Milování versus sex


20.03.2009 - 00:30
(Blíženci) Nuna
Milování versus sex
Inspirovala mě má drahá žirafka diskuzí o sexuálním souladu,takže kapku zase z nahoty mojí duše. :6: :3:/Začíná to tady být opravdu veskrze prohnilé :4:/Ale už je po desáté a tak můžu. :3: :2:Myslím,že jsem nikdy nezažila opravdové milování. Sem tam, na chviličku, někdy...velmi zřídka..jsem měla pocit,že "tohle je jiné",ale vždycky to vyprchalo a hned to přešlo v pouhý sex. Ukojení potřeby, orgasmus,zapálit si cigaretu a usnout. :6: :5: :8: Říkám to pořád,jsem víc chlap než ženská. :6: :4:Ideální partnerka pro všechny ty "vztahy na dálku", "sexuální kamarády" a "náhodné známosti". :43: :8:Přicházím tím o něco? A jak to máte vy? Vnímáte rozdíly mezi milováním a sexem? Prosím...holky moje....řekněte aspoň jedna z vás,že to máte podobné,ať v tom nejsem sama. :9: :3:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
20.03.2009 - 10:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » celebrita
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Psyko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je story pro jinou diskuzi. Ale v urcitem smyslu jsme spolu porad. Ikdyz uz ne fyzicky.
20.03.2009 - 10:54 | Filtr
(Hadoken) ži.va
teď mě tak spontánně napadl rozdíl mezi milováním a sexem. milování mi nejde v podstatě popsat, protože během něho jsem tak "mimo", že si to nepamatuju. Jen ty hluboké prožitkové vjemy, pro kteté slova prostě nejsou. kdežto u sexu jako bych byla "střízlivá" a tak vnímala to jako realitu....při milování jdou čas, prostor a veškeré dění do háje a je tam jen jedna bytost- vy dva... :6:
20.03.2009 - 10:55 | Filtr
(Hadoken) ži.va
teď mě tak spontánně napadl rozdíl mezi milováním a sexem. milování mi nejde v podstatě popsat, protože během něho jsem tak "mimo", že si to nepamatuju. Jen ty vjemy. kdežto u sexu jako bych byla "střízlivá" a tak vnímala to jako realitu....při milování jdou čas, prostor a veškeré dění do háje a je tam jen jedna bytost- vy dva... :6:
20.03.2009 - 11:00 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » celebrita
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Aha! To je moje chyba... protože zrovna důvěra byla moje nej téma posledních pár měsíců...

Ano, vždy jsem důvěřovala a stejně jako ty. Tak promiň ale vím, že je v tom vždy ještě kousek něčeho co ti brání, a teď konečně použiju správné slovo - odevzdat se.
Odevzdat se sama sobě, životu a pak i tomu druhému... to je důvěra, kterou mám na mysli.

Nejspíš jsem moc komplikovaná, tak promiň :17:

P.S. ...doufám, že důvěru ve mě vloženou nezklamete :4: :4: :5: :46:
20.03.2009 - 11:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:30: :15: :17:
20.03.2009 - 11:11 | Filtr
(Štír) velekněžka » ži.va
souhlasím :27: :17:
20.03.2009 - 11:39 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Hustokrutě obscénní Morti
..tak nevím,jestli zklamu,nebo potěším,ale nikdy jsem v Jánských lázních nebyla.. :43: :1:
..leč dobu pionýrských táborů si hodlám připomenout na srazu... :2: :5:
..je mi jasným, že to bude masakr podobnej jako ta českosovětská grupen soulož.. :2: :5:
20.03.2009 - 11:48 | Filtr
(Rak) janey82
Nikdy jsem nad významy slov sex a milování nepřemýšlela, ani nad tím, jestli je mezi nimi nějaký rozdíl...a teď? Teď už asi tuším ty rozdíly...ale i tak si myslím, že to není o tom, jak to nazvem...důležitý je, co při tom cítíme a jak to cítíme...jestli jsme se při tom ztratili v tom druhém, splynuli v jedno tělo a jednu duši...pokud se to nazývá milování...ano, pak toto je to, co bych chtěla zažívat pořád...protože je to nádherné... :6: :2: :17:
20.03.2009 - 19:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj Nuno - píšeš: ..a když najdu člověka,se kterým ten duševní soulad funguje maximálně, jsem překvapena,že moje pojetí sexu tak,jak jsem ho znala dosud, se do tohoto vztahu pak nehodí..

Já už jsem to poznala, jaký je to rozdíl. A ono se to moc nliší od toho prvotního zamilování, který jak říkáš, ti vždycky vyprhal a zbyl jen sex. Je to o tom, že když jsi zamilovaná, máš v těle místo krve zředěný roztok euforigenů a sex ti jde naprosto sám kdykoli a kdekoli s tím, kdo ti tam tu chemii rozbouřil. Jenže když jde jen o tu chemii, tak časem dávky nestačí a vzrůšo se stává stále chladnějším až nakonec zatuhne na snaze dosáhnout aspoň orgasmu.
Ale pokud nejsi jen zamilovaná, ale miluješ stále, pohled do jeho očí a jeho dotek ti stále dodává tu dávku euforigenů, takže ten sex je stále i o tom duševním souznění, není to jen tělesná záležitost. To je právě na tom to jiné. V takovém případě se totiž může stát, že zrovna "nemáš den" a tělo není na orgasmus připraveno, tudíž ho nedosáhneš. Ale Ty jsi přesto uspokojená a šťastná, protože on toho svého dosáhl a Ty ses mohla aspoň pomazlit, aspoň ho obejmout a líbat.. prostě být na něj přilepená jako moucha na mucholapku. A to je milování - tam nejde o orgasmus, tam jde o to, moct být spolu, stuleni jeden v druhého i třeba bez sexu.

Ovšem na druhou stranu to neznamená, že tu nejde o sex vůbec - naopak, jsou dny, kdy nehrozí žádné dlouhé předehry, prostě je chuť, tak na to vlítnou oba, že lítaj knoflíky, protože se třeba týden neviděli a není čas se zdržovat romantikou. O tom je taky milování - pochopíš, že to není jen romantické dlouhé něžné a při svíčkách, ale někdy absolutně neromantické "uhašení žízně" bez přemýšlení.
Tak asi tak... :3:
20.03.2009 - 19:59 | Filtr
(Býk) player » Sem.miš
Pravda,pravda.Až na to,že někteří lidé tuto činnost prostě neovládají.(myslím erotiku).je to jako s hudbou.Všude kolem poslouchají nádherné písně,ale nikdy žádnou nezazpívají. :29:
20.03.2009 - 21:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jenže já si myslím, že to není o tom umět nebo neumět... Znám lidi, co absolutně neumějí zpívat, rve to uši, jak zpívají falešně - ale oni zpívají rádi a často. A já to tedy chápu tak, že je to baví. Je to o tom, jestli sex a erotika někoho baví... a z mého pohledu mě to může bavit s někým, kdo je dobrý spoluhráč - sex je vlastně hra. Mám-li dobrého spoluhráče, pak je mi i jedno, jestli prohraju :-) Hlavně, že si dobře zahraju. Nemusím dojít k orgasmu, hlavně že hra je dobrá, že mě to baví a že se vyblbnu. Vyhraju třeba příště, co?
Nebo ne?
:3:
20.03.2009 - 21:36 | Filtr
(Býk) player » Sem.miš
Lépe bych to neřekl. :15:Dělá to hlava a hormonální dispozice.Dost lidu je poměrně asexuálních-prostě jim to nic moc neříká.
20.03.2009 - 21:38 | Filtr
(Rak) HappyLu
buď ráda,že to tak máš..ušetřila jsi své srdce trápení.. :17:
20.03.2009 - 21:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele terere, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No tak tohle téma zrovna nemusim nějak zvlášť,ale aby jsi nebyla smutná,tak po těch letech co jsme s mým drahým :3:,si občas střihnem "vánoce",to je všechno děkuju :4:
20.03.2009 - 21:59 | Filtr
(Kozoroh) Ježíšek
ještě jsem nečetla příspěvky do téhle diskuze...ale milování prožívám se svým drahoušem neustále,nevím jak to popsat...souznění,splynutí,absolutní vášen a odpoutání se od reality ? :2::18: :6:Ale co mě napadlo,když jsem si přečetla úvod??Muj přítel je ješte 14dní mimo čr,odjel v prosinci...přestala jsem v lednu kouřit.Za prve to bude pro něj obrovské překvapení,ale hlavní věc je,že jsem vždy po sexu šla hulit a děsně jsem si tu cigaretu vychutnala :2:Co budu dělat? :25: :1:
20.03.2009 - 22:05 | Filtr
(Býk) player » Ježíšek
Kožený doutník.
20.03.2009 - 22:15 | Filtr
(Kozoroh) Ježíšek » player
:4:já myslela co budu dělat vo pauze :6: :5:Může abstinující kuřák doutník,nebo je to zakázáno :24: :46: :2:
20.03.2009 - 22:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele VlastaB, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vis ,Nuno ,neco bych napsal ,ale Ty si to srtejne vysvetlis po svem ..........proto to nikdy nezazijes :15: :15: :15: :17: :27:
20.03.2009 - 22:38 | Filtr
(Beran) lenyška
sex bych přirovnala kouření na wc-máš chuť si zapálit a všude je zákaz kouření :23:a milování je kouření všude kde chceš,zcela si to vychutnáš,naplní to všechny tvé buňky :2:
20.03.2009 - 22:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » lenyška
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele VlastaB, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nevis vubec o cem mluvis :4: :4: :4:
20.03.2009 - 22:41 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Sem.miš
..stavu,který tak něžně popisuješ, říkám "duševní orgasmus".. :6: :3:
20.03.2009 - 22:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele VlastaB, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
dusevni ,je dusevni .....realitra je realita :4: :4: :4:
22.03.2009 - 16:47 | Filtr
(Panna) sslavek
a co na to Agape... :18:

http://www.agapebrno.cz/HTML/…

Sexualita, impotence, frigidita, ženské potíže, zbytnění prostaty

Lidské tělo je chrámem duše. V duchovní dimenzi bylo stvořeno jako dokonalé, pohlavně nediferencované. Základním znakem hmotného stvoření je však polarita, štěpení jednoty na plus a mínus. Tato polarita je u člověka vyjádřena štěpením na muže a ženu. Každý duch v polarizovaném těle proto podvědomě vyciťuje svoji neúplnost a touží po doplnění. K tomuto doplnění dochází spojením čaker a polarit duševních nábojů (mužského a ženského) při pohlavním spojení orgasmem. Orgasmus je chvilkové spojení polarity, prožitek Jednoty stvořeného, tzn. vlastně prožitek Pravdy. Slast ze sexuálního spojení je tak připomínkou ráje. Podle stupně duchovního vývoje milujících se, je dosahována hloubka zážitku Pravdy. Při milování se spojují čakry od spodu jako knoflíky při zapínání. Při spojení pouze dvou jde o sex na úrovni zvířat provázený jevem, označovaným sexuology jako první stupeň orgasmu (vybití pudu). Při spojení tří čaker dochází k tzv. druhému stupni orgasmu, domnělému pravému orgasmu ženy. Při spojení čtyř a více čaker jde o třetí stupeň orgasmu, tzv. kosmický sex (viz. Stanislav Grof). Je doprovázen takovými prožitky jako zvukové a světelné zážitky, pocity vymístění z těla, jasnovidnými vhledy. Nejvyšší stupeň spojení je charakterizován viděním „žlutého světla“ jako při kolemsmrtných zážitcích a je na úrovni osvícení. Zážitek mění duši a povahu v takovém směru, jak přesně popsala, kromě jiných, Atwaterová v knize „Světlo v duši”. Takovéto splynutí muže a ženy je největším urychlením duchovního vývoje. Při sexuálním spojení dochází totiž k vzájemnému propojení podvědomí, přenosu vibrací z jednoho na druhého, a tím nevědomému vzájemnému ovlivnění. Proto je nebezpečné propojení více rozvinutého ducha se zatemnělým duchem bez doprovodné lásky (jen erotické vybití). Při duchovní lásce dochází jen k přenosu kladných vibrací, neboť podvědomí se řídí vědomou snahou každého zamilovaného: jevit se lepším ve vztahu k milovanému. Protože se tak milenci vzájemně povahově ovlivňují, je dynamičtější vztah spíše mezi protiklady - odtud lidové přísloví o přitažlivosti protikladů. Sexuální láska na duchovním základě je most, po kterém přecházejí dobré vlastnosti z jednoho na druhého. Láska zjasňuje obal obou. Která dvojice vytvoří dokonalou lásku, ta již překročila práh ráje....Odkud se však vzal protiklad mezi východními náboženstvími, která erotickou lásku uznávají až zbožňují a křesťanstvím, které ji proklíná nebo nejvýše trpí? Příčinou je úpadek lásky. Náboženství, vzniklá dávno před křesťanstvím, se setkávala ještě s pravou láskou přírodních lidí, přirozenou, nezištnou, spontánní. Křesťanství při svém příchodu do Říma (i ve své vlasti v Izraeli), se zde setkalo se zvrhlým sexem obchodně nakupovaných žen, který je typickým doprovodem duchovního pádu každé civilizace. Odtud bylo vyvozeno pravidlo, že úpadek „mravů“ předchází pád civilizace. Redukce erotické lásky na jednostrannou tělesnost, jako projev jejího úpadku, znamená spuštění mostu pro přechod špatných duchovních vibrací z jednoho na druhého a stává se tak pařeništěm špatných lidských vlastností!! To platilo v dobách Říma, platí to i dnes.

Druhým královským darem lásky je automatické vzájemné léčení poruch rozvodů životní energie (meridiánů) v hmotném těle. Milenci jsou si vzájemně léčiteli. Dokonalý vztah vede ke zdraví a dlouhověkosti. Současná doba se vyznačuje rozvojem falešných duchovních hodnot. Vedlejším účinkem tohoto procesu je otřásání hodnot pravých. Příkladem je zřetelný rozpad vyhraněné mužskosti a ženskosti. Jeho následkem je zeslabování pohlavního dimorfizmu, zmenšování pohlavního náboje duše, což se opět projevuje jako oslabení a neschopnost plného pohlavního pudu. (Ten se pak musí mnohonásobně dráždit vším tím cirkusem kolem sexu). Nástup „unisexuality“ vede k pádu plodnosti, schopnosti donosit a kojit dítě, neschopnosti citově se napojit na dětskou duši a pomoci ji plnohodnotně citově vyzrát.
22.03.2009 - 17:04 | Filtr
(Beran) Pernicek » sslavek
díky
22.03.2009 - 17:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
aniž bych nějak četla ostatní, jen přelítla..

pojem milovat, milování a pak jen sex....no
je to otázka toho tvého hodnocení, eventuálně schopnosti těch prožitků...
neříkal ti nikdy partner - ty mě krásně miluješ?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »