Byl by z toho možný vztah?trvalejší?


03.03.2018 - 17:54
(Panna) Arezet
Byl by z toho možný vztah?trvalejší?
Čauky,
poslední dobou se mi začla líbit společnost tohoto chlapíka:

25.4.1993 Mělník 17:00

Řekla,abych že je ho život je taky zasvěcený vztahům.Řekla bych,že je to inteligentní galantní chlapík...i když má i tu negativní stránku..kdo jí nemá... Po intelektu si docela rozumíme,podobně se seznamujem a jsme opatrnější.co by jste mi více o něm řekli prosím? :3:

Příspěvky: Všechny | player

Stránka: 1 2 3
Řazení:
16.03.2018 - 14:01 | Filtr
(Býk) player » .
Ne. On se tě zeptá , zda to chceš s orgasmem , či ne. Mě masérka řekla , že cílem tantrické masáže není orgasmus , ale zase je jí blbý nechat je odcházet ze salonu s erekcí...protože ta stimulace je fakt globální.

Já jsem to ještě navíc umocnil tím , že jsem si nechal zavázat oči (abych ji nerušil :4:) , čímž to ještě dostalo další rozměr.

ale ta masáž je masáž celýho těla a vším mořným (ptačí pírka , mokrá houba) a tak.

Myslím , že holka v celibátu by z takovýho zážitku s úsměvem na rtech vyžila pár měsíců.
16.03.2018 - 14:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jj, tak by to taky mělo proběhnout správně. :15: Zeptat se je nejlepší možný způsob. A ono to stejně nakonec nějak vyplyne... :4:

Líbí se mi, jak to jedna ženská nazvala - tantrická masáž je společností tolerovaná nevěra. :61:
16.03.2018 - 14:14 | Filtr
(Býk) player » .
No protože tam díky tomu , že za to platíš nemalý peníz nevzniká citové pouto. I když láska - ta primární - tam protéká jak láva.
16.03.2018 - 14:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, vidíš. A z těchto pár vyměněných řádků mám další námět na povídku/knihu...

Díky :17: :4: :75:
16.03.2018 - 16:41 | Filtr
(Panna) Arezet » player
je prioritní i u ženy,sama to cejtím,že kdyby to tam prostě nebylo,že bych hrozně strádala,to radši býti sama a přežiju to :4:
16.03.2018 - 16:44 | Filtr
(Panna) Arezet » player
:61: ty si dnes optimistický, prej vede rovnou do rakve

Ano ,ano ,ale na to já fakt nemyslím,jelikož mě to tak moc baví žít,takže počítám,že to ještě několi kdesítek let budu užívat, a právě chci si užívat a né trpět, někdy bych řekla že né vždy poznám,kdy si zadělávám s nějkaých chlapem na trable :41:
16.03.2018 - 16:52 | Filtr
(Panna) Arezet » player
No já vaše diskuze miluju :79: :4: takže klidně probírejte co je libo.
17.03.2018 - 10:25 | Filtr
(Býk) player » Arezet
No masakr...teda...Sodoma-Gomora...kolik bylo třídnímu? :6: :75:
17.03.2018 - 10:59 | Filtr
(Panna) Arezet » player
Třídnímu bylo no kolem 30 - 35, byla jsme jeho první třída :1: ale to víš byl to fórek on panák :4: byl stydlivka,asi byla to maličko pomsta jak nás občas dusil při češtině
17.03.2018 - 12:03 | Filtr
(Býk) player » Arezet
Ale skvělej fór teda...
18.03.2018 - 13:06 | Filtr
(Panna) Arezet » player
To to teda :4:
22.03.2018 - 13:44 | Filtr
(Býk) player » Arezet
To je sice hezký , ale to spojení těl tě za čas přitáhne , jak pružina. Bez obav. Přijdou i lét , kdy tě ani mozky nebudou zajímat , když bude tvrdá erekce k mání. To jsou takový ty holčičí sinusoidy.

Je to znak lidství.
25.03.2018 - 22:22 | Filtr
(Panna) Arezet » player
tak čaem až to příjde :4: a zatí msi užívám ty diskuze :1:
26.03.2018 - 12:20 | Filtr
(Býk) player
Mě se ale líbí už to , že dáváš prostor pro zadní vrátka. Nepíšeš:byl by z toho trvalý vztah , nýbrž zrvalejší. Zkusím odhadnout , že trvalejšímu vztahu se dá dnes říkat každému nad 4 roky...

A takových se dá vyrobit spousty. S trochou tolerance a humoru , proč ne. Dokud jemu bude stát a tobě vlhnout (s ním teda)...
26.03.2018 - 15:53 | Filtr
(Panna) Arezet » player
Ja myslím vztah na celý život ne na pár let, to ani vztah není :4:


Tak u mě je to dokud mi naslouchá a komunikuje :3:
26.03.2018 - 23:25 | Filtr
(Býk) player » Arezet
No dovol...to by přeloženo do Češtiny znamenalo , že jsem nikdy neměl vztah...sim tě - někdy ten nejlepší vztah trvá třeba 2 hodiny...
26.03.2018 - 23:27 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Možná, že neměl. Takovej ten bez zadních vrátek. Já mám teprv druhý takový.
26.03.2018 - 23:30 | Filtr
(Býk) player » dan162
Býci milují jistoty. A zadní vrátka ve světle statistik jsou naprostý základ pro šťastné přežití. :4:
27.03.2018 - 09:35 | Filtr
(Býk) player » dan162
Nojo , Danečku , jenže jednoho dne se ti nepostaví , protože zjistíš , že tě svlíkání dotyčné vzrušuje stejně , jako bys svlíkal dětskou panenku , nebo nezvlhne ona , protože se v ní pomyšlení na sex přímo vzpřičuje (jednou se to prostě stane chlapovi , jindy je dřív na konci se silama ženska - chlapy to teda mívaj většinou rychlejší , protože mnohočetnost je pro ně přímo přírodní zákonitostí , kdežto pro ženu jen sen).

Když si řekneš - v dobrém i zlém , bůh to spojil , nic nás nerozdělí - OK. JSi frajer. Ale já měl takovejch známejch dost na to , že dnes každýho varuju. Neslibujte nic ani sami sobě - natož druhýmu. Protože ten čas pak plyne dost pomalu a dotyčný má v podstatě myšlenku , že mu jeho jediný život protejká mezi prsty.

Ano - pravda , většinou se to řeší bokovkama. A je to řešení funkční , byť většinou malérový , ale maléry jsou koření. Ale zadní vrátka , to není nic jiného , než hromada odžitých zkušeností.

Je fakt , že sen o dokonalosti se liší.
Sen ženy je dokonalý manžel (a románkek si případně omluví) , sen muže je dokonalý harém.
27.03.2018 - 11:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ten tvůj popis zní trochu děsivě, je to moc naturalistický :4:

Nicméně já jsem za těch svých 29 let života dospěla k něčemu velmi podobnému. Tedy takhle - věřím a vím, že existuje velmi malé procento těch velmi šťastných lidí, kteří se potkají, spojí svoje životy a opravdu spolu žijí šťastně až do smrti. Včetně toho sexu. Jenže tohle je něco, z čeho naše kultura udělala ideál a možná je to taky touha po dokonalosti a něčeho nadpozemského (nadpozemské lásky?), která je v jádru - podle mého názoru - vlatní úplně každému na téhle planetě.

Ale aby se tohle stalo, musejí být oba dva natolik sebe-vědomí a spokojení a musí mít jasno, co vlastně od vztahu očekávají, proč se vlastně chtějí s tím druhým párovat.

A současné vztahy podle mého názoru nevycházejí, protože

1) Lidi nemají pořešené bloky, traumata a jiné paskvilnosti v sobě, přenášejí je do vztahu, projektují je do toho druhého, a vzniká začarovaný kruh

2) očekávají, že je vztah naplní, toho druhého v podstatě využívají pro vlastní potřeby (zaplnění prázdnoty v sobě, jako náhradního otce/matku/banku,...) - to souvisí s tím bodem 1)

3) jedou po konzervativní linii ve stylu: je mi už tolik a tolik, musím si sehnat holku/kluka, v tolika a tolika chci mít dítě a v tolika letech si vezemem hypotéku na barák. A z toho chtějí vytřískat úplně všechno, včetně lásky na celý život, souznění s tím druhým, a hlavně, aby se mnou byl/a do konce života, jak už jsme si to teda slíbili! Pěkný plán, ale já se vždycky ptám: "a co dál? to je všechno?"

...možná ještě něco

Rozumím tomu, že nějaká přirozená lidská potřeba sdílet a tvořit s tím druhým (děti či cokoliv jiného) tu bude vždy a je to tak asi správně, ale stále mě udivuje to, kolik lidí chce a očekává vztah na celý život a kolik z nich se potom diví nebo se cítí ukřivděno, že to tak nedopadlo. Odkud se vzalo to nárokování si druhého?

Když to shrnu (a ještě před 10 lety bych tohle nenapsala): můžeme být, jako lidstvo "naprogramováni" na sdílení, na lásku, na bolest, na cokoliv, ale nemyslím si, že většina lidí je naprogramována na desítky let života s jedním partnerem. To prostě odporuje všem zákonům vesmíru a přírody. Nicméně věřím, že pokud si každý pořeší bloky v sobě a stane se sebe-vědomým, má daleko větší šanci někoho takového potkat. Vědět CO doopravdy chci a KDO jsem. To je základ.
27.03.2018 - 11:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To jsem taky nedávno hledala, co se vlastně myslí pojmem "dlouhodobý vztah" (long term-relationship). A prý je to víc jak dva roky. Přijde mi úsměvné, jak se tohle řeší.

Ale má to vůbec smysl takhle měřit? Viz Alenka a bílý králík:
- how long is forever?
- sometimes, just one second.
27.03.2018 - 11:35 | Filtr
(Rak) dan162 » player
To se stát může, že se nepostaví. Nebo že vztah skončí pro vyprázdnění. Možná když se budu programovat, že po pár letech nastane konec, tak si asi podvědomě vyberu pro to vhodné typy, nebudu se příliš spojovat, vázat, zapouštět kořeny ?

Odpor? Možná myslíš to, kdy po zamilovanosti nepřijde láska a už se oba mají dost. Jak se vlastně pozná partner pro lásku od partnera pro zamilovanost?

Nejde o slib trvání, ale o sdílení a přijetí druhého jaký je. Se mnou má být takový člověk, který ke mne ladí, těší mne jaký je, fascinuje mne jak co dělá, není to přece jen spojení srdcem nebo sexem (samozřejmě až v první řadě).

Nebyl jsem pořádného vztahu schopen, moje nevyřešená traumata vztah účinně torpédovala. Tolik zkušeností proto zas nemám, ale mne s mými zkušenostmi vztah vocamcaď pocamcaď přijde už dopředu zbytečně ochuzený. Znám, nechci.
27.03.2018 - 11:42 | Filtr
(Býk) player » Daisybunch
Máš pravdu. Já mluvím v durových tóninach s molovými refrény. Jsem takový A moll 7.
Jde mi o to , aby lidi otevřeli oči a jenom přijali fakta. Jaký byl svět v minulosti dávné , v minulosti nedávné a jaký je v současné době.

Normativy se buď úplně změnily (feminismem a taky erotickou revolucí a osvobozením) a nebo alespoň výrazně posunuly. Z hlediska západní civilizace je v podstatě probíhající jev antifrustrační terapií.Duševní hygienou. Příroda s tím pohnula od stresové povinnosti k přirozené hravosti.Ale je potřeba , aby to lidé uměli sobě navzájem říct. Já třeba dneska to už každý holce říkám zcela na férovku. A - ber , nebo nech ležet.

Problém spočívá pouze a jenom v odchovu potomstva. Bohužel - tady zatím tápem. Kdyby se o tohle nejednalo , už by dávno byl i čas vztahu v podstatě znormalizován - dejme tomu na tři roky. Protože do konce této doby si těla i duše vše řeknou a nastává přirozená touha po dalším poznání.

Jenže za tak krátkou dobu potomka nikdo neodchová. Tudíž člověk (zejména chlap) , kterej se rozhodne založit rodinu by měl touhu po svém štěstí na dejme tomu 19 let odložit a obětovat v prospěch toho potomečka. Jenže - do toho patří i odvykací kůra počítačových her , odvykací kůra ženských sociálních sítí a tak.

Počítač je úžasný kamarád erotiky , ale úžeasný nepřítel rodinného soužití.
27.03.2018 - 11:46 | Filtr
(Býk) player » dan162
Souhlas - sdílení. To je kouzelná formulka.

Mě se líbí citát OSHA. Jak udělat , abyste dlouho miloval svého partnera? Milujte s ním všechno ostatní.

Ale podotýkám. Kdyby nebyl sex , rozhodně by spolu opačná pohlaví nežila. To ani náhodou. Ten sex je prostě alfa a omega. Přitom on sám je v tom zcela nevinně. Sex je dar. To člověk z něj udělal nejvíc zdaněný benefit žití. Ty daně zaplatí každej , bez výjimky , kdo vůbes připouští jakoukoli dlouhodobost. Daně ze sexu nezaplatí jen ten , kdo ho buď neporvozuje nebo zcela nahodile jednorázově. Kamarádství z benefity? I tam se ta daň zaplatí, a t o v momentě , kdy jeden odejde , protože jde za "lepším a vyšším".
27.03.2018 - 12:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4: já to mám momentálně nastavené tak, že až "najdu" muže, který se bude jevit jako vhodný otec mých děti, tak mu nějak vhodně sdělím něco ve smyslu: podívej, pokud se oba rozhodneme děti mít, pak už je to i o zodpovědnosti a já chci, aby měli zdravého a fungujícího otce alespoň těch 18 let. Jestli budeme spolu chtít zůstat i potom, ok, ale není to nutnost/povinnost/cokoliv.

Takhle to asi zní hrozně, ale přijde mi to fér hlavně vůči dětem,ale i k sobě navzájem. To, jestli ho i po těch 18 letech budu milovat a on mě třeba už ne, to je jiná. Hlavní je, abysme spolu dokázali kamarádit a fungovat v harmonii, když děti vyrůstají.

Jinak k tomu vztahu na tři roky: tohle má asi taky každý jinak, ne? Vidím, že jsou lidé, kteří mají tuhle dobu delší (a pak ti, co jí mají kratší no). Já bych třeba ráda potkala chlapa, se kterým budeme tvořit, sdílet, radovat se a bude to časově skoro neomezené, v tom smyslu, že budeme tak naplněni sami sebou i jeden druhým, že roky třeba poběží a ani si neuvědomíme, jak běží, a může to být klidně deset, dvacet let.
Ale jako vím, že v tomhle musím i já na sobě zapracovat. Protože zatím je moje maximum dva a půl roku. A to navíc s chlapem, se kterým jsem se chtěla rozejít už po roce.

A ještě k tomu odkládání štěstí v rámci manželství pro chlapa - víš, že manželství je dlouhodobě výhodnější pro muže, než pro ženu? z hlediska zdraví i psychiky? Studií je na to dost. Ženy single nebo ženy bez manželství jsou dlohodobě daleko spokojenější, než muži single/bez manželství. V průměru :4:

Ono se totiž i zapomíná na to, že rodina byla dříve hlavně výhodnou ekonomickou jednotkou. Lidé na tom byli tak, že být ve dvou bylo výhodnější, než v jednom, společenské situace (války, nepokoje,..) vedly k tomu, že potřebovali mít své jisté, nějaké to zázemí v podobě tepla rodinného krbu, byli více ohrožováni zvenčí tak si i také více vážili toho, co mají.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »