Děti


04.04.2010 - 10:46
(Býk) Twiky
Děti
Ahojky, včera mi jeden milý pán věštil počet dětí. nevím jest-li si ze mě utahoval:O)a tak se chci zeptat, jest-li se dá z numerologie vyčíst kdy budeš mít děti...z chiromantie a kolik a pohlaví?lze to, nebo si ze mně utahoval:o)?

Stránka: 1 2 3
Řazení:
09.04.2010 - 12:01 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » miluška medvídková
no to bych jich musela mít celou školku :4:
09.04.2010 - 12:06 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Twiggina
no, tak tomu už věřim....takže na každé ruce mám přes 10 těchto čar....to se mi ulevilo... :44:
09.04.2010 - 12:16 | Filtr
(Býk) UreaNayal » Twiggina
Děkuju,že jsi reagovala...mezera tam opravdu není-ani nepatrná?ale v místě zesílení je jakoby maliličkaté Y-tedy pravděpodobně linie dcery se"napojuje"na linii zdraví..=rozumím tomu dobře?...mj= linky synů-se před čárou hlavy rozcházejí a jedna končí těsně před ní,ale druhá ji protíná :63:..
09.04.2010 - 12:16 | Filtr
(Býk) Twiky » Twiggina
ahoj twigísku, tam mam miliony čar:O( na levý asi šest a protínej mi čáry partnesrtví a těch mam pět! uf a na pravý taky šest (no to jsem jelen) a šest čar partnerství..
no tedy jsem hotová prostitutka koukám :49: :27:
09.04.2010 - 12:31 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » UreaNayal
Ano, to Y by mohlo být propojením těchto linek.
Linky synů by neměli zasahovat tak hluboko do dlaně!
Linie dětí jsou pouze ty, které pevně vybíhají, jsou napojeny na kořen malíčku. Vychází z jeho vrásky mezi dlaní a prstem.
Linky které nejsou napojeny na tuto vrásku mohou být tzv. lékařská stigma, nebo i jiné znaky.
Začínám pochybovat o tom, že linky které zde popisuješ jsou opravdu linie dětí.
Musela bych to vidět!

Tady máš nákres z mé knihy. Linie dětí jsou označeny č.12.
K příspěvku je přiložený obrázek, který se zobrazí pouze přihlášeným uživatlům.
(Přihlásit)
09.04.2010 - 12:34 | Filtr
(Býk) Twiky » Twiggina
mně se ty čárky nenapojujou na kořen malíčku:O(((
09.04.2010 - 12:39 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » Twiky
:61: :61: :61:hele ty prostitůte, buď ráda, že tam máš tolik linek.

Co se dětí týče, tak máš jistotu, že o ně nebudeš mít nouzi a budeš jich hodně milovat. Porodit je nemusíš, to už jsem zde psala.

No a větší počet linií manželství ti aspoň dává jistotu, že pokud ti jeden dá kopačky, tak bude jinej. :2:

Jdu vařit, nebo bude tichá domácnost a nezachrání mě žádný sebevětší počet linek v ruce. :20: :61:
:29::17:
09.04.2010 - 12:41 | Filtr
(Býk) Twiky » Twiggina
:17: :40: :40: :40:
:74: :74: :74: :74:
:74: :27: :27: :74:
:17: :17: :17: :17:
:74: :74: :74: :74:
DĚKUJI:O) :29: :30: :30: :30:
09.04.2010 - 12:44 | Filtr
(Býk) UreaNayal » Twiggina
:63:ahááá=tedy linky dětí jsou pouze ty,které jsou výchozí z vrásky pod kořenem malíčku? :63:-tak to opravdu nebudou linie dětí-ale pravděpodobně spíš linie blížící se k č 4...přímo z kořene/vrásky/malíčku vychází tři linky-které tvoří tvar hvězdičky=což budou nejspíš ony linky dětí... :43:tak to se omlouvám,že popletení a díky za ujasnění :74:
09.04.2010 - 12:46 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » Twiky
Pokud jsou těsně pod vráskou tak to může také znamenat že ještě děti nemáš a napojení se postupně realizuje podle toho jak ti do života děti vstupují.
Není to jednoduché a možností je mnoho.
V případě Urei se jedná o již stávající děti a tam by napojení být mělo.

vauuu končím, vařím oběd :43: :29: :17:
09.04.2010 - 13:05 | Filtr
(Býk) UreaNayal » UreaNayal
ještě tedy doplním,že ty dlouhé linie-o kterých jsem původně psala-se sice nenapojují přímo z kořene malíčku,ale ta mezera je opravdu pouze nepatrná a obě dlouhé linky spojuje právě ona"hvězdička"vycházející přímo z kořene malíčku...a na levé dlani-obě dlouhé linky jsou také,ovšem od kořene malíčku je tam pak ještě mnoho jemných linek-vycházejících z kořene-napočítala jsem jich 9,ale je to takový chuml,že je problém je od sebe oddělit :63:...asi budu nějaký :32: :4:...ale děkuji za čas i za odpověd :17:
09.04.2010 - 13:36 | Filtr
(Váhy) Lynette
Já počet dětí zjišťuji přes kyvadlo, to je nejrychlejší. :3:
09.04.2010 - 14:33 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » Brid Hopki
u toho je totiž opravdu třeba tu ruku vidět zblízka, protože jsou to jen ty čárky nahoře těsně pod malíčkem, jinak je zde totiž hodně čárek, které jsou takzvané samaritánské, kolik máš citu k lidem, přátelství atd.
09.04.2010 - 14:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Twiggina
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Soulfly, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Moc děkuji za obsáhlý výklad,teď už jsem více v "obraze" :15:,syna mám ještě malého,tak je to jak píšeš,a další dítě asi v budoucím vztahu...nejspíš :63:...zatím mám okolo sebe jen holčičky-případný partner má dvě,a bratr má taky dvě holčičky :3:.Ale to už sem nepatří... :63: :4:.Jaké knížky mi můžeš doporučit sehnat si? :3: :29: a pěkný :27:den!
09.04.2010 - 14:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Soulfly, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ještě jednou jsem se podívala na denním světle a pořádně,a na levé mám výraznou čáru jen jednu,ta druhá je skoro nepatrná,ale zato na pravé ruce jsou ty čáry 4 :22:.A ty jsou i stejné šířky a téměř i stejné délky,jen jedna z nich je o kousek delší.... :44:to musí souviset s budoucností,jinak nevím :63: :25: :43:.
09.04.2010 - 17:40 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » UreaNayal
Tady už ti takto na dálku nepomohu.
Je to jak píše Miluška. Zrovna zde v této oblasti je mnoho čar, které vypovídají o úplně jiných záležitostech a bez přímého náhledu je nelze lokalizovat.
Nachází se tam nejen linie vztahů a dětí, ale také lékařská stigma, linky vzestupu citů, může tam být cca 17 dalších samostatných znaků, které oznamují jak je ovlivněna tato oblast atd.
:29: :17:
09.04.2010 - 18:12 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » Soulfly
Nezapomínej na jednu základní věc, že tyto linie neznamenají jen děti které ty porodíš, ale všechny děti, které ti tzv. vstoupí do srdíčka během tvého života!
Psala jsi zde, že tvůj bratr má dvě děti a i tvůj budoucí partner také dvě.
Sama musíš posoudit zda již dnes zasahují do tvého života a zda by některé z nich nemohlo být některým z linek o kterých zde píšeš.

Mimo to se tyto linky neustále mění, zanikají a zase se objevují třeba i v jiné podobě než byli před tím.
Ty si utváříš vlastní život a tím také ovlivňuješ znaky na svých rukou. Pokud jedné nabídky na nich nevyužiješ, tak ti ruce nabídnou zase něco jiného, podle toho jak kráčíš životem a čemu zrovna dáváš prostor.

Ve znacích na rukou není napsán celý náš život, nevešel by se tam, postupně se nové utváří s určitým předstihem a již prošlé v některých případech úplně zanikne.

Ruce jsou vlastně taková zrcadla naší duše a předzvěstí našich konání.

Literaturu ti těžko doporučím. V každé knize je něco zajímavého. knihy které mám doma nikde neseženeš, jsou to tisky staré sto a více let, které jsem získala během 12ti let po antikvariátech a kopie z depozitářů vědecké knihovny. V současné době my tyto tisky slouží k sestavení obsáhlé encyklopedie, která ovšem vyjde nejdříve za dva roky. Bude tam popsáno cca 12 tisíc znaků a okolo 15ti set kreseb. Nejsem ještě ani v půlce.
:29: :17:
09.04.2010 - 18:41 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » Twiggina
já mám knihu Wernera Kocha Čtení z ruky, je moc pěkná, nejsou to žádné blbosti, ale zkušenosti z celého života, kdy on se tím zabývá
09.04.2010 - 19:24 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » miluška medvídková
Jo, ta je pěkně udělaná i když není moc obsáhlá. Nejvíc u něho oceňuji fota konkrétních oblastí ruky v poměrně slušně provedených otiscích.
:29: :17:
09.04.2010 - 20:43 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » Twiggina
a můžeš ještě třeba nějakou doporučit? Já mám pak ještě dvě chiromantie, to jsou jen bláboly o ničem.
09.04.2010 - 21:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Twiggina
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Soulfly, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Děkuji za vysvětlení :15: :1: je to složitější než se laikovi zdá :6:...A sedí to :15: :30:.Děkuji moc! :4: :3: :17: :29:
10.04.2010 - 01:31 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » miluška medvídková
Jednoznačně mohu doporučit:
"Diagnostika podle ruky" autor Ernst Issberner - Haldane, to je nejspíš nejucelenější dílo které vyšlo v češtině a je zaměřeno výhradně na znaky zdravotních a psychických problémů. Perfektní! :15:

Pak dvě překvapivé brožůrky a sice:
"Srdce na dlani" od Dr, Glorie Mag Intosh zaměřeno výhradně na citovou oblast cca 80 stran, vyšlo v roce 1991 a prodávalo to PNS
"Čáry osudu" od Henner Ertl psáno formou praktických testů po komerční linii, ale na dobrých podkladech.
To je asi tak vše z česky vydaných. Sice jich tu mám 23 knih, ale to ostatní jsou více méně znovu vydané přepisy podle nějakých starších vydání a z hodně chybami. Evidentně komerční záležitost.

Podařilo se mi před cca 11ti lety získat velkou učebnici chiromantie z roku 1883 vydané univerzitou v Chicagu, kterou sepsal Adolphe Desbarrolles na podkladech od Comte C. de Saint-Germain. Má to skoro 500 stran a 1250 ilustrací. To je nejspíš má největší perla.
Pak tu mám 6x chiro v němčině jednu ve fránině a tři plné šanony kopií z knihovny, ale tam je kde co v několika jazycích a ještě to nemám vše roztříděné. Vždy si vytáhnu jen určitou oblast to o čem zrovna píši. I tak mě překlady do češtiny dost zdržují.

Kdyby si někdy někde kápla na něco od Dessbarollese, nebo Saint-Germaina, tak neváhej a ber.
To byli mistři chiromantie! :15:
:29: :17:
10.04.2010 - 08:57 | Filtr
(Beran) miluška medvídková » Twiggina
děkuji, podívám se na net, jestli se dá něco sehnat.
A z té úžasné učebnice by jsi nám tady mohla radit, to by bylo moc fajn. :27: :27:
10.04.2010 - 09:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Akea, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, vytvorila sa tu veľmi zaujímavá a podnetná diskusia. Do astrologického kútika veľmi nechodím, chiromantiu neovládam. Pred rokmi ma to samozrejme zaujalo, ako takmer všetko tajomné. Ale nebola u mňa dostatočná energia na dlhodobé štúdium. A bez toho :24: :41: :8:. Raz sa mi niekto pozrel na čiary, ale bolo to len krátke nahliadnutie ohladom detí čo sedelo, ale dozvedela som sa, že ešte by som mala mať súrodenca, no ja som jedináčik :63:. Vždy som mala bujnú fantáziu a dosť často som nad tým dumala, či nemám niekde toho žijúceho súrodenca :3:.Kde sú čiary čo ukazujú počet súrodencov? A na naších rukách sú aj čiary nevlastných súrodencov? To by bolo množstvo otázok zase :1:. Rů :17:, ten chiromantický kútik by bola dobrá vec. Nevieš sa dať nejako naklonovať, aby si to všetko stihla? :14: :29:
10.04.2010 - 11:58 | Filtr
(Kozoroh) Twiggina » miluška medvídková
Jo Miluško, to by bylo fajn, ale jak píše Akea, nevíš o někom kdo by mě naklonoval :43: :61:

Když někde rozpoutáte diskuzi na konkrétní chiro téma, tak vám tam něco písnu. To je zatím jediné co mohu slíbit.

Od začátku trochu laškuji s tím, že bych tu otevřela chiro kurz, ale čas, čas, to je jeden velký problém.
A pak, sama víš jak těžké to je, vysvětlovat tyto věci po netu.
Tady už bych se bez základního grafického programu neobešla, abych mohla dělat ukázkové nákresy toho, co nakreslené nemám.
Veškeré ilustrace mých knih a karet dělali do PC podoby profíci podle mých ručních nákresů.

Jasně dalo by se to skenovat, ale to zabírá hromadu místa a moje PC, přesto že to je slušný dělo, tak je skoro plné. :63:

No nic, jen jste mě vy pokušitelky zase nahlodali a mám o čem přemýšlet. :25: :4:
:29: :17:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »