Dominance , submissivita , střídání nebo klasika?


22.05.2015 - 10:00
(Býk) player
Dominance , submissivita , střídání nebo klasika?
Povádá mi kámoš (takovej rybí samec alfa) , dost dominantní typ:Ženská se má podvolit , má se odevzdat chlapovi , tak je to přirozený. Povídám já: jenže tím u ní postupně uhasíš žár , protože nevyplníš plně její pohlavní variace a pokud nejsi sociálně smýšlející a vysloveně laskavý , tak ani nenasytíš její orgány. Prostě , jedeš si jen po svém.On na to: ale každý se to líbilo (3 x rozvedenej).Já: ano , ze začátku. Žena je navíc velkorysejší a kupodivu víc touží se zavděčit.On: Takže by dominovat měla jako ona? To si děláš prdel , ne?Já: No , správně by to tak rozhodně být mělo , když jí chceš mít pořád chtivou , in...A nebo se alespoň vystřídat. Pěkně férovku - jednou její , jednou tvoje.Tak - japa je to správně? Nebo stačí ta obyčejná klasika , kterou vidíme v každé televizní incenaci?

Stránka: 1 2 3
Řazení:
22.05.2015 - 20:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tri razy rozvedeny,tak to uz je diagnoza.Nie je to normalne a mal by navstivit psychologa.
23.05.2015 - 02:49 | Filtr
(Blíženci) mirxon » player
Přesně tak! ..." po mnoho tisíciletí byla žena válečnou kořistí, dominance a submissivita je jakoby stálou přetrvávající složkou. A ve většině světové populace je dodnes týrána , nemá žádná práva. A druhá věc je , že pohlavní ústrojí každé ženy je jinačí. Každá potřebuje něco úplně jiného k dosažení stropu svých možností.

Nebo si to vem už od dětství. Děti si jdou hrát na doktory? Co to je? No přece dominance a submissivita." a v tom je ten největší kámen úrazu. Ten zvrácený smysl pro tyhle role ve společnosti. Vždycky budou ti co chtějí dominovat, rozhodovat, vládnout... zkrátka, egoisticky vzato, mít se líp. A protože muž je od přírody fyzicky silnější, zdatnější a tudíž agresivnější, výbojnější, je i mnohem egoističtější a tím pádem si už po celý tisíciletí, jaksi automaticky, uzurpuje to právo na dominantnější postavení... vůči ženám. A všechny náboženství a ideologie světa ho v tom po celý ty staletí jen utvrzujou a podporujou... Přitom, z evolučního pohledu vzato... ve skutečnosti jsou to ženy, kdo jsou ty odolnější, více připraveny na tvrdý život... "No jó, mužský, ti nestárnou. Šediny je zdobí, brýle jim svědčí, vrásky jsou sexy. Žádné křečové žíly. Žádná celulitida. Žádné klimakterium. Ale pak najednou… zdechnou." "Ženský úděl je mnohem těžší. I v okamžicích, kdy jste v jiném stavu, kdy už vůbec nemůžete, musíte nějak fungovat!“ (moudra Věry Chytilové) ...takže asi tak :3: :37:
23.05.2015 - 13:29 | Filtr
(Blíženci) il*ča » mirxon
Pěkné shrnutí !

:15: :30: :37:
23.05.2015 - 17:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mirxon
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ondra, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Moudrá slova a zejména myšlenky, těch máš na tohle téma víc.
Tvoje dcera je v dobrých rukách a bude z ní šťastná žena.
:68:
Naštěstí ne všichni muži zneužívají svojí sílu a agresivitu, někteří jí dokáží moudře užívat a ženy po jejich boku prožívají krásné a svobodné životy.
23.05.2015 - 20:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
rybi alfa.. no kde ty to beres.. :22: todle podle me neexistuje, a v tom je zakopanej pes - u kamarada :3: :4: :4: :44:

kazdopadne ty jeho reakce jsou vtipny, nemohl by si jich sem napsat vic? :75: :75: :75:

23.05.2015 - 20:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mirxon
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jojo, cist blizence co uz prekrocil vekovou hranici poznavani a zacal zpracovavani a zrani, to je vzdycky radost a priliv kosmickych mouder v ciste podobe :4: :3: :12: :12: :12: :12: :35: diky :1: :37:
24.05.2015 - 12:50 | Filtr
(Býk) player » mirxon
ale já jsem to nemyslel takhle. Nemluvím o dominanci v životě. Výzkumy pohlavních snů žen ale například ukázaly , že při masturbacích si více, jak polovina žen představuje , že je znásilňována , mnohdy i několika "divochy" najednou. Zajímavé , že? naše něžné polovičky. A co já mám za svých zkušeností , tak je tam nejméně stejná , ne-li větší rozmanitost než u chlapů.

Neměl jsem vůbec na mysli to , jak se k sobě chovají během dne.

Můj pohled na erotiku se poněkud liší od zavedených dogmat. Může to bejt jinak ,ale mě přijde , že krom plození potomstva , pokud se erotika dělá , coby umění , nebo se snaží o dosažení vysoké dimenze , tak rozhodující je ne délka orgasmu či četnost , nýbrž progrese a maximum vzrušení. Je pravda , že jako jeden chlap těžko zahraju své milence znásilnění deseti rohatými Vikingy a jen minimum žen řekne , přiveď nějaký kamarády , sním o tom...i když v budoucnosti k tomu docházet patrně bude.
24.05.2015 - 13:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
mno je treba zvazit fakt, ze pri sebeukajeni ma zena k dispozici jen SEBE, cili musi byt ty fantazie trochu extremni, aby to tu absenci muzske polovicky vyvazilo

u zen urcite neplati to archetypalne muzske "plneni nejtajnejscih fantazii"

fantazie je obrazem vedoucim k uspokojeni, kdyz tam prave ta mene nezna polovicka chybi :1:

z toho duvodu ani pro zenu nema smysl, se muzi s erotickymi fantaziemi sverovat, jako to radi rikaji a slysi (i praktikuji) muzi

takze vlastne i ve fantaziich se uplatnuje princip jin a jang, u muze jsou realne, u zeny nerealne

nemusi to platit absolutne, drzme se u toho cisla z vyzkumu "vice nez polovina zen"
24.05.2015 - 13:47 | Filtr
(Býk) player » Laki
Jenomže tím se právě některé limitujete. Zříkáte se vzrušení na hodnotu 100%. I když , samozřejmě , je mnoho žen , kterým stačí sáhnout na krk , ucho či klitoris a nic víc vzrušujícího pro ně už není.Jsou tímto zcela uspokojeny. Jiným v posteli stačí ta obyčejná televizní (či porno) klasika. Dovnitř-ven , dovnitř ven.. :46:

Já zažil vztah s masochistkou , která to ovšem tajila. Takže se jí nedostalo maxima. Jenže potíž spočívala v tom , že nakonec jsem zjistil toto:pokoušela se vyvolat žárlivou scénu ,aby byla potrestána násilím reálným (pak jsem zjistil , že i v minulém vztahu to tak dělala ,ale tam se jí trestu dostalo , já holky nebiju).. Navzdory jejímu vzdělání i rozhledu jsem zmizel.

Kladu si otázku: udělal bych ten trest v rámci splnění fantazie , kdybych to věděl? A dodneška si na to neumím odpovědět , protože sadismus není "moje" erotika. Ale... :4:
24.05.2015 - 13:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ale netajila ty hloupej :75: :75: :75:

vzdyt to byla soucast hry :3: :75: :75: :37:

vidis jak ses ochudil :61: :61: :61:
24.05.2015 - 15:45 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
"Já holky nebiju" - to je pro masochistku nejkrutější trest :4:
24.05.2015 - 17:27 | Filtr
(Býk) player » Buddha/2
Já vim... :4:
24.05.2015 - 17:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ondra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ano, taky mi to tvrzeni od Friday prislo dost asocialni ci nesocialni, urcite neni v limitech cloveka hodnotit, kdo si za co muze ci nemuze

naopak je v moznostech cloveka nabidnout trpicimu pomocnou ruku :62: :68: :68:
24.05.2015 - 18:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » zatimahoj
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ted uplne nechapu, protoze v te prvni vete asi chybi sloveso, nebo aspon ja teda nevidim tu dokoncenou myslenku za =

tak to se omlouvam :6:
24.05.2015 - 19:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » zatimahoj
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
to ano, ale jakkoliv zenu podporime v jeji sile, nezmenime fakt, ze muz je fyzicky silnejsi nez zena

cili je na miste i kritika tohoto jedince, at uz jen pro pripomenuti zakladnich hodnot, ze nasili je spatne

nikoliv zaslouzene
24.05.2015 - 23:45 | Filtr
(Blíženci) mirxon » player
jo, pravda... nejspíš bude dost velkej počet žen, který tajně sní o tom jak je "bezostyšně a hrubě" znásilňuje parta těžce maskulinních alfa samců... ale jen sní, protože v momentě, kdy by si to měly okusit na vlastní kůži v reálu, by si to většina z nich raděj rychle rozmyslela :46: na druhou stranu... je taky nemálo žen, který by tak nejraději nějakýho toho... jakože MAN ALL IN ONE... od všeho trochu... :5: trochu něžnej romantik, trochu neoholenej a opálenej svalovec - alfa samec, tak trochu domácí bačkorák, tak trochu aby měl bezednou peněženku a přitom byl víc doma než v jobu atd. zkrátka takovýho univerzála :41: :75: :61:
25.05.2015 - 00:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mirxon
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
univerzala z Universa :61: :61: :75:

amplitudam zenskych hormonu pochopitelne jeden archetyp muze nemuze vyhovet, ta je behem mesice vystrida ve svych predstavach vsechny :4:

proto je do partnerstvi vhodnej takovej, kterej je stabilni a amplitudamvzdornej :4:

a nejlip kdyz z toho jeste umi udelat srandu :30:
25.05.2015 - 10:26 | Filtr
(Býk) player » Laki
amplitudam zenskych hormonu pochopitelne jeden archetyp muze nemuze vyhovet, ta je behem mesice vystrida ve svych predstavach vsechny :4:


No - já bych tam vynechal toho smějícího se smajla... :47: :71: I když...na druhou stranu , já mám při sámoškách takovou promiskuitu , že nemám co kecat. To je jako když běží reklamy v kině.


Ale na druhou stranu , ježto sám v páry nevěřím , ale věřím v tvůrčí mikrokomuny , tak tam by to šlo. Měla by tam třeba 4 archetypy a protočila by to. OSHO není blbej.
25.05.2015 - 10:37 | Filtr
(Panna) Arezet
Já jsem takový avatar, jsem dominantní i submisivní a mám štětsí na partnery,kteří jsou takový taky.
Někdy potřebuju, aby mě muž zkrotil a někdy krotím toho lva sama :4:

U prvnho partnera (střelec)to moc nefungovalo, nutil mě být jen tou co se podvolí a to mi nevyhovovalo, takže se pozdě vytvořil určitý blok až jsme spolu přestali spát.

Pak jsem na razila na muže o dost staršího(ráčka),který jako by vycítil co zrovna potřebuju a byl proměnlivý jako já, uměl být silně dominantní,ale uměl se i hezky podvolit :1: docela mě mrzí že to skončilo, bylo to dokonalý.

Jinak ty tajné komnaty, první neměl moc snahu je poznat, jel si podle svýho.Druhýmu jsem to prozradila hned beze studu. :1:
25.05.2015 - 10:37 | Filtr
(Blíženci) mirxon » player
Jo... že by se ta role trochen otočila... ženy by si začaly zakládak takový malý harémy s chlapama... :61: :61: :61:
25.05.2015 - 10:42 | Filtr
(Býk) player » mirxon
Ne , v mikromomunách musí by měl být počet mužů a žen velmi vyrovnaný. A sexovat napříč. Biorodič dítěte by ztratil na významu , protože u dětí by se páry střídaly , zbytek by tvořil či jásal.
A výhoda pro dítě? No přece ta , že by si samo našlo svůj vzor a nemuselo být likvidováno třeba rodičem puritánem , rodičem kreténem , rodičem maloměšťákem či rodičem psychopatem , jak tomu v dnešní společnosti je. Protože na množení se povinné psychotesty nedělaj.

Chudáci děti čas od času...koho musej poslouchat.
25.05.2015 - 10:47 | Filtr
(Blíženci) mirxon » player
Takže taková swingers komunita :75: :75: :61: :61: :61: :5: :15:
25.05.2015 - 10:59 | Filtr
(Býk) player » mirxon
V podstatě ano ,ale založená na společných zájmech či práci či tvorbě.
25.05.2015 - 11:07 | Filtr
(Býk) player » Arezet
Jsi skvělá. A co je nejzajímavější , že máš Mars v blížencích a Jupiter ve lvu jako já.

Prostě skvělá.
25.05.2015 - 14:24 | Filtr
(Panna) Arezet » player
:4: když já jsem taková rázná, někdy ostřejší a hodně otevřená ke všemu a nesnáším když to ve mě někdo dusí :1:

Koukám, ale ty si více ohnivější nátora, mě tam přece jen dusí tam zem.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »