tam ošetřili na to mé a ne na cestovní.... už jsem se dopídil zákona,který mi potvrzuje,že mám pravdu a musím jít zas proti nim,páč mi ve vlastní zemi terorizují....dokážeš pochopit toho bahna,co do mě systém nejen tímhle naládoval? Bahňačka,čvachťačka,bžunda...to bude dobrý,je to boj... Snad chápeš,že to nebylo myšleno na Tebe.
22.01.2011 - 07:46 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
Čtyři roky mám touhu najít k sobě přitelkyni,která mi pomůže vytvořit zázemí pro výchovu mé dcery ale vlastně si nejsem jistý tím,že je to můj životní úděl....vlastně už jsem jej měl dvakrát hotové a k čemu? holky mi snad odpustí,když nebudu reagovat na to jejich: Žij pro malou,to je to nejdůležitější...páč to je z větší části ženskou přirozeností...
......
možná si říkáte,že tu prasím diskuzi,že se tu vykecávám o nesmyslech...
.... jenže to celé se točí kolem nevěry... Kdyby nebyla nevěrná a byla tou ženou,za kterou jsem jí považoval,páč jsem jí tak viděl,páč jsem jí tak chtěl já magor vidět,moc by mi to ulehčilo život,měl bych fungující rodinu,předával bych v klidu svému potomku to,co jsem v životě pochytil a neřešil bych takové sračky... tohle píšu jen k otázce následku nevěry. Proto jí tak nenávidím a byl jsem schopen i zabít. Příčinu jsem našel jen a pouze u mě a v mojí stupiditě,že jsem šel slepou zamilovaností do vztahu s kurvou,jako by to mohla být žena,takže i to pomůže k tomu,že jsem jí dokázal odpustit.
22.01.2011 - 20:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » honzík...tvrdý oříšek :)
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zjevně tomu nevěříš, ale vono se to některých opravdu netýká.
22.01.2011 - 20:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když spolu lidi co se ještě loni milovali přestávají komunikovat a sdílet...
22.01.2011 - 21:49 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
holt tronco, tak kdyz uz si vyzkousel vsechno, a nic se uz delat neda, pak ti evidentne neni pomoci.
23.01.2011 - 00:08 | Filtr
(Blíženci) Nuna » tronco
..a už Ti někdo řekl,že jedině až ve chvíli,kdy přestaneš nenávidět ženskou minulou,budeš mít šanci nalézt ženskou pro budoucnost?..
..takový klišé...to se divim,že s tim sem ještě nikdo nevlezl.. :2: :5:
24.01.2011 - 23:02 | Filtr
(Štír) tronco » Nuna
Jo,já tam udělal gramatickou chybu... v tom spěchu...mělo být napsáno: Proto jsem jí tak nenáviděl....
24.01.2011 - 23:04 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
neřekl bych,že jsem vyzkoušel všecko....
Neztrácím naději a to se nebavím jen o ženách.
25.01.2011 - 01:03 | Filtr
(Váhy) Turandot » tronco
hm, tak drzim palce.
Neporozumela jsem tomu - nebavim se jen o zenach, mas rad i chlapy?
25.01.2011 - 23:12 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
Proč to musíš vytrhnout z kontextu té věty,aby jsi z toho mohla udělat vtip? Trošku impertinentní. Na druhou stranu je v tom zčásti má chyba,páč jsem to schválně tak nechal,aby se toho někdo chytil,takže ve finále bych Ti nemohl ani vyčíst to,že jsi zahnula svému příteli též schválně. V podstatě významů by to bylo nefér. mmm... dnes jsem po několika dnech pocítil na chvíli skutečný pocit radosti... haleluja...
25.01.2011 - 23:13 | Filtr
(Štír) tronco » Turandot
A beztak Ti mohu odpovědět,že mám rád chlapy,jen jich v životě znám pramálo,kteří si zaslouží skutečný obdiv.
25.01.2011 - 23:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Přijde mi, že toho lidi s nevěrou nějak moc nadělají a přitom je to docela jednoduché - prostě nevěra začíná tam, kde končí láska, kdo miluje, nemůže být nevěrný, nemám na mysli nic fyzického, to není až tak podstatné, ale pokud skutečně miluju duši druhého, nemůžu mu být nevěrná.
25.01.2011 - 23:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele -N-, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
to je,když si někdo s někým vyměnuje informace,za něčími zády :47:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »