Najdise.cz ... najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty ...
Nekonečný vesmír - Diskuze a zkušenosti
- Astrologie
online Osobní horoskop (radix) Partnerský horoskop Tranzitní horoskop Psychologická astrologie Online výpočty
solár, direkce, revoluce, kompozit a další ...
Lunární kalendář
- Horoskopy 2024
kalendáře a jiné Znamení zvěrokruhu Partnerský horoskop Ascendent a Descendent Horoskopy na rok 2024
Čínský, Keltský, Výklad karet, Léčivé kameny, a další ... Kalendáře na rok 2024
Čínský horoskop 2024
- Slavné osobnosti
astro databáze - Narozeniny
jména, svátky - Numerologie
online - Poznej
znamení - Galerie
uživatelů - Diskuzní
fórum
Nekonečný vesmír
09.10.2010 - 15:24
Mipaju
Nekonečný vesmír
Zajímalo by mě, jak vnímáme nekonečný vesmír, nebo prostě nekonečno.Děkuji za vaše názory.
11.10.2010 - 11:29
| Filtr
hela215
» Janíčko Skútrista
jane.máš někde třeba kritiku steinera?mám ráda tyhle kritické rozbory,člověk si mnoho věcí uvědomí.
11.10.2010 - 12:01
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
Neda se mu věřit, bud lže a nebo nečetl pořadně dilo Abdrushina...hned někde na začatku piše, že Abdrushin popira, že člověk se dostane k Bohu skrze Krista že on je ta cesta a život.
A přitom Abdrushin piše ve svem dile: Na sve cestě(rozuměj duchovniho vzestupu) se člověk setka s duchem Kristovym a ten jej povede ke konečnemu poznani Boha a tim se naplni slova Nikdo nepřichazi k Otci jedině skrze mne.
Takže ten tvuj Makon sprostě lže...a je tam toho vice...už musim na odpoledni, ale klidně ti dam zitra odkazy na konkretni strany kde Abdrushin piše opak toho co o něm tvrdi tento Makon.
A přitom Abdrushin piše ve svem dile: Na sve cestě(rozuměj duchovniho vzestupu) se člověk setka s duchem Kristovym a ten jej povede ke konečnemu poznani Boha a tim se naplni slova Nikdo nepřichazi k Otci jedině skrze mne.
Takže ten tvuj Makon sprostě lže...a je tam toho vice...už musim na odpoledni, ale klidně ti dam zitra odkazy na konkretni strany kde Abdrushin piše opak toho co o něm tvrdi tento Makon.
11.10.2010 - 12:08
| Filtr
hela215
» Janíčko Skútrista
ono tě to hlavně dontí,podívat se na věc z jiné stránky než z té své.požít i rozum (i když se tady celou dobu mluví o tom,že rozum není dobrý).myslím,že v současné době je spíš potřeba pochopit rozmově v hlavě,aby to šlo potom zažít.asi se ale vyjadřuju dost blbě.holt jinak to neumím.
jinak,dofám,že namchan promine,ale já ho chápu,jak to myslí.doufám,že asi ani nemá důvod někoho strašit.prostě to tak prožívá,tak to napíše.vezmu to ze svého pohledu.dřív mi taky vadilo,že já vidím,něco správně a ten druhý ne a ne na to přijít.tak jsem byla až protivná,nebo se vůbec s těmi lidmi nechtěla bavit.jenže to bylo tak před patnácti lety.od té doby mě život tak přežvýkal,že už je mi jedno,co si kdo myslí,do hlavy mu nevlezu.doufám v "boží milost"
jinak,dofám,že namchan promine,ale já ho chápu,jak to myslí.doufám,že asi ani nemá důvod někoho strašit.prostě to tak prožívá,tak to napíše.vezmu to ze svého pohledu.dřív mi taky vadilo,že já vidím,něco správně a ten druhý ne a ne na to přijít.tak jsem byla až protivná,nebo se vůbec s těmi lidmi nechtěla bavit.jenže to bylo tak před patnácti lety.od té doby mě život tak přežvýkal,že už je mi jedno,co si kdo myslí,do hlavy mu nevlezu.doufám v "boží milost"
11.10.2010 - 12:21
| Filtr
Najdise.cz
» Namchan
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Inak klucove na celej tejto veci okolo Abdrushina je tato pasáž,ktoru povazujem za hlavny a podstatny argument svedciaci o tom,ze Abdrushin nielenze nepoznal Boha ale nemal ani komplexné skusenosti zahrnujuce cely duchovny vyvoj :
Abdruschin přičítá všechny špatnosti tohoto světa vládě rozumu, a naopak citu přikládá vysoké poslání. Má však zvláštní výklad pro oboje, a tohoto výkladu si musíme všimnout, máme-li pochopiti, v čem se mýlí a v čem
nikoliv.
Protože přeceňuje cit, praví, že co je zlé, to cítí každý nevýslovně až do konečků prstů. (Str. 34) Tato poučka by mohla vést k tragickému sebeklamu mnohých poctivých lidí, pokud nemají dostatek soudnosti, sebekritiky. Náš cit nás velmi často klame, ba častěji než rozum, a není-li jím kontrolován, je téměř jisté, že se zvrhne v pustý fanatismus.
Poslyšte, co říká Abdruschin o vzniku citu:
"Činnost lidského ducha vyvolává ve sluneční pleteni cit a ovlivňuje tím současně malý mozek. To je projev ducha. Tedy vlna síly, která vychází z ducha. Tuto vlnu cítí člověk přirozeně tam, kde jest duch v duši ve spojení
s tělem, tedy v centru tak zvané sluneční pleteně, která předává pohyb dále k malému mozku, který je tím ovlivněn." (Str. 614)
Tuto cestu "citu" považuje Abdruschin za jedině správnou, neboť praví, že "by přivodila zdravý a správný vývoj ve stvoření. Při tom by lidstvo nebylo mohlo zblouditi. Avšak člověk vystoupil dobrovolně z této dráhy." (Str. 614) Trvalým zanedbáváním, zadní mozek potlačen a tím byl spoután duch ve své činnosti. Stalo se to dědičným hříchem..." (Str. 616)
Přerušme však proud Abdruschinových výkladů, protože jsou pro většinu z nás nesrozumitelné, nemáme-li s tím, čemu Indové říkají opačný průběh prany při obrácení se Hadí síly vzhůru zkušenost.
Hadí síla je podle indických nauk individualizovaná vesmírová síla, utajená na konci páteře. Do solárního plexu - sluneční pleteně - se přivádí dechem i potravinami prana - nehmotný duch , - která při různých dechových a imaginačních cvičeních, jež
nemohla být Abdruschinovi neznáma, když byla známá Steinerovi, - vykonává tlak na latentní Hadí sílu a způsobuje její vzestup páteří vzhůru. Tím se zvyšuje stav vědomí, takže si člověk přestává uvědomovat postupně jen
hmotu a přechází se svým vědomím do vyšších stavů. Těch stavů, zcela obdobným zmíněným už sedmi sférám, rozeznávají Indové rovněž sedm.
Čtvrtý stupeň je právě stav ráje, nejvyšší dva stupně jsou stavem nebe. Abdruschin líčí vzestup Hadí síly, takže dokazuje, že sám její pohnutí zažil.
Je však jisto, že ji nedostal do vyšších středisek vědomí, protože by si pak
nemohl zachovati úplnou nevědomost o oněch vyšších stavech (!!!!)
Je známo, že i při nejmenším pohnutí Hadí síly má člověk dojem, že její síla stoupá až do hlavy nebo speciálně ze solárního plexu do zadního mozku - stoupání postranními kanálky, - právě jak líčí Abdruschin svůj "vzestup citu." Tento vzestup Hadí síly, třeba byl nepatrný, mívá za následek menší nebo větší, ale vždy jen částečné osvícení, částečné poznání různých duchovních pravd, a to
nikoliv dlouhým hádáním, nýbrž jaksi prostým nazíráním nebo náhlým vhledem do jejich podstaty. Tu je také vysvětlení, proč Abdruschin tolik podceňuje činnost rozumu, která je tak pracná, vedle i pranepatrného
poznání z tohoto duchovního pramene.
Avšak jeho hodnocení nepřesahuje nejnižší stupeň duchovního poznání.
Vzestup Hadí síly nebo naopak její klid,
nemůže mít žádný vliv na zvýšení nebo na snížení činnosti zadního mozku. Při vzestupu zmíněné síly jde o pouhé pocity v oblasti zadního mozku a solárního plexu a s těmito pocity nelze bezpodmínečně slučovat duchovní
poznání, jelikož takové pocity nemusí mít následky v oblasti vědomí mimopocitového, tj. nemusí přinášeti nějaké vyšší pochopení, které by se znatelně projevilo a nezůstalo jen v podvědomí.
Abdruschin též správně poznal, že vzestup oněch pocitových vln, se podobal vzestupu citu vzhůru, a proto tvrdí, že "citové chtění jest jedinou pákou k vybavení duchovních vln síly, která spočívá v díle Stvořitelově." (Str.475)
Popisuje dále, jak vzniká nějaký konkrétní cit, kterého si lidský duch není ani jasně vědom. Ale tento cit, neoděný dosud
"nevystoupivší" až k mozku jest již to, co chová v sobě klíč, který jedině má schopnost, aby dal připojení k "živé síle", a utvořil k ní most. Z této "živé síly", spočívající ve
stvoření, plyne pak ihned tolik síly do dotyčného city, jaké jest jeho vnímací
schopnost, která je podmíněná silou vůle a citu v té chvíli. Teprve tím se stává lidský, tj. "produchovnělý" cit sám v sobě živým a dostává se mu mocné schopnosti k plození. (Str. 476)
V tomto citátu jde zřejmě jen o pouhé zjištění, že ke všemu cítění - právě jako k myšlení - je třeba proudu prany. Schází, aby nám Abdruschin vysvětlil, co míní onou živou silou. Píše o tom na str. 485.
"Pohled, který má být nalezen...a kterého má být vědomě použito, jest...neutrální hlavní síla. Ona nezná rozdílu mezi dobrem a zlem, stojí mimo tyto pojmy. Je to "živá síla". Každé chtění působí jako klíč k pokladnici a najde styk s touto vznešenou silou. Dobrá vůle právě tak, jako zlá vůle...(str. 496).
Tato Božská síla, která proudí stvořením a spočívá v něm jest všem lidským duchům jen propůjčena. Tito mohou ji používáním říditi, ale nemají ji v sobě. Oni ji nevlastní! Tuto sílu vlastní jen Božské. Používá ji však jen k dobru...
Až na ten konec, jde tu zase jen o jiné podání indického názoru na proudění prany, která je silou neutrální, ani dobrou, ani zlou, ale může být použita jak k dobrému, tak ke zlému, podle toho, kam se tato síla vede.
Poslední věty jsou nesrozumitelné, protože Abdruschin v nich vedle sebe tvrdí, že tato síla proudí stvořením, a spočívá v něm, třeba je jen lidským duchům propůjčena, a v další větě tvrdí, že ji mohou tvorové říditi, ale nemají ji v sobě. Jedna vrstva potírá hned následující. Možná, že jde o špatný překlad.
Nyní můžeme přejít k výkladu o rozumu. Abdruschin tvrdí, že rozum je výplodem lidského mozku. (Str. 533) Nám však je řečeno, že hmota sama nemyslí, neboť pouhá hmota neoživená duší je mrtvá a neobsahuje ani
nejmenší inteligence. Proto např. kterýkoliv prvek, skládající lidské tělo, nemá schopnost myslet. Ani kterýkoliv orgán sám o sobě, tedy ani mozek mrtvého člověka, bez spojitosti s ostatním organismem, nemůže myslet. Rozum není
tedy výplodem mozku, nýbrž mozek je nástrojem myšlení duše. Myšlení samo je možné na jiné úrovni, než hmotné, jinými prostředky, než hmotným mozkem. Hmotný mozek je spíše filtr, který z absolutního vědomí zachycuje jen myšlenky a poznání určitého druhu a rozsahu, daného též schopnostmi smyslovými a citovými, jakož i složitějšími schopnostmi zachycujícího
organismu. Abdruschin potom široce rozvinuje svou teorii, že zadní mozek podlehl činnosti předního mozku, a to je příčinou všech špatností a zla na světě. To jsou ovšem holé smyšlenky.
=====
Inak klucove na celej tejto veci okolo Abdrushina je tato pasáž,ktoru povazujem za hlavny a podstatny argument svedciaci o tom,ze Abdrushin nielenze nepoznal Boha ale nemal ani komplexné skusenosti zahrnujuce cely duchovny vyvoj :
Abdruschin přičítá všechny špatnosti tohoto světa vládě rozumu, a naopak citu přikládá vysoké poslání. Má však zvláštní výklad pro oboje, a tohoto výkladu si musíme všimnout, máme-li pochopiti, v čem se mýlí a v čem
nikoliv.
Protože přeceňuje cit, praví, že co je zlé, to cítí každý nevýslovně až do konečků prstů. (Str. 34) Tato poučka by mohla vést k tragickému sebeklamu mnohých poctivých lidí, pokud nemají dostatek soudnosti, sebekritiky. Náš cit nás velmi často klame, ba častěji než rozum, a není-li jím kontrolován, je téměř jisté, že se zvrhne v pustý fanatismus.
Poslyšte, co říká Abdruschin o vzniku citu:
"Činnost lidského ducha vyvolává ve sluneční pleteni cit a ovlivňuje tím současně malý mozek. To je projev ducha. Tedy vlna síly, která vychází z ducha. Tuto vlnu cítí člověk přirozeně tam, kde jest duch v duši ve spojení
s tělem, tedy v centru tak zvané sluneční pleteně, která předává pohyb dále k malému mozku, který je tím ovlivněn." (Str. 614)
Tuto cestu "citu" považuje Abdruschin za jedině správnou, neboť praví, že "by přivodila zdravý a správný vývoj ve stvoření. Při tom by lidstvo nebylo mohlo zblouditi. Avšak člověk vystoupil dobrovolně z této dráhy." (Str. 614) Trvalým zanedbáváním, zadní mozek potlačen a tím byl spoután duch ve své činnosti. Stalo se to dědičným hříchem..." (Str. 616)
Přerušme však proud Abdruschinových výkladů, protože jsou pro většinu z nás nesrozumitelné, nemáme-li s tím, čemu Indové říkají opačný průběh prany při obrácení se Hadí síly vzhůru zkušenost.
Hadí síla je podle indických nauk individualizovaná vesmírová síla, utajená na konci páteře. Do solárního plexu - sluneční pleteně - se přivádí dechem i potravinami prana - nehmotný duch , - která při různých dechových a imaginačních cvičeních, jež
nemohla být Abdruschinovi neznáma, když byla známá Steinerovi, - vykonává tlak na latentní Hadí sílu a způsobuje její vzestup páteří vzhůru. Tím se zvyšuje stav vědomí, takže si člověk přestává uvědomovat postupně jen
hmotu a přechází se svým vědomím do vyšších stavů. Těch stavů, zcela obdobným zmíněným už sedmi sférám, rozeznávají Indové rovněž sedm.
Čtvrtý stupeň je právě stav ráje, nejvyšší dva stupně jsou stavem nebe. Abdruschin líčí vzestup Hadí síly, takže dokazuje, že sám její pohnutí zažil.
Je však jisto, že ji nedostal do vyšších středisek vědomí, protože by si pak
nemohl zachovati úplnou nevědomost o oněch vyšších stavech (!!!!)
Je známo, že i při nejmenším pohnutí Hadí síly má člověk dojem, že její síla stoupá až do hlavy nebo speciálně ze solárního plexu do zadního mozku - stoupání postranními kanálky, - právě jak líčí Abdruschin svůj "vzestup citu." Tento vzestup Hadí síly, třeba byl nepatrný, mívá za následek menší nebo větší, ale vždy jen částečné osvícení, částečné poznání různých duchovních pravd, a to
nikoliv dlouhým hádáním, nýbrž jaksi prostým nazíráním nebo náhlým vhledem do jejich podstaty. Tu je také vysvětlení, proč Abdruschin tolik podceňuje činnost rozumu, která je tak pracná, vedle i pranepatrného
poznání z tohoto duchovního pramene.
Avšak jeho hodnocení nepřesahuje nejnižší stupeň duchovního poznání.
Vzestup Hadí síly nebo naopak její klid,
nemůže mít žádný vliv na zvýšení nebo na snížení činnosti zadního mozku. Při vzestupu zmíněné síly jde o pouhé pocity v oblasti zadního mozku a solárního plexu a s těmito pocity nelze bezpodmínečně slučovat duchovní
poznání, jelikož takové pocity nemusí mít následky v oblasti vědomí mimopocitového, tj. nemusí přinášeti nějaké vyšší pochopení, které by se znatelně projevilo a nezůstalo jen v podvědomí.
Abdruschin též správně poznal, že vzestup oněch pocitových vln, se podobal vzestupu citu vzhůru, a proto tvrdí, že "citové chtění jest jedinou pákou k vybavení duchovních vln síly, která spočívá v díle Stvořitelově." (Str.475)
Popisuje dále, jak vzniká nějaký konkrétní cit, kterého si lidský duch není ani jasně vědom. Ale tento cit, neoděný dosud
"nevystoupivší" až k mozku jest již to, co chová v sobě klíč, který jedině má schopnost, aby dal připojení k "živé síle", a utvořil k ní most. Z této "živé síly", spočívající ve
stvoření, plyne pak ihned tolik síly do dotyčného city, jaké jest jeho vnímací
schopnost, která je podmíněná silou vůle a citu v té chvíli. Teprve tím se stává lidský, tj. "produchovnělý" cit sám v sobě živým a dostává se mu mocné schopnosti k plození. (Str. 476)
V tomto citátu jde zřejmě jen o pouhé zjištění, že ke všemu cítění - právě jako k myšlení - je třeba proudu prany. Schází, aby nám Abdruschin vysvětlil, co míní onou živou silou. Píše o tom na str. 485.
"Pohled, který má být nalezen...a kterého má být vědomě použito, jest...neutrální hlavní síla. Ona nezná rozdílu mezi dobrem a zlem, stojí mimo tyto pojmy. Je to "živá síla". Každé chtění působí jako klíč k pokladnici a najde styk s touto vznešenou silou. Dobrá vůle právě tak, jako zlá vůle...(str. 496).
Tato Božská síla, která proudí stvořením a spočívá v něm jest všem lidským duchům jen propůjčena. Tito mohou ji používáním říditi, ale nemají ji v sobě. Oni ji nevlastní! Tuto sílu vlastní jen Božské. Používá ji však jen k dobru...
Až na ten konec, jde tu zase jen o jiné podání indického názoru na proudění prany, která je silou neutrální, ani dobrou, ani zlou, ale může být použita jak k dobrému, tak ke zlému, podle toho, kam se tato síla vede.
Poslední věty jsou nesrozumitelné, protože Abdruschin v nich vedle sebe tvrdí, že tato síla proudí stvořením, a spočívá v něm, třeba je jen lidským duchům propůjčena, a v další větě tvrdí, že ji mohou tvorové říditi, ale nemají ji v sobě. Jedna vrstva potírá hned následující. Možná, že jde o špatný překlad.
Nyní můžeme přejít k výkladu o rozumu. Abdruschin tvrdí, že rozum je výplodem lidského mozku. (Str. 533) Nám však je řečeno, že hmota sama nemyslí, neboť pouhá hmota neoživená duší je mrtvá a neobsahuje ani
nejmenší inteligence. Proto např. kterýkoliv prvek, skládající lidské tělo, nemá schopnost myslet. Ani kterýkoliv orgán sám o sobě, tedy ani mozek mrtvého člověka, bez spojitosti s ostatním organismem, nemůže myslet. Rozum není
tedy výplodem mozku, nýbrž mozek je nástrojem myšlení duše. Myšlení samo je možné na jiné úrovni, než hmotné, jinými prostředky, než hmotným mozkem. Hmotný mozek je spíše filtr, který z absolutního vědomí zachycuje jen myšlenky a poznání určitého druhu a rozsahu, daného též schopnostmi smyslovými a citovými, jakož i složitějšími schopnostmi zachycujícího
organismu. Abdruschin potom široce rozvinuje svou teorii, že zadní mozek podlehl činnosti předního mozku, a to je příčinou všech špatností a zla na světě. To jsou ovšem holé smyšlenky.
11.10.2010 - 23:04
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
povazujem za hlavny a podstatny argument svedciaci o tom,ze Abdrushin nielenze nepoznal Boha ale nemal ani komplexné skusenosti zahrnujuce cely duchovny vyvoj
-------------------------------------------
No je třeba k tomu něco dodat co neviš. Dvě duležite věci a to za prve cil Abdrushinuv nebyl přivest někoho k osviceni a proto nehovořil přimo o vysokych dějich, ktere ty nazyvaš mystikou a jogou a pod. Protože tady timto by oslovil hrstku lidi...ale ukol Abdrushinuv byl pomoci celemu lidstvu a k tomu stači aby lide nastoupili alespoň cestu čistoty...proto je hlavni myšlenka v jeho dile: Udržuj krb sveho myšleni a vule čistym, tim založiš mir a budeš štastny.....
co je čiste nemuže přijit do zahuby a rozkladu i když to nedosahuje vysoke zralosti...a protože Abdrushin nebyl nějaky ješita a nešlo mu o to ukazovat mysticke děje, kterym prosty člověk sotva rozumi...bylo to dilo Lasky, ktere mělo za cil zachranit co nejvice lidi před upadkem...
A za druhe: Existuji spisy Abdrushina přibližně o stejnem obsahu tedy počtu stranek jako jeho hlavni dilo, jenže tyto spisy jsou veřejnosti nepřistupne...možna viš, že tomu bylo tak vždy, že nejvyšši učeni se nedavalo veřejnosti, protože lide to pokrouti a zneužiji...dostane se k tomu každy až na určitem stupni vyvoje.....
A mužu ti řici, že by jsi koukal co tam je všechno psane...i Květoslav by koukal
Jenomže k dostani se k Pravdě k tomu je třeba DUCHOVNI POKORY....
-------------------------------------------
No je třeba k tomu něco dodat co neviš. Dvě duležite věci a to za prve cil Abdrushinuv nebyl přivest někoho k osviceni a proto nehovořil přimo o vysokych dějich, ktere ty nazyvaš mystikou a jogou a pod. Protože tady timto by oslovil hrstku lidi...ale ukol Abdrushinuv byl pomoci celemu lidstvu a k tomu stači aby lide nastoupili alespoň cestu čistoty...proto je hlavni myšlenka v jeho dile: Udržuj krb sveho myšleni a vule čistym, tim založiš mir a budeš štastny.....
co je čiste nemuže přijit do zahuby a rozkladu i když to nedosahuje vysoke zralosti...a protože Abdrushin nebyl nějaky ješita a nešlo mu o to ukazovat mysticke děje, kterym prosty člověk sotva rozumi...bylo to dilo Lasky, ktere mělo za cil zachranit co nejvice lidi před upadkem...
A za druhe: Existuji spisy Abdrushina přibližně o stejnem obsahu tedy počtu stranek jako jeho hlavni dilo, jenže tyto spisy jsou veřejnosti nepřistupne...možna viš, že tomu bylo tak vždy, že nejvyšši učeni se nedavalo veřejnosti, protože lide to pokrouti a zneužiji...dostane se k tomu každy až na určitem stupni vyvoje.....
A mužu ti řici, že by jsi koukal co tam je všechno psane...i Květoslav by koukal
Jenomže k dostani se k Pravdě k tomu je třeba DUCHOVNI POKORY....
12.10.2010 - 09:18
| Filtr
Najdise.cz
» Namchan
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Problem tu ale nie je fakt,ze mystika je vo svojej extremne vysokej forme tajná,co je samozrejme pravda.Ale prosty fakt,ze Abdrushin prestal na urcitom stupni spravne rozlisovat,coho vysledkom boli zmetky v nazoroch,na ktore poukazal Makoň a ktorych podstatnu cast som ti sem prekopíroval.
To su dost zavazne dokazy o tom,ze nauka ktoru celkove Abdrushin predkladal je skomolená,pretoze sa v zasadnych - opakujem v ZASADNYCH BODOCH DIAMETRALNE ROZCHADZA Z POZNANíM,KTORE DOSAHUJU VSETKY HODNOTNE DIELA A TO JE :
POZNANIE TOTOŽNOSTI CLOVEKA A BOHA.
=====
Problem tu ale nie je fakt,ze mystika je vo svojej extremne vysokej forme tajná,co je samozrejme pravda.Ale prosty fakt,ze Abdrushin prestal na urcitom stupni spravne rozlisovat,coho vysledkom boli zmetky v nazoroch,na ktore poukazal Makoň a ktorych podstatnu cast som ti sem prekopíroval.
To su dost zavazne dokazy o tom,ze nauka ktoru celkove Abdrushin predkladal je skomolená,pretoze sa v zasadnych - opakujem v ZASADNYCH BODOCH DIAMETRALNE ROZCHADZA Z POZNANíM,KTORE DOSAHUJU VSETKY HODNOTNE DIELA A TO JE :
POZNANIE TOTOŽNOSTI CLOVEKA A BOHA.
12.10.2010 - 09:26
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
Každy pokorny člověk dojde k poznani Boha. nejnebezpečnějši jsou ti co tvrdi, že Boha maji v sobě...ti vedou lidi do propasti....odděluji lidi od Světla, ke kteremu se lide měli přibližovat a v dětske duvěře obracet.
12.10.2010 - 09:26
| Filtr
Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Z mého pohledu se vesmír prostě nedá pobrat,když si o něm čtu,tak si říkám,že stejně nikdy neuvidím jak to tam vypadá,nebudu cítit jak voní,nesáhnu si na prstenec saturnu a neproletím se černou dírou,tak si tady budu žít ten svůj život a děkovat,že jsem mohla být alespoň na chvilku součástí toho nekonečna.
=====
Z mého pohledu se vesmír prostě nedá pobrat,když si o něm čtu,tak si říkám,že stejně nikdy neuvidím jak to tam vypadá,nebudu cítit jak voní,nesáhnu si na prstenec saturnu a neproletím se černou dírou,tak si tady budu žít ten svůj život a děkovat,že jsem mohla být alespoň na chvilku součástí toho nekonečna.
12.10.2010 - 09:33
| Filtr
Najdise.cz
» Namchan
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Najnebezpecnejsí su vzdy práve tí,co oddelujú a nie tí co spájajú.A platí,ako za celu historiu :
ROZDEĽ A PANUJ !
...to je vzdy heslo tých,ktorí chcu nejak vladnut,dominovat,ci vyniknuť.
=====
Najnebezpecnejsí su vzdy práve tí,co oddelujú a nie tí co spájajú.A platí,ako za celu historiu :
ROZDEĽ A PANUJ !
...to je vzdy heslo tých,ktorí chcu nejak vladnut,dominovat,ci vyniknuť.
12.10.2010 - 09:37
| Filtr
Najdise.cz
» Namchan
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Inak este
v tejto tvojej vete : Každy pokorny člověk dojde k poznani Boha. nejnebezpečnějši jsou ti co tvrdi, že Boha maji v sobě.
K akemu poznaniu teda dospeje ? Ze existuju dve od seba oddelene duchovne skutocnosti.
Moze byt taketo poznanie najvyssie ? Udelí cloveku dokonale Vyslobodenie ?
V com spocíva dokonalé Vyslobodenie,ako ho chapeš ty ?
=====
Inak este
v tejto tvojej vete : Každy pokorny člověk dojde k poznani Boha. nejnebezpečnějši jsou ti co tvrdi, že Boha maji v sobě.
K akemu poznaniu teda dospeje ? Ze existuju dve od seba oddelene duchovne skutocnosti.
Moze byt taketo poznanie najvyssie ? Udelí cloveku dokonale Vyslobodenie ?
V com spocíva dokonalé Vyslobodenie,ako ho chapeš ty ?
12.10.2010 - 09:37
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
Ano spojovat a co jsem řikal? Že se lide maji pokorně přibližovat k vznešenosti Boži.....jestliže ale nějaky nadutec tvrdi že ma Boha v sobě, tak ho odděluje od skutečneho Boha a žije v nějakych představach...
12.10.2010 - 09:39
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
Ja ho nechapu ja ho občas proživam, když jsem napojen do duchovnich sfer...je to stav, ktery nejde popsat slovy....člověk je naplněn duchovnim zařenim lasky, čistoty, sily a proživa blaženost...
12.10.2010 - 10:18
| Filtr
Namchan
» Janíčko Skútrista
Abdrushin přestal spravně rozlišovat jo?
No hlavně že ty dobře rozlišuješ a nejlip ti to jde s ožralou hubou v hospodě ty Božsky
No hlavně že ty dobře rozlišuješ a nejlip ti to jde s ožralou hubou v hospodě ty Božsky
12.10.2010 - 10:49
| Filtr
Brid Hopki
» Janíčko Skútrista
Já to vzdávám...to nemá smysl...on na to jednou přijde snad taky
© 2007-2024 Najdise.cz