Kamoš mi popírá astrologii, jde mu to dobře...


27.10.2009 - 12:57
(Ryby) Vincent12
Kamoš mi popírá astrologii, jde mu to dobře...
(kdo věří na charakteristiky znamení podle planet tak ho to trochu nakopne)Takže uveďme věci na pravou míru.Máme tu Vincenta, který byl pravděpodobně překvapen jak horoskop sedí. Bohužel pro něj to nebylo proto, že by souhvězdí a postavení planet vůči nim měli nějaký vliv na něj a jeho budoucnost, ale protože stačí vzít soubor všech charakterových vlastností a náhodně je rozprostřít mezi znamení zvěrokruhu a bude to sedět. Proč? Protože psychologie a nedokonalost lidského mozku.Horoskop právě tak jako astrologie patří do oblasti esoteriky, a samozřejmě nemá žádnou vypovídací hodnotu. Nebeská tělesa, kromě Slunce a Měsíce, člověka ani společnost neovlivňují. Pravdivost předpovědí získaných pomocí horoskopu byla ověřována i exaktními vědeckými testy. Vždy ukázaly, že astrologie ani horoskop nefungují. Úspěšnost astrologů u veřejnosti a víru v horoskop lze vysvětlit tím, že horoskop umožní astrologům, aby jejich věštění získalo na přesvědčivosti a „vědeckosti“, a aby před věštěním navázali se svými klienty bližší kontakt a blíže je poznali. Přesvědčivost astrologů lze snadno vysvětlit psychologicky: uplatňuje se zde Barnumův efekt, selektivní myšlení, „cold reading“ i placebový efekt.Barnumův efektJako Barnumův, resp. barnumský (podle majitele cirkusu P.T. Barnuma, mistra psychické manipulace), nebo také Forelův efekt označujeme obecně platný psychologický fenomén, kdy člověk má tendenci akceptovat jakékoli obecné a vágní popisy osobnosti jako přímo ušité na jeho osobu. Tento jev popsal jako první Forel, který jej dokumentoval následujícím experimentem: 50 studentům navrhl, že jim vypracuje osobní posudek a požádal je, aby přesnost posudku zhodnotili stupnicí od 1 do 5 (nejpřesnější). Po 14 dnech jim vypracované posudky přinesl a požádal o zhodnocení. Průměrná známka byla 4,3. Studenti tedy posudky považovali za téměř přesné, odpovídající dokonale jejich osobě. Studenti byli přesvědčeni, že Forel má parapsychologické schopnosti. Pak však Forel studentům k jejich překvapení sdělil, že všichni dostali jeden a tentýž posudek, který navíc doslova opsal z astrologického horoskopu. Podobný pokus byl se stejným výsledkem proveden opakovaně. Tento efekt se významně podílí na úspěchu grafologů, astrologů, chiromantů, senzibilů a léčitelů - diagnostiků, kteří vždy formulují své hodnocení nebo proroctví neurčitě, nekonkrétně, ale které obsahuje vedle několika negativních vlastností škálu vlastností pozitivních, z nichž se vždy některá na klienta hodí. Klient tedy vnímá a za správný považuje takový posudek, který takové pozitivní informace obsahuje. Podle psychologů je podkladem Barnumova efektu podvědomá psychická reakce, sebeklam, „selektivní myšlení“, resp. jde o „subjektivní validizaci“. Potřeba takého sebeklamu je větší u osob nejistých, neurotických a nacházejících se v kritických situacích, kdy hledají naději. Podobný smysl má i jiný, v anglické literatuře často používaný a jen opisem přeložitelný termín „wishful thinking“, tedy „přání otcem myšlenky“. Barnumův efekt je vědecky prokázaný psychologický fenomén, uplatňující se podvědomě u každého, ale v různé míře podle jeho individuální psychiky a aktuální subjektivní situace. Zneužívají ho provozovatelé různých paranormálních řemesel k výdělečné činnosti a ke klamání pacientů nebo jiných klientů.

Stránka: 1 2 3
Řazení:
28.10.2009 - 10:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ameliee
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Reagovala jsem na tuto Tvoji větu:

"Jen mě napadlo, proč má člověk potřebu VŠECKO soukat do vědeckých definic a statistik?? Co si tím vlastně chce dokázat, své egoistické postavení v hierarchii světa a života, na tož Vesmíru?"

:3:

Jen bych ráda upozornila, že věda není věc nebo předmět, je to lidské počínání. Bez člověka neexistuje věda. Nelze tedy odtrhávat vědu a lidské počínání do dvou rozdílně hodnotitelných kategorií.
Takže podle mě pokud se vyjadřuješ k přístupu člověka, který má potřebu vše vysvětlit rozumem a tak si vše zaškatulkovat, pro mě se prostě vyjadřuješ k vědě, protože toto počínání člověka je "vědecká snaha".
No nic, jsem zkrátka detailista. :3: :4:
28.10.2009 - 11:02 | Filtr
(Panna) Ameliee » Janíčko Skútrista
a opět, naštěstí, vše má svůj vývoj, který bez změny jak myšlení, vnímání a cítění, není možný... :15: :74: :4:
28.10.2009 - 11:10 | Filtr
(Panna) Ameliee » spimajim
Uvedu ti příklad z praxe, mého života :4:

Pracuji na průzkumu jednoho předpokladu, o kterém jsem vnitřně přesvědčena, že je tak, jak jej popisuji, jelikož vychází z mých a nejen mých zkušeností s danou problematikou. Ale, teď stojím před "problémem", jak tento, v podstatě již platný obecný předpoklad, dokázat. No a mně nezbývá, než se pokoroně sklonit před metodami výzkumu a vědecky dokázat to, co je již platné.

Trošku to dře, ale je to pro mě výzva a věř, že opravdu s pokorou a překonanou nechutí jdu do toho. :44:

A můj závěr - pokud člověk dokáže s pokorou přistupovat k obému, vědě i esoterickým naukám, či vlastním zkušenostem, a dokáže je propojit navíc v praxi, je to pro mě maximum lidského snažení v tomto. :3:
28.10.2009 - 12:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ameliee
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Se závěrem beze zbytku souhlasím.

(...ale to předcházející jsem moc nepobrala, je to pro mě vyjádřeno příliš obecně, ve stylu, jak něco říct a nic přitom neprozradit :4: :4: :4:, asi bys musela být konkrétní.
Ale to je jedno, opravdu nepotřebuji vědět všechno :5: :3: :1:)

:17:
28.10.2009 - 17:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Špatně pochopeno.
Ti, které nazýváš "zrcadelníci" předkládají něco jako mapu. Volba, kterou cestou jít, je už na každém. Ano, dá se jít i bez mapy, to je nesporné a nikdo netvrdí, že se tak jít nedá. Ale proč těm, kdo po znalosti "své mapy" touží, toto vymlouvat, pohrdat za to jimi, vysmívat se jim....nebo něco obdobného.

Vždyť ty sám si můžeš jít bez "mapy", nikdo TI to nebere, nikdo Ti tvou "mapu" nevnucuje - tedy neber Ty jiným jejich způsob "cestování".

A ten název "zrcadelníci" je mimochodem opravdu velmi trefný. Opravdu si jako kartářka nepřipadám jako nikdo jiný, než jako ten, co zdrcadlí to, co tu je.
Opět mohu říct - ano, lze prožít život i bez jediného pohledu do zrcadla a není to žádná újma - ale nespatřuji nic špatného, když člověk pocítí touhu po tom, do zrcadla nahédnout, aby zjistil, kým je.

A co se týče té "směrnice" - nemáš pravdu. Málokdo má schopnost kartářskou prognózu (abych mluvila za svůj obor) smysluplně zpracovat. Většinou každý stejně udělá to, co by dělal i bez karet.
Budeš-li tedy říkat, že je to zbytečné, musím bohužel v mnoha případech souhlasit.
Ale budeš-li tvrdit něco o "programování" musím se smát. :3:
28.10.2009 - 19:58 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » spimajim
Celý svět je zrcadlo, které odráží náš vztah k němu.

V začátcích jsem také vykládal karty (cikánské tady od Růženky) pak jsem pomalu přešel k kvantové fyzice a k tomu že si svoji realitu tvořím sám - zákon přitažlivost, zákon umožnění, zákon záměrné tvorby

Když jsem pochopil, že já si tvořím svoji realitu, že všechno co se mi děje má souvislost s myšlenkami, s tím na co se zaměřuji - karty jsem schoval do šuplíku (poté daroval tetě)

Je mnoho variant lidského osudu, karty a horoskopy předkládají jen vymezený sektor těchto variant (třeba vidím tady u vás že se oženíte až v 50, co když si to člověk vezme do hlavy - což určitě nějaký kousek ano, a se svojí nastávající partnerkou se neožení, tak ho vykopne a on si v 49 najde nějakou poběhlici, která ho za rok po svatbě otráví. Jak by to dopadlo, kdyby tyto informace nedostal? vzal by si svoji nastávající a žil šťastně až do smrti? To nikdy nikdo nemůže vědět proto je pro mě výklad karet a horoskopů vstup na tenký led a zahrávání si s lidským životem.

Většina lidí si výklad karet dá jako program do podvědomí, ano program protože celý náš život se sestaven z programů (např. vyčištění zubů - krok za krokem).

Nevysmívám se a ani nepohrdám lidmi - podle mě žijí v nevědomí a šílenství (taky jsem tak žil) ani neříkám že je něco lepšího než ...

Existuje rozdílnost a právě ta je hnacím motorem evoluce (spíš v dnešní době transformace vědomí)
28.10.2009 - 20:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, já právě zcela nevěřím, že si lidé ukládají výklad jako program do podvědomí - a kdyby mě nevázala diskretnost k mým klientům, mohla bych Ti popsat konkrétní situace. Napíšeš ženě: karty ohledně vztahu radí dělat to a to a výsledek bude takový a za pár dní odpověď, že se samozřejmě zachovala opačně a výsledek dopadl hrozivě - a prý jak to?
Program dostáváme v okamžiku zrození někde shůry a esoterické disciplíny jsou jen snaha ho nějak rozpoznat. Přeprogramovat ho je obtížné a možná dokonce nemožné.
Takže výklad má praktický dopad pouze pokud je ve shodě s tím shůry daným software, pokud není, nemá na klienta vliv.
A pokud je v souladu, není to žádné přeprogramování, je to jen naplnění.

Mimochodem, Tvůj příklad je pro mě za vlasy přitažený. Člověk, který by reagoval takto, by pravděpodobně i v případě, že by nepotkal kartáře či astrologa, stejně skončil v područí nějaké sekty nebo jiné extremistické či názorové skupiny, protože jeho zdravý úsudek by byl značně chabý.
28.10.2009 - 20:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nestaci si len nieco vziat do hlavy a uz sa to hned bude realizovat.Zabudas na kopec inych faktorov,ktore vplyvaju.Niekto si nieco vezme do hlavy + k tomu pridruží vôlu a predsa moze zist z cesty a nakoniec zabudnut na to,co chcel,alebo cím sa dal ovplyvniť.Je pravda,ze to vsetko zacína v myslienkach v hlave.Lenze mas tu este vžite sklony,ktore tvoria povahove vlastnosti,potom vplyvy okolia a este k tomu karma,ktora dozrieva a vydava tak postupne svoje ovocie vo forme osudovych zvratov.Takze prave tieto faktory sa najviac podielaju na tom,ako budeme žiť a konať.

28.10.2009 - 20:21 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » spimajim
ano, beru

sto lidí sto názorů

svět každému říká: ano, máš pravdu.

když člověk vezme řízení do vlastních rukou, přestane jeho život záviset na okolnostech, lodičku je možno nařídit na libovolnou stranu od tohoto "osudu", který byl jakoby předkreslen. život je jako řeka pokud vesluji sám mohu volit směr, pokud se ale nechám unášet proudem, jsem nucen plout korytem potoka ve kterém se nacházím.
28.10.2009 - 20:25 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » Janíčko Skútrista
chci karmu - budu ji mít. budu-li si myslet, že můj podíl závisí na nějakých neúprosných okolnostech nebo chybách v minulých životech, pak právě tím realizuji odpovídající variantu. Je to moje vůle - vždyť jsem synem Boha! a jestli si přeji být tvůrcem, je to také v mojí moci. Můj svět se vším souhlasí.
28.10.2009 - 20:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele VlastaB, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :15: :15: :4:
28.10.2009 - 21:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nechapes podstatu toho,co ti chcem zdelit.

Zijeme predovsetkym to cim nas naplnuju kvality nasho tela.Ako priklad ti uvediem zvierata.Oni tak isto muzu robit len v ramci svojich mozností.Cize to co zijes teraz je vysledkom dozretej karmy.To je skratka realita,ktoru si musis odžiť ci chces,alebo nechces.Takze tou dozretou karmou je hlavne to,cim ako bytosti sme a to ma najhlavnejsí vplyv na kvalitu nasho prežívania,pretoze telo - jeho charakter ovplyvnuje nase vedomie.

Kdezto ty sa snazis myslenie,ako jednu zlozku stiahnut na vsetko,co v zivote robíme v tom zmysle,ze ma na to absolutny vplyv.Co je nezmysel,pretoze praktický život to vyvracia.

ps.:mysliet si mozes co chces.Ak ta zrazí auto,alebo ti niekto rozmlati fasadu,tak na to budes reagovat tak ci tak a spokojný iste s tym nebudeš.Cize skrátka to pôsobenie okolností,ktore su vlastne tvojou karmou tam bude mat ucinok bez ohladu na to,co si o tom myslíš.

:29:
28.10.2009 - 21:46 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » Janíčko Skútrista
spíš se nechápeme navzájem :) já nechápu tebe a ty nechápeš mě - to je super:)

to jak se citím (jestli jsem šťastný nebo ne, jestli pozitivně nebo negativně) záleží na mě a ne na tom jestli mě srazí auto - třeba ta srážka bude pro mě dobrá - kdo ví

ano praktický život - pokud lidé žijí v nevědomí - nepoužívají universální zákony (zákon přitažlivosti, zákon záměrného tvoření a zákon umožnění) vyvrací - protože lidé konstatují svůj vztah z odrazu zrcadla a ne přímo z jeho obrazu


říkám chceš karmu? máš ji! jsi blbej? jsi!svět vždycky souhlasí

28.10.2009 - 21:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Samozrejme,ze vsetko zalezi na tebe,tvojom postoji,ale karmu nemozes len tak zrusit z minuty na minutu.Pokial mas fyzicke telo,tak bude posobiť na jeho urovni ci chces alebo nechces.Zrusit mozes jedine predpoklady pre jej dalsie tvorenie.A i to je otazne,ci sa ti to podarí pretoze pokial trva TUZBA PO ZIVOTE (...a tej sa len tak lahko nevzdáš),tak vzdy bude vyrazom tvojho konania CHCENIE.A ako si spravne povedal,tam kde je chcenie je i tvorba...

Cize karmu tak mozes zatial nanajvys zmenit v tom zmysle,ze zacnes tvorit pozitívne predpoklady.Ale zrusiť ? Tak to si vyzaduje predovsetkym vysoky stupen zrelosti a pripravenosť....pripravenosť UMRIEŤ všetkému !

:1:
28.10.2009 - 22:13 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » Janíčko Skútrista
no na některých věcech se shodnou nemusíme :)

pro mě je to tak pro tebe tak, to neznamená že ty nebo já jsme lepší

co bylo dřív vejce nebo slepice,

co existuje? když výsledky kvantové fyziky došly s tím že všechny elementární částice vznikají a zanikají - takže vlastně nic neexistuje? a že všechno co vidíme, co cítíme, čeho se dotýkáme je jen přenos vibrací pěti smysly?

dokonce přišli i na to že čas není! je jenom teď a když je teď kde je minulost? budoucnost? kde je karma když není žádný bod, za který se chytnout?

pro mě to je tak :)

chceš karmu? chceš minulé životy? chceš si tvořit svoji realitu? a svět odpovídá - ano, máš to mít, ty můj broučku

28.10.2009 - 22:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ty si sa namotal na sucastny hit typu The secret.

Keby si aspon nazrel do opravdovej literatury,ktora pojednava o tychto veciach viac hlbsie a celistvejsie a nie tak povrchne a hlavne komercne,ako uz spominany hit typu americkeho stýlu.

Tieto tvoje vyplody ktore tu uvadzas su pouzitelne asi tak lokalne,docasne.Ale neriesia to podstatné.Je to taký boooom ktory v sucastnosti letí a preto ta chapem,ze si z toho hepy.Vela senzacnych udivujucich slubov a to je tak vsetko.

K comu ti je dobré to,ked sa dozvies ze cas neexistuje ? k comu ti je vediet ze je vsetko iluzia,ked aj tak v konecnom dosledku berieš život vážne a ked vidis moznost mat v živote lepsie vyhody,tak ich v prospech seba urcite využiješ a na ostatnych ani len nepomyslíš ? Vsak ked je vsetko iluzia,tak preco by si to robil ? Dal by si predsa v pohode vsetko co mas ostatnym a pritom by si na potrebu nieco mat a vlastnit ani nepomyslel.

Ked je vsetko iluzia,tak preco sa autorka knihy The secret vobec zmienovala o navode,ako sa mat dobre,byt bohatý a uspešný ??? peniaze,ci uspechy a neuspechy su predsa tiez len iluzie,predstavy.

tak co,uz ti nieco dochádza ?

:1:
29.10.2009 - 08:00 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » Janíčko Skútrista
ha, nedochází :)

ano, the secret je hodně komerční - ale taky v této knížce chybí malá část tajemství - teda to co bylo z knížky a z filmu "cenzurováno" aby toto vědění, lidé nepoužívali v plné míře

tímto tajemství v tajemství je slovo "vibrace"

proč se mít dobře? myslím, že o to tady na Zemi jde! Rozpínat se, žít v hojnosti - všeho penízek, vztahů, zdraví a ne se někde na ulici trápit tím že je nějaká karma, nebo že mě kartářka řekla to a to.

Fenomén Zákona přitažlivosti tady byl už dávno (napoleon hill - myšlením k bohatství) - teď s příchodem transformace lidského myšlení se zviditelňuje - tyto věci se "ven" začali dostávat kolem roku 1985 - takže to můžeme spojit i s mayským kalendářem a jeho posledním cyklem

no prostě já si nechám svůj zákon přitažlivosti a ty si nechej karmu :)

29.10.2009 - 09:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
proč se mít dobře? myslím, že o to tady na Zemi jde! Rozpínat se, žít v hojnosti - všeho penízek, vztahů, zdraví...
----------------

No a toto je prave ten blud,ktory vychadza z nepochopenia.

Cize nikto nepopiera to,ze sa nemame mat dobre.Problem je iba v tom ze my chapeme to mat sa dobre v zmysle mat plne brucho,ženu a kopec penazí a tomu podriadujeme ci uz jogu,alebo rozne ine navody "pre lepsí život".Preto vlastne ludia nemozu mat v takomto snazení uspech v zmysle byt permanentne štastny a spokojný.

preco ?

Pretoze vsetky tieto tzv. kvaziduchovne diela nas navadzaju na to,ze mozme ponechat svoju bytost nezmenenu a na nej stavat to,co nam tieto kvaziduchovne diela slubujú.To sa podoba cloveku,ktory chce postavit krasny dom na hromade hnoja.Cize skor ci neskor sa rozsipe.

Napr.takmer kazdy krestan sa modli za to,aby bol zdravý,aby jeho rodina zila v hojnosti,aby mal co jest atd.takmer nikoho som este nevidel modlit sa k Bohu s prosbou,aby mu pomohol zbavit sa priputanosti na tom vsetkom.

Cize ake ma taketo snazenie zmysel ? Kde inde moze takyto blud viet ludí nez k dalsej strasti a utrpeniu ?

Meyrink kdesi povedal : Vidiet "stary svet novymi ocami" a nie "novy svet starymi ocami".

To je ono prepodstatnie bytosti,ktora zmení uplne svoj zaklad do tej miery,ze uz nebude psychologicky zavisieť na tom co doposial.

:29:
29.10.2009 - 09:48 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » Janíčko Skútrista
jasně beru

prostě každý máme argumenty pro svoje "vědění"

takhle můžeme pokračovat donekonečna! já lidem ukazuju to že mají v rukou svůj život - že všechny myšlenky a činy je někam směřují - a je na nich kam

pocit štěstí nezáleží na tom jestli jsem bohatý i s jednou korunou se můžu cítit šťastně

co bylo dřív vejce nebo slepice? karma nebo zákon přitažlivosti? co platí?

Môžete byť, čím chcete, len keď v to s dostatočnou presvedčivosťou veríte a konáte podla toho s vierou, pretože všetko, čo myseľ dokáže vymyslieť a v čo verí, môže aj uskutočniť.
Napoleon Hill.
29.10.2009 - 10:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, život je jako řeka, nakonec všichni skončí tam, kam směřuje její (jejich) proud.
Rozdíl je v tom, že někdo dopluje zcela vysílen samým zbytečným veslováním na všechny možné strany a někdo dokáže využít proud vody a dopluje na "své" místo rychle a bez námahy.
:3: :17:

PS:...a především: sto lidí = sto cest a sto cílů :3:
29.10.2009 - 12:36 | Filtr
(Střelec) PepaKopřiva » spimajim
přesně tak :) souhlas

sto lidí sto cest a sto názorů



není nic co musíte dělat, je jen to, co chcete dělat vy sami
29.10.2009 - 12:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PepaKopřiva
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...předpokládám, že nemáš rodinu a živí Tě rodiče, viď? :3: :4: :61: :61: :61:
29.10.2009 - 14:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Vincent12
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dotaz:
...a "projížděl" sis jen horoskopy zpracované nějakým automatem nebo popsané v populární knize, nebo jsi si někdy "projel" i horoskop, který Ti zpracoval skutečný astrolog na základě data, hodiny i místa narození?

...nebo jinak formulováno - jaká je vůbec Tvá skutečná osobní zkušenost s astrologií?
29.10.2009 - 14:29 | Filtr
(Ryby) Vincent12 » spimajim
akorát šmejdění na najdise a zkoumání přátel :) jen zatim tak rok co si dělám takovy přehled... nic velkyho ... :)
29.10.2009 - 15:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Vincent12
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele spimajim, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
aha, tak to ovšem ledacos vysvětluje.
Řekla bych, že si děláš úsudky na něco, co znáš jen opravdu "z rychlíku". :3: :1:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BýkBýku
ukázat kalendář »