Pyramidy se probouzejí k životu-ještě něco k tomu-video


28.02.2012 - 12:38
(Vodnář) SIRAH
Pyramidy se probouzejí k životu-ještě něco k tomu-video

Stránka: 1 2 3
Řazení:
02.03.2012 - 08:45 | Filtr
(Býk) delict » Ilon spí s měsícem
je to sice jednoduché ale věřit všemu co píšou na wikipedii je velice naivní nejenom proto, že články může vytvářet/editovat kdokoli.

mé zdroje uvádějí(pro zájemce dodám), že atlantidy, jakožto národy, byly v historii lidstva 2, možná dokonce 3. ta podstatná Atlatntida byla v Tichém oceánu, daleko od těch novějších a ve srovnání s nimi pravěká. Byla kolonií Lemurie a lemuřanské vědomí si dlouho neudržela. Stala se vzorovým modelem otroctví a úpadku. Technologie byla zneužívána.

a ještě doplňující článek

http://www.transformace.info/index.…

v životě na zemi nevidíme "celý obraz". vše se děje pro vyšší dobro,z lásky a pro lásku, bolestivé události jsou katalyzátory sebepoznání. přijmutí ztrát a bolestivých zkušeností v tomto duchu chce opravdovou odvahu. a stojí to za to.
02.03.2012 - 08:55 | Filtr
(Býk) Philadelfie » Ilon spí s měsícem
Právě jsem přečetla, myslím, že i tak ta společnost existovat mohla, jen jí přisuzována větší technická vyspělost než měla. Četla jsem o Atlantídě od Doreen Virtuae, která se vypravila na ostrov Santorini a pomocí svého partnera prošla regresí, která potvrdila život v Atlantidě, odtud také pochází Hermovy zákony... jejich život probíhal v naprostém souladě s přírodou a stejně tak i léčení. Ona popisuje svou zkušenost z regrese...
02.03.2012 - 09:05 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » Philadelfie
někde jsme slyšela názor na to, že Atlantýda nebo ta civilizace, kterou tak nazýváme, trvala tisíce let...já si pamamtuju období obrovské technické vyspělosti, ale taky něčeho, co připomínalo totalitní stát...země byla obehnána jakousi barierou, protože v okolní země byly zdevastované...vím, že imigranti byli chytání a posíláni zpět, pamamutuju si, že jedna moje kamarádka byla takový ilegální uprchlík, poskytla jsem ji azyl ve svém domě téhdy...
co se týče časového určení, za A které pyramidy myslíš, za B by se to nehodilo do oficiálního výkladu historie, i kdyby se to potvrdilo...
02.03.2012 - 09:09 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » Ilon spí s měsícem
taky bych si myslela, že je to fikce, kdyby si tolik lidí kolem mě nepamatovalo to samé....jinak Platón umí vymýšlet pěkné sci fi důkazem je ten jeho totalitní stát, kde by vládnou měli filosofové...ale v praxi mu to jaksi selhalo :61:
02.03.2012 - 09:19 | Filtr
(Býk) Philadelfie » Qantipa
Hodně se mluví o pyramidách v Egyptě a i o nich jsme se učili nejvíc, tady ta diskuze se týká aktivace pyramid.

Víš, co mě překvapuje? Že se nic z Atlantídy nedochovalo, že tato kapitola je historicky přehlížená. Daniken hodně vysvětluje tyto technické vymoženosti - přítomnosti mimozemských civilizací. Vzpomíná i Sodomu a Gomoru... V pyramidách je údajně hodně radiace a jsou v nich místa naprosto lidem nepřístupná.
Faktem je, že egyptská civilizace v té době, jak jsme se učili, nebyla technicky schopná stavět pyramidy.

Taky to období- tady na našem území jsme se nacházeli v nějaké době kamenné..
02.03.2012 - 09:23 | Filtr
(Váhy) bobina28 » Philadelfie
zachovalo...pod pyramídou v tzv. sieni záznamov. Nedávno objavili šachty, ktoré do nej vedú a zakázali ich ďalší prieskum.
02.03.2012 - 09:26 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » Philadelfie
to že něco klasifikujeme jako dobu kamenou...tak nenapdlo tě že to byl ve skutečnosti ráj na zemi? v knížkách od Megreho, který se dočteš o dolmenech, které taky vyzařují radioaktivitu, byly to místa, kam lidé chodili umírat v meditaci, prostě se nechali zavalit kamenem, prý proto, aby uchovali informace pro další generace, prostě tam jejich duše nebo jak to říct zůstane...a některé pyramidy mohli fungovat stejně...co se týče atlantýdy a památek no se třeba i něco mohlo dochovat, jen se o tom moc nevím

http://www.strayreality.com/Lanis_S…

hlavně jako seriozně o tom nikdo mluvit nebude, protože jim to nezapadá do paradigmatu..
stejně jako se nemluví o tom neuvěřitelném množství kamenů s vyobrazením lidí a dinosaurů v Jižní Americe...
02.03.2012 - 09:27 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » bobina28
K těm šachtám: pamatujusi, že o nich mluvil spící prorok Edgar Cayce, že tam májí být uloženy ty záznamy..no to je právě ono, něco s enajde, ale my se o tom třeba ani nedovíme..
02.03.2012 - 09:28 | Filtr
(Váhy) bobina28 » Qantipa
ono sa to už podľa mňa našlo a niekto sa s tým možno hrá a preto tie zaujímavé úkazy :3:
02.03.2012 - 09:29 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » bobina28
no a to je to co mě děsí :61: protože nikdo už pořádně neví k čemu to bylo stavěné a kdo ví, co to spustí...
02.03.2012 - 09:40 | Filtr
(Váhy) bobina28 » Qantipa
ale vedia...preto sa s tým tak hrajkajú.
02.03.2012 - 09:57 | Filtr
(Kozoroh) Ilon spí s měsícem » delict
Ne,tak naivní opravdu nejsem,pouze poukazuji i na další možnost.
V otázce existence,či neexistence Atlantidy nezaujímám žádné stanovisko.
Proti je pro mne podivnost,že o Atlantidě se dochovaly pouze Platonovy spisy a skutečnost,že po prozkoumání dna Atlantiku bylo zjištěno,že zde pravděpodobně žádný kontinent nikdy nebyl.
To ovšem nic neznamená,protože Atlantida mohla být kdeko-li.
Zatím chybí objektivní důkazy.
Nanejvýše podivné je,že se o tak vyspělé společnosti nedochovaly žádné další důkazy,což ovšem může i znamenat,že pro stromy nevidíme les. :3:Nebo není vhodné,aby se veřejnost o její existenci dozvěděla,ale to už zacházím do různých konspiračních teorií. :4:
Zajímavý článek ve smyslu pro...http://zpravy.idnes.cz/nasli-jsme-d…
Nejsem popiratel,pouze připouštím obě možnosti.A naopak potvrzení existence Atl.by skvěle zapadla do mé teorie,že vyspělé civilizace na naší úrovni tu již byly mnohokrát.
To,že nenacházíme po některých bájných civilizacích arch.nálezy nemusí znamenat,že nebyly,ale mohly se třeba ubírat jinou cestou...netechnickou.Může někdo s jistotou tvrdit,že kupříkladu delfíni nejsou takovou společností a jen naše lidská povýšenost a ješitnost nám brání v poznání pravdy? :32:
02.03.2012 - 10:08 | Filtr
(Kozoroh) Ilon spí s měsícem » Philadelfie
Danikena bych zrovna za věrohodný zdroj nebrala,hodně věcí si zcela vymyslel,hodně překroutil,aby zapadaly do jeho teorií.Ale přečetla jsem jedním dechem snad všechny jeho knihy. :4:
A to,co jsme se učili,bych taky nebrala za bernou minci.Vymýšlíme o stavbě pyramid nejrůznější fantastické teorie a vysvětlení může být zcela jednoduché.
Co když tehdy ovládali techologie,které jsou dnes zapomenuty?
Můžeme dnes s jistotou říci,že zbytky betonové suti z dnešních divů světa,nebudou pro naše potomky v daleké budoucnosti stejnou záhadou,jako pyramidy dnes pro nás?
02.03.2012 - 10:32 | Filtr
(Býk) Philadelfie » bobina28
Taky si myslím, že vědci ví dnes mnohem víc, než je dáváno do médií.
02.03.2012 - 10:51 | Filtr
(Býk) Philadelfie » Ilon spí s měsícem
Co říct? Šlo především o duchovně vyspělejší civilizace, ale takových technických vymožeností, jako máme dnes nedosáhli. Trochu bych to přirovnala k dnešnímu Japonsku. Z toho by mohla v budoucnu přijít podobná legenda. Ale to jsou jen dohady.
Pyramidy a ostatní divy světa, jsou divem právě pro nevysvětlitelnost, jak mohly v té době bez techniky vzniknout a jak zdolávají tisíciletí.

02.03.2012 - 10:54 | Filtr
(Kozoroh) Qantipa » Philadelfie
protože jsme používali naprosto jiné způsoby k jejich stavbě než jaké bysme použili dnes..
02.03.2012 - 11:00 | Filtr
(Býk) Philadelfie » Qantipa
Jasně, tomu se dá věřit. Když si vzpomínáš, já bohužel ne, jak tam žili obyčejní lidé svůj život?
02.03.2012 - 11:38 | Filtr
(Býk) Jyotis
Fakt je, že poslední dobou je mi divně a skoro nespím. A nemyslím, že je to menopauzou..z hormonálního hlediska žádná změna..
Je tu někdo, kdo ověřoval, jestli někde v seriozních pramenech jsou zprávy o mimořádných astronomických jevech, o kterých mluví?
02.03.2012 - 11:48 | Filtr
(Býk) Artislove » Jyotis
ano su..tie spravy ktore som prednedavnom dala ja a za ktore som si vyzrala viac nez dost..nie som síce "seriozny" publikovany pramen ani vedkyna ale sedi to a taketo problemy ma teraz vela ludi,..a len upozornim na tieto dni, pozor na nauzeu, zvracanie arytmiu a zavrate a tiez na infarkty a mozgove porazky.. :29:
02.03.2012 - 11:55 | Filtr
(Býk) Artislove » Artislove
a este dodam par priznakov:
Unava az letargia alebo naopak prebytok energie. Bolesti chrbta hlavne presne v strede a krize, bolesti svalov a klbov, busenie srdca, stavy euforie, alebo naopak stavy depresivne, chripkove stavy , vnutorna zimnica, horenie tvare, zimomriavky na hlave hlavne v oblasti temena niekedy aj korunnej cakry, tlaky na hlave ako vo zveraku, migreny, a to vsetko bez lekarskeho opodstatnenia,zabudanie, je mozne ze vidite modre iskry svetla alebo fialove, dost casto mi ludia pisu o cislach 11:11,
02.03.2012 - 12:11 | Filtr
(Kozoroh) Ilon spí s měsícem » Artislove
To jsou ale přízaky,které má každý. :3:
Do toho se vejde 99%populace letos,loni,před sto lety,před tisíci lety...
02.03.2012 - 12:34 | Filtr
(Býk) Artislove » Ilon spí s měsícem
tak to haha asi tazko...nic v zlom ale tieto priznaky ano ma vela ludi ale rozhodne nie kazdy...ale mysli si co chces :4:
02.03.2012 - 13:13 | Filtr
(Býk) Philadelfie » Ilon spí s měsícem
taky si myslím, chřipka a virozy a únava, stres, všechno souvisí se vším, ale prudce se střídají teploty venku, navíc se nikdo neléčí a roznáší to kolem sebe... přichází jaro...
Taky bych nic na tyto příznaky nesázela, vzhledem k životnímu stylu - mi to přijde logický.
02.03.2012 - 13:31 | Filtr
(Býk) Artislove » Philadelfie
treba brat tie priznaky ako celok nie si vyberat len tie ktore sa hodia k tomu aby sa preukazal opak toho co pisem. Silne o tom pochybujem ze kazdy aj vidi energie modrej a fialovej farby a brni mu pravidelne hlava a brni tak, ze ma vlasy dupkom. ale tak no co uz,.tvoj nazor neberiem ti ho
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »