Pokec - vlákno o všem možném.


25.03.2022 - 20:25
(Blíženci) Lupi
Pokec - vlákno o všem možném.
Milé děti, zakládám nové vlákno.
Kláboste si tu o čem chcete, klidně se hádejte, ale! Svou zášť budete držet na uzdě.
Ne-li, mažu.
Žádné dehonestace, žádné ofuky, prosím.
specielně upozorňuju Znovču a Registrovanou a taky Boše. Vy tři dokážete brilantně rozesrat jakoukoli diskuzi a udělat z ní nechutný prejt - ale třeba mě příjemně překvapíte.
Všichni ostatní jsou vřele vítáni.
Sice si musím u každého přihlášení žádat o nové heslo, ale nebudu lenit. Hysterie a jedu je dost a dost tam venku.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 16 

Řazení:
26.01.2024 - 10:18 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Já mám trošku obavy, jak se to ve světě semele - USA, Čína apod. I ohledně toho, že Uran půjde přes stálci Algol. A ve spojitosti s tím dřevěným Drakem, který se s ničím nepáře... :21: (hodně mladá aktivní energie, aby se něco nezvrtlo). Ještě jsem narazila na komentář Tatjany M. - ta trochu komentuje světové události - vzpomíná válku ve Vietnamu, jak ji začali USA. Snad si letos dají pokoj a nebudou nikomu do ničeho vrtat a vyvolávat další konflikty, jak to umí, hlavně ve spojitosti se slábnoucím vlivu dolaru ve světě... Ale na UA by se to mohlo konečně zklidnit, tam už není z čeho čerpat, tak by to mohli zabalit... :78:

Ještě jsem ohledně astro zachytila, že jakmile Pluto přechází z jednoho znamení do druhého, tak jde většinou o konflikty nebo jiné bouřlivé události ve společnosti.

https://www.youtube.com/watch/…

Jedním uchem jsem poslouchala O.Chocholu - tak nějak to vnímám podobně. Na konkrétní předpovědi co a jak bude, bych si dala pozor. :32:
YouTube
26.01.2024 - 16:56 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Tak tahle Taťána mi unikla, ráda si poslechnu. Je mi moc sympatická a její vidění světa většinou blízké.
No právě - že s tou zdivenou energií to říká Ota taky.
Ad Pluto: tak to tu projíždím a nezdá se mi, že by zrovna ten přechod byl nějaké drámo. Vzala jsem to za svého života: 57 ze Lva do Panny, 71 z Panny do Vah,83 z Vah do Štíra, 95 ze Štíra do Střelce a 08 do kozoroha. Tam byl zlom - finanční krize, žejo - ale to jsem přičítala tomu Kozorohu.
Ad ten Uran. Nevím, jak moc může mít vzdálená hvězda vliv na energie naší sousatvy - možná leda tak, že jsou lidi daleko vnímavější a takříkajíc ve vyšších vibracích - tak leda tak, že by vnímali i to. Ale vůbec si netroufnu cokoli o Algolu říkat.
Když jsem se koukala, budou výživné Vánoce - respektive na Štěpána - tam dělá Saturn kvadraturu s Merkurem a z druhé strany Jupiterem a Merkur opo s Jupiterem. To bude veselo! :4:
Je pravda, že vnímám něco jako opatrnější našlapování všude - až na pár známých magorů. Pámbu nám pomáhej a pravidelně dýchejme.
31.01.2024 - 08:23 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Plutonskou energii vnímám taky dost ne moc zjevnou.
Když jsem chodila do školky, tak si pamatuju, že v TV byl zrovna pohřeb nějakého SSSR vůdce a v tom kontextu výhrůžky atomovou válkou že strany USA - tehdy byl tuším prezident Regan. To šílené strašení jadernou válkou - na to nejde zapomenout. Později jsem někde slyšela, že v 80. letech byla studená válka dost vyhrocena.
Pluto ve Vahach, tady si to spojuju s větším množstvím rozvodů. Dřív zůstávali formálně spolu i když to už nefungovalo. A dnes jak jsme na tom s rozvodovosti-běžná věc.
31.01.2024 - 18:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Pluto-Váhy-rozvody? To je zajímavý úhel! Jo, sedmdesátky až osmdesátky byly ve znamení hrůzy z atomové bomby. Prakticky fyzicky, abych tak řekla - i popík byl plný písniček na to téma. Plutonské, jen co je pravda.
A co teda takhle: Pluto nás donutí danou oblast přeorat zgruntu, že. A pěkně předělat. Takže ve Vahách by mohl říkat "toto NENÍ rovnovážný stav! Znova a lépe".
Mimochodem - teď jsem se koukla: Váhy opustil v říjnu 83. A v září téhož roku málem došlo k jaderné apokalypse - nebýt jednoho váhavého ruského důstojníka na postu včasného varování, kterému "se něco nezdálo" a nezmáčkl ten červený knoflík. Já si to pamatuju......měsíc předtím jsem neustále hystericky sháněla rodinu dohromady, protože jsem byla přesvědčená, že umřeme a chtěla jsem, abychom umřeli spolu.
Takže to zjevně nebyla jakási náhlá příhoda, to s tím "málem jsme zahájili odvetu", ale zřejmě skutečně plutonské působení.
Jak to tak píšu a skládá se mi to dohromady, tak to byla teda velkolepá ukázka plutonského působení.
31.01.2024 - 18:28 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Další - štíří - působení a jeho vyvrcholení: říkala jsem si že určitě rozpad Sajuzu a moskevský puč - ale to je 91 -92, moc brzo. Koukala jsem se na přehled událostí v 95 na wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/1995 ale kromě svatořečení Zdislavy z Lemberka mě nic rozumného nenapadá. Pak jsem narazila na tohle https://1url.cz/SuSke a tam zmínku o 95, která mi trochu zazvonila, jen mi to pořád nepřipadá úplně ono. Jenže je to Pluto ve Štíru, žejo.
Tak jestli vás napadne něco dalšího, sem s tím, mně to hodně baví, tahle diskuse o Pluťouchovi.
31.01.2024 - 21:15 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Od listopadu 1995 Pluto ve Střelci - tam mě napadá, že byl papež Jan Pavel II., byl papežem od r. 1978, významné že byl původem Polák a po 455 letech prvním neitalským papežem - viz wiki... Napadá mě, že svatořečil více slovanských svatých, i Anežku českou - v listopadu 1989.
Pluto ve Štíru - rozpad hodně věcí - komunismu, sovětského sajuza, ukončení studené války, totální ekonomický rozvrat v SSSR - éra Gorbačova a Jelcina - to bylo pro bývalé ruské republiky ekonomicky krizové období. A u nás vznikala "demokracie" - přechod do Střelce - tady není ta "ostrá hrana". A nakonec v 1.1.1993 rozpad Československa. :122: V letech 91-92 rozpad Jugoslávie a následný válečný konflikt, tuším skončil v r. 1995. Pluťák se v tom fakt vyžíval... :27: A vznik EU 1.11.1993 tomu dal korunu - netřeba komentovat - podle mě destrukce členských států.

Ale, co je opravdu významné, r. 1914 vypuknutí 1. sv. války, rozpad R-U přechod Pluta z Blíženců do Raka. A pak vznik nových států místo R-U včetně Československa. Co mě napadá hodně mrtvých, hlavně mužů - destrukce rodin téma Raka. To je Pluto v Raku. :16:

Když půjdu dál do minulosti - zajímá mě doba S. Freuda a jeho následovníka C.G.Junga, průkopnící psychiatrie a psychologie. Konec 19. století - Pluto v Blížencích - napadá mě psychoanalýza - prostě z těch strastí vypovídat, vyslechnout, jít do hloubky psyché bez zásadních lékařských zákroků.
31.01.2024 - 21:25 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Rok 1939 začátek 2. sv. války - přechod Pluta z Raka do Lva... :27:

Jinak mě ještě napadá ohledně Pluta ve Střelci - myslím je tam hodně mírumilovný, téma takového osvození, pocit svobody i té náboženské atd.
02.02.2024 - 20:03 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Hezky. Mně jen mate, proč je to někdy nejsilnější na začátku a jindy na konci. Ale když to takhle rekapitulujeme, tak ve Štíru si skutečně smlsnul.
Ten Střelec - mě taky nic nenapadá. Z logiky věci by to mělo být "přetransformovat duchovní pohled", takže třeba je to prostě příliš jemné, skryté? Prostě mezi tím 95-08 žádné výrazné děje, nebo jsem nezaregistrovala.
Rozpad rodin - Pluto v Raku, to se mi taky zdá pěkně trefné.
Teď jsem se dívala, kdy byl naposledy ve Vodnáři - tak to je hodně výživný: pád Bastilly, Deklarace nezávislosti.....škoda, že na netu není nějaký přehled událostí v celém světě, rok po roce, bylo by to docela užitečné.
Ještě mě napadá, že ho výrazněji vnímáme v pevných znameních - nebo se tak projevuje. Třeba ve Lvu - 39-57. Taky drsné lekce.
02.02.2024 - 20:19 | Filtr
(Rak) aktigram » Lupi
Myslím že vždy ide o to s kým je v spojení.
03.02.2024 - 08:22 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Nevím, ale napadá mě, že Pluto jde přes mrtvoly a působí na vše živé, tak jestli ty přechody z jednoho znamení do druhého více nebo méně toto nezpusobují. Prostě když změna, posun nejde po dobrém, pujde to drasticky.
A jasně, ještě brát v úvahu aspekty a další generační planety...
03.02.2024 - 08:57 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Jasně, planety působí přes nás, nikoli pluto samotné... Já to tak píšu, vyjadřuje se. Na druhou stranu je Pluto velmi fascinující síla.
03.02.2024 - 09:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
To rozhodně - podle mě je jeho heslo "změň to, nebo umři". Žádné třetí a čtvrté šance jako Saturn.
03.02.2024 - 09:16 | Filtr
(Blíženci) Lupi » aktigram
Myslíš sílu působení? Určitě do jisté míry - tak moc jsem to nezkoumala. Co mě zaujalo je to působení v pevných znameních, očividně silnější, než jinde - zřejmě ať už jsou propojení jakákoli.
03.02.2024 - 10:44 | Filtr
(Rak) aktigram » Lupi
Myslím silu spolupôsobiacich planet, určite bude Pluto iné v harmonií s Uranom ako v kvadrate s ním. Teraz sme mohli sledovať Pluta a ja poriadne lebo same opozície kedy bol v konjunkciach. Ja Pluta vnímam inak, ale to som už povedala aj inde - ak máš spracované Saturnovské skúšky a môj Saturn v Škorpionovi v 8 dome takže riadne Pluťacky - tak nevnímaš veľmi zle jeho aspekty a dokonca vidiš aj odmeny
Pluto je transformačné ale málo ľudí skutočne vie čo to slovo znamená - myslia že ked žijú podľa ezoblabolov tak sú už transformovaní a na tých je ten dopad oveľa horší -on jednoducho nemá rád klamstvo.
Teraz je vo Vodnárovi a tam ho tiež bude brzdiť Saturn ako spoluvládca s Uranom - ten Algol? no uvidime čo bude.
Každý normálny človek vidí že sa musí niečo udiať, lebo zlo rozprestrelo krídla nad všetkým a treba nejako otvoriť ľudom oči a on je od toho.
Ja verím že sa nakoniec ľudia zrovnajú, zvrhnú čo je hrôza a des a spoznajú ľudskosť a potom nebude žiadneho strachu ani z Pluta, ani Z uranu či Neptuna.
03.02.2024 - 13:20 | Filtr
(Blíženci) Lupi » aktigram
Tak to rozhodně, myslím ty aspekty - ale jak říkám, nezkoumala jsem to. Nás s Věrkou zaujalo působení Pluta jako takové, prozatím. Já ho mám postavené hezky, trigon na Saturn/Neptun tomu dává splavnost a přitom žádné divočení - ale citelný byl v mé generaci hodně. Museli jsme v zásadě přehodnotit vztah sami k sobě, k tomu, co je já a co má a nemá.
Přehodnotit bych přihodila k tomu transformovat - a to je přitom slovo "transformovat" v podání Pluta vlastně doslovné.
Mně tahle divoká doba sice už dost unavuje - taky už toho má moje generace dost. vezmi si, že co deset let našeho života, to svět z hlavy na nohy a zase nazpátek. Ale že by byly tyhle časy "zlé" to zase ne, to byly horší. Je to zkrátka zmatek - pevně se drž, peřeje řvou :37:
26.02.2024 - 13:43 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Zrovna jsem objevila rozhovor o tom, jak to asi nyní na UA vypadá. A zase tady padá jméno bývalého britského premiéra, že jim (dohoda UA+Ru) do toho hodil vidle a bojuje se stále... S podporou Západu. Bohužel. :24:
Snad tím, že Pluto je už pořád ve Vodnáři to dojde konci.

https://www.radiouniversum.cz/pelz-…
29.02.2024 - 15:31 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Teď mám furt něco, ale poslechnu si. Universum poslouchám ráda - vášně se tam drží zkrátka :4:
Mám ten dojem, že jsem se trefila, když jsem od začátku říkala, že Pluto v Kozorohu v první řadě rozšmelcuje stávající žebříky hodnot a donutí nás to přeskládat - a to včetně dejme tomu politických uspořádání. Zatím to tak vypadá a taky to vypadá, že se to chýlí ke konci. Jenže nesmíme zapomínat, že ty pomalé planety mají vždycky dlouhý nástup a pak taky dlouhý dojezd - Pluto zvláště. A vemte si, že Neptun se svými mesianistickými sklony bude ještě dva roky domicilní - takže já si ty dva roky počkám.
Ad Vodnář - nevím totiž, jestli se těšit, nebo bát, když si vezmete, že naposledy spískal ve Vodnáři Francouzskou revoluci. Je pravda, že ta spustila nové uspořádání evropské společnosti - takže lze jen doufat, že něco podobného proběhne zase, jen bych prosila méně krvavě.
29.02.2024 - 15:37 | Filtr
(Blíženci) Lupi » endymion
To je opravdu zajímavá zpráva. Zajímavé, že jinde se to snad ani neprobíralo, ne?
29.02.2024 - 22:27 | Filtr
(Střelec) endymion » Lupi
tá zmluva ešte naberie na obrátkach...časom - keď bude Rusko vo vojensky jednoznačnej pozícii.
Inak medzinárodne stále platí Jalta 1945 - dodatok, v ktorom boli rozdelené sféry vplyvu.
Nové rozdelenie prinesie Jalta 2 vo februári 2025 v Minsku.
02.03.2024 - 13:10 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Jo, jo, někde to už padlo, co dříve udělalo se společnosti vstupem Pluta do Vodnáře. Nyní mám spíš obavy, aby se lidstvo čím dál více nezačalo spoléhat na vše umělé - inteligence apod. Aby prostě a jednoše se zachovalo obyčejné lidství. Viz antikovidové očko, umělé oplodnění, nějak uměle vnucovaný gender, zánik hotovosti (a to nás asi čeká) a kdo ví jaké ještě zdravotní pokusy, které mi připomínají pokusy Mengeleho...
Jeden takový nešťastný osobní příběh:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
03.03.2024 - 16:00 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
To je pravda. Všechno má svou stinnou stránku, jen aby jí nebylo přespříliš. Co se těch pokusů na lidech týče, ve mně vzbuzují vyloženě fyzický odpor ty množírny na mimina. Surogátní matky a děti na prodej. To je prostě tak odporné! Mně to vadí i u zvířat, natož u lidí. Zacházet takhle se živáčky - to nemůže projít jen tak.
Bábi Zlopočasná, jedna z hlavních postav Pratchettovo Zeměplochy, někde říká: nejhorší zločin je, zacházet se živým, jako by to bylo neživé. Hluboce s ní souhlasím....to raději budu zacházet se svým autem a pračkou jako se živáčky :4: než naopak. Njn - to mám z toho, že mám Venuši v Beranu a ještě v osmém domě :36:
07.03.2024 - 19:06 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Zrovna jsem vyslechla rozhovor se sociologem, myslím, že to trefně vše pojmenoval. Že je dnes normální podporovat válku proti jaderné velmoci - je to fakt do očí bijící a jak se chovají naši politici... :28:
Já myslím, že je to tím, jak je Uran pořád v Býku, to je ničitel. Já nevím, kdy jich to konečně přejde takové ty jejich válečnické choutky. Nejradši bych jich tam všechny nahnala, ať si "zabojují" na vlastní kůži.
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
08.03.2024 - 16:52 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Jo tak to jsme dvě, co by tam nejraději poslali všechny ty válečné štváče. Jenže v mém věku už bohužel vím, že právě tihle mají někde nachystané bezpečné pelíšky, kdyby něco. Momentálně se prý jedná o tom, aby se zaangažovala semtínská celulózka, aby bylo z čeho vyrábět granáty. Pardubičáci snad aby urychleně hledali jiné bydlení.....
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »