Vesmír nepotřeboval ke vzniku Boha ....


04.09.2010 - 21:25
(Rak) seven
Vesmír nepotřeboval ke vzniku Boha ....
Škoda, že se doposud Stephen nezaregistroval na na Najdi se .... :4: To by byly vášnivé diskuze :21: :21:http://www.novinky.cz/veda-skoly/…

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
10.09.2010 - 09:41 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Janíčko Skútrista
To myslíš,že dotvořil a od té doby má jen samé neděle ? :3:
:44: nebo že by pak šel na jedno :36: ?
10.09.2010 - 12:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
v istom zmysle mas pravdu, pretoze Boh nie je ziadna bytost, ani pojem, je nedefinovatelny...a preto sa neda zabit... :44: Nietzche neobvinuje, ale konstatuje...na zaklade svojich skusenosti a vtedajsej doby...v ostatnom s tebou suhlasim :15:
..inak moj nazor je ten, ze vesmir a zem mozno nepotreboval ku vzniku Boha, ale ludia na zemi potrebovali ku vzniku Boha, respektive Bohynu a tou nebol nik iny nez zena, konkretne Eva :20: ona je tou pravou stvoritelkou a ucitelkou ostatnych :3:
10.09.2010 - 12:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
prejav vedomia
10.09.2010 - 12:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Boh nikdy netvoril :3:
10.09.2010 - 13:00 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Iza23
počúvaj...niesi Ty náhodou feministka ? :4:
10.09.2010 - 13:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
nie som feministka, som carodejnica... :3:
10.09.2010 - 16:18 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Ano, pak to tedy naznačuje , že po překročení této hranice "vnímání" Boha jím přestává být a kruh se uzavírá.

Bůh je mrtev ,ať žije Bůh :4: :4:

:63: :63: zdá se, že se to tady těma mrtvolama jen hemží
10.09.2010 - 16:30 | Filtr
(Rak) seven » Janíčko Skútrista
Nekonečno může existovat pouze tam, kde má vše konečné rozměry. Pokud by tedy mělo být nekonečno projevem vědomí, dalo by se tedy z toho usuzovat, že i vědomí má své omezení, které se snaží rozšířit právě oním pocitem vnímání nekonečna. A takto vnímané nekonečno by mohlo být právě synonymem Boha jako něčeho nepopsatelného, ale zároveň možného.
10.09.2010 - 16:35 | Filtr
(Rak) seven » Iza23
Ano, beru také tak,že Nietzche potřeboval více expresivně vyjádřit svůj pocit vnímání této situace ...

S tou Bohyní mně to zajímá ... :2: Máš nějaké bližší zprávy? :3:
10.09.2010 - 17:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ake blizsie spravy? tak nejak citim, ze ta koncepcia Boha ako jedinej bytosti, navyse cisto muzskej proste nesedi...viac mi sedi hinduisticka verzia o tom, ze Boh ako taky, ktory stvoril svet, ludi...bol obojpohlavny...Bohyna je len iluzia, rovnako ako boh..v skutocnosti je kazda zena bohynou, ma ju v sebe... :3:
12.09.2010 - 09:58 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout
Nechci všechny věřící všech věrouk házet do jednoho pytle. Obvykle však ti, kteří spoléhají na to, že nějaká Vyšší Bytost zasáhne, zároveň potichu nebo i nahlas předpokládají, že zatraceni budou VŠICHNI OSTATNÍ kromě nich, kteří svého Prvního Hybatele uctívají tím jedině správným způsobem. Malý problém je v tom, že těch jedině správných způsobů jsou desítky, ne-li stovky. A o to, KTERÝ to je, se už od úsvitu lidských dějin vedou války (nebo - možná častěji - se touto záminkou úspěšně zakrývají jiné, mnohem přízemnější důvody jejich vedení a je až zarážející, kolikrát to v historii stačilo, aby se tím lidi nechali zblbnout...).

Bůh je takový jaký chceme aby byl!
12.09.2010 - 11:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
zrovna sa divam na dokument o Hawkingovi...jeho teorie su uzasne...spojitost vzniku vesmiru s ciernymi dierami..vypocital napriklad, ze cely vesmir okolo nas mal pri vzniku podobu nekonecne maleho bodu s nekonecne velkou gravitaciou a nekonecnou hustotou...v teorii velkeho tresku ale bolo vela nejasnosti, preto sa obratil k ciernym dieram, ktore vznikaju pri zaniku hviezdy..umierajuca hviezda sa zruti sama do seba, gravitacia tam ziskava nekonecnu silu a pritahuje do seba vsetko v okoli, dokonca aj svetlo, vsetka hmota sa sutreduje do stredu ciernej diery, do jedneho bodu, ktory je podobny vzniku pri velkom tresku.
..jeho najspornejsou myslienkou je: "V ciernej diere nastava koniec priestoru a casu, a hmota je doslova vytlacena z beznej existencie. Ked pochopime koniec casu v ciernych dierach, pomoze nam to pochopit zaciatok casu pri velkom tresku." :3:
12.09.2010 - 11:52 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » Iza23
:61: tehdy stáhnul sám Sebe5 ve středu Svého světla, v centrálním bodu uprostřed něj6, a tam stáhnul sám Sebe do stran a do okolí, mezi nimiž zbyl prázdný [prostor]. Toto byla první kontrakce (cimcum ha-rišon) nejvyššího Stvořitele (Maacil)7. Tento prázdný prostor byl rovnoměrně kulatý do všech stran. Až vzniknul svět Acilut a všechny světy umístěné uvnitř tohoto prázdného [prostoru]8. A světlo Nekonečného (or Ejn Sof) ho rovnoměrně obklopovalo ze všech stran.
http://kabala.grimoar.cz/htm/texty/…
12.09.2010 - 12:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Iza23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
toto sa mi tiez paci:
"v prirode vladne hlboka vnutorna jednota." do sporu s kolegami sa dostal hlavne kvoli jeho prehlaseniu: "vesmir sa postupne rozpada, zanika v castiach. Cierna diera vyzaruje teplo, ktorym z nej ubuda, nakoniec sa vypari, zmizne. Pocas svojej existencie pohlti vsetko v okoli..otazkou je, co sa stane so vsetkym, co pohltila, ked zanikne?" ide o teoriu "INFORMACNEHO PARADOXU", kedy prestava platit pravidlo "priciny a nasledku", kedy sa informacie stracaju, v takom pripade sa nedaju s istotou predvidat buduce udalosti a nie je mozne zistit, co sa stalo v minulosti.
12.09.2010 - 12:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Iza23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a tymto ma fakt potesil: "veda bude coskoro schopna citat myslienky samotneho boha" :15:
...no myslim, ze trosku rozviril hladiny vedeckych kruhov a pomerne dost svojim informacnym paradoxom vystrasil mnohych, kedze vo vesmire je najmenej 100milionov ciernych dier...navyse v centre nasej galaxie sa objavila giganticka cierna diera...keby platil informacny paradox, vsetky tieto diery by pozierali informacie. Vedec Saskind, ktory Hawkingove teorie studoval a snazil sa ich vyvratil, prisiel tiez na jednu dolezitu vec..popisal, co by sa stalo s clovekom, ktoreho by pohltila cierna diera...dosiel k zaveru, ze by tato osoba bola mrtva a zaroven ziva...informacie, obsiahnute v tele cloveka, padajuceho do ciernej diery sa rozplynu do horizontu, takze to moze vyzerat ako totalny rozpad, on sam vsak ziadnu zmenu vnimat nebude, akoby sa z 3rozmernej osoby stal 2rozmerny obraz na ploche. dokazal teda, ze informacia, ktoru cierna diera pohltila, ostava rozpretreta na horizonte ciernej diery a nie je teda znicena, teoreticky je teda mozne precitat ju znova, naspat. Hawking vsak nesuhlasil so Saskindom. zvlastne, ze akonahle sa Hawking snazil svoju teoriu opat potvrdit, zhorsil sa mu zdravotny stav, ale on to zvladol a vystupil na vyznamnej konferencii...vsetci cakali, ze tam obhaji svoje predosle teorie, ale on pripustil pravy opak a sice, ze informacie sa v ciernej diere nestracaju, ovsem vyhlasil tiez, ze Saskind nema pravdu a ze Hawking sam nasiel lepsie riesenie...a sice prehlasil, ze vesmir, v ktorom zijeme je jednym z mnnozstva vesmirov, z ktorych kazdy ma vlastnu historiu, v niektorych cierne diery su, v inych nie. musime teda brat do uvahy vsetky paralelne vesmiry...z vesmiru, ktory obsahuje cierne diery sa informacie stracaju, a vo vesmiroch, kde cierne diery nie su, sa tieto informacie uchovavaju.."pokial pockate dostatocne dlho budu dolezite len dejiny bez ciernych dier.takze informacie sa nakoniec zachovaju."
12.09.2010 - 12:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » masér Jan kohout
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
mozno by bolo zaujimave podrobit Hawkingove vypocty a tezy studiu a porovnat ich trebars s vykladmi Kabaly, Koranu, Biblie a inych ezoterickych a mystickych vied... :3: osobne si myslim, ze by sa tam naslo vela paralel a zhodnych bodov :3:
12.09.2010 - 12:48 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » Iza23
O tom byla dobrá kniha Tao fyziky. :74:
12.09.2010 - 13:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » masér Jan kohout
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
je vela knih, v ktorych najdes mysticke vysvetlovanie vzniku sveta a fungovania vesmiru... :3: zrovna som si prelistovala v poznamkach ku koranu:
"kazdeho zastihne smrt, nebudeme predbehnuti v tom, aby sme vas vymenili za vam podobnych a dali vam vzniknut v taku formu, co nepoznate. Nepoznate ani zdaleka vsetko a preto na vas mozeme smrt zoslat a nechat vas vzniknut v inej forme a na inom mieste." (56:61) v korane sa na mnohych miestach spomina, ze hviezdy, slnko a planety slabnu, ze speju k svojmu zaniku. :3:
12.09.2010 - 13:16 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » Iza23
To je zajímavé, také musím korán dočíst :3:
12.09.2010 - 13:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » masér Jan kohout
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
toto su verse, tzv."vedecke", ktore este nikto doteraz jasne nerozlustil...su to verse, ktore hovoria o buducich poznatkoch, ktore veda alebo ludia objavia :3:
12.09.2010 - 13:47 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » Iza23
To ano. :37:
12.09.2010 - 13:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » masér Jan kohout
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
verim, ze aj kabala ako taka obsahuje vela vedeckych faktov a mysterii...tiez sa chystam precitat kabalu...inak opat ti prajem stastny novy zidovsky rok :37:
12.09.2010 - 13:59 | Filtr
(Panna) masér Jan kohout » Iza23
Židovský nový rok letos připadá na 1.-2. tišri 5771 (9.-10. 9. 2010). Na moje narozeniny.
Jinak slavím křeťanské svátky. Jsem křtěný Žid, vyznáním buddhista :75:

V kabale je vše. :27: :35:
12.09.2010 - 14:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » masér Jan kohout
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no ja len, som si spomenula, ze si hovoril o tom zidovstve, tak som myslela, ze si oslavoval aj novy rok.. :3:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »