O Ježíši


31.07.2011 - 16:58
(Ryby) Aristoni
O Ježíši
Nevím kolik z vás vidělo dokument o Turínském plátně a podobě Ježíše na něm? :63: Vědci si vzali na paškál, jak vytvořit z plátna jeho tvář, aby lidi viděli, jak doopravdy vypadal :75:Bylo to úžasné, tak já můžu říct, že jsem jeho tvář viděla. :75: Jedna věc mě ale zarazila, jedna část plátna se našla ve Španělsku, je to rouška ze stejného plátna, kterou se zakrýval obličej.Zjistili stejnou DNA z krve na obou plátnech.A teď se ptám? Jak je možné, že vůbec našli krev? :63: Když Ježíšové tělo omyly a namazaly olejem ženy, než ho pohřbili, kde se ta krev tam vzala? To je hádanka, oni o tom neřekli v dokumentu ani slovo. :22: Není to to podvrh na tom se už konečně dohodli všichni, kdo ještě pochyboval z vědců, kteří poprve řekli, že to někdo na plátno namaloval. Je až k neuvěření, co dokážou počítače a všechny laboratoře světa, kteří dneska odhalí už téměř všechno. :3: Celý život pátrám po všech dostupných informacích, jestli opravdu Ježíš žil, dneska jsem přesvědčená, že ano. :75: Ale nějak jinak,než jak je popsaný v evangeliích. Jak jste na tom vy? To mě taky zajímá, co si o tom myslíte? Tak se podělte. :75:

Stránka: 1 2 3 4
Řazení:
31.07.2011 - 19:44 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Nesuď a nebudeš souzená. :23:Mě je u :71: co si kdo vymyslí, protože žiju dnes a zítra je zítra :2: Ať si každý věří v co chce a od fanatiků utíkám :75:
31.07.2011 - 19:48 | Filtr
(Ryby) Aristoni
A moc sebekritická nejsi, že :61:
31.07.2011 - 19:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Aristoni
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Nissmo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Aha a muzes mi prosimte nak rozumne vysvetlit jak ten pyl ktery nasli a ktery byl jen z rostliny v jeruzaleme a rostl jen v te dobe tak JAK opakuju JAK ten pyl prezil 2000let bez uhony? JA teda nevim ale selzkym rozumem vim ze ten pyl proste nemohl prezit 2000let jinak by totiz ta rostlina zila jeste dnes. A vubec by rostliny nevymiraly protoze by se pak vzal naky stary predmet extrahoval by se pyl a vypestovala by se rostlina stara treba 5000let. Co rekne naky dokument neznamena ze je to 100procetn pravda jim jde jen o prachy. Natoci dokument klidne si i upravi imformace aby ten dokument byl lakavy a zaplatilo jim za to co nejvic penez.. Ti lidi co to vysoumali tak jen rikaji svoj poznatky a dokumentariste si to upravi podle sebe aby to bylo "akcnejsi" tak to proste dneska funduje
31.07.2011 - 20:04 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Nissmo
Možná máš pravdu, to já neposoudím.Ta rostlina tam ještě roste. :63:Je to druh kaktusu(to nevím, vypadala podobně jako netřesk) se žlutým květem, taková nízká, oni ji ukazovali, takže je k porovnání stále.Řekly, že si neumí spoustu věcí vysvětlit, jako by to bylo nadpřirozeno.Jenže vědci se takovými věcmi nezabývají, je zajímají jen fakta.To plátno bylo stále chráněné proti prachu a špíny a stejně se na něm našla i špína a to bylo možná po tom požáru.Kdo ví? :3:
31.07.2011 - 21:01 | Filtr
(Lev) Sempress » Nissmo
:63: co pak pyl, teoreticky to možné je, ale určitě není možné, aby to plátno bylo v takovém stavu v jakém je. Rozpadlo by se do pětiset let.....
31.07.2011 - 21:26 | Filtr
(Lev) Sempress
.....podle mě, je Ježíš nemanželské dítě. Marie byla nevěrná Josefovi, když otěhotněla tak to tutlala. Pak musela podplatit porodní bábu, aby roznesla, že se stal zázrak, neboť počala bez perforace hymenu...... protože byla profesionální klepna, podařilo se jí přesvědčit Josefa, že se stal zázrak a že počala s Bohem... Možná nelhala, protože možná Marie počala s Bohoušem od vedle, jen neměla zuby třeba, nebo byla nalitá a špatně artikulovala a Josef jí místo Bohouš rozuměl Bůh.... a nebo Josef trpěl hluchotou a jen odezíral ze rtů, ale špatně... Pak se to za 33 let provalilo, lidi se naštvali a Ježíše podvodníka ukřižovali. ......jenže celá situace už byla na tolik rozjetá, že bylo ve veřejným zájmu a zájmu církve nechat to tak jak je, a tak této situace církev využila, celý incident přibarvila a tak nějak se možná zrodil mýtus o Ježíšovi na kterém je založen veškerý biznis církve..... :63:
31.07.2011 - 21:57 | Filtr
(Panna) alassea » Aristoni
ja si-teda ešte z detstva-pamätám,že keď Ježiš niesol svoj kríž,pristúpila k nemu jedna žena-myslím,že sa volala Veronika a podala mu plátno.On si doňho utrel svoju skrvavenú tvár a na znak vďaky jej na ňom zanechal odtlačok svojej tváre.Nie je to toto plátno?Na tom z hrobky by-logicky,keď ho poumývali a ponatierali,krv byť nemala.Len ma to tak napadlo :63:
31.07.2011 - 22:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sempress
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Hříšnice, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:39: no je toto možné? :41: :23:
31.07.2011 - 22:25 | Filtr
(Štír) xxxNative
Souhlasím s tebou :27:
O tom holografu jsem slyšela již dávno, ale nějak jsem na to pozapomněla, děkuji, že jsi mi to připomněla :74:
31.07.2011 - 22:40 | Filtr
(Rak) nemoomen » Aristoni
:15: :15: :15: :15: :27: :27: :27:
01.08.2011 - 07:54 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
Nová, rodící se, církev o pár set let zasedla a dohodla se, kdo vlastně byl Ježíš, co všechno uměl a co se s ním vlastně stalo a proč. A ten, kdo nesouhlasil či oponoval, rozhodně neumřel na stáří...
01.08.2011 - 08:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :30: :3:
01.08.2011 - 09:06 | Filtr
(Panna) Mirma
Četla jsem, ale napsat může kdokoli cokoli ... že Turínské plátno nechal Vatikán zakonzervovat a už dál nelze zkoumat jeho pravost.
01.08.2011 - 09:14 | Filtr
(Štír) Freja » Sempress
:61: no FUJ! :47:
01.08.2011 - 09:21 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Mirma
V zájmu církve totiž není zkoumat, ale věřit!!
01.08.2011 - 17:30 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Jo, ten první to je o tváři, co jsem viděla :75:
01.08.2011 - 17:36 | Filtr
(Ryby) Aristoni » alassea
Ne, to plátno to nebylo, to se dávalo po smrti na obličej a pak se tělo obalilo v dalším plátně a stejným materiálem se udělal pruh s kterým se tělo svázazalo na třech místech. A přesto na Turínském plátně je vidět otisk tváře Ježíše, tohle považovali za nadpřírozené, protože normálně by tam žádná krev by mět nebyla NATOŽ NĚJAKÁ TVÁŘ. :63:
01.08.2011 - 18:50 | Filtr
(Štír) Firemix
V prvni rade si velice odvazna vytvorit tema o Jezisi...Samozrejme,ze ti to zlomilo vaz...Jak si asi dokazu predstavit,uz jsi dospela zenska,ale takovou hloupost,na co si naletela,a vubec uverila,ze na nejakym platne zustane lidsky oblicej,to chce mit hodne silny zaludek a povahu...Ale co, je to ciste tva vec,ver si cemu chces...Takhle damy a panove vznika fanatismus,jak lehke,ze?? Kdyz si zacinaji myslet desitky lidi,ze maji pravdu,nikdo je v tom nedokaze zastavit...I kdyz se myli... :23: :39: :39:
01.08.2011 - 21:30 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Aristoni
To jsem neviděla - ale viděla jsem kopii tohoto plátna v Broumovském klášteře. Je to zajímavý zážitek:
http://www.klaster-broumov.cz/turin…
01.08.2011 - 21:38 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Sempress
Hodně zajímavá je kniha Ježišova dynastie, autorem je archeolog, který se životem Ježiše zabývá dlouhou dobu.

http://www.kosmas.cz/knihy/134537/…
02.08.2011 - 00:49 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Firemix
Proč myslíš, že mi to zlomilo vaz? :75:Zajímám se o takové věci a jen jsem chtěla vědět vaše názory a moje víra je moje, ta mi vaz zlomit nemůže. Ty věříš dalekosáhlým nesmyslům a taky ti je nevyvracím. :75:
02.08.2011 - 00:52 | Filtr
(Ryby) Aristoni » il*ča
Jé, ty jsi z Broumova? Mám z tama zeťáka a že nic neřekl, že to tam bylo vystavované. :47: Škoda, že jsi neviděla ten dokument. :63:
02.08.2011 - 01:41 | Filtr
(Panna) jeho výsost žufan
neumím to zhodnotit nejsem odborník, ale v jeho věřím a určitě to byl skvělý člověk.....to je vše ,nejsem moudrý takže víc asi nepovím
02.08.2011 - 02:07 | Filtr
(Rak) pokusnejzajic
Zdravím všechny diskutéry. Nemám potřebu promptně reagovat na všechny příspěvky zde uveřejněné. Jen bych rád vsunul do diskuze podnět k zamyšlení. Jde o to, že ať už Ježíš byl resp. je božím synem, nebo nikoli, je důležité že šlo o výjmečnou osobu. Můj soukromý postoj je pozitivní k jeho dílu i životu. Nepochybuji o něm. Zdali Evangelia přílišně glorofokují, popřípadě tendenčně upravují jeho život, bych ponechal na každém. Důležitá je tato otázka. Opravdu si přejeme a není pro nás zhoubné zjistit jak to tehdy opravdu bylo? Dokážeme pravdu ustát? Nebudeme pak o mnoho chudší? Nejsem dogmatik, jen si myslím, že některé věci jsou tabu, a měly by tak i zůstat.
02.08.2011 - 02:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
nevěřím, že má smysl pátrat po fyzické existenci Ježiše Krista. Jeho příběh je pro mě živý a to bez ohledu na to, jestli někdy skutečně žil On.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »