Nekonečný vesmír


09.10.2010 - 15:24
(Kozoroh) Mipaju
Nekonečný vesmír
Zajímalo by mě, jak vnímáme nekonečný vesmír, nebo prostě nekonečno.Děkuji za vaše názory. :27: :64:

Stránkování od začátku: / 13 

Řazení:
13.10.2010 - 20:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mikiduc
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já vím Bohoušku,ja vím :1:

jasnéééé jo že zustanu svúúúúúúúúúj :5:
13.10.2010 - 20:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Janíčko Skútrista
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, ty si všechno překroutíš ve svůj prospěch. To je nehorázné :4:. Co to má společného s tím, jestli jsem se s kamarádkou nedostala do konfliktu? Tys tady o lidech, které navíc vůbec neznáš (nebudeš mi tvrdit, že znáš všechny lidi v zemském znamení), prohlašoval, že jsou o ničem....Mně to nevadí, já jen hledím jako jelen :32:, jak někdo nedokáže přiznat - ok. napsal jsem blbost...a místo toho vymýšlí kostrbaté argumenty, proč blbost nenapsal...

:61:
13.10.2010 - 21:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dora
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No asi sa ta to nejak dotklo,ked mas potrebu to rozoberať.Ono je potrebne citat medzi riadkami a nie brat vsetko doslovne.Ak niekto napr.napise,ze vecsina Vodnarov je o nicom,hned viem v akom zmysle je to povedané.

A opakujem,nenapisal som,ze vsetci,ale vecsina....takze nie vsetci.Nakoniec mam dobry vztah z tu pritomnymi niektorymi Pannami a Kozorohmi ci Bykmi a niektorych mam i v priateloch,takze by ti mohlo docvaknuť,ze moje tvrdenie nie je absolutizovane :3: A co sa tyka tej vecsiny,tak je to vecsina z mojho okolia ci bydliska ktorych poznam.

:1:

13.10.2010 - 21:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Janíčko Skútrista
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dobře :1: opět reakce v tvém osobitém stylu :4:

Ne, nedotklo fakt, ani nemohlo, já nemám ze země v horoskopu téměř nic a potřebu řešit mám i jiné věci, než ty, které se mě dotknou osobně :3: :29:
14.10.2010 - 08:14 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Mirko
Ale i nech ho, však my poletuchy máme zas jiné neduhy... :4:
14.10.2010 - 08:15 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Janíčko Skútrista
Lienka není extrémistka, takže se nezruší, viď :4:
14.10.2010 - 08:17 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki
Tak to nebudu zkoušet, páč ani na to moje kebulové vnitřnosti nestačí...pokud je však mezi námi nějaký zdatný matematik, ať to vyzkouší... :44:
14.10.2010 - 08:20 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » gucci
Tak to sorry, madam, já se nedívala na Váš profil, takže si prosím dosaďte jiné oslovení, které by Vás neuráželo. Já nerozděluju lidi podle věku a na děvčeti jinak nevidím nic hanlivého. Tedy sbohem. :29:
14.10.2010 - 08:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » gucci
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Někdy nám někdo projeví největší úctu právě tím, že s námi jedná jako se sobě rovným. Tedy nemá strach mluvit stejně jako s každým, se kterým se cítí dobře... je to projev důvěry. Naopak schovávání se za zdvořilostní fráze já osobně vnímám jako nezájem a neúctu :3: děfče zlatý :74:
14.10.2010 - 08:33 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Janíčko Skútrista
No, možná je to zvláštní, ale mezi mými nejlepšími přáteli se vyskytují Kozorozi, Panny, Raci, Ryby, Štíři, Lvi, Střelci...přesně v tomto pořadí intenzity :4:
Ale to asi budou hrát roli jiné vlivy než jen sluneční znamení... :27:
14.10.2010 - 09:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Brid Hopki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4:
14.10.2010 - 09:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
presne...teda ty válíš :15:

:62:
14.10.2010 - 09:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dora
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No kazdy sme nejak osobití :3:
14.10.2010 - 09:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Brid Hopki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no to dofam že ne :4:
14.10.2010 - 13:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Brid Hopki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Mirko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Na základě i zdejších písmenek jsem před časem pojal pocit, že studium přeci jen může alespoň částečně nahradit životní skušenosti...ne, že by tento můj omyl byl vítaný...jen je správné, že se u mně nedržel dlouho...I díky této diskusi :1:.
14.10.2010 - 16:58 | Filtr
(Kozoroh) Mipaju
Neřekla bych, že nejsou pravdivé, ba naopak.
Nevím, jak to myslíš, převést do matematiky a matematika je nesporně také "zajímavá věda".
Než jsme se však naučili číslům, potřebovali jsme také určitou dávku odvahy, představivosti a kreativity. Myslím, že to je potřeba ke všemu, jinak bychom nic nevynalezli, na nic nepřišli...
14.10.2010 - 17:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
súhlasím :3:
14.10.2010 - 18:23 | Filtr
(Kozoroh) Mipaju
Jasně, jako bychom chtěli sčítat nulu, nebo ji násobit.
Ovšem je dobré, že si lidská mysl "vymýšlí pomůcky". Od toho jí máme a trénujeme.
To se prostě stává, že najednou kolem vše zmizí a najednou je mysl třeba někdě v dětství, nebo řeší něco jinde. Je prostě "pohyblivá", nebo stojí na místě, jen přestáváme vnimat čas a prostor.
A nejsou to výmysly. Třeba zrovna přijdeme na to, jak to tehdy ta babička myslela, nebo co mám udělat proto, aby jednání, dejme tomu pozítří proběhlo dobře... nebude to s námi tak špatné, jak se to jeví... :27: :74:
"selským rozumem" každý má pravdu podle svého vnímání.
14.10.2010 - 18:32 | Filtr
(Býk) Jyotis » Janíčko Skútrista
ad Namchan -

několikrát psal, že měl nějaké neobvyklé zkušenosti, vize, řekněme paranormální.., jestliže v té chvíli k člověku přijde nějaké učení, skupina, tak ho to často připoutá. Prostě cítí, že mu to něco dalo a že je v tom nějaká pravda. Nemá to opřené jen o spekulaci, ale silný osobní zážitek.

A to je jedna z věcí, které je potřeba taky překonat. Nejen sveřepou vazbu na majetek, lidi, ale i na zvláštní zkušenosti. Nechávat si je spíš pro sebe a testovat jejich význam ve svém životě...

Není sám, kdo si myslí, že to je něco tak mimořádného, že to dává popud nebo dokonce právo trochu kázat...
14.10.2010 - 23:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jyotis
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vizie su v podstate z hladiska nasho života bezcenna zalezitost a clovek by im nemal prikladat vyznam.Zvlast zaciatocníci.

Som toho nazoru,ze clovek musí brat v uvahu hlavne svoj život a neuspokojivost,ktora ho stale prenasleduje a uvadza tak do strastí.
Uz som tu raz spominal nieco od KM,ktory hovoril o tom,ze spravne žitie vedie k rieseniu životnych problemov.Tuto vetu by sme si mali kazdy stale pripominat a to hlavne vtedy,ak zacneme niekam ulietavat na zaklade toho,ze sa v nas nieco akoze pohlo.

K rieseniu zivotnych problemov nikdy nemozu viest vízie jednoducho preto,lebo sa nevztahuju na bežný život,ktory nas - a to si priznajme - vzdy prekonava,coho vysledkom je stálý vnutorny neklud a chtivosť - najvyraznejsie to jeho prejavy.

A tak i ten kto ma nejake zazitky z vízii a neobvykle skusenosti vseliakeho druhu z behania kdesi po astrale,predsa len podlieha tomu ze si stále ziada ženu ci zabezpecenie atd.,pretoze trpí pocitmi nedostatku,cim sa preto vlastne nelíši od uplnej vecsiny z nás "necistych".Ak k tomu pridam este mravne defekty typu "opravneneho" mravokárstva,tak je takyto clovek vlastne clovekom z ludu,pretoze nicím neprekonal popudy a reflexy,ktore ho ženú tu "opravnene" kázať a tu zas pohorsovat sa nad tym,ze je svet necistý,cim sami ukazuju,ze su k tomu svetu putaní defakto.

Podstata riesenia problemov musí teda vychadzat zo psychologie života,opreneho o normalne zmyslove postrehy,pricom hlavne nastroje k tomu užité su vôla,pozornost a uvedomovanie.

:1:

15.10.2010 - 07:13 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Mirko
:1:
15.10.2010 - 07:15 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki
neučila, já si ani nevedla sešit z matiky...vždycky mě zachránila Panča (seděla přede mnou) a poslala mi příklady...byla fakt rychlá, takže jsme to stihly...vůbec vlastně netuším, co jsme ve třeťáku a čtvrťáku brali :61:
15.10.2010 - 07:19 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Janíčko Skútrista
Jasně, však ta naše supertransformace :61: je hlavně o vědomí... :27:
03.11.2010 - 14:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Robert2, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
VESMÍR JE HOLOGRAM
Objektivní realita neexistuje, a to navzdory zdání vší pevnosti vesmíru, který je v podstatě přelud.
03.11.2010 - 15:27 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » Robert2
přesně tohle jsem teď četla v nové knize Dänikena Planeta lhářů. Úplně mě fascinovala, jako ostatně všechny jeho knihy. Nádherně tam popisuje vesmír jako hologram, taky to tak vidím. Všechno probíhá současně, ve všech časech i místech.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »