Aspekt Luna kvadratura Venuše


17.11.2010 - 17:13
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Aspekt Luna kvadratura Venuše
....u muže....mohou psát i ženy, které tento aspekt mají...jedná se o nativní horoskop (radix)všechny myšlenky vítány :74: :68: :17:(zajímal by mne i postoj k matce, postoj matky k Vám)

Stránka: 1 2 3
Řazení:
18.11.2010 - 12:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no já to celkem chápu :4: já jsem (taky) díky porodu získala mnohem lepší vztah ke svému tělu, když jsem viděla jaké dokáže zázraky :16: díky kojení a i nějakou tou vlastní snahou jsem shodila o 10kg víc než jsem těhotenstvím nabrala a celkově se začala víc starat o svůj vzhled :45: takže je to prostě tak, že je to všechno jen o našem rozhodnutí co chceme, takže když nebudeš chtít aby z tebe byla ta mamina, která balí svoje miminko do moderních růžových šatiček a přitom sama chodí rozcuchaná a ve vytahaných teplákách, s nadváhou z dojídaní zbytků po dětech.. -no tak jí prostě nebudeš :3: jo strach nás v životě občas brzdí, ale ve skutečnosti máme všechno jen ve svých rukou :17:
18.11.2010 - 13:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » A.
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ještě sem s dovolením :6: :16: hodím jednu úvahu trochu off-topic v návaznosti na můj předchozí příspěvek.. musím to někde zachytit, aby se mi to vrylo hoooodně hluboko do paměti :49: :4:


když něco prostě nechceme, je to oukej, naše svobodná volba.. :74: ale jakmile si začneme hledat důvody a výmluvy, že to nechceme a nejde to PROTOŽE se BOJÍME toho a tamtoho, odpovědnosti, zklamání, selhání, závazků, samoty, bolesti, následků... apod. tak tady už podle mě začíná alibismus :25: prostě se tak snažíme oklamat sami sebe, abychom se nemuseli pouštět do překonání našeho strachu :14: :43: :39:


tak a já mizím odbourávat svoje strachy.. :32: :4: :29:
18.11.2010 - 13:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » A.
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:1: :45: :4: :5:

Alibismus :3: :17:

a pohodlnost - která jde ruku v ruce s odkládáním podstatných věcí...které by nás zbavily strachu... :20: :35:

nápodobně mizím :4: :5: :29:

18.11.2010 - 15:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Kordelie
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:75:
Mizím taky... :29:
18.11.2010 - 16:00 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Než zmizíme... :3:

napadlo mne...Máš Venuši a Merkur ve Vahách...jak píšeš o tom ženském oblékání...Možná bude můj dotaz smělý :6: jen, myslíš, že by to "mít" dítě zničilo tělo? Narušilo tělesnou schránku...poničilo krásu?... :17: Nesoudím, jen mne to zajímá... :62:

každý jsme jiný :74: :27: a máme možnost volby :68:
18.11.2010 - 16:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Kordelie
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Napíšu upřímně, že opravdu už když jsem byla dítě, tak pohled na těhotnou ženu mě tak nějak...no odpuzoval, přepadlo mi to neestetické nebo co. Teď, v dospělosti, to bohužel také vnímám hrozně asexuálně, stejně jako třeba pohled na kojící matku a nemůžu si pomoci. Chápu, že to zní asi pro spoustu maminek hrozně a leckdo by mě odsoudil...Cítím to tak ale, žena a matka je pro mě jako černá a bílá. Tohle bude ale tuším spíš tou kvadraturou Venuše-Luna než těmi dosti zvýrazněnými Váhami.

Vždycky mi taky připadaly nepřirozené krátké vlasy na ženách, neměla jsem ráda neupravené ruce, nehty, neforemné roláky...apod. Potrpím si na šperky, doplňky, mám hroznou potřebu, aby všechno působilo souladně, barvou, tvarem, esteticky. Pokud to tak není,tak mě to nějak ruší, i na druhých lidech, ale třeba i co se týče zařízení bytu, když k někomu přijdu, okamžitě vycítím, co se hodí-nehodí, co bych změnila, málokde se cítím dobře.

Možná, že opravdu je pro mě vzhled až příliš důležitý. Opravdu-přiznávám-mám strach, že v těhotenství nebo po porodu bych se partnerovi nemusela líbit. Asi to souvisí s tím, že bych se dost možná nelíbila sama sobě. Možná je v tom nějaký komplex.

No, tak teď čekám ty negativní reakce, co se na mě sesypou...
:41:

18.11.2010 - 16:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ode mne nesesypou... :74: Není na to nic zavrženíhodného...Jsme lidé, jsme různí. Pro někoho to může být divné...ale co je vlastně normální?

Mně se třeba pohled na těhotnou ženu moc líbí...(Saturn trigon Luna :25:)

S tím estetickým cítěním /proto jsem zmiňovala Tvé planety ve Vahách/...můžeš to asi uplatnit i v práci (obor), možná už uplatňuješ :74:

Kdo ví co bude...naše myšlení se posouvá..

:17: :27:
18.11.2010 - 17:52 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Šobi, :1: :17:..ode mne taky negativní reakce nebudou, tohle co jsi napsala:

"Vždycky mi taky připadaly nepřirozené krátké vlasy na ženách, neměla jsem ráda neupravené ruce, nehty, neforemné roláky...apod. Potrpím si na šperky, doplňky, mám hroznou potřebu, aby všechno působilo souladně, barvou, tvarem, esteticky. Pokud to tak není,tak mě to nějak ruší, i na druhých lidech, ale třeba i co se týče zařízení bytu, když k někomu přijdu, okamžitě vycítím, co se hodí-nehodí, co bych změnila, málokde se cítím dobře. "...to jsem nepsala já? :4: Ne, ale mohla bych, mám to úplně stejně.... :6: (mmch celý život nosím delší vlasy - atribut ženství... :2:), jako mladá holka jsem opravdu nechápala ty pečovatelské tendence mých vrstevnic - vození miminek, hlídaní dětí... :63:....své dítě jsem měla až ve 24, ale to už jsem se na něj moc těšila a myslím si, že jsem nebyla tak špatnou matkou. Mmch syn je dospělý, ale bydlí dosud stále s námi - prý v mamahotelu je mu dobře!(Stejně se chystám, že ho brzy "osamostatním" :75:)....zkrátka všechno chce svůj čas. :17:
A to jak psala Tami - buď matka nebo milenka, u mně vždy převažovalo to druhé, a vidíš - stejně mě nevěra partnera neminula (ale to už sem nepatří).

18.11.2010 - 18:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:17: :17: :27: :27:

Tak mám taky ještě šanci :75:,... že na mě nebudou všichni koukat, jako na divnou, když se nerozplývám nad každým kočárkem....
18.11.2010 - 18:06 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Já myslím, že ne...pokud náš partnera, se kterým pak budeš to dítě chtít, tak to přijde. U nás to bylo tak, že nejdříve chtěl dítě více on (syna a má ho) a paradoxně já pak za pár let chtěla dceru :61: a to už nechtěl manžel a zůstali jsme u jednoho dítěte. (ale tam byly i jiné faktory, o kterých zde nechci mluvit - zdraví....)
18.11.2010 - 18:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já se přiznám, že já už zažila i rozchod kvůli tomu, že partner chtěl děti a já ne. Bylo mi necelých 21.
Můj nynější manžel o dětech také nikdy nepřemýšlel. Zvláštní, že má také kvadraturu Venuše a Luny. Kdoví, jak to všechzno dopadne. Nechám se překvapit. :74:
18.11.2010 - 18:22 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Jo, nechej tomu volný průběh, já vždycky říkám..co se má stát, to se stane... :16:
Ale přiznám se, ač mám tento neblahý kvadrát, neumím si teď už představit, že bych syna neměla... :17:
18.11.2010 - 20:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak si tak říkám ešli napsat či nenapsat, ale tak teda jo :3:
Nejdřív z knihy Klíč k Astrologii, aspekt Luna-Venuše, nesouladně se projevující :
Na jedné straně si přeje citové bezpečí, na druhé straně ho láká vášeň. Uspokojit obojí současně se zdá nemožné. Proto je citově nevyrovnaný, nespokojený, přecitlivělý, náladový, žárlivý. Jeho vášně jsou nevypočitatelné, někdy je smyslný, jindy plný zábran. Také má sklony k náhražkám erotického ukojení (např. mlsání sladkostí a také ... nepovím :2:). Potíže v manželství a vztazích. Rozpor mezi smyslem pro rodinu a partnerským vztahem, stejně jako rolí milenky a matky.

Na stránkách romanhynek.cz o aspektu psali, že takový člověk se chová ve společnosti trochu jak sklon v porcelánu, mám dojem :25:

Jak se tu psalo o dlouhých vlasech - mám to stejně - až na vyjímky mě krátké vlasy na ženách jaksi dráždí, odpuzují, či co. Těhotné mi nevadí, ale rodičovství mě taky děsí - odkládám na neurčito.
Když o tom přemýšlím, vždy sem měl divný přístup k ženstvu - buď sem je vnímal jako sexuální objekt (za co se cítím provinile - asi vliv výchovy) nebo ryze kamarádský a nešlo to nějak normálně propojit, nešlo mi s něma "normálně" komunikovat. Sem myslel, že to je můj osobní problém, ale asi to má víc lidí, signováno tímto aspektem :25: Je to dost těžké překonat ...
:14:
18.11.2010 - 21:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » eXistence X
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to já mlsám, když se cítím citově neuspokojená, zraněná...

A taky jsem dlouho dlouho měla dojem, že když už si s nějakým mužem fakt rozumím a máme spoustu společného, tak mě fyzicky nepřitahuje, a když tam byla ta přitažlivost, tak jsem si s ním v podstatě neměla co říct. :3:
18.11.2010 - 21:27 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » eXistence X
:15:
má sklony k mlsání sladkostí ... :61: tak to u mě sedí dokonale...(a vadí mi to... :6:),
s tou vášní - to bych taky souhlasila, ale ve společnosti jako slon v porcelánu? :63: To nee...alespoň určitě poslední léta ne (a to jsem se občas mihla i v docela vysokých kruzích - mimo ČR).
Jinak díky za poodhalení "duše"...člověk se pak snadněji z poznatků druhých učí... :74:
18.11.2010 - 21:28 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
Šobi, já mlsám pořád, :65:,(ať ukojená či neukojená :61:)...moje oblíbená věta "poté"...já mám hlad... :6: :61:....... ale čím jsem starší, tím si víc při tom mlsání musím dávat bacha na figuru! :4:
18.11.2010 - 21:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já třeba tři čokolády naráz... Hrůza. A o půlnoci, když se cítím sama. Pak trávím druhý den 2 hodiny v posilovně... a večer to nevydržím a dám si znova. :65: :69:
18.11.2010 - 21:38 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » shakti11
:61:..to mi povídej!..ale o půlnoci nee, to už se snažím :14:
Hele, ale to je dobrá výmluva" Jsem neukojená, tak musím mlsat, že jo?..." :3:
18.11.2010 - 21:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To jo, to je skoro jako ...chceš, ať vypadám dobře? Tak se snaž! :75:
18.11.2010 - 21:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no sladký je typická "rychlá radost" v okamžicích špatné nálady apod. taky je to moje slabost, ale asi to bude přesahovat tenhle aspekt :3:
to mám podobný, ale to duševní porozumění a následná "údajná fyzická nepřitažlivost" může být výmluva - strach se emocionálně vázat a riskovat event.zranění. Když se mi nějaká líbila, začal sem po chvíli hledat banální fyzické a jiné chyby, proč to nejde - vlastně sem to zničil a pak jenom mohl litovat a nechápat, proč :25: ... a pak znova ... a znova :41: (tohle je možná důsledek i mé černé luny sextil Venuše - jakýsi vzdor vůči ženstvu)
Asi je to celý zralý na psychoterapeuta :3:
18.11.2010 - 21:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » eXistence X
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele shakti11, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já mám zas černou lunu sextil Luna... :39:
18.11.2010 - 21:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak sem to četl, ale možná si to blbě pamatuju, u mě to třeba sedí, ale je fakt možný, že to souvisí s něčím úplně jiným :3:
no nemáš zač, ale z toho se stejně nepoučíš, leda bys to prožila do morku kostí, jinak je to jen takové ploché rozumové pochopení, které je na hony vzdáleno realitě :22:
18.11.2010 - 21:56 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » eXistence X
Jasně, díky, souhlasím :74:...asi jsem se špatně vyjádřila s tím učením (myslím tím učení se astrologii, co jaký aspekt může znamenat v praxi, je mi jasný, že osobní prožitek je osobní prožitek :15:), ...občas s tím mám problém, že si myslím, že ostatní chápou tak jako já :4:
18.11.2010 - 22:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jo, my nejsme tak myšlenově pružní jak mnozí Aquariové bývaj :4:
18.11.2010 - 22:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » shakti11
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jj, to bude ono, souvisí to i s tím mateřstvím (Luny) a velkou citovou hloubkou, která může mít (mnohdy oprávněné) obavy ze zranění :44:

http://astrolexikon.webnode.cz/vykl…

Určitě prozkoumej vztah se svou matkou nebo jinými ženami v rodině - tam mohou být kořeny vztahu k mateřství.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »