Jak reagujete na kritiku?


13.03.2012 - 10:10
(Ryby) Jan1na
Jak reagujete na kritiku?
Caute,zdravim priznivce astrologie :17:,jak reagujete na kritiku?Prvotni reakce, nasledne zpracovani, cokoli, co vas napadne..Predpokladam, ze panny snaseji kritiku asi obecne hure, ale vitam k diskuzi i dalsi znameni, treba se spolecne k necemu dobereme :27:Dekuji predem za vase nazory a prispevky :27: :17:

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
13.03.2012 - 12:44 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Lendulka*
jo a jeste jeden postreh
pokud (dle tvych zkusenosti) jsou si posilany vzajemne do cesty ryby x panny, aby si brousily hrany
tak ja ryba s asc. v panne jsem si byla zrejme dana do cesty sama sobe :49: :39: :61:

13.03.2012 - 12:46 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
promin, nechapu
13.03.2012 - 12:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale ano rozumíš moc dobře.Jen to ještě přijmout a naučit se praktikovat. :4:
13.03.2012 - 12:55 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
jo, sorry, to byla ta prvnotni reakce
myslela jsem, zes jen zkopiroval muj prispevek a nechapala jsem, co tim chces rict
pak jsem si vsimla, zes ho trochu poupravil

...
jenze
jak nad tim vsim tak premyslim, nechci po sobe neco, ceho nejsem schopna?
neni nahodou hlavni rozdil mezi chlap x zenska rozdil v emocich?
nezacala bych se jaksi chovat trochu jako chlap, kdyby se mi nahodou povedlo chovat se bez emoci
hmm??
..
anebo polozim otazku jinak
kdy do sveho jednani zapojujes emoce?
13.03.2012 - 13:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Alžbětta, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kritiku??? Raději néé.Nějak špatně ji přijímám,protože si myslím,že dělám všechno jak nejlíp dovedu a snažím se s každým vyjít. A když to nevýjde tak jsem s toho nějaká špatná :42:.
13.03.2012 - 13:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Emoce tam jsou vždycky to nelze nějak ovlivnit, ale přirovnal bych to k aktivnímu oknu u počítače a k tomu co je zrovna pasivní a ty stím nepracuješ.Neznamená, že tam emoce/pasivní okno/ není, ale ty pracuješ zrovna s rozumem/aktivní okno/.
Volba je na tobě.To není žádná výsada mužského mozku, nebo jak to říct, ale nutnost ke kvalitnímu a plnohodnotnějšímu životu, ne? :4:
13.03.2012 - 13:06 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
Jo, tak dik za prispevek / nazor.
Zamyslim se nad nim.
Abych hned zas nebyla defenzivni :3: :4:
13.03.2012 - 13:14 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
Tak ještě jinak..
Chceš říct, že člověk, co zapojuje emoce a tím pádem jaksi víc prožívá má méně kvalitní a méně plnohodotnější život?

Hele, už zase defenziva a i ofenziva (uvědomuju si to), jenže pro mě je to forma dialogu, která mi slouží k tomu, abych se k něčemu dobrala.

Mimochodem fakt díky, že se mnou diskutuješ, hodně věcí si ujasňuju.
13.03.2012 - 13:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Věř, že nejsi v rukách podobného trenéra, doufám. :4: :61:
http://www.tvspoty.cz/t-mobile-komp…
13.03.2012 - 13:21 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
:61: :61:
13.03.2012 - 13:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
V pořádku.
Prožívat je fajn, ale pokud se v tom začneš vyžívat a lpět,myslim jen na emocích a pocitech, tak hrozí ustrnutí a stagnace.Navíc sama dobře asi víš, že pokud je člověk v emoci, silné, je jí v podstatě zaslepen a nevidí, nedokáže vidět, jasně.Uniká mu řešení. :1:
13.03.2012 - 13:34 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
no vono to ustrnuti a stagnace muze hrozit i tomu zaryte rozumarskemu mysleni

obcas se musis dostat nekam uplne na kost, na dren a na hlavicku, aby sis neco uvedomil a zmenil mysleni
a to ve strizlivem stavu (bez emoci) k tomu nedospejes
to si akorat jedes v zajetych vzorcich
reseni najdes vzdy (nejake), ale jde o to, jestli je to tvoje reseni, to autenticke (opravdove), ktere ti nejak prospeje a i kdy se opravdu neceho doberes

rozumis mi?
nebo se bavime oba o necem jinem

(opet si neco ujasnuju sama o sobe a mozna to vypada, ze bojuju sama se sebou. ono to tak mozna opravdu je, ale mne to asi pomaha)


13.03.2012 - 13:39 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Laki
jasne, jenze tady jde i o tu kritiku od rodicu
nesnasim vetu typu: "JA JSEM TI TO RIKALA"

to se mnou sijou vsichni certi
a muj pritel na tu samou vetu od sve matky reaguje zcela v klidu: "Ja vim"

Proste to v klidu prijme, asi ho to v tu ani chvili neboli.
Ale ja nedokazu reagovat stejne. Boli to!

Dobre, zes ty rodice natukla. Porad tam celou dobu smeruju, k term rodicum a furt se k tomu nemuzu dostat...
13.03.2012 - 13:43 | Filtr
(Ryby) Jan1na » exit
jo, vlastne reaguju dost podobne
jen ta prvotni odezva / reakce je u me vetsinou utocna

a ve vztahu k rodicum je to teda dost bida :19:, viz. vyse :16:
13.03.2012 - 13:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano když je něčeho příliš, tak je toho moc.
Proto jsem ti také poslal to video, ne? :4:
Jasně ideální by bylo užívat vše v míře a součinnosti ke zdaru svému i okolí.
Chtěl jsem tím říct, abych dal příklad, že třeba když ti zemře dítě a pokud budeš jen neustále prožívat/živit v sobě/ smutek spojený třeba s pocity viny atd., tak se ničeho podstatného nedobéřeš, myslim pochopení proč a tedy i poznání vedoucí ke kvalitnějšímu pokračování v životě.TeĎ nemluvim o potlačování emocí z nastalé situace.
Musíš prostě použít rozum a další nástroje, aby mohlo dojít k pochopení/případnému/ a jít zase dál a žít.
Tak myšleno.
13.03.2012 - 13:57 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
Nedostali jsme se nějak jinam?
Pocit viny atd. když Ti umře dítě, jak to souvisí s kritikou?
13.03.2012 - 14:00 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
A i tak se trosku rozchazime.
Kdyz se zenske neco takoveho stane a zabredne v pocitech viny... tak rozhodne nepomuze rozum a dalsi nastroje, ale kvalitni psycholog a terapie.

Teda nevim, co tim rozumem a kvalitnima nastrojema myslis, ale to co jsem napsala ja, to asi nebude.
13.03.2012 - 14:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kritika je jen slovo a ta teprve vyvolá nějakou emoci, ne?
Jinak byl to jen příklad.Zrovna mě nic lepšího, k tématu, nenapadlo. :2: :1:
13.03.2012 - 14:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Stačí říct, že už máš dost, začínáš kličkovat a vymýšlet si.Už tě to zřejmě přestává bavit.


13.03.2012 - 14:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Lendulka*, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vezmu to postupně... Nevím, jestli jsou si tak nějak všeobecně posílány panny a ryby do cesty, ale mě se to teda děje fest a celej život... :1: Ale je to čím dál lepší :3:

Jinak, jak píšeš, že jsi ryba s asc. v panně, tak já to vnímám velmi pozitivně. Tak jak panna analyzuje a ryba syntetizuje - v tobě se to snoubí obojí dohromady a to si myslím je velké plus. Myslím si, že je to dobré, že ta panna v tobě tě drží při zemi a nesníš si jen tak s hlavou v oblacích. No a na to já právě potřebuju ty vopravdický panny... :15: (jinak když vynechám tu nelásku ke kritice, tak si myslím, že zrovna tahle dvě znamení se moc dobře doplňujou)

A jak ses ptala na mojí dceru, jak to snáším tu kritiku od ní - no... :47:blbě :47:...ale čím jsem starší a vědomě klidnější, snáším i tohle líp. \"Bojujeme\" takhle spolu celej život a přitom se milujeme.
Hlavně to chce zachovat chladnou hlavu :61: a nebrat se příliš vážně...
13.03.2012 - 14:29 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
Klickuju?
NO nekdy jo, ale nemyslim si, ze je to tenhle pripak.
V cem konkretne si myslis, ze klickuju?
13.03.2012 - 14:32 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Lendulka*
Ja se ptam hlavne kvuli tomu, ze ja jsem mou mamku taky hodne kritizovala :39: :49:.
A ona hodne casto reagovala tak, ze se neslusi, aby dcera matku kritizovala, ze ona je maminka, muze vsechno a tak dale... takze me zajimalo, jestli tu kritiku od dcery beres vazne a jsi ochotna s ni o necem diskutovat..
13.03.2012 - 14:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lumor, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nemyslíš.Takže to nevíš?
13.03.2012 - 14:46 | Filtr
(Ryby) Jan1na » lumor
Hej, chlape :1:
Ze zacatku to s Tebou byla "zabava" a pripadala mi ta diskuze s Tebou inspirujici, ale ted uz to zacina byt trochu unavujici.
A konkretne tim poslednim prispevkem jsi to tak cele trochu shodil.
Nemusis me prece chytat za slovicka.
Pokud Ti pripada, ze klickuji, tak pls. vyklop, kde Ti to pripadalo a s cim.
diky
13.03.2012 - 15:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jan1na
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Lendulka*, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Obecně si myslím, že má tvoje mamka pravdu...

Ale já jsem měkká matka a vlastně obě děti vychovávám formou POKUS OMYL celej život - nějak mi nebyla dána do vínku vlastnost jako je umění vychovávat bezchybně vlastní děti (a je fakt, že takovejch lidí znám hodně málo)

Kritika od dcery mě ještě před pár lety dokázala dostat na kolena.........a rozložit mě na kostičky a trvalo mi, než jsem se posbírala a složila se zas dohromady... vlastně to přešlo až s uvědoměním si, že jsem vlastně dobrá matka. Svoje děti miluju, i když jsou tak diametrálně odlišné a dělám pro ně to nejlepší, čeho jsem schopna, i když s chybama. :4:

A teď jak to píšu, tak jsem si uvědomila, že možná takhle je to vlastně s kritikou všeobecně - člověka rozhodí jen to, v čem si není jistý, nebo s čím není smířený. (nebo v čem má černý svědomí atp...) :3:

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »