KORONAFAKE - nástroj paniky a hysterie k ovládnutí "světa"?


22.03.2020 - 10:18
(Rak) AL8EX
KORONAFAKE - nástroj paniky a hysterie k ovládnutí "světa"?
Zdá se mi, že se svět zbláznil - statistiky se cucají s prstu a nastane doba, kdy mnohem více lidí umře na koronafake (tedy na strach a nákazu myšlenkovou), než na důsledky virové nákazy.
Pokud zůstaneme při smyslech a zahrneme do statistik všechny nakažené (tedy i ty nehospitalizované, kteří s po pár dnech sami bezproblémově vyléčili) a odečteme přirozené úmrtí v rámci populace, získáme nejspíše číslo někde okolo 1%!- tedy výrazně méně než je úmrtnost na většinu civilizačních nemocí (rakovina, spalničky atd..)
dobrý článek v Reflexu - https://www.reflex.cz/clanek/…

TEDY DO HÁJE, CO SE S NÁMA JAKO DĚJE - PANIKA, STRACH, HYSTERIE...KLID LIDI...PODÍVEJTE SE NE STATISTIKY V ITÁLII A POCHOPÍTE, PROČ JDE O KORONAFAKE (straší nás 9%..realita je 0.9%)..MNOHEM VĚTŠÍ PRŮŠVIH JSOU ÚDAJNÉ SNAHY NÁS OCHRÁNIT...NEJSPÍŠE PŘED ŽIVOTEM (A SVOBODOU)

Alex

p.s. tím nechci nijak zlehčovat situaci - pandemii - a dokonce se domnívám, že mnohá opatření (dočasná karanténa, hledání léku pro ulehčení příznaků a průběhu nejhorších případů atd..) mají svůj význam...ale musíme znát fakta (a nikoli FAKE čísla-statistiky úmrtí) a také se snažit pochopit reálnou příčinu koronaviru - tedy naši špatnou imunitu...ten virus zde s námi již nejspíše bude navždy (bude se s ním muset vypořádat 99% obyvatelstva..a v pohodě vypořádá, pokud bude mít imunitu)...měnit musíme sebe

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 57 

Řazení:
22.03.2020 - 10:45 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Tak srovnávat to s rakovinou je s prominutím hovadina, protože rakovina není infekční. Všechny snahy o zpomalení nákazy považuju za správné a můžeš mi věřit, že jsem jinak člověk, který je hodně háklivý na jakékoli omezení osobní svobody. Taky si nemyslím, že se většina lidí až tak bojí, že na to zemře, ale je logické, že je lepší se nenakazit, že? A je lepší, když kapacity v nemocnicích jsou dostačující a ne naopak. S čím se dá souhlasit je, že média vyvolávají paniku, ale to si racionální člověk snad dokáže vyhodnotit. :3:
22.03.2020 - 10:52 | Filtr
(Rak) AL8EX » Mici Angóra
Ale já nepsal nic o tom, že jistá "kombinovaná" karanténa nemá smysl a že by nebylo vhodné tuto "první" vlnu, kde budou především starší občané a lidé se slabou imunitou, trochu zpomalit..

Např. v GB, Německu atd. prostě nenosí roušky atd - volí se strategie kombinované hlubší karantény a upouštění od plošné karantény (se zacílením na starší občany a dlouhodobě nemocné)..

Ale já psal o KORONAFAKE a o zneužívání hysterie a paniky ke zcela nepřiměřenému omezování svobod a ničení střední třídy-řemeslníků-živnostníků a v důsledku celé společnosti... :74:
22.03.2020 - 10:55 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » AL8EX
"zneužívání hysterie a paniky ke zcela nepřiměřenému omezování svobod a ničení střední třídy-řemeslníků-živnostníků a v důsledku celé společnosti."

Co to teda přesně znamená?

Třeba snaha o (smysluplnou) karanténu lidí, kteří se vrátili např. z Itálie se ukázala jako lichá (lidi ji prostě nedodržovali), tak se holt omezení zpřísnila a rozšířila, já to chápu.
22.03.2020 - 10:55 | Filtr
(Blíženci) Tuatha Dé Danann
No, uprime, me na tom uz od zacatku neco nesedi..ale radeji svuj nazor moc nevyjadruji verejne...

nemusim byt zadny vzdelanec, vedec, doktor nebo matematik, na to abych si uvedomil, ze pocet nakazenych a zesnulych v dusledku Coronaviru, v pomeru nakazenych a zesnulych nasledkem treba chripky nebo jinym podobnym virem se "NE"rovna primoumernosti panice, a medialni masazi, ktera nas zaplavuje

Mam takovy pocit, ze nas Elity timto jen chteji na "COSI" pripravit.

Bill Gates nas na to pripravuje uz 5 let
YouTube
22.03.2020 - 11:01 | Filtr
(Rak) AL8EX » Mici Angóra
tak jinak - koronavirem projde nejspíše více než polovina obyvatelstva ..osobně si myslím, že až 80%...naprostá většina (99%) to naprosto v pohodě projde, někteří si toho ani nevšimnou...ALE - pokud budeme dřepět doma, zavření, bez čerstvého vzduchu, čerstvého jídla a sluníčka...TAK SE MŮŽE STÁT, ŽE ZE STRACHU A NAPROSTO ZNIČENÉ PSYCHIKY UMŘE NA KORONAFAKE MNOHEM VÍCE LIDÍ..chápeš?
22.03.2020 - 11:15 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » AL8EX
Jo, už to chápu, ale myslím, že i ti, co "tahají za nitky" musí vědět, že tu karanténu nemůžou držet donekonečna.
22.03.2020 - 11:44 | Filtr
(Ryby) thééé
Pár otázek:
jsem schopná to pochopit, ale na určité úrovni, co se týká reality je podle mě důležité si odpovědět na tohle:
- co přesně myslíš, že z toho je falešné?
- kde to začalo? kde se to ví a kde se to neví? že je to falešné?
- jak to myslíš s tou Itálií? tomu nerozumím. Jakože informace o nakažených, úmrtnosti a celá statistika jsou smyšlené, kým?
- a vážně si myslíš, že by ČR chtěla jít do háje ekonomicky, jakože to vytváří záměrně
...

Moje humorná příhoda, o strachu -
asi ve čtvrtek tu houkala siréna..říkám si kurnik, však není první středa v měsíci :25: a zkoušky...zpozorní mi uši, smysly..najednou slyším divné hučení, takové plíživé..říkám si:" stíhačky :22:", tep je jasný..
jdu ven, a to moje dcera jezdí na koloběžce s plastovými kolečky, které dělají na zámkovce dobrý rambajs :75:

Jako jsme všichni v napětí a strachu, podle mě na tom není nic k divení, ani k zábavě...
Možná je dobré se vžít do některých lidí, kterých se to vážně někde dotkne, a na více rovinách - matek samoživitelek,některé to dostane úplně na kolena, žen, které chtěly v této době odejít od svých tyranů, lidí, kteří chtěli v této době začít podnikat a vzali si kvůli tomu velké půjčky, třeba si chtěli splnit sen, někdo se měl stěhovat..někdo se připravoval už po 3 na svoji vysněnou školu, a delší dobu už nedá..jsou maminky, které v této době rodí..jak to mají těžké právě ty maminky s novorozenci..maminky s nemocnými dětmi, které pendlují mezi dětmi doma a tím nemocným v nemocnici..pro srdcaře je chřipka nebezpečná, může být smrtelná, je spousta starších nemocných, ležících, třeba ještě doufají, že uvidí své první vnouče..stihnou to? atd. atd. Napadá mě tisícka příkladů..
a je tolik lidí, které to ekonomicky semele..
Mě někdy přijde, že mužům nedochází asi 75 % zátěže, kterou musí nést ženy...
Promiň, nechci paušalizovat, beru to podle vzorku kolem sebe..já vím
22.03.2020 - 12:00 | Filtr
(Ryby) thééé » AL8EX
No mě se taky víc líbí státy, kteří se tím chtějí "promořit" bez roušek :15:
Mě ty roušky strašlivě vadí, mám pocit, že nemůžu dýchat, dusím se, myslím si, že už toto zhoršené dýchání přes roušky může v lidech vyvolávat paniku, může to vytahovat z paměti všelijaké situace z minulosti, kdy se cítili přidušení a nesvobodni.
22.03.2020 - 12:12 | Filtr
(Vodnář) mili111 » thééé
A to nám ještě radí z ostrova :3: :61:

Ono je to ve vzduchu...a citlivci to maj o něco těžší.

Ženy s dětmi to maj zas o něco náročnější.

Chlap bezdětný asi může brát se stoickým klidem...ten by se měl asi zas spíš naučit citlivosti a pochopení slabších a vzít na bedra jejich zaštítění....a pak by možná taky pocítil jemný neklid :61:
Je dobré, že si někdo může dovolit odstup a pohled tak realistický, aby se mohl šťourat v detailech a poukazovat na podivnosti.

Bo člověk, který je v tom jemně namočen (má doma malé děti, školáky někoho mladšího churavého atd....) se pro udržení klidu radši na statistiky a novinářské perly nekouká.
A pokud ho naženou domů....a nemá třeba známé v zahraničí a pod.....může být držen ve falešném oparu a ještě třeba v hrůze, kde bude pak bydlet.

A já vlastně píšu skoro co ty :61: :61: :61:....mě došlo až nyní :61:...co potom my...slabší mysli/e? :4:

Takže vlastně....dobře že jsou Albexové...jen....s citem chlapci....s citem....nebo výsledek bude opačný :61:
22.03.2020 - 12:34 | Filtr
(Ryby) thééé » mili111
nojooo, z ostrova a krásně filozofovat..to jde každému chlapovi :47: :61:
:6:
22.03.2020 - 12:37 | Filtr
(Ryby) thééé
Ale ne, Alexi, já s Tebou v podstatě souhlasím, chápeš že jo :68:
22.03.2020 - 12:54 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » thééé
Mně se líbilo, jak to tu napsala ve své diskuzi Žihadlo - http://diskuze.najdise.cz/prispevek…. Myslím, že to je v mnohém velmi výstižné. I já pozoruji na lidech kolem sebe narůstající napětí. I na lidech, do kterých bych to nikdy neřekl.
Cituji jen konec:
"Pokud jste skutečně tak v klidu, určitě nepotřebujete trávit diskuzí nad tématem tolik času.
Nerada bych, aby si někdo myslel, že tu nabádám, aby lidi nediskutovali. Aby neinformovali. Nechci nikomu radit, o čem a jak má diskutovat. Nabádám k tomu, aby se lidé zamysleli nad možnými dopady na druhé i na ně samotné. Tedy i nad formou sdělení. Protože z praxe vidím skutečně velký nárůst obav a lidé už se začínají hroutit. Buďme, prosím, opatrní na sebe, ale mysleme i na druhé. Ohleduplnost a laskavost jsou krásné vlastnosti. A že je někdo nepotřebuje ke svému životu ještě neznamená, že je nepotřebují jiní. A i toto je jen dočasné (přestože někteří straší tím, jak už zůstanou šrouby stažené a o svobodu že jsme definitivně přišli - toto přesně nepotřebujeme)."
22.03.2020 - 13:15 | Filtr
(Vodnář) mili111 » Sosna zvlčelý
Mě se zas zdá, že vrchol zděšení probíhal do cca. 18?+- a nyní již se to trochu zklidnilo...tak jakoby spousta lidí pochopilo, že zděšení jim nepomůže a snaží se se strachem nějak pracovat.
Nevím jestli tomu přispěla i nějaká konstelace na nebi....to neumím....ale řekla bych i že jo.
Ne že by mě to přišlo jako bžunda...to zas ne :63::4:
22.03.2020 - 13:16 | Filtr
(Kozoroh) Magnuss
Přesně. To je i moje "konspirace", jak byl označen můj názor ( který nikomu nevnucuji ) v jiné diskuzi o koronashitu... Vždy to platilo a platit bude - ovce se nejlépe ovládají pomocí strachu. Okleštíme jim svobody, naservírujeme talíř paniky a strachu a ovečky budou dělat to, co (j)elita chce (chtějí ). Živnostníky a podnikatele zavřeme doma, oni zatím hezky pokrachují, z chudých se stanou ještě chudší, z bohatých bohatější a jede se dále.... Ukázková "krize"... Vždyť ono už bylo trapné svádět krize na bubáky, alláhisty, Čínu, Rusáky a kdoví, na koho ještě.... Tohle se jim povedlo....
22.03.2020 - 13:27 | Filtr
(Ryby) MG34
Myslím, že už pomalu nastal čas všechny restrikce hodnotit z pohledu "v čí prospěch?"

Drobní podnikatelé, pěstitelé - většina bude zlikvidovaná, posílí naopak velké koncerny a pravděpodobně dovozci odněkud z venku.
Restaurace - zlikvidované, posílí proti nim obecně potravinářský průmysl.
Zdravotnictví - posílí se rozpočet, všechno bude dražší a podnikatelé v tomto oboru se napakují víc než doteď. Peníze budou chybět jinde, hlavně asi v armádě. Lidi budou častěji nemocní, nemají pohyb a nežijí teď moc zdravě.
Turistický "průmysl" - většina podnikatelských subjektů zlikvidovaných, posílí to ale časem veškerá (zbylá) domácí průmyslová odvětví (lidi ty prachy někde utratit musí).
Mediální a reklamní průmysl - obrovské posílení (zákaz letáků a reklamy by byla jedna z věcí, která se krásně mohla v rámci úsporných i ochranných opatření zavést a zbavit, ale "neprošlo to").

Tak a teď si stačí všechno převést na "společného jmenovatele"..
22.03.2020 - 13:45 | Filtr
(Ryby) MG34 » Mici Angóra
Rakovina je také něco jako infekční - když třeba někdo kouří, tak "chytne" rakovinu plic (a "nakazí" tím i pasivní kuřáky okolo sobe). Jenom to déle trvá, ale principiálně to je prakticky totéž.

Jaktože vláda nechrání svoje občany absolutním zákazem kouření s pokutou 10000,- Kč, když bude někdo přistižen při porušování tohoto zákazu? Následky v podobě úmrtnosti jsou srovnatelné.
22.03.2020 - 13:54 | Filtr
(Ryby) MG34
Ještě k těm počtům, co tu nějak haprují..

Pokud je v Německu nějakých 80 miliónů lidí (+- protože to číslo není nutné znát přesně) a nějakých 60% to stejně má chytnout, jak říká ta jejich vůdkyně - máme 48 miliónu potenciálně nakažených - kdyby to měli chytnout letos do konce roku nebo přesněji do příštího jara, vychází to průměrně na 130.000 nově nakažených za den.

Pokud se to ze začátku bude uměle brzdit (jak se to uměle brzdí u nás), tak bych rád viděl ty počty denně nakažených na konci období - anebo je na statistikách nějaká zásadní chyba a už teď jsou tam nakažených milióny a tímpádem ta úmrtnost není nijak horká? :5:
22.03.2020 - 14:06 | Filtr
(Blíženci) Tuatha Dé Danann
Kdyz uvolnim uzdu sve nejdivocejsi konspiracni fantazii, tak me napada nekolik verzi:

(Teorie jsou zalozene na informaci od te ceske biolozky Soni Pekove, ze virus prokazuje jiste atypicke znaky pripominajici "umele modifikovany vir".Jiny biolog(tusim ze taky cech) se zminoval, ze to, jak se virus rozsiril neobvykle rychle do Italie, nemohlo byt prirozenou cestou, dle jeho nazoru to musel byt cileny zamer, nazval to dokonce "teroristickym utokem")

1. Pred svetovou valkou svet upadal do recese. Bylo treba zacit od zacatku, aby se ekonomika mohla "restartovat". Nyni zijeme v dobe technologicke urovne, kdy svetova valka, uz neni uplne vhodny nastroj na restart ekonomie, protoze 4 valka uz by taky nemusela byt. A vse nyni, i bez koronaviru vykazuje znaky toho, ze dnesni ekonomika nemuze rust donekonecna, a uz jsme davno, pomalu, ale jiste vstoupili do dalsi svetove krize, i kdyz to jeste nepocitujeme.

2. Existuji nejake zaznamy z americke zakladny, ze se tam virus objevil u nekolika vojaku, uz nekolik mesicu pred propuknutim v Cine. Cinsky ministr zdravotnictvi obvinil USA, ze americky vojaci privezli virus do ciny, kdyz tam byli v prosinci na jakesi vojenske prehlidce.
Dle teto teorie, by mohlo byt za cil poskodit a destabilizovat rostouci ekonomiku Ciny, ktera uz prekonala ekonomiku USA a zapadu. Cinu si USA proste nemohou dovolit napadnout fyzicky, to by byla sebevrazda s nepredstavitelnymi nasledky. A navic elity maji moznost se priobohatit na vyraznych v historii nevidanych vykyvech na burze, pri kterych naopak obycejny lide a prumerny obchodnici prisli temer o vse. Jednoduse receno, vyrovnani sil. Bohaty se stavaji bohatsi,... chudy a stredni trida se stava chudsi a USA prevezme opet pozici svetoveho ekonomickeho lidra.

3. Muze to byt nastroj jakesi "handbreak" tohoto systemu, kdy se svet nekontrolovane kamsi riti.. Proste nas chteji jen pomoci strachu, ochocit a odebrat nam svobodu a pravomoci, protoze tam, kam tenhle svet speje, co se tyce ekonomiky, ktera nemuze rust donekonecna, hrozba valek, prelidnenost, nevyhnutelne eko -katastrofy atd., uz v blizke budoucnosti nebude lze tento svet kocirovat pouze ve jmenu svobody a demokracie, ale bude treba zahajit tvrdou represi, omezeni, neboli totalitni diktaturu, aby se tento krehky system udrzel v chodu.

Jen pripominam, ze Americky FED prave zacal tisknout 300 bilionu americkych dolaru na zaplaty a aby mohl rozdelit po tisicovce svym obcanum, tak ze si brzo budeme moct vytirat zadky dolarama :71:

Zajimave je, ze virus nejvice postihl prave dva nejvetsi rivali USA, Cinu a Iran.Lze je nazvat epicentrem.. Evropa je zase takovy zlobivy ekenomicky rivalek za velkou vodou..

Navic, pokud se nekdo nestitil testovat nuklearni zbrane na tichomorskych ostrovech a jejich obyvatelich, tak uz se nemuze stitit niceho..



Ps: upozornuji, ze to jsou pouhe teorie, ne nazory, za kterymi si stojim :3:
22.03.2020 - 14:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » MG34
Asi nemá smysl reagovat... Pokud si někdo myslí, že restrikce si vymýšlí Babiš, aby posílil svůj podnikatelský úspěch a zlikvidoval ostatní, tak veškerá diskuze nemá smysl. Netvrdím, že to nebude jeden z důsledků, ale že by to byl předem promyšlený záměr, no potěš koště. Asi i schválně nakazil ty netopýre, co :2:
22.03.2020 - 15:13 | Filtr
(Ryby) thééé » Tuatha Dé Danann
jojo a zní to docela logicky
22.03.2020 - 15:19 | Filtr
(Ryby) MG34 » Mici Angóra
To máš napsat rovnou, že kouříš (protože srovnání s rakovinou plic je trefa do černého - dokonce doslova).

A samozřejmě, že Babiš ty restrikce volí podle svých dlouhodobých politických cílů - mohl důchodcům nechat původní čas 10-12 a mohl zakázat akce a letáky - koneckonců celá tahle aféra s virem je kvůli důchodcům (podle čísel z Itálie na nemoc umírají skoro jenom důchodci), takže když se všichni omezují kvůli nim, mohli by se taky oni "omezit" kvůli ostatním a odpustit si akce. Ale Babišovi došlo, že je to jeho hlavní voličská skupina, tak je takto dvakrát nepokrytě a zbytečně zvýhodnil - to je prostě fakt. Vlastně 3x - ještě to nezrušené MHD, to je taky do očí bijící. Totální semeniště virů i za běžného stavu, rouška nerouška, protože v MHD se cestuje tělo na tělo a on jim to dovolí. Ale normální člověk musí mít na liduprázdné ulici na obličeji kus hadru... Záruka nekonečného prodlužování nouzového stavu (a odložení voleb) je tímto zajištěna. To je taky zjevný záměr.

Pak je tu jeho propojení se Zemanem (a tedy Čínou) - v médiích rozvíří roušky jako svatý grál (že jsou celkem k ničemu a udržování si odstupu od ostatních lidí x metrů je mnohem lepší opatření, se taktně zamlčí) - no a tahle umělá poptávka po rouškách a hysterie kolem se po chvilce natahování s velkým halasem uspokojí dodávkou z Číny. Nekonečné díky až za hrob, politické body u Zemana v kapse.

A co se týká likvidace restaurací - to naprosto nechápu, jak si to všichni nechali od něj líbit - je to úplně totéž jako supermarkety, vlastně to ani není tak nebezpečné, protože bez potravinářského průkazu nikdo neosahává vaše jídlo a nikdo vám ve frontě u pokladny nedýchá za krk. A v supermarketech by pak nebyl takový nával. Ale zjevně Agrofert nemá ve svém portfoliu žádné restaurace - nebo se mýlím? Zato zásobování supermarketů je pro koncern celkem významný počin.
22.03.2020 - 15:36 | Filtr
(Blíženci) Tuatha Dé Danann
jj, Babis je sice grazl, ale neni vubec blbej...
22.03.2020 - 16:05 | Filtr
(Panna) Vlastik 930 » Mici Angóra
Tak mi připadá,že za celosvětovou krizi vlastně může naše vedení,podle zde uváděných příspěvků.Trochu na hlavu,že jo?

To, co jsi napsala má logiku a vyjadřuje i můj názor k tomuhle problému. :15:
22.03.2020 - 16:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » MG34
Pro tvou informaci-jsem nekuřák. Srovnání s "infekčností" rakoviny je nadále naprostý nesmysl, tím spíš, že díky zákazu kouření na veřejných místech nedobrovolných pasivních kuřáků značně ubylo. Co jiné rakoviny, ty jsou taky nakažlivé?

Pokud bych aspoň částečně přistoupila na tvoje další argumenty-takže ty bys navrhoval zavřít i supermarkety a nutil lidi jezdit jednotlivě autem? Nechtěla bych vidět tu paniku a rvačku o zboží před uzavřením, už takhle to bylo v jednu chvíli na pováženou. Co se MHD týče, tak nemyslíš, že třeba v Praze (ale např. i u nás v ČB) by zkolabovala doprava během pár hodin? A ti, co auto nemají, budou ve velkém městě chodit pěšky, protože budou mít zkrátka smůlu? Částečně se dá souhlasit s tím argumentem, co se důchodců a slev týče, to ano.

Jinak to, že se obdobná opatření zavádějí i v jiných státech, to asi budou taky dlouhé prsty Babiše, že?
22.03.2020 - 16:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Elisa001, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Co vlastně jsi zač. Umlátil jsi tátu řetězem? Nebo se na to hodláš?

Důchodec je můj tatínek, pracoval celý život a ještě ho za to komanči trošku zabasli, to všechno pro ty, co ho tet chtějí

buzerovat a diskriminovat. Asi máš z nějakého důvodu moc volného času, čím to je..........
Příspěvky od začátku
« předchozí  další » »|


Přejít na libovolnou stránku: / 57 

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2020
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »