je orální sex nevěra?


25.09.2008 - 16:37
(Býk) machule
je orální sex nevěra?
Zdravím všechny hodné lidičky. Nedávno jsme v práci probírali přesně tuhle tu otázku. Jsem zvědavá jak odpoví dámy a jak silnější populace, pánové. U mě v práci se s velké části setkávám pouze s muži a jejich většinový názor na tuto ožehavou věc je takový, že - orální sex není nevěra, je to jen líbání a pusinky na část těla. Jenže to si představovali sebe a nějakou krásnou ženu :12:, která se s nima mazlí. Při představě, že jejich drahá polovička takhle "pusinkuje" nějakého jiného chlapa, řekli jednonačně ANO - je to nevěra. Takže kde je nějaká objektivní pravda? :25:Já si myslím, že orální sex nevěra je ikdyž to je "jen" líbání :20: :6: Měj te se krásně :29: :17:

Stránka: 1 2 3 4 5
Řazení:
30.09.2008 - 00:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koudak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Díky za vaše reakce, odpovědi typu to nemyslíš vážně svědčí o citlivém tématu.
Pokud cítím že další komunikace by byla k ničemu tak to ukončím.
Možná na sebe ještě něco prásknu, ve vztahu jsem hodně závislej na tom druhým.
30.09.2008 - 01:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » koudak
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koudak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Anebo to ještě zkusím i když to je harakiri.

Semmiš, většinou nikdo nikoho do ničeho nenutí, nutí se většinou člověk sám.
V práci jsem zažil dvě platonické lásky a byly úžasné.

Nuno, nic není definitivní, v životě jsem dělal hodně ženám orální sex a nijak mě to nepoškodilo a snad ani je.

Kačenko, můžeš být čím budeš chtít.
Já mám v sobě hodně ženských aspektů, každý den se vciťuji do ostatních a jsem hodně poddajný, proti tomu nejde bojovat.

Bell, napsalas to dobře, ostatní se pak stávají bezpohlavní, nemyslím na to, jsem chvilku šťastný a děkuju za tu chvilku.
V budoucnu nevím, v tom jsi asi dál.

A teď si jdu dát panáka, doufám že mě neukřižujete.
30.09.2008 - 07:00 | Filtr
(Blíženci) Nuna » koudak
"cokoli člověk dělá z lásky, o něco jde, jestli to ženská udělá chlapovi jen že to chce on, je to o ničem, svým způsobem to není vážný"
Tvoje slova.
Víš kouďáku,než bych se s Tebou dohadovala o tom, jestli orál z donucení, nebo jen proto,že ho chceme, s láskou,bez lásky apod. to mi přijde zbytečně vynaložená energie.
Zaznělo tady, že líbání je jedna z nejintimějších věcí. Líbáním taky šetřím a nezlob se na mě - líbání genitálií je ještě na stupínku výše. Jestli člověk dělá orální sex jen tak někomu na potkání, jen proto,že to ten druhej chce, tak je s prominutím pěknej prasák!
Já mám spíš pocit, že Ty máš vždycky nějakou myšlenku,která je zdánlivě rebelská. Ty nám ji chceš sdělit,akorát že nevíš,jak na to, tak se do toho zamotáš ( taky se mi to někdy stane :1:) a lidi nepochopí,co tím chtěl básník říci. Pak vzbudíš pohoršení, nebo i jiné negativní emoce a lidi si myslí" co je tohle za blázna". Přitom by stačilo srovnat si myšlenky. :3:
Původně byl ten příspěvek o tom, je li orální sex sám o sobě nevěra. Nevěra se nedá specifikovat, protože pro každého je to něco jiného, její míra je ovlivněna mírou žárlivosti a stupněm tolerance každého z nás. Ale myslím,že 99% lidí se přikloní k tomu, že nevěra to je. Zastupuješ to jedno procento - Ty tím rebelem prostě budeš že? :4: :3:
30.09.2008 - 07:02 | Filtr
(Blíženci) Nuna » koudak
Jo a Tvoji závislost na druhém člověku ve vztahu tu už jsme odhalili. :3: Jsi s tím spokojený? Být více tím druhým,než sám sebou? :1: :8:
30.09.2008 - 08:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » koudak
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Koudaku, ty mi píšeš: "V práci jsem zažil dvě platonické lásky a byly úžasné" - prosím Tě, jak to souvisí s orálním sexem?? o kterém se tady bavíme, jestli je to nevěra nebo ne? A pak - do orálního sexu se snad nemůže nutit ani člověk sám, protože znám jednu holku, co se jí to příčí, a ta by se prostě pozvracela. Takže o nějakém donucování jsem tu myslím vůbec nepsala.
30.09.2008 - 08:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sem.miš
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Tatuat Fairy, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já tohohle pána prostě nechápu,měla jsem to tak i dřív,ale tahle diskuze mě v tom utvrdila na stopro,asi je někde jinde a nebo,že by já? :23: :25:
30.09.2008 - 09:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Nuna
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele epeta, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, zajímavě to sklouzlo od zařazení orálního sexu mezi nevěru až téměř k ospravedlnění téhož. Jak se to veme :3:. Orální sex je jistě velice vzrušující a pokud máme sklon býti nevěrní, pro chvilku rozkoše a nemáme výčitky svědomí, tak o tom nemusíme hovořit, protože je to v podstatě jedno...za nevěru to nemáme. Tady je ale pak úplně jedno jestli se odehraje jen orálně nebo i pohlavním stykem. Mozek to vnímá stejně nezávazně. A pokud si to oba užijou tak trefa... Ale každý má jiný práh citlivosti a tolerance v těchto věcech. A taky do takového sexu moc mozek nezapojíš, čímž se stává že mu něco chybí a možná tedy proto to někdo může mít za nic amorálního. Pak je to o chtíči a krátkodobém uspokojení, ale nevěra se to bude nazývat vždy. Nechci to omlouvat,nakonec každý máme své svědomí, ale lidé nebyli stvořeni k monogamii, což je v nich, to je ten pohon. Příroda je silnější než my. Co naděláme? :3: :29:
30.09.2008 - 09:10 | Filtr
(Blíženci) Nuna » epeta
Ale ano, já s tím souhlasím. Slova,že monogamie není lidskou přirozeností já používám často. Nemám nic proti orálnímu sexu, nemám nic proti žádnému sexu ( když v tom zaštourám,tak si naprosto nedovedu představit, že bych měla mít s někým JEN orální sex, to by po tom prostě moje tělo nevydrželo :20:). Sex je úžasná záležitost ať už se děje jen na základě pudů nebo z lásky. Nic není odsouzeníhodné, já vůbec nejsem moralista. Myšlenka ovšem byla zda to je či není nevěra. My nedovedeme pochopit, proč si koudak myslí,že není a on nám to neumí vysvětlit. :8: :25: :1: A zamotává se do svých slov víc a víc. :8: :1:
30.09.2008 - 14:37 | Filtr
(Střelec) čmelík » Sem.miš
Krásnej názor jako skoro všechny tvoje názory.Jsem tu sice chvíli, ale už jsemsi tě všimla. Zdravím všechny nevěrně věrné !
30.09.2008 - 14:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » čmelík
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Víš, díky. Ale občas mě při takovýchle diskuzích napadají tak praštěný myšlenky... Jako třeba teď: Když by jako podle koudaka nebyl orální sex nevěra, pak by se mi s někým dobře povídalo a na rozloučenou bychom si místo podání ruky nebo hubana na tvář dali tak trochu orální sex.... :4: :4: Tak trochu veselá a zajímavá představa. Ne že bych to chtěla praktikovat, ale je fakt, že s pár lidma si pusu na rozloučenou dávám, nejsou můj partner a třeba by mohl žárlit, přestože mu nejsem nevěrná a pusa na rozloučenu není nic proti ničemu.. :20:
Tak takovýhle šílenosti se mi honí hlavou při představě, jak by to chodilo, kdyby orální sex vlastně nebyl nevěra.... Asi bych ze srazu Najdise odjížděla sakra unavená, páč tady je pár sympatických kluků, co se mi s nima fajn povídá :5: :4: :3: :5: :3:
30.09.2008 - 20:02 | Filtr
(Kozoroh) savia
No haha tak to teda je nevera a riadna a nemyslim ze niekto by povazoval toto za beznu vec :10: pac savi
01.10.2008 - 16:47 | Filtr
(Štír) buba
Je to nevěra,je to zábava,je to služba,nebo fuška,Dělá to král,královna,hnojař i služka.Vždycky to bylo a taky bude,je to prostě všude.Někdy radši nevědět,jak hříšný je celý svět.Někdo hřeší velmi lehce,a tak si to přiznat nechce.Chytří jsme až na půdu,jak se mluví o údu.* :5: :29:
02.10.2008 - 15:48 | Filtr
(Rak) nenenejojojo
Mně to přijde snad ještě větší nevěra než samotný styk. Orální sex považuju za jedno znejintimnějších.
04.10.2008 - 04:26 | Filtr
(Štír) klarka611
No já když si představim, že vidím svého manžela, že se jenom třeba líbá na ulici s nějakou ženskou, tak by to pro mě už nevěra byla a když si představim, že někoho líbá po celým těle, tak bych dala od něj rice pryč. Myslím si, že se tohle opravdu nedělá a chlapi, co tvrdí, že to něvěra není, tak buď nemají žádný vážný vztah, nebo už to dlouho nzažili, ale je i pravda, že to pánové cítí jinak a pro ně to nění taková citová záležitost, kdežto když se ženská rozhodne takhle podvést, tak už to musí být dost vážné a žena toho dost dlouho lituje, kdežto chlap se s tím vytahuje svým kámošům. Ńa světě jsou dvě odlišný generace a každý o tom přemýšlí trochu jinak. Ale co mohu říct za mě, pro mě to nevěra je! :15:
07.10.2008 - 18:47 | Filtr
(Blíženci) demon » nenenejojojo
Přesně! :15:
10.10.2008 - 15:56 | Filtr
(Rak) Zakelina
Myslím, že v nejdřív by stálo za to definovat, co to vlastně nevěra je, protože když byl mně můj bývalý partner nevěrný, víc než to, že se spolu vyspali mě bolelo víc pomyšlení na něhu, která měla být dávána mě. Takže moje odpověď zní, jednoznačně ANO
15.10.2008 - 17:45 | Filtr
(Panna) sslavek
hmmm....za devatero kopci a několika dalšími turistickými atrakcemi byly žily dvě krásné dívky staré jak lidstvo samo...Věra a Nevěra :18:...nebo snad Nevěra byl chlap..teď už ani nevím...každopádně určitě neumřely, žijí dodnes a nás všechny přežijí...howg..jak říkáme my křesťané :1:
Co se týče líbání :26:..říká se že na psychické úrovni je to výraz - přijímám Tvou osobnost,
orální sex neboli - Obejmi mě ústy :27: pak prý uvolňuje a čistí podvědomí... :15: ..každopádně kdyby to nemělo svou funkci..asi by to nikdo nedělal...a posledni moudro..sexuální energie je jako voda...dá se hromadit..svést...proměnit..ale k¨nikdy se nedá zastavit :17:...slávek

30.04.2009 - 15:09 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Co takhle oživit starší veskrze plodné a zajímavé diskuze jejich zaktualizováním? :3:
30.04.2009 - 15:11 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti » Nuna
Seš pěkná potvora...vím přesně proč to tady vytahuješ...číst to celý nebudu...pro mě to nevěra je a basta. Jenže pro mě je nevěra už večeře s jiným chlapem, pokud se to doma neví...sem divná, nevyvracej mi to....mám to tak hozený... :35:
30.04.2009 - 15:14 | Filtr
(Ryby) Jan1na
Orální sex rozhodně nevěra je!
:23: :39:
30.04.2009 - 15:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, přesně tohle už jsme tu jednou měli - odpovídala jsem něco v tom smyslu: kdyby nebyl orální sex nevěra, tak se s ním manželé či manželky, co ho provozují jinde než doma, netají. Je to nevěra a dokonce intimnější, než jen tělesný sex bez líbání.
:23:
30.04.2009 - 15:24 | Filtr
(Panna) Artep
:39: :39: :39: uááááááááá kam jsem to vlezla??? Co že ??? No jasně že !!! Fůůůůů že by mi mělo být fuk kam co můj milý strká??? Uaaaaaaaaaaaaaaaaa není a nikdy nebude ....ehm pokud to tedy bude můj milý!! :3:

pěkný den pa :3: :4:
30.04.2009 - 15:30 | Filtr
(Beran) paperman » epeta
naprostý souhlas ...
30.04.2009 - 15:36 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » QueenOfTheStoneAge
Jo, jo - když dva dlěají totéž, není to totéž!

Ach pánové, co máte tenhle přístup, uklidněte se a začněte všechno brát s rozumem. Vy nevěra nic a vaše manželka či polovička je nevěrná. Fakt k zasmání( :8: :9:).

Nevěra jako fíííík! Každopádně. A pochybuju, že kdo je tak daleko, zůstane u toho nadále... :63: :47:
30.04.2009 - 15:39 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Hustokrutě obscénní Morti
:30: :15: :30: :15: :44:

:27: :17:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »