Variace na Plájovo astroakce - tentokrát Lvi a Ryby aneb hrajeme si dál:-)


21.03.2012 - 23:58
(Blíženci) Nuna
Variace na Plájovo astroakce - tentokrát Lvi a Ryby aneb hrajeme si dál:-)
Tak.Jelikož Lvi jsou poslední znamení ze zvířetníku,které jsem ještě blížeji nepotkala,aby mě nějak ovlivnilo a Ryby poslední,které jsem nepochopila,kladu zde přání.Všichni Lvi,Lvice a Lvíčata a všechny Rybky,postavte se mi tu prosím do řady,zvedněte ruku,kdo se mnou chcete kamarádit a řekněte mi,co si z vás mám vzít. :75:Co můžete naučit jednoho šíleného Blížence,co je ve vás takové zásadní,co mě čeká a nemine...až vás někde potkám "naživo" :1:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
22.03.2012 - 09:29 | Filtr
(Ryby) Jan1na » AmadeusV
Nejenom ryba, i štír se svojí plutonskou hloubkou a i rak má dost našlápnuto..
22.03.2012 - 09:29 | Filtr
(Ryby) BaronX » Jan1na
Počkej, já myslel, že všichni blížové jsou stejný :75:
22.03.2012 - 09:42 | Filtr
(Býk) betule » BaronX
Všechno...
22.03.2012 - 09:50 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » BaronX
směju se tady těm diskuzím o rybách,páč jim totálně kazím průměr,nejsem ani slabá ani zdechlina.S lidmi vycházím dobře,dokonce si myslím,že naše plus je,že se dokážeme přizpůsobit,vcítit do druhých a naslouchat,poradit.
22.03.2012 - 09:51 | Filtr
(Býk) betule
Já mám syna ...je ryba a má ascendent i lunu v blížencích...říkám o něm, že jsou čyři.

Já sama jsem býk a mám lunu i ascendent v kozorohu.

Tak se trpělivě učím, jak mám správně přistupovat k mojí "rybce blíženčí" přistupovat. Synovi je šest a je to ten nejtvrdohlavější človíček, kterého znám a říka to o něm i celá rodina. Největším oříškem pro mě je jak ho motivovat k jakékoliv činnosti. Protože co sám nechce, prostě nedělá.

A k příspěvku nademnou, no slabý tedy syn opravdu není...tu vůli co má on, když něco chce, to njěkdy porazí i bejka s kozorohem :4:.

Jinak je tatínek mé malé rybky blíženčí je taky ryba, ale úplně jiný druh...že by ti dva jeden druhému rozuměli...to mi opravdu nepřijde.
Ten malý je 10x chytřejší, než ten velký a s tou velkou rybou si dělá naprosto, ale naprosto co chce... Velká ryba je ten podajný typ. Není ryba jako ryba a vyznat se v nich...to je oříšek.

Jinak jen tak na okrajs tou velkou rybou, to jsem nakonec nedala, a řekla jí ať plave odemě, než jí napýchnu na rohy :3:...to bylo na mě prostě moc.

Pomooooc :41:
22.03.2012 - 09:58 | Filtr
(Kozoroh) swetlex
můj ex je lev asc luna štír a kdybych podle něj měla brát všechny lvy,tak potěš :23:to už já"tichá ryba" jsem víc komunikativní,přátelská a společenská.
22.03.2012 - 10:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vlcice.33, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jestli Tě zajímá názor ryby s ascendentem ve lvu, tak tady jsem :29:.

Nemyslím si, že ryby by byly takové, jak je charakterizuje většina horoskopů, rozhodně ryba se nerovná alkoholismus a závislosti, ryba umí být cílevědomá, akční, a taková je jich většina, co znám, včetně mě.
A pravda, je hodně citlivá, ale někdy to nedává znát, proto je to možná nepochopitelné.
Lev v asc. myslím dělá touhu prosadit se, je velkorysý a nad věcí.

Myslím, že obě znamení OK. :32:
22.03.2012 - 10:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » swetlex
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vlcice.33, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15:
přesně tak. Já si myslím, že ani nevystupujeme z řady, neboť ryby zas takové zdechliny nejsou. Naopak!
22.03.2012 - 10:07 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » vlcice.33
přesně,tolik lidí mi řeklo,že by nezvládlo ani polovinu toho,co běžně zvládám.Mám postiženou dcerku,ted jsem samoživitelka.pobrečím si večer do polštáře,ale ráno funguju dál a raduju se,co den nabízí :27:
22.03.2012 - 10:09 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » vlcice.33
podívej,v kolika diskuzích my dvě obhajujeme ryby,už mi to moc příjemné nepříjde,jak nás hází do jednoho pytle.Doufám,že nás konečně začnou brát individuálně a né paušálně :76:
22.03.2012 - 10:10 | Filtr
(Ryby) BaronX » betule
Ano, ryba potřebuje mít důvod něco udělat. Ryba není tvrdohlavá, prostě ale všechny rozhodnutí dělá sama za sebe, slepě je nepřebírá. Neudělá něco jenom proto, že se to tak dělá nebo že to po ní chce autorita.
Pokud rybě řekneš: "Vem si ten modrej svetr", šprajcne se, protože jí okamžitě napadne, proč by měl bejt lepší, než ten červenej. Když jí řekneš: "Vem si svetr, venku je zima", jeden svetr si vybere a nedělá potíže. Je to takhle prostý :1:
22.03.2012 - 10:12 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » BaronX
nejsme prostě vůbec konfliktní ,ale svůj názor máme a dokážeme i druhého názor akceptovat a přemýšlet o něm,uznat chybu.Dokážu se podívat očima toho druhého a vcítit se do jeho situace.
22.03.2012 - 10:14 | Filtr
(Ryby) Jan1na » BaronX
Si tady trošku řešíš svoje téma :3:
Máš stelium v panně, mezi nima pluto a mars.
Ve své podstatě takové ryby nejsou, to co o nich píšeš.
22.03.2012 - 10:15 | Filtr
(Kozoroh) swetlex
napadá mě,máš nějakou špatnou zkušenost s rybami v dětství,nějaký blok?možná by bylo dobré vypsat si na papír,co Ti na nich vadí,je možné,že odráží Tebe.Pomáhá kresba pastelkama a následné rozebrání.
22.03.2012 - 10:17 | Filtr
(Býk) betule » BaronX
Máš naprostou pravdu rybo :4: No u nás je to tak, že u všeho podrobně vysvětluju, proč.

Příklad: Namaluj sluníčko...nenamaluju. Venku prší, namaluj sluníčko, ať ho přivoláme...a mám krásný obrázek.

Ve školce je to půšvih, tam dětem říkají jen namaluj sluníčko. Takže jednou je obrázek krásný a podruhé si namaluje co chce...a tím škodí moje malá ryba sama sobě, protože to pak vypadá, že něco co lehce zvládne nezvládá...to se mi bohužel té mojí rybce nějak nedaří vysvětlit.

...no a šprajcovat se teda umí, jediný, kdo ho dá do latě je maminka, ta je ovšem pak z toho věčného dohadování vyřízená. Né vždy je čas na vysvětlování...
22.03.2012 - 10:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » swetlex
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vlcice.33, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Přesně tak!
Já jsem taky přesvědčená, že ryba vydrží víc než kdokoliv jiný, který se hroutí. Taky mě dost lidí řeklo, že jsem neskutečně psychicky odolná. Pokud je v tom něco rybího tak to, že ryba se nehroutí z kravin, umí se povznést. Pokud něco ztratí, nebrečí nad rozlitým mlékem. Jde dopředu, kašle na minulost, protože tu změnit nelze.
já ryby vidím veskrze pozitivně s tahem na branku :27:
22.03.2012 - 10:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já ti nevim.Peníze nemam, vlasy už skoro taky ne snad řekněme nějakou tu vřelost/občas/, rovný přístup a upřímné srdce, smysl pro humor.Jinak si můžeš vlastně vzít, co chceš, ale předem se zeptej, protože mi v podstatě nic nepatří. :4:
22.03.2012 - 10:21 | Filtr
(Ryby) Jan1na
A vůbec, kolikrát jsem si řekla, že do těhle rádoby astrologických diskuzí nebudu příspívat, páč se tu zde řeší 12 znamení a ona astrologie je o něčem jiném, že :16:

Nuno, nemyslím si, že chceš DOOPRAVDY rybky poznat.
Tedy spíš ten neptuní princip, abych zas nemluvila o 12 znameních.
A všichni se tu máme potřebu jak pytlíci obhajovat :39: :39: :39:
Neptun není o slovech.
Je o fantazii, tancování, hudbě, focení, spiritualismu..
Kde jako vidíš slova??
Když tancuješ, oddáš se hudbě, vnímáš rytmus, každý záchvěv z toho a tělo a mysl je na tu hudbu naladěné a hýbe se do rytmu a ty žasneš, jak je tahle krása možná...
Kde máš do prkýnka :63: :63: :115: :115: :115: :47: :47: :47: :71: :71: slova?
Už chápeš??
Nebo nechápeš??

Myslím, že spíš nechceš chápat :20:


22.03.2012 - 10:26 | Filtr
(Ryby) Jan1na » vlcice.33
pravý neptunní princip (znamení ryby) je opravdu o tom, jak to je ve většině horoskopů

"problém" je v tom, že astrologie je o něčem jiném :23: :23: :23: :39:, než o slunečním znamení a jeho ascedentu :27:

Já jsem taky toho důkazem, páč rybu by ve mně na první pohled nikdo nehledal..

No a myslím, že už jsem celkově do téhle diskuze napsala až dost :16:


:29: :29:
22.03.2012 - 10:26 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » Jan1na
:15:¨
..a teď nebude s námi komunikovat,páč jsme ryby :61:
22.03.2012 - 10:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele AmadeusV, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jj...to je pravda,ale nechci to nak pitvat,pravda posledni dobou potkavam zase stiry a raky,ale nak to neresim
:4:
22.03.2012 - 10:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » swetlex
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele AmadeusV, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jj...akorat to malokdo citi a vidi :4:
22.03.2012 - 10:44 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Jan1na
A proč se čertíš?
Vždyť jsem za poslední dny několikrát v těhle diskuzích opakovala,že to je HRA !!
Snažím se nedělat škatulky,neházet do pytlů,nechávám vám víceméně volnej prostor,nezasahuju do toho. Nikoho neobhajuju a proti nikomu nezbrojím.
Ryby mě zajímají,Lvi mě zajímají...mimochodem všimla sis jedné věci? Lvi nemají potřebu tady vykládat,jak jsou úžasní :3:..To vy se pořád "perete" :3:
Já jen čtu...a skládám obrázek :3:
22.03.2012 - 10:46 | Filtr
(Blíženci) Nuna » lumor
:30: :34:

No konečně někdo,kdo pochopil,co chci :75: :1:
22.03.2012 - 10:46 | Filtr
(Ryby) BaronX » Jan1na
Hudbu, tanec a umění sice můžeš přímo vnímat, ale s málokým můžeš své pocity beze slov sdílet. I slova mají velkou sílu a jenom proto, že nám něco sdělují zprostředkovaně a nedokonale bychom se jich neměli zříkat.

Pokud bych měl být upřímný, nemyslím si, že by nám vesmír něco sděloval o nás samých. Beru to jako sofistikovanou hru. Budu si rád hrát, ale nenechám se hrou omezovat. Zrovna tak nebudu omezovat nikoho, pro koho je ta hra vážná věc.

Astrologie je tu s námi dlouho a pokud dává správné odpovědi, je to proto, že jsme jí takovou učinili my, hvězdy s tím nemají nic společného. Nechci se pouštět do sporu, pouze předkládám jiný pohled na věc. Prostě neptuní obluda, co dodat? :1:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »