Nejlepší ženská,ale....


31.05.2010 - 21:00
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele martin123, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Nejlepší ženská,ale....
Ahoj všem jsem tu nový,tak Vás chci všechny pozdravit,a poprosit o radu... :4:Před dvouma rokama jsem si začal něco se svojí dlouholetou kámoškou..ona se zamilovala já ne,dost tím trpěla ale byla semnou celou dobu a je do teď...nevím jak to říct,ale ona je naprosto úžasná holka,je krásná,hodná a strašně tolerantní...myslím že je ideální ženská do života,a dokázala to i po dobu mojí nemoci...já jí prostě chci i nechci...chybí mi když jí nemám a je na mě moc když jsem s ní,žárlím na ni a i vím že jí ubližuju...ale nikdy jsem jí nic nepřiznal,jednou jsem jí požádal o ruku,ale druhý den se s toho vykecal...někde vevnitř cítím že ona je ta pravá,ale ještě asi není ten pravý čas....nebo jí mám nechat jít ať je šťastná jinde když já jí nedám co chce???

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
01.06.2010 - 10:53 | Filtr
(Panna) mikiduc » Anad 2
:15: tak to si napsala přesně :30:
01.06.2010 - 10:55 | Filtr
(Váhy) charri
Jéé, no tak tos přesně popsal Raka jako takového jak jsem ho poznala i já :41:.... přesně to sedí, neví co chce, když má něco, tak to nechce, neví....uhýbá, když o to něco má přijít, tak néééé :39:..... a tak pořád dokola..... nedejbože, kdyby to mělo být něco trvalého :23:.... a pak zas otočí..... a to je prostě na :71:
Chudák holka..... měla by vzít nohy na ramena a pryč..... teda pokud má rozum :44: a pud sebezáchovy :16:
Howgh :14:
01.06.2010 - 12:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Muse, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kdybys ji skutečně miloval,tak by sis nemusel pokládat tyhle otázky.
Koleduješ si o to,abys potkal ženskou,která ti zlomí srdce.
Přijde mi,že většina raků mužů si takhle zahrává se ženskýma.
Nedělej to,protože se ti to vrátí.
01.06.2010 - 12:34 | Filtr
(Váhy) charri » Muse
:15: bez komentáře..... :15:
01.06.2010 - 13:01 | Filtr
(Beran) Ruby » Muse
Jo, synátor je rak, můžu potvrdit..., je otázkou času, kdy mu to některá vrátí za všechny... :47: :21:
Když mu začne unikat, zmobilizuje a chce jí zpět,žárlí, ješita, když ji má jistou,neví sám, jestli s ní chce být..., upřednostňuje hodné starostlivé holky, které ho pak začnou nudit... a tak pořád dokola

Koukej, nejsi žádná velká výhra pro holku, nejsi ještě vyblbnutej, ona to cítí jinak, neměl bys jí ubližovat a spíš ji asi opravdu nechat jít...co víš co bude...jestli spolu jednou máte být, tak se k sobě vrátíte...ale to je spíš science fiction...v tomto stadiu jí budeš jen víc a víc ubližovat. Nemáš na to prostě ještě. Ona Tě miluje příliš, Ty ji ne, je Tvou obětí. Co s tím chceš dělat? Není v Tvých možnostech ji neubližovat, protože ji nemiluješ, láska buď je nebo není. Tak ji pusť.
Nebuď sobec. Dává Ti energii, Ty jí to nevracíš. Jseš upírek :21: :1:
Nic ve zlým... :29:
01.06.2010 - 13:42 | Filtr
(Býk) tojapepa » funik
Souhlasím.......neubližovat :39:
01.06.2010 - 13:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tojapepa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No ono to se zamilovanou nejde neublížit..ale snažit se co nejmíň :63:
01.06.2010 - 15:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"někde vevnitř cítím že ona je ta pravá, ale ještě asi není ten pravý čas...."

Vidím to tak, že ač si to přiznat nechceš, stejně ji miluješ. Protože 2 roky je dlouhá doba na "jen povrchní zamilování". Takže jestli tohle všechno k ní cítíš i tě sexuálně přitahuje, jen sám sebe potřebuješ ujistit, že to tak je. Nejsi si jistý sám sebou. Svými reakcemi a svou vytrvalostí.. proto jí to zatím nechceš přiznat. Abys jí případně nezklamal, kdyby ona už věřila na 100%, že je to plnohodnotný vztah, ale Ty bys zase couvnul.

Jen tak mimochodem - tys jí požádal o ruku, aniž bys jí vyznal lásku nebo tak něco? (...ale nikdy jsem jí nic nepřiznal )

Ze všeho tak trochu vyplývá, že tedy jestli ona přes to všechno s Tebou vydržela, tak se prostě nemusí nutit - miluje Tě takového, jaký jsi a jen čeká, kdy "dozraješ" a budeš taky chtít vztah, ne jen takové "hraní si".
Ono je to hezké, ale člověk ať chceš nebo ne, po čase zatouží po jistotě, ačkoli jistý si fakt nemůžeš být nikdy ničím. Takže po takovém "psychickém zázemí". A ženy touží po tom, slyšet "Miluju Tě." Ona to cítí, že pro Tebe není jen kámoška, i Ty cítíš, že pro Tebe není jen kámoška.

Možná to chce jen čas - tak ho tomu dej. Ale měl bys jí to říct. Aby věděla, že jen potřebuješ čas, každý se nehrne do vztahu hned.

A ještě něco. Píšeš: "....nebo jí mám nechat jít ať je šťastná jinde, když já jí nedám co chce???" Víš naprosto s jistotou, že jí to nedáš? Nebo si prostě jen nejsi jistý, že to, co jí můžeš dát jí bude stačit? Já jako holka vím, že jinde šťastná nebude, když miluje Tebe...
:32: :27:
01.06.2010 - 18:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » charri
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele MissyS, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No toto je avata pravda...aj ja takeho poznam..presne taketo spravanie....a ja som tiez taka ze neviem sa :24: :9: uvedomit
01.06.2010 - 22:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Argyll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sorry, Martine, ale přidám se k těm "zlým".
Ačkoli si uvědomuji, že můj postoj bude silně subjektivní, neboť - nu, životní zkušenost, ale z té druhé strany.
Víš, člověk si častokrát ani nechce připustit, jak velice mu dělá dobře mít nad druhým moc v tom smyslu, že si jej jistí jako svá "zadní vrátka". Právě naděje toho druhého (v tomto případě - jí), která lehce hraničí se zoufalstvím, Ti zřejmě umožňuje Tvůj pohodlně nerozhodný postoj. Pověz: jak by ses zachoval, kdyby to děvče v sobě sebralo vůli se "odtrhnout" a konečně jít za svým štěstím? Nemáš pocit, že by Tě toto donutilo udělat krok k ní? Začarovaný kruh, že ano? Jenže ani jeden v něm zřejmě není šťastný, to si uvědom. A každá lidská bytost má právo na partnera, který ji bude milovat celým srdcem! Jestli je v Tobě alespoň špetka síly a odvahy, rozhodni se! A nečekej, že se věci dostanou do správných kolejí samy od sebe, protože těch pár společných let k tomu jistě vytvořilo mnoho nesčetných příležitostí.
T :17:
02.06.2010 - 09:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sem.miš
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele leona, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ABSOLUTNÍ SOUHLAS.

:30: :1: :68: :1: :30:
02.06.2010 - 10:29 | Filtr
(Váhy) charri » Argyll
:15: tak tak.. ... začarovaný kruh .... to je přesné :30:
02.06.2010 - 10:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Argyll
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Muse, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Taky to tak vidím.Nemiluje ji,ale vyhovuje mu to,že ona miluje jeho.Když je s ním,tak si jí neváží,když mu hrozí,že ji ztratí,tak ji ztratit nechce.Jako hračku.Když ji má pořád po ruce,tak pro něj ztrácí kouzlo,když ale hrozí že by mu hračku někdo sebral,tak se o ni pere.
02.06.2010 - 12:55 | Filtr
(Lev) relykraft90
Pokud se navzájem přitahujete, ale ty s ní nechceš být ve vztahu z nějakého důvodu tak si o tom narovinu promluvte-abys neměl výčitky svědomí, že jí ubližuješ. Buď tě profackuje a prokleje nebo si uvědomí, že to s jejími city tak horké nebude a budete spolu dál "kamarádit nekamarádit" - protože jí to tak bude eventuélně vyhovovat.
Ty očividně ještě netušíš, co bys rád a bojíš se uvázat se. Na to je jedna jediná odpověď, nevaž se a vklidu čekej až dozraješ ;-) (v tom nejhorším případě se stane to, že až dozraješ a třeba s ní budeš chtít být ve vážném vztahu tak ona už tě chtít nebude)
02.06.2010 - 12:56 | Filtr
(Štír) celebrita
Jirko? :61: :61: :61:
02.06.2010 - 12:59 | Filtr
(Štír) celebrita » Sem.miš
Souhlas a dodávám..nebo čekej až ona ochladne a bude pozdě :25:
02.06.2010 - 16:07 | Filtr
(Býk) tojapepa
Jak víš že jí nedáš co ona chce?
Pokud miluješ tak dáš všechno i co nemusiš.To je láska to je vztah.Vypadá to že bys přišel o pohodlí a v jistém slova smyslu o volnost.
Ale to je sobecké a chlapa nedůstojné ty se obětuj pro ní a ona se bude navíc obětovat i pro případné potomky a tebe s toho nevynechá.
02.06.2010 - 16:53 | Filtr
(Rak) Shirma Nuwa
podle toho co všechno tady píšeš ji zřejmě miluješ,tak to v sobě nedus řekni jí to otevři se a budeš štastný,lásku nepotkáš vždy jen tak,není to lehký,tak si nešlap po štěstí a jdi do toho.
02.06.2010 - 16:58 | Filtr
(Beran) HL
Tak tohle se přesně stalo mému kamarádovi! Byl přesně v tvé situaci! Nechtěl jí ztratit a myslel si, že to, co cítí, pro travalý vztah stačí a vzal si jí, mají spolu dítě. ano, po materiální stránce jim nic nechybí, mají "bezvadnej" funkční vztah. Ale on jí nemiluje, tudíž ani ona není štastná a naplněná láskou mužem, který ji miluje celým srdcem a on je chodící smutek a touha po lásce. Kdyby tenkrát poslouchal svoje srdce, neudělal by to, našel by ženu, co skutečně miluje(on jí nyní našel, ale už je zadaný jinde, tudíž je to momentálně i chodící neštěstí) a i ona by našla muže, který by jí dal to, na co má nárok - na opravdovou naplnující lásku. Takhle nejsou šťastní ani jeden. Toť můj příklad z okolí.
Poslouchej svoje srdce! To ti řekne, jak to je!
03.06.2010 - 07:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » HL
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No a proč tedy, když to vezmu kolem a kolem, nenapraví chybu z mládí a nestane se natolik rozumným, že nyní půjde za hlasem svého srdce, aby se netrápil do konce života?
:22:
Proč jen lidi zůstávají v nefungujících vztazích, když to vědí, že nefungujou a trápí se? Proč???
:39:
Takhle to akorát dospělo k tomu, že ani jeden není šťastný. A dospěje to k tomu, že jí bude nevěrný a ona bude vystresovaná. Začnou se nesnášet a vyčítat si, že jeden druhému zkazil život.
:23:
Proč se nedokážou lidi v dnešní moderní době rozumně domluvit a zrušit nefungující vztah, založený na mladické nerozvážnosti?
Jde o falešnou zodpovědnost? - Je zodpovědné zůstávat s někým a vědomě jej činit nešťastným a podvádět ho? Podle mě ne.
Jde o materiální výhody? Dobrá. Tak ať si tedy trpí, když jim jde víc o tu materii.
Každý svého štěstí strůjcem.
:20:
03.06.2010 - 07:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sem.miš
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Protože k napravení chyby je potřeba nejdřív dozrát..
Když dozraješ tak už je to jedno
Zůstávají protože necítí že si ještě řekli všechno
Nedokáží se doluvit v jakékoliv době,i v budoucnosti
A trpění k tomu bude patřit vždy...

Zase ty vztahy..ještě že na ně nevěřím :46:
03.06.2010 - 08:19 | Filtr
(Beran) HL » Sem.miš
Proč zůstává? Protože má dvouletý dítě a to za nic nemůže. Nedokáže od něj odejít. Cítí za něj velkou zodpovědnost a zároveň i zodpovědnost ke své ženě, která ho miluje až za hrob. Není to typ, co se sebere a odejde od svýho prcka. Tak proto
:-(. A taky už není nejmladší, je mu 40, konečně po patnácti letech dodělal barák a konečně má po materiální stránce všechno. Ono začínej ve čtyřiceti znova někde v podnájmu, když jsi sice potkal největší lásku svého života, ale stačí to pro praktický život??
03.06.2010 - 08:22 | Filtr
(Beran) HL » funik
:15:
03.06.2010 - 11:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » HL
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já vím...
Ale vem si to z druhé strany:
Je mu 40 let - jestli má žít do 80ti, tak se bude dalších 40 let trápit a žít se ženou jen z lítosti a soucitu a jejich dítě bude vyrůstat v prostředí, kde vládne lež a přetvářka. Fakt super start.
Miluje až za hrob - to mi přijde jako závislá partnerka. Kdo miluje opravdu, ten dovolí druhému, aby odešel a v míru se vracel za dítětem na návštěvy a nebo si je k sobě bral. Miluje až za hrob - co by asi tak udělala, kdyby jí opustil? Odpustila by mu? To je totiž láska - pochopit a odpustit. Jinak je to o vlastnění.

Ale to už tu bylo hodněkrát. Není vždycky dobré spolu zůstávat kvůli dítěti. Je to sobecké a jsou to výmluvy. Dítě vycítí, že není něco v pořádku a může mít skryté trauma pro svoje následné vztahy. Láska je totiž doma cítit. Dítě má především s matkou v takto ranném věku "telepatickou" komunikaci. A jestliže ucítí, že matka se trápí, bude se taky trápit a nebude vědět proč. Kdyby to ten kamarád vyřešil teď a nevymlouval se na dostavěnej barák, tak si to i to dítě snadněji a rychleji srovná a bude brát věci takové jaké jsou. Nenaučí se žít ve lži. A nebude žít ve vědomí, že je všechno jaksi divně O.K. a za 10 let mu táta stejně zmizí s jinou, protože už to nevydrží. A to bude mnohem horší věk, to mi věř. Pak mu to vyčte a bude ho nenávidět, protože pochopí, že celý dětství pro něj hráli divadlo.

Ale to je můj názor. Ostatní mají jiné názory. Nechápou, že děti nejsou blbý, ale trpět umí - a často trpí kvůli falešné zodpovědnosti svých rodičů, kteří kvůli nim hrají divadlo na venek, ale uvnitř cítí něco úplně jiného. Láska je totiž cítit. Dítě vnímá její přítomnost nebo nepřítomnost. A dvojakým podáním je zmateno a do života má nejasný a špatný příklad..

Chce-li vést praktický život bez lásky, ať si zůstane, kde je. Ale pokud ho čeká to, co cítí teď ( chodící neštěstí a trápení ) až do smrti, k čemu je mu barák a přítomnost dítěte? Nezdravě se na dítě upne a z dítěte bude třeba rozmazlenej fracek - jen aby zakryl, že nemiluje jeho matku. Pokrytectví. To ho čeká do konce života, když setrvá ve vztahu z povinnosti. A nemoci - z utajovaných emocí vždycky vznikají zákeřné nemoci.
No, já jen jak to vidím ze svého pohledu, no.
Omluvuju se za příkré hodnocení situace, ale já to vidím hodně okolo mě - takže není první ani poslední případ. Ale ty konce jsou pak smutné, velmi smutné. Pak si bude říkat: Začínat někde v 50ti? To už snad ani nemá cenu... A bude mu ještě hůř.
:24:
03.06.2010 - 11:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Artemio, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pokud máš jak píšeš chlastací úlety,dej jí svobodu.Ať si najde někoho,kdo je nemá.Pokud s tebou zůstane,bude nešťastná.Sám říkáš,že je to skvělá a hodná žena.Jdi od ní pryč.Za pár let po tvém boku by to už nebyla vůbec skvělá a hodná žena,ale utrápená,psychicky zničená troska.Jestli ji máš opravdu rád,udělej to.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »