O Ježíši


31.07.2011 - 16:58
(Ryby) Aristoni
O Ježíši
Nevím kolik z vás vidělo dokument o Turínském plátně a podobě Ježíše na něm? :63: Vědci si vzali na paškál, jak vytvořit z plátna jeho tvář, aby lidi viděli, jak doopravdy vypadal :75:Bylo to úžasné, tak já můžu říct, že jsem jeho tvář viděla. :75: Jedna věc mě ale zarazila, jedna část plátna se našla ve Španělsku, je to rouška ze stejného plátna, kterou se zakrýval obličej.Zjistili stejnou DNA z krve na obou plátnech.A teď se ptám? Jak je možné, že vůbec našli krev? :63: Když Ježíšové tělo omyly a namazaly olejem ženy, než ho pohřbili, kde se ta krev tam vzala? To je hádanka, oni o tom neřekli v dokumentu ani slovo. :22: Není to to podvrh na tom se už konečně dohodli všichni, kdo ještě pochyboval z vědců, kteří poprve řekli, že to někdo na plátno namaloval. Je až k neuvěření, co dokážou počítače a všechny laboratoře světa, kteří dneska odhalí už téměř všechno. :3: Celý život pátrám po všech dostupných informacích, jestli opravdu Ježíš žil, dneska jsem přesvědčená, že ano. :75: Ale nějak jinak,než jak je popsaný v evangeliích. Jak jste na tom vy? To mě taky zajímá, co si o tom myslíte? Tak se podělte. :75:

Stránka: 1 2 3
Řazení:
01.08.2011 - 17:36 | Filtr
(Ryby) Aristoni » alassea
Ne, to plátno to nebylo, to se dávalo po smrti na obličej a pak se tělo obalilo v dalším plátně a stejným materiálem se udělal pruh s kterým se tělo svázazalo na třech místech. A přesto na Turínském plátně je vidět otisk tváře Ježíše, tohle považovali za nadpřírozené, protože normálně by tam žádná krev by mět nebyla NATOŽ NĚJAKÁ TVÁŘ. :63:
01.08.2011 - 18:50 | Filtr
(Štír) Firemix
V prvni rade si velice odvazna vytvorit tema o Jezisi...Samozrejme,ze ti to zlomilo vaz...Jak si asi dokazu predstavit,uz jsi dospela zenska,ale takovou hloupost,na co si naletela,a vubec uverila,ze na nejakym platne zustane lidsky oblicej,to chce mit hodne silny zaludek a povahu...Ale co, je to ciste tva vec,ver si cemu chces...Takhle damy a panove vznika fanatismus,jak lehke,ze?? Kdyz si zacinaji myslet desitky lidi,ze maji pravdu,nikdo je v tom nedokaze zastavit...I kdyz se myli... :23: :39: :39:
01.08.2011 - 21:30 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Aristoni
To jsem neviděla - ale viděla jsem kopii tohoto plátna v Broumovském klášteře. Je to zajímavý zážitek:
http://www.klaster-broumov.cz/turin…
02.08.2011 - 00:49 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Firemix
Proč myslíš, že mi to zlomilo vaz? :75:Zajímám se o takové věci a jen jsem chtěla vědět vaše názory a moje víra je moje, ta mi vaz zlomit nemůže. Ty věříš dalekosáhlým nesmyslům a taky ti je nevyvracím. :75:
02.08.2011 - 00:52 | Filtr
(Ryby) Aristoni » il*ča
Jé, ty jsi z Broumova? Mám z tama zeťáka a že nic neřekl, že to tam bylo vystavované. :47: Škoda, že jsi neviděla ten dokument. :63:
02.08.2011 - 01:41 | Filtr
(Panna) jeho výsost žufan
neumím to zhodnotit nejsem odborník, ale v jeho věřím a určitě to byl skvělý člověk.....to je vše ,nejsem moudrý takže víc asi nepovím
02.08.2011 - 02:07 | Filtr
(Rak) pokusnejzajic
Zdravím všechny diskutéry. Nemám potřebu promptně reagovat na všechny příspěvky zde uveřejněné. Jen bych rád vsunul do diskuze podnět k zamyšlení. Jde o to, že ať už Ježíš byl resp. je božím synem, nebo nikoli, je důležité že šlo o výjmečnou osobu. Můj soukromý postoj je pozitivní k jeho dílu i životu. Nepochybuji o něm. Zdali Evangelia přílišně glorofokují, popřípadě tendenčně upravují jeho život, bych ponechal na každém. Důležitá je tato otázka. Opravdu si přejeme a není pro nás zhoubné zjistit jak to tehdy opravdu bylo? Dokážeme pravdu ustát? Nebudeme pak o mnoho chudší? Nejsem dogmatik, jen si myslím, že některé věci jsou tabu, a měly by tak i zůstat.
02.08.2011 - 02:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
nevěřím, že má smysl pátrat po fyzické existenci Ježiše Krista. Jeho příběh je pro mě živý a to bez ohledu na to, jestli někdy skutečně žil On.
02.08.2011 - 10:54 | Filtr
(Ryby) Aristoni » pokusnejzajic
Moc pěkný názor :75: ANI TU NEDÁVÁM, CO VŠECHNO VÍM :63: mě opravdu zajímá, co si lidi myslí a chtělo se mi o tom diskutovat, ne někoho přesvědčovat o své pravdě.Díky :74: :27: :3:
02.08.2011 - 10:59 | Filtr
(Ryby) Aristoni » jeho výsost žufan
Taky hezké :27: Měl nádherné myšlenky, které chtěl,aby lidi pochopily a je, jen na nás, co z z nich každý pochopí. :75:
02.08.2011 - 15:19 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Dívej Izabel, doteď jsem nikdy nikoho nesmazala ze své diskuze. Já mám jasno, ale tobě se svěřovat nebudu, ty dokážeš opravdu vyloženými capinami tady zaplňovat celý web a nedej pánbůh, když slyšíš odezvu na sebe, tak založíš diskuzi jinou a znova nesmysly. :63: Já tu dala něco, co se vymyká zdravému rozumu a přesto je to pravda. :75: Kdyby jsi tu neseděla a u počítače tolik hodin a věnovala se smysluplnějšímu vzdělávání, tak bys pochopila, že tato diskuze je o něčem jiném. A už svítí :27: :27: :27: :27: :27:
02.08.2011 - 15:30 | Filtr
(Rak) almas » Aristoni
Co kdyz mel Jezis dvojnika nebo dvojniky?Co kdyz se naucil na zkusene v Indii ruzne triky?
co kdyz?!.......pripustila jsi si nekdy takove myslenky a nebo prislo ti neco takoveho do ruky k precteni.
A nebylo by to prima kdyby vubec ´nebyl ukrizovan :1: :3:
02.08.2011 - 15:30 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Glimmer Man
No, smysluplné a doložené informace o Ježíši jsou, našly se staré svitky, o kterých je, ale málo informací. Píše se v nich, o muži, který se podobá Ježíši. Musíš se dívat na to tak, že v té době, kdo věřil v jediného Boha, tak to musel tajit a všechno, co se napsalo, muselo se skrýt do doby, kdy už křesťanství, bylo dovolené náboženství.(A i to, už bylo vlastně zmanipulované) :23: Všechno, co obsahovaly svitky je vlasně supr hlavolam a to, co dělají ti, které to zajímá, tak před nimi smekám. V jednom svitku bylo napsáno, že kdyby se lidstvo dozvědělo pravdu, tak by ji prostě neskously a tak se všechno šifrovalo, pro lidi, kteří jednou příjdou a pochopí. :75:
02.08.2011 - 15:41 | Filtr
(Ryby) Aristoni » almas
Taky tuhle verzi znám, jenže někdo ukřižovaný byl o tom jsou opravdu záznamy.První biskup byl Ježíšuv bratr Jakub, o tom záznamy taky jsou.Jenže ho zlikvidovali a přepsaly to tak, aby to bylo pro ně přijatelné. Zamyslí se za jak dlouhou dobu po jeho smrti, je v Bibli napsáno o Ježíši? Vždyť pravda, ta se přece neříká :39:A písma, která existují se nikdy nedostala do bible. :23:
Jak jednoduché by to teď bylo, kdyby, do Bible napsali pravdu. To by jsme se tady nemusely dohadovat, kde je vlastně :3: pravda ukrytá!? :27:
02.08.2011 - 15:44 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Ne, to ne, tahle jsem to nemyslela, ale když tu nedáš něco smysluplného, abys obohatila náš život, tak nesmysly nepiš. :63:Spíš mě zajímá, když tak všechno víš a znáš, jak je možné, že nevěříš? Nebo vlastně v co věříš? A nepiš mi, že v samu sebe, to si nemyslím. :63:
02.08.2011 - 15:56 | Filtr
(Štír) Firemix » Aristoni
Vis,kdyby se rekla pravda,jak je to o Jezisi a vlastne tolik staleti byli krestane tahani za nos,tak by s toho byla takova valka,ze uz by nepomohl ani ten buh...To co je psano v bibli je nekolirkat za ty leta spatne prelozeno a,tak nepresne formulovano ted prave prezivsich knezy,ze i kdyby se Vatikan chtel priznat a rict pravdu o tom vsem,a ja tomu verim,ze oni to moc dobre vi,ze by i Jezis se v hrobe obracel...
Tady je jediny problem,ze neexistuje originalni spis knihy jmenem Bible a proto si Vatikan jede tu svou manipulativni viru,vlastne v to co Jezis nikdy nehlasal,jen pro svuj prospech... A Jezis preci nezabijel ve jmenu boha,ale cirkev ano,proste si s toho udelali byznys a to se hnusi mi ,jakozto prave vizi Jezise,tam to davalo vsechno smysl,tahle sebranka schovana za kriz by potrebovala upalit!!!
02.08.2011 - 15:57 | Filtr
(Rak) almas » Aristoni
Je ukryta nekde v nas,muzes cist a hledat jak chces.Jedine co zbyva je knejake verzi se priklonit,verit ji.Ja jsem si osvojila tu ze zemi tenkrat navstivili mimozemstane,Marie otehotnela mozna jich bylo i vice tech Marii a nasledne Jezisu.
Je to podobne kdyz jsem se na zakladce nemohla smirit s teorii Evoluce a vyslouzila si za to rebelstvi 3! z meho oblibeneho prirodopisu :9:
A nebo kdyz jsem se ptala farare pri oprave interieru kostela kde vzal Kain zenu.? :74:
02.08.2011 - 15:58 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Neberu nic osobně, já se držím faktů :63: A to ověřených faktů! Ne všechno tady na internetu je pravda, co se napíše. Neberu ti, že nevěříš na to plátno, já chtěla slyšet názor na to, co jsem napsala.A tys ho napsala a já to respektuji :75: Jenže to bylo o tváři :63:
02.08.2011 - 16:15 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Firemix
V tom máš pravdu, ale jen v něčem. Židé pravdu znají, ale taky manipulují :39: Pro mě je směrodatné, že hlásal krásné věci a já se snažím podle toho žít. Bible není celá vymýšlená, je napsaná tak, čemu tenkrát lidi věřili, i když, když poznávám historii, tak všichni věřili a války se vedly ve jménu Boha. I president USA se modlil veřejně v televizi a na to přikázal nálet na Irák. Všechno se opakuje, ale ta církev už tu MOC nemá. :75: A fakt, kdyby řekla pravdu, tak se národy pozabijí. Svým způsobem, je dobré, že se stahuje do pozadí.Vznikají nové církve a noví fanatici a jak to je napsáno TO, CO MY ŽIJEM, VY BUDETE ŽÍT, TO CO VY ŽIJETE, TAK BUDOU ŽÍT, TI, CO PO VÁS PŘIJDOU. TAK NĚJAK. :63:
02.08.2011 - 16:29 | Filtr
(Štír) Firemix » Aristoni
Nevadi mi,ze veris v Jezise,v takoveho jakeho ti predkladaji tito,desinformovani lide. Uprimne v Bibli je tezko se orientovat pokud se do toho nezasnis a nedokazes rozlustit jeho prestary vyklad...Napr: Ptaci plivajici ohen,to bych si prelozil jako strilejici letadla,apod...Urcite veci se plni doted...
Jen jsou tam proste nektere veci spatne prelozeny a tim trpi cely svet...
A presne si pamatuji co bylo napsano Jezisem,nestavejte kostely,chramy k modleni vsechno co jsem,vam dam pres dusi.Takze,proc jsou staveny neskutecny chramy,vim proc,aby ovecky davali do kasicky... A potom to delali s detmi v kostele!!!A to dokonce s kluky,to Jezis rozhodne nehlasal...Zadna vira a uz vubec ne katolicka ti nikdy neda to co si muzes v klidu s Bohem probrat o samote,jen se staci naladit a tam se dovzis vse na tvou otazku...
02.08.2011 - 16:42 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Firemix
SOUHLASÍM S TEBOU, PROTO JSEM PŘESTALA DO KOSTELA CHODIT, JÁ MÁM SVŮJ CHRÁM V PŘÍRODĚ, JAK JSEM TO TU, UŽ NĚKDE PSALA. Jedno, ale je pravda, když si zajdeš do kostela, kde jsi uplně sám a tam jen chvíli setrváš, tak tě to nabijí takovou energií, že je mi vždycky nádherně. Tak jak sedím na své zahrádce a zvony svolávají své ovečky do kostela a já v tom tichu jsem sama a mám pocit, že tak blízko Boha jsem nikdy nebyla. Nechci rozebírat, co všechno napáchaly církve, každý máme svůj rozum a děláme to, co je pro nás to nejlepší, že? A o tom to je :3: Musím končit, tak ti děkuji za tvé názory a měj se sluníčkově :27: :3: :4:
02.08.2011 - 16:42 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Mě nedráždíš :61: :61: :61: :61:
05.08.2011 - 09:36 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Aristoni
Nejsem z Broumova, byli jsme tam na dovolené :1:
05.08.2011 - 23:22 | Filtr
(Ryby) Aristoni » il*ča
Stačí, když si přečteš udajná slova Ježíše a víš, že to má něco do sebe. :63:Myslíš, že papeženci by dali do bible, že lidé nemusí stavět chrámy,že stačí jít jen do přírody? :75: :3: :63:Tam nemusíš platit, tam to máš zadarmo :75:
05.08.2011 - 23:25 | Filtr
(Ryby) Aristoni » almas
Je to tvoje víra a já ti ji neberu, vždyť každý měl a nebo má matku, co ti na to říct? :63:Pro mě je to matka příroda, každý máme svou víru :75:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »