Muj pritel kamaradi se svou ex


19.02.2018 - 17:57
(Beran) Laryta
Muj pritel kamaradi se svou ex
zdravim, jsem uz ve vazne prekerni situaci a potrebovala bych poradit.
muj soucasny pritel, jsme spolu uz 5 mesicu a za celou dobu me dela problem jeho byvala pritelkyne. Rozesli se pry zhruba pred rokem, chodili spoly 3 roky on nyni 23 let a ona 18 let.Ona se s nim rozesla, protoze si chtela pry uzivat. A tak zustali pry nejlepsimi prateli. zezacatku naseho vztahu dobre, rikal mi, ze se mu hnusi, ze ma kazdou chvili jineho ale dal spolu komunikuji. ona mu vypravela jak to dela s te mi kluky a posilala mu i fotky jak si koupila novou kosilku.dokonce ji pozval po vyplate na drahe restaurace a sel s ni kupovat i zimni bundu. to uz me zacalo vadit. a chodil za ni dokonce i k ni domu,pred vanoci dokonce navrhl abysme s ni a jeji mamou jeli na vanocni trhy do drazdan. porad sme se kvuli ni hadali a on tvrdill ze jsou jen kamaradi a ze se maj moc radi. me tvrdilze me miluje. pak se jednou sprchoval a ja mu vlezla do telefonu a precetla sem si ze ji psal ze se se mnou chce rozejit a jesti by k ni mohl prijit a jestli ho ma rada. ona mu napsala ze nema cas. druhy den po zprave jsem se s nim rozesla s tim at si jde za ni. a on me pak cely den premlouval at mu dam jeste sanci ze chce byt se mnou. no ja hloupa dala. samozrejme se vidali dal i kdyz sem mu rekla ze bych byla rada aby se videli jen treba 2x do roka na kavu a ne k ni domu hlavne. no souhlasil. samozrejme ze chvili to prestalo. ale pak po silvestru zaclo znova. zpravy, videli se kdyz sem zrovna nekam jela.a like na facebooku na jeji fotky.dokonce sem se dozvedela ze jeho vyplata chodi na jeji ucet a tak si k ni chodi pro penize a me rekl ze ma svuj ucet. ja hloupa si vzala na sebe jeste splatky na playstation 4 ktery chtel a premlouval me. jeste telefon za 10 tisic. porad spolu zijeme ale trapi me porad ta jeho byvala . nevim na cem jsem. ke me se chova jako kdyby me mel rad ale vim ze me nemiluje kvuli tomu ze sem mu tenkrat vlezla do mobilu. ale rikal ze me ma hodne rad. a taky se bojim ze az se holka vyblbne ze ho bude chtit zpatky protoze zpocatku byla proti kdyz jsme spolu zacli ze jsme to pry uspechali. tk nevim . ja jsem starsi nez on o tri roky a mam dvouleteho syna. prosim mohl by me nekdo poradit nebo me aspon uklidit budto zbytecne plasim nebo sem jen asi moc zarliva. dekuji

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7
Řazení:
19.02.2018 - 23:24 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Sosna zvlčelý
já myslím že to přichází samo to řešení že my nerozhodujeme
jsem v tomhle značný fatalista
když není něco ukončeno pak to rozumem nijak neuřízneš
opakuje se to pak klidně v příštím životě, je to vásána
a když je to u konce pak to člověk stmeluje spíše jen ze zvyku nebo strachu a hledá argumenty proč to nerozpustit anebo je většinou radši vůbec nehledá odsune rozum což poškozuje mozkové funkce
vztahy jsou nejdramatičtější faktor ve směru zdraví
strava a ostatní je až na dalších místech
19.02.2018 - 23:25 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
:25:
jo :4:
19.02.2018 - 23:28 | Filtr
(Beran) Elizabeth Crevel » Sosna zvlčelý
s tím naprosto souhlasím :3: :15:
19.02.2018 - 23:37 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
No jo, ale co s těmi, kteří na koloběh životů nevěří? :4:

A co když mají pravdu? :63:

(Já třeba v rainkarnaci věřím, ale normálně to do světa netroubím. Právě z důvodu, že by člověk měl problém řešit, když je, tedy hned.)
19.02.2018 - 23:39 | Filtr
(Beran) Laryta
Samozrejme ze hledam reseni te sve blbosti, to na splátky.
Tak jiste, muzu vzit sve věci s playstationem dobry, ale co ten telefon, on me ho sam nevyda a navíc když mu ho jako vezmu tak se do toho telefonu stejne nedostanu, abych vse odhlásila a prodala ho. Pak me bude lezet telefon doma s tim, ze je nepouzitelny. novej iphone za 9900kc.Je na otisk prstu IPHONE. A zase se mi nechce jit s tim, ze jako playstation oka prodam a něco z toho splatim, ale aby si nechal telefon a ja vzala složenky na telefon a platila mu to ještě.
To ne. :1: :1: A nejak proste nedokazu verit ze by to platil, protože sam ma exekuci, kvůli tomu ze si neplatil půjčku. Je to divny ze asi sem musela mit hodne ruzovy bryle když sem do tohohle sla...hehe

A to sem si po bejvalym s kterym mam syna rekla, ze uz nikoho nebudu chtit a hle prislo to a ja se zblbla.
19.02.2018 - 23:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nečetla jsem všechny příspěvky v diskuzi a budu se opakovat, ale - pryč od něj! Honem, měj se ráda a věř, že máš na lepší. :1: A máš právo být šťastná. Nevím proč, ale přišlo mi důležité Ti to sdělit.


Co si myslím o soukromí, lezení do mobilu, věcí atp. - radši neříkám svůj názor, jelikož by to mohlo spustit lavinu. Ale jen nastíním, že kdo má potřebu v intimním vztahu udržovat jakousi iluzi soukromí, ten s největší pravděpodobností skutečně má co skrývat a pak je nedůvěra oprávněná. Na tom však nelze budovat hluboký vztah.

Žárlivost ve smyslu choroby je špatná. Setkala jsem se s tím u mužské polovičky - paranoia. Část života jsem prožila zavřená doma jako ve vězení, nesměla jsem nikam, stýkat se s kamarády, výlety, prostě neexistovalo. Tohle je nemoc.

Žárlivost ve smyslu motýlci v břiše, jemné vzrušení, když partner pohlédne na jinou - PŘÍJEMNÉ POCITY žárlivosti - to beru. Tam je jedno to, že je dotyčný muž v náruči jiné ženy. Partner není můj majetek. Když miluju, říkám tím: "Dávám Ti svobodu."

K partnerskému vztahu mám jen jedinou podmínku - upřímnost. Pro mě je upřímnost věrností. Čili pokud se partner zamiluje jinde nebo chce jinde ulehávat, přijímám to, pakliže se k tomu postaví čelem. Ať je na 100% přítomný. Tady nebo tam, ale přítomný.
20.02.2018 - 05:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nedělá lidem to, co by vadilo mně
V manželství jsem měla důvěru, nic schováného, tajného, vše společné
Ani muž přede mnou nikdy nic neschovával
Tedy až se provalilo, že něco ano, ale nešlo o nevěru a právě ta nedůvěra či strach se svěřit mě dost zlomila
Já mu koukla, jen abych tak letmo zjistila, jak opravdu snáší situaci
Není sdílný, no šlo jen o ujištění, fakt se nestydím

Nenašla jsem nic, nehledala nic, vlastně našla indicii, že je v tom citlivější než se dělá, tedy jsem i já víc zlidštila svůj přístup
A jak jsem psala, manžel mi do mobilu mohl koukat kdyby chtěl, my si brali hovory, to je ta důvěra, nenaštvalo by mě to, neurazilo, my jsme neměli důvod se podezřívat
Od toho to byl manžel

Jo na začátku vztahu bych to brala jako nedůvěru, to je jiná
Po nějakých 17 let vztahu spíš jako zájem o řešení čehosi, co mu třeba není jasné

Úplně cizího mobilu se nedotknu, ani dětí, nenapadlo by mě, prostě respekt
20.02.2018 - 05:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Laryta
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Představ si, že by sis vzala statisícovou hypotéku a nějaký spotřebáč proti tomu bude hned celkem snesitelný problémeček

Takovéhle peníze jdou vydělat, bych mu tu elektroniku dala sebou, jako část smíření se, že mi tyhle prkotiny za další nervy nestojí.

Boží mlýny mi v tomhle melou celkem rychle, hlavně stran toho, že mi seshora pošlou, co si zasloužím :1:
20.02.2018 - 07:11 | Filtr
(Beran) Háňa*
Uklidnit tě ?
Tak to asi nezvládnu :63:
Poradit ti můžu jediné. Zkus si představit, že ten popis situace, cos napsala, napsala tvoje kamarádka tobě - nějaká, kterou máš ráda a záleží ti na ní. A žádá tě o radu, co má dělat, co si má myslet.
Co bys jí řekla ?
20.02.2018 - 09:35 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Sosna zvlčelý
to je úplně jedno jestli věří nebo nevěří
klidně si tu vsuvku s těmi životy odmysli platí to stejně
když je nějaký vztah neukončen pak ho rozumem neodkecáš musíš jej stejně prožít
má to jediný háček - city a tím je ZKUŠENOST
to je ta věc kvůli které děláme takzvané "iracionální" neboli nerozumná rozhodnutí
ona jsou však v řádu vývoje přísně rozumná, neboť nás posouvají dále v žebříčku vývoje
zatímco rozum toto nedokáže, rozum brzdí prožitek, a není zkušenostní
rozum jede jako kalkulátor udělá stejnou chybu stokrát za sebou, vždy z mozku vyjede stejný logický výsledek, dokud není ovšem ovlivněn citem - tedy zkušeností která je adaptivní tedy člověk se vyvíjí jen a pouze sbíráním zkušeností, nikoli rozumovou analýzou
rozum, myšlení má za úkol uspořádat prožitky aby v nich nebyl chaos ale toť tak asi vše co umí
20.02.2018 - 10:40 | Filtr
(Ryby) MG34 » nemdra
Nebude jí lépe, když se s ním rozejde. Ze začátku jí bude chvilku samotné hůř a později si najde nějakého podobného a bude jí zase "stejně".

Je celkem jedno, co udělá.
20.02.2018 - 10:41 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Myslím, že to píšeš správně. Racionalizace jako těžkopádná náhražka, kde to z nějakého důvodu nefunguje přirozeně. Dočasně nebo trvale.
20.02.2018 - 12:12 | Filtr
(Býk) player » Znovuzrozená
Babská intuice je v 90% případů zcela falešná. Kdyby fungovala , nebylo by tolik průserů.
20.02.2018 - 12:19 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Ne, to ti vyvrátím i jako muž. Aby člověk byl zvyklý intuici respektovat, to chce cvik, ten nemá každý, každá. Intuice uchopená rozumem má více vysvětlení, ze kterých se blbě rozumem poznává. Intuice uchopená emocemi spíš dopadá tak, že se člověk snaží neslyšet. Tam leží průsery, ne v té intuici. Sama intuice, syrový signál, se nikdy nemýlí a vždy je na tvé straně.
20.02.2018 - 14:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele nebešťanka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"kdo říká že ne ať si zkusí představit milovaného partnera v náručí jiné(ho)"

Dobrá. A je-li tou reakcí radost, že víš, že je druhý šťastný? Že mu to přeješ a alespoň nepřímo sdílíš s ním? :25:
20.02.2018 - 15:06 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » nebešťanka
dosáhl li kdo takový stupeň odosobnění?
to je individuální věc
v ašramu u oša takové věci neřešili tam šel každý s každým kdo chtěl na střídačku jak se jim to líbilo
ale není to životaschopný koincept
společnost takto z dlouhodobého hlediska nefunguje
a to ani v přírodě většinou tak není
ani mezi jeleny nebo vlky
něco na tom sobeckém genu bude
20.02.2018 - 15:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele nebešťanka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sobecký gen. Něco, co chce přežít navzdory nám. Za každou cenu.
Otázka pak je, kdo je to "já"?
Lidstvo vidím jako nervovou síť. Jenže spoje jsou někdy nefunkční, a z jednotlivých buněk se stalo nádorové bujení.

Myslím si, že většina lidí podléhá žárlivosti různé intenzity právě proto, že emoce chybně pokládá za citovou funkci. Z tohoto pohledu gratuluji mysli, jak šikovně se převlékla.
Emoce nikdy nebude opakem/doplňkem rozumu. Protože je jeho součástí.

Člověk, který žárlí, se především bojí o svou pozici.
Nejde o lásku k druhému, ale k sobě.

O Oshovi vím kulový, na čaji jsem s ním (asi) nebyla a z toho, co jsem vyčetla a vypozorovala, každý říká něco jiného. Zřejmě si i on sám dost protiřečil. (Což ale pokládám za správné a přirozené.) Mohla bych se domnívat, že třeba i někdy něco řekl, ale druzí nás přeci nemusí poslouchat.
Můj názor je, že lidi si často vše tak nějak vyloží po svém, ale je fajn mít někoho, na koho své omyly hodíš.

Hluboký citový vztah můžeš mít k více lidem. A nemusíš kvůli tomu střídat sexuální partnery. Takové chování je spíš kontraproduktivní, štěpí energii. A hlavně tě háže na emoční vlny.

Odosobnění? Naopak. Jsi součást všech.
Láska nevlastní. Jak by mohla?

:17:
20.02.2018 - 16:26 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » nebešťanka
žárlivost znali již olympští bohové byla to i jejich vlastnost stejně tak jako například ješitnost
myslíš že my lidé je přesahujeme?
poznání může dosáhnout jen ten kdo je schopen pohlédnout do dna svých kalů
to ale ještě vůbec neznamená že ho takový pohled osvobodí
pro většinu je lepší nevědět
20.02.2018 - 19:10 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » player
Tak v tomhle s tebou (stejně jako Dan162) nebudu souhlasit.
Já mám zkušenost s intuicí zcela opačnou... v 90% případů mne nezklamala, navíc já dokážu poslouchat a "vycítit" různá znamení shůry... hovoří o tom i některé aspekty v mém radixu... :3:
20.02.2018 - 19:31 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Kiyoko
Ono je to většinou tak, jak píše Dan, že máme vlastnost tu intuici potlačit, přehlížet, rozumem vytěsnit ten vnitřní hlas, který nám říká, že je něco v nepořádku.
20.02.2018 - 20:55 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Znovuzrozená
No jo, ale když ty procenta obrátíš, vyjde ti zcela správně :5:, že Plája má z 90% pravdu a Ty prostě patříš mezi těch 10% naslouchajích (gratuluju :17: :117: :4:)
20.02.2018 - 22:10 | Filtr
(Rak) dan162 » Buddha/2
kolik % lidí z populace má intuici není jasné, dle testů mbti bych odhadoval na třetinu ("N"). A mimochodem ty mezi intuitivní patříš přece taky ne ?
20.02.2018 - 22:17 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » dan162
Nevím, já si testy nedělám (buď mi přijdou stupidní, nebo mi vycházely kraviny :48: :4:)
20.02.2018 - 22:29 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Buddha/2
Myslím, že je nás víc... :3: :1:
21.02.2018 - 17:17 | Filtr
(Býk) player » dan162
Není pravda , protože je ovlivněna hormonální soustavou a zákonem o zachování druhu. Neboli takto. Samice se zblázní do absolutního debila , kterej jí vzápětí udělá ze života paklo na zemi. A to jenom kvůli tomu , že jeho pach její senzory odhalily jako optimálního dárce spermatu pro silné potomky. První rok navzdory varování svému okolí bude všem tvrdit , že to byla jasná intuice. No - byla. Ale ne její. Nýbrž jen chemická reakce v těle.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »