O Ježíši


31.07.2011 - 16:58
(Ryby) Aristoni
O Ježíši
Nevím kolik z vás vidělo dokument o Turínském plátně a podobě Ježíše na něm? :63: Vědci si vzali na paškál, jak vytvořit z plátna jeho tvář, aby lidi viděli, jak doopravdy vypadal :75:Bylo to úžasné, tak já můžu říct, že jsem jeho tvář viděla. :75: Jedna věc mě ale zarazila, jedna část plátna se našla ve Španělsku, je to rouška ze stejného plátna, kterou se zakrýval obličej.Zjistili stejnou DNA z krve na obou plátnech.A teď se ptám? Jak je možné, že vůbec našli krev? :63: Když Ježíšové tělo omyly a namazaly olejem ženy, než ho pohřbili, kde se ta krev tam vzala? To je hádanka, oni o tom neřekli v dokumentu ani slovo. :22: Není to to podvrh na tom se už konečně dohodli všichni, kdo ještě pochyboval z vědců, kteří poprve řekli, že to někdo na plátno namaloval. Je až k neuvěření, co dokážou počítače a všechny laboratoře světa, kteří dneska odhalí už téměř všechno. :3: Celý život pátrám po všech dostupných informacích, jestli opravdu Ježíš žil, dneska jsem přesvědčená, že ano. :75: Ale nějak jinak,než jak je popsaný v evangeliích. Jak jste na tom vy? To mě taky zajímá, co si o tom myslíte? Tak se podělte. :75:

Stránka: 1 2 3
Řazení:
31.07.2011 - 20:04 | Filtr
(Ryby) Aristoni » Nissmo
Možná máš pravdu, to já neposoudím.Ta rostlina tam ještě roste. :63:Je to druh kaktusu(to nevím, vypadala podobně jako netřesk) se žlutým květem, taková nízká, oni ji ukazovali, takže je k porovnání stále.Řekly, že si neumí spoustu věcí vysvětlit, jako by to bylo nadpřirozeno.Jenže vědci se takovými věcmi nezabývají, je zajímají jen fakta.To plátno bylo stále chráněné proti prachu a špíny a stejně se na něm našla i špína a to bylo možná po tom požáru.Kdo ví? :3:
31.07.2011 - 21:01 | Filtr
(Lev) Sempress » Nissmo
:63: co pak pyl, teoreticky to možné je, ale určitě není možné, aby to plátno bylo v takovém stavu v jakém je. Rozpadlo by se do pětiset let.....
31.07.2011 - 21:26 | Filtr
(Lev) Sempress
.....podle mě, je Ježíš nemanželské dítě. Marie byla nevěrná Josefovi, když otěhotněla tak to tutlala. Pak musela podplatit porodní bábu, aby roznesla, že se stal zázrak, neboť počala bez perforace hymenu...... protože byla profesionální klepna, podařilo se jí přesvědčit Josefa, že se stal zázrak a že počala s Bohem... Možná nelhala, protože možná Marie počala s Bohoušem od vedle, jen neměla zuby třeba, nebo byla nalitá a špatně artikulovala a Josef jí místo Bohouš rozuměl Bůh.... a nebo Josef trpěl hluchotou a jen odezíral ze rtů, ale špatně... Pak se to za 33 let provalilo, lidi se naštvali a Ježíše podvodníka ukřižovali. ......jenže celá situace už byla na tolik rozjetá, že bylo ve veřejným zájmu a zájmu církve nechat to tak jak je, a tak této situace církev využila, celý incident přibarvila a tak nějak se možná zrodil mýtus o Ježíšovi na kterém je založen veškerý biznis církve..... :63:
31.07.2011 - 22:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sempress
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Hříšnice, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:39: no je toto možné? :41: :23:
31.07.2011 - 22:25 | Filtr
(Štír) xxxNative
Souhlasím s tebou :27:
O tom holografu jsem slyšela již dávno, ale nějak jsem na to pozapomněla, děkuji, že jsi mi to připomněla :74:
01.08.2011 - 08:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :30: :3:
01.08.2011 - 17:30 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Jo, ten první to je o tváři, co jsem viděla :75:
02.08.2011 - 02:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
nevěřím, že má smysl pátrat po fyzické existenci Ježiše Krista. Jeho příběh je pro mě živý a to bez ohledu na to, jestli někdy skutečně žil On.
02.08.2011 - 15:19 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Dívej Izabel, doteď jsem nikdy nikoho nesmazala ze své diskuze. Já mám jasno, ale tobě se svěřovat nebudu, ty dokážeš opravdu vyloženými capinami tady zaplňovat celý web a nedej pánbůh, když slyšíš odezvu na sebe, tak založíš diskuzi jinou a znova nesmysly. :63: Já tu dala něco, co se vymyká zdravému rozumu a přesto je to pravda. :75: Kdyby jsi tu neseděla a u počítače tolik hodin a věnovala se smysluplnějšímu vzdělávání, tak bys pochopila, že tato diskuze je o něčem jiném. A už svítí :27: :27: :27: :27: :27:
02.08.2011 - 15:44 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Ne, to ne, tahle jsem to nemyslela, ale když tu nedáš něco smysluplného, abys obohatila náš život, tak nesmysly nepiš. :63:Spíš mě zajímá, když tak všechno víš a znáš, jak je možné, že nevěříš? Nebo vlastně v co věříš? A nepiš mi, že v samu sebe, to si nemyslím. :63:
02.08.2011 - 15:58 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Neberu nic osobně, já se držím faktů :63: A to ověřených faktů! Ne všechno tady na internetu je pravda, co se napíše. Neberu ti, že nevěříš na to plátno, já chtěla slyšet názor na to, co jsem napsala.A tys ho napsala a já to respektuji :75: Jenže to bylo o tváři :63:
02.08.2011 - 16:42 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Mě nedráždíš :61: :61: :61: :61:
05.08.2011 - 09:40 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Kniha je to fakt dobrá ... autor v ní popisuje své úvahy, ke kterým ho vedly jeho archeologiské výzkumy - kdo byl Ježišuv otec ( mladý voják), o tom ,že měl sourozence... mrkni na tyhle odkazy:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/kn…

http://e-stredovek.cz/view.php/…

http://www.pknihy.cz/knihy/007544/…
05.08.2011 - 12:04 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Ono je těžké najít pravdu starou 2 tisíce let... možná je to nemožné.
05.08.2011 - 12:11 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Ano - ale je nutné vědět, který odkaz to je - nepřekroucený různými ideologiemi a církvemi :4:
05.08.2011 - 12:21 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Která to je?
07.08.2011 - 00:45 | Filtr
(Býk) ave
Izabell čtu tu,že se divíš křesťanům,že uctívají Ježíše,ale podle mých informací,Ježíše uctívají a uznávají nejen křesťané,ale i židé a muslimové.Tedy nemyslíš,že by to byla v té době úplná epidemie magorů a to nejen křesťanských jak píšeš? :61:
Nějaký hromadný vir asi od ufónů,který všem narval do hlavy,že Ježíš je skutečný? :61: :3:
Ještě,že jsme nyní odhalili,že jde o podvrh,nejen plátna,ale samotné Jeho osoby :61:
07.08.2011 - 01:47 | Filtr
(Býk) ave
Myslím,že bychom měli uznávat hlavně JEHO LÁSKU se kterou nám dal naději,abychom mohli jít dál.On smyl z nás svou krví Zlo.Ale my jsme jeho Lásku nepochopili,kdybychom ji pochopili,neumřelo by dnes ve světě 28000 dětí do pěti let hladem a žízní.Mimo jiných hrůz,které dopouštíme.Ve světě kde jsou peníze na to jestli je na Marsu voda.
Chápu,že lidé chtějí znát Jeho pravou podobu a nepřipadá mi to směšné,proč,vždyť ti co se tomu plátnu|které by podle výzkumů mohlo být pravé|smějí nemají ničím podložené své pochybnosti.
Podle mne je jedno jestli je plátno pravé,nebo ne.Pokud ano najde se někdo dost bohatý,aby ho měl ve své sbírce a dost chudý na to,aby nesl spíše Ježíšův odkaz Lásky a pomoci bližním.
Takže se bohužel mýlíš i v tom,že Jeho učení všichni uznávají,pokud by ho opravdu srdcem uznávali všichni vypadal by život na Zemi jinak :74:
07.08.2011 - 15:37 | Filtr
(Ryby) Aristoni
To je zvláštní, já jsem se taky dozvěděla o důkazech, že to plátno zvláštní je :63: Vědci si hodně věcí z něho neumí vysvětlit, protože všechno berou logicky, matematicky a to právě uznali všichni, kdo na něm pracovali, že se nedá logicky vysvětlit, jak se vlastně ta tvář na to plátno otiskla. A jeden se přiznal, že kdyby byl věřicí, nebylo by to pro něho takovou záhadou. Uměl by si to proto vysvětlit.Jedno je fakt, že ta krev je lidská, že to plátno není utkané v 15 století, že je starší a to vyšlo všechno až podruhé, když zkoumali znova toto plátno. Protože vždy se najde nějaký pochybovač a ten, co chce pravdu znát :75: Je mi totálně jedno, co tu píšeš za nesmysly, já tu tvář viděla a můžu si představit, jak vypadal a pro mě je tohle důležité hodně.A o to mi šlo :29: :29:
07.08.2011 - 15:47 | Filtr
(Ryby) Aristoni
Nikoho nepřesvědčuju, ty jsi nečetla tu poslední větu? :39: S tebou se nemá cenu pouštět do jakékoli diskuze, protože jedno a to samé plantáš tady jen ty. Mě náhodou zajímaly odpovědi, co si kdo myslí a už mě to přestalo zajímat. :23:
07.08.2011 - 16:11 | Filtr
(Býk) ave
Ano každý si svůj kříž ponese sám :15:.Ale abychom ho vůbec směli nést,abychom se mohli vrátit k Bohu ke kterému jsme si již téměř uzavřeli cestu.Pro tu novou naději,které se nám Jeho smrtí dostalo podle mých informací zemřel na kříži
Co se týká toho plátna nevím,neptala jsem se na to,ale to co píše Aristoni mi připadá zajímavé,není důvod proč by to nemohla být pravda.Jistě takové plátno bylo s láskou a péčí uchováváno.A to,že máš pochybnosti podložené fakty také není nijak důležité.
Fakta se dají mnohokrát upravit tak,aby vyhovovala té či oné straně a v historii,je mnoho důkazů a vědecky doložených faktů,které byly později vyvráceny zase jinými fakty a důkazy. :3: :62:
07.08.2011 - 19:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele -tulipán-, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Debatu jsem si celou přečetl a ocenil slovní souboj mezi Izabell a Aristoni. Dávám Vám palec nahoru :15: za to jak dovedete hájit svůj názor. Nemohu napsat pravdu, protože k té se lidstvo ještě nepropracovalo. Je tady velký otazník, jak se dostala podoba Krista na plátno. Není to podobné otázce, jak se dostanou nádherné obrazce do obilí na poli? A není tady určitá souvislost? A není to právě to tajemno, které lidstvo odděluje od našeho světa a toho s "jinými rozměry"? :63:
07.08.2011 - 20:16 | Filtr
(Ryby) Aristoni » -tulipán-
Bingo :75:O to mi šlo :61: :75:
07.08.2011 - 20:19 | Filtr
(Ryby) Aristoni » -tulipán-
Jen mě mrzí, že Izabel to vše smazala a to jsem nechtěla :22:Půl života se zajímám o takové záhady a tím jsem došla k názoru, že musím hájit svůj názor, protože tomu věřím :75:A Izabel věří taky, ale :63:něčemu jinému. :27: :3:
07.08.2011 - 21:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Aristoni
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele -tulipán-, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dá se ale vůbec o víře debatovat? O víře můžeme pouze vyprávět. Je ukryta kdesi v duši a není podložena fakty. Jinak by to už nebyla víra. :27:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »