Pruhy v obilí - opomíjený fenomén


24.07.2011 - 09:05
(Býk) PetV
Pruhy v obilí - opomíjený fenomén
Taky jste si jich už všimli?Tady kolem jsou snad na každém poli s obilím.Ta souměrnost :22: A taky je zajímavé, že v řepce nebo slunečnici nejsou.Máte pro tuhle ZÁHADU nějaké vysvětlení?Připadá mi, že se nad tím nikdo nezamýšlí, všichni se soustřeďují jen na kruhy, a to je CHYBA!!! :39:

Stránka: 1 2 3 4 5 6
Řazení:
24.07.2011 - 11:26 | Filtr
(Býk) PetV » celebrita
To bylo určeno jen a pouze mistrovi Clancimu, vy žádný bestseller nikdy nenapíšete, tak si dál klidně tlachejte v té hatmatilce :21: :4:
24.07.2011 - 11:28 | Filtr
(Štír) Freja » PetV
:39: a co Puškin??? :10:
24.07.2011 - 11:29 | Filtr
(Štír) Nabi*
Lidi, my fakt nemame co delat ze vymyslime tyhle diskuze :61: Od vcerejska se rehtam....a dneska, jak vidim ty diskuze, zrejme budu pokracovat...pak si ale budu muset vzit aspon tydenni dovcu abych si od toho odpocinula...a komp poleti z okna :61: :61: :61: :61: :21:
24.07.2011 - 11:30 | Filtr
(Býk) PetV » Freja
Já rozumím všemu, rozumíš :47:

Jéchal Grjéka čeres rjéku, vídit Grjéka, v rike rak, vsúnut Grjéka rúku v rjéku, vídit Grjéka, v ruke rak :75:

No nic, nejvyšší vrémja ídit varjót :61:

:69: :29:
24.07.2011 - 11:32 | Filtr
(Panna) alassea » PetV
tej poslednej vete moc nerozumiem :22:/no,madurovala som už dávno :63:/,ideš variť,či čo? :39:
jak mne škŕka v bruchu :41: :41: :69:
24.07.2011 - 11:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Je samozřejmé, že se zde, na tomto poli budou střetávat soupeřící názorové proudy. Tak už to v oblasti záhad bývá.

Při vší úctě ke klice razící teorii mezigalaktických závodů na suchých saních se v duchu musím smát...

Nepopírám, určitou logiku v tomto směru nalézt bezpochyby lze a se sportovními výkony, pravda souvisí... Ovšem trochu jinak... Bohužel tedy musím zodpovědně prohlásit, že se u tohoto výkladu ( Clanci odpustí ) jedná nejenže o omyl, ale nebál bych se říci o slepé rameno výzkumu podobných jevů.

Tebou zveřejněné foto senzačního úkazu je jasným potvrzením teorie, která hlásá, že jsme jediná vesmírná civilizace, která v rámci celocivilizačních sportovních klání používá olympijské kruhy. Ostatní vesmírné civilizace používají olympijské PRUHY!

A to je právě to sdělení od spoluobyvatel našeho vesmíru. Snaží se nás obrátit ke správné olympijské symbolice. Ještě není pozdě!

K otázce proč se olympijské pruhy vyskytují striktně v obilí a nikoli v řepce, kukuřici atd. lze jako hlavní argument uvést fakt, že mimozemské tvůrce pruhů baví, když je při jejich realizaci příjemně šimrají obilné klasy na kotnících ( ó ano, až tak jsou vysocí ), což jim ostatní pozemské zemědělské plodiny nedopřávají ( je známo, že pruhy zkoušeli umisťovat i do zelných polí, ale od toho upustili, protože nejen, že zelí nešimralo, ale neustále je při jejich činnosti vyrušovala jistá Nanynka, která opakovaně, a bůhví proč v zelných polích trhala lupení ).

Přeji všem pomýleným brzké prozření a hodně lásky, zdraví, štěstí, spokojenosti a těchhle všech věcí, který se při podobných příležitostech běžně přejí.
24.07.2011 - 11:36 | Filtr
(Býk) PetV » Nabi*
Je to tak, no, taky si umím představit zajímavější činnosti, než tady bavit druhé, ale když tu Majkl a druzí radí nechat to plynout a vyvíjet to správné neusilí, tak se uvidí, jestli to k něčemu bude :32:
24.07.2011 - 11:40 | Filtr
(Blíženci) patatina
ja mam take zahadu v poli...nevi nekdo co je to za symbol????? :75:
24.07.2011 - 11:42 | Filtr
(Býk) PetV » vůně podzimu
Mistře, opět jsi svým hlubokým mystickým vhledem do tohoto tajuplného jevu nezklamal a vnesl jsi světlo poznání do našich zatemněných myslí :6:

Ještě, že tě tu máme.

Ale Clanci, ty klidně piš dál, obyčejní čtenáři by tyhle pravdy stejně nepochopili, jsou pro ně moc radikální. :49:

Hned zítra iniciuji petici určenou panu Cubertainovi, aby uvedl věci na pravou míru!
:66:


24.07.2011 - 11:44 | Filtr
(Býk) PetV » Freja
Co se křeníš, určitě mi závidíš mé brilantní znalosti jazyků, jsem se na základce dva ljéta učíl pa růsky :75:
24.07.2011 - 11:48 | Filtr
(Štír) Freja » PetV
co bych se nekřenila,já múžu,bo mám uvarjéno od včera :4:
24.07.2011 - 11:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Děkuji za slova uznání, ale nebyl bych již tím skromným, pokorným a pravdomluvným, kdybych neuvedl, že mnou prezentovaný názor je výsledkem několikaminutové práce celého výzkumného týmu :16:

24.07.2011 - 13:04 | Filtr
(Štír) ivy7
Ano, kosi se. A na golfovem hristi je tvaru a tvaru. A na poli jezdil opily traktorista-sekac...nemohl nabrat spravny smer...furt dokola a dokolecka...az z toho zblbol. :24:
24.07.2011 - 18:50 | Filtr
(Býk) PetV » vůně podzimu
No já nevím, kolego, jejich metoda mi přijde zastaralá, poplatná době svého vzniku, kdy byla fyzická zdatnost (nutná ke šplhu) většiny populace někde jinde a také nebyla tolik rozbujelá obezita.

Navíc výsledky výzkumného projektu zmiňované dvojice badatelů nepronikly do impaktového časopisu Science, z čehož vyplývá, že nejsou všeobecně uznávány za validní :32:
25.07.2011 - 09:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je sice všechno hezké, pane kolego, ale trocha úcty k archaickým metodám by neškodila.

Zase tak bych validnost vycházející z publikování v Science jako bernou minci neviděl.

Vezměte si například metodu dostávání se do domácností, jejíž základy položily už Jezinky...

Ve Science ani vidu, ani slechu, a přes to jejich prapůvodní systém do dnes používají podomní obchodníci celého světa. HA !?
25.07.2011 - 10:40 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Myslím,že i v těchle pruzích je poselství - jsou to tři dvojitá vlákna naší budoucí DNA ... takhle možná bude vypadat DNA těch, kteří převibrují během data 21.12.2012 do vyšího levelu. :4: :3: :4:
25.07.2011 - 10:57 | Filtr
(Býk) PetV » il*ča
No konečně se někdo zaměřil i na to, co nám záhadné čáry sdělují :44:, zatím se tu probíral jen způsob jejich vzniku, i když i to je dobré odhalit.

Takže radíš, aby si nedočkavci zkoušeli tyhle čáry vizualizovat v meditaci a iniciativně převibrovávat tzv. v předtermínu? :4:

25.07.2011 - 11:02 | Filtr
(Býk) PetV » vůně podzimu
S tím souhlasím, pane kolego, úcta je namístě, jen jsem chtěl skromně namítnout, že od vzniku této teorie jsem již mnohokrát slyšel zjara zpívat kosa a že její aktualizace zohledňující současný stav civilizace by možná byla na místě.

Ovšem připomínka metodiky používané Jezinkami je opodstatněná a zcela na místě, byť také léty praxe prošla jistou modifikací, kdy podomní obchodníci již netají (po vzoru Jezinek) pravý záměr jejich pronikání do domácností.
25.07.2011 - 11:05 | Filtr
(Blíženci) il*ča » PetV
To rozhodně! Ono to nebude vůbec jednoduché , přeci jen to bude nápor na tělo i psychiku , ta nová DNA spirála sebou ponese i nové genetické informace - a já vůbec netuším, co to s lidskýcm tělem a psychikou udělá ... narostou nám nové končetiny? Budeme mít více hlav? Nebo se nám díky nové dvojspirále zvýší vibrace a budeme moci cestovat časoprostorem????
:20:
25.07.2011 - 11:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nejsem odpůrcem inovací, pane kolego, ale co chcete invovat na možnostech hledání světýlka v temném lese?


Co předčí, obezita neobezita, pozorovací stanoviště ve špičce nejvyššího stromu?
25.07.2011 - 11:23 | Filtr
(Býk) PetV » vůně podzimu
Satelitní navigační systém GPS s hlasovým naváděním k cíli :6: :6: :6:

Vyšplhat do koruny smrku je pro většinu dnešní, fyzicky chátrající mládeže takřka nadlidský výkon.
Šplhání po stromech se stává archaickou dovedností, zato v ovládání elektronických bazmeků je mládež nedostižná :44:
25.07.2011 - 11:30 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
Jo, vysvětlení je jednoduchý. Zemědělec tam jede s traktorem a něčím to kropí a tohle kropidlo jsou takový velký ramena do obou stran. Když projede jednu řadu, tak pak jede zpátky druhou řadu a její šíře je zhruba 2x šíře jedné strany ramene. Takže konec jednoho okraje dosahuje přesně tam, kde minule končilo, takže kropí tam, kam to minule nedosáhlo. A jezdí s tím tak, aby se to nekrylo a aby nebyly hlulchý místa. Proto ta souměrnost.

No a řepka či slunečnice se nekropí ničím. Nad tím se taky není důvod moc zamejšlet. Nic na tom není, jen "obyčejný" zemědělství...
25.07.2011 - 11:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vůně podzimu, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====


Ovšem zapomínáte na skutečnost, že i GPS je ve své podstatě sice zdokonalené, ale od původních autorů okoukané drobení chleba, podle kterého se původně z lesa měli vracet!
25.07.2011 - 11:39 | Filtr
(Býk) PetV » Glimmer Man
No nevím, zdá se mi to až moc podezřele logické a nenapadnutelné, to zavání nějakou vládní spikleneckou historkou snažící se zakrýt napřirozené úkazy, pro které sama nemá vysvětlení, aby veřejnost nepropadala panice.

Traktory po poli jezdí, to je pravda, jenže sis nevšiml toho, že tam jezdí už po vzniklých stopách, určitě se tím snaží budit dojem, že ty stopy vytváří kola traktoru, jenže ony právě vznikly už dřív :44: :4: :32:
25.07.2011 - 11:43 | Filtr
(Býk) PetV » vůně podzimu
Je to tak :6:
Nezkušení čeští výzkumníci podcenili situaci, zapoměli si svou geniální technologii patentovat a tak jim ji protřelí kapitalisté a imperialisté sprostě ukradli a bez skrupulí se na ní obohatili :39:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »