Pokec - vlákno o všem možném.


25.03.2022 - 20:25
(Blíženci) Lupi
Pokec - vlákno o všem možném.
Milé děti, zakládám nové vlákno.
Kláboste si tu o čem chcete, klidně se hádejte, ale! Svou zášť budete držet na uzdě.
Ne-li, mažu.
Žádné dehonestace, žádné ofuky, prosím.
specielně upozorňuju Znovču a Registrovanou a taky Boše. Vy tři dokážete brilantně rozesrat jakoukoli diskuzi a udělat z ní nechutný prejt - ale třeba mě příjemně překvapíte.
Všichni ostatní jsou vřele vítáni.
Sice si musím u každého přihlášení žádat o nové heslo, ale nebudu lenit. Hysterie a jedu je dost a dost tam venku.

Příspěvky: Všechny | verka96

Stránkování od konce: / 10 

Řazení:
29.02.2024 - 15:31 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Teď mám furt něco, ale poslechnu si. Universum poslouchám ráda - vášně se tam drží zkrátka :4:
Mám ten dojem, že jsem se trefila, když jsem od začátku říkala, že Pluto v Kozorohu v první řadě rozšmelcuje stávající žebříky hodnot a donutí nás to přeskládat - a to včetně dejme tomu politických uspořádání. Zatím to tak vypadá a taky to vypadá, že se to chýlí ke konci. Jenže nesmíme zapomínat, že ty pomalé planety mají vždycky dlouhý nástup a pak taky dlouhý dojezd - Pluto zvláště. A vemte si, že Neptun se svými mesianistickými sklony bude ještě dva roky domicilní - takže já si ty dva roky počkám.
Ad Vodnář - nevím totiž, jestli se těšit, nebo bát, když si vezmete, že naposledy spískal ve Vodnáři Francouzskou revoluci. Je pravda, že ta spustila nové uspořádání evropské společnosti - takže lze jen doufat, že něco podobného proběhne zase, jen bych prosila méně krvavě.
26.02.2024 - 13:43 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Zrovna jsem objevila rozhovor o tom, jak to asi nyní na UA vypadá. A zase tady padá jméno bývalého britského premiéra, že jim (dohoda UA+Ru) do toho hodil vidle a bojuje se stále... S podporou Západu. Bohužel. :24:
Snad tím, že Pluto je už pořád ve Vodnáři to dojde konci.

https://www.radiouniversum.cz/pelz-…
03.02.2024 - 09:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
To rozhodně - podle mě je jeho heslo "změň to, nebo umři". Žádné třetí a čtvrté šance jako Saturn.
03.02.2024 - 08:57 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Jasně, planety působí přes nás, nikoli pluto samotné... Já to tak píšu, vyjadřuje se. Na druhou stranu je Pluto velmi fascinující síla.
03.02.2024 - 08:22 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Nevím, ale napadá mě, že Pluto jde přes mrtvoly a působí na vše živé, tak jestli ty přechody z jednoho znamení do druhého více nebo méně toto nezpusobují. Prostě když změna, posun nejde po dobrém, pujde to drasticky.
A jasně, ještě brát v úvahu aspekty a další generační planety...
02.02.2024 - 20:03 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Hezky. Mně jen mate, proč je to někdy nejsilnější na začátku a jindy na konci. Ale když to takhle rekapitulujeme, tak ve Štíru si skutečně smlsnul.
Ten Střelec - mě taky nic nenapadá. Z logiky věci by to mělo být "přetransformovat duchovní pohled", takže třeba je to prostě příliš jemné, skryté? Prostě mezi tím 95-08 žádné výrazné děje, nebo jsem nezaregistrovala.
Rozpad rodin - Pluto v Raku, to se mi taky zdá pěkně trefné.
Teď jsem se dívala, kdy byl naposledy ve Vodnáři - tak to je hodně výživný: pád Bastilly, Deklarace nezávislosti.....škoda, že na netu není nějaký přehled událostí v celém světě, rok po roce, bylo by to docela užitečné.
Ještě mě napadá, že ho výrazněji vnímáme v pevných znameních - nebo se tak projevuje. Třeba ve Lvu - 39-57. Taky drsné lekce.
31.01.2024 - 21:25 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Rok 1939 začátek 2. sv. války - přechod Pluta z Raka do Lva... :27:

Jinak mě ještě napadá ohledně Pluta ve Střelci - myslím je tam hodně mírumilovný, téma takového osvození, pocit svobody i té náboženské atd.
31.01.2024 - 21:15 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Od listopadu 1995 Pluto ve Střelci - tam mě napadá, že byl papež Jan Pavel II., byl papežem od r. 1978, významné že byl původem Polák a po 455 letech prvním neitalským papežem - viz wiki... Napadá mě, že svatořečil více slovanských svatých, i Anežku českou - v listopadu 1989.
Pluto ve Štíru - rozpad hodně věcí - komunismu, sovětského sajuza, ukončení studené války, totální ekonomický rozvrat v SSSR - éra Gorbačova a Jelcina - to bylo pro bývalé ruské republiky ekonomicky krizové období. A u nás vznikala "demokracie" - přechod do Střelce - tady není ta "ostrá hrana". A nakonec v 1.1.1993 rozpad Československa. :122: V letech 91-92 rozpad Jugoslávie a následný válečný konflikt, tuším skončil v r. 1995. Pluťák se v tom fakt vyžíval... :27: A vznik EU 1.11.1993 tomu dal korunu - netřeba komentovat - podle mě destrukce členských států.

Ale, co je opravdu významné, r. 1914 vypuknutí 1. sv. války, rozpad R-U přechod Pluta z Blíženců do Raka. A pak vznik nových států místo R-U včetně Československa. Co mě napadá hodně mrtvých, hlavně mužů - destrukce rodin téma Raka. To je Pluto v Raku. :16:

Když půjdu dál do minulosti - zajímá mě doba S. Freuda a jeho následovníka C.G.Junga, průkopnící psychiatrie a psychologie. Konec 19. století - Pluto v Blížencích - napadá mě psychoanalýza - prostě z těch strastí vypovídat, vyslechnout, jít do hloubky psyché bez zásadních lékařských zákroků.
31.01.2024 - 18:28 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Další - štíří - působení a jeho vyvrcholení: říkala jsem si že určitě rozpad Sajuzu a moskevský puč - ale to je 91 -92, moc brzo. Koukala jsem se na přehled událostí v 95 na wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/1995 ale kromě svatořečení Zdislavy z Lemberka mě nic rozumného nenapadá. Pak jsem narazila na tohle https://1url.cz/SuSke a tam zmínku o 95, která mi trochu zazvonila, jen mi to pořád nepřipadá úplně ono. Jenže je to Pluto ve Štíru, žejo.
Tak jestli vás napadne něco dalšího, sem s tím, mně to hodně baví, tahle diskuse o Pluťouchovi.
31.01.2024 - 18:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Pluto-Váhy-rozvody? To je zajímavý úhel! Jo, sedmdesátky až osmdesátky byly ve znamení hrůzy z atomové bomby. Prakticky fyzicky, abych tak řekla - i popík byl plný písniček na to téma. Plutonské, jen co je pravda.
A co teda takhle: Pluto nás donutí danou oblast přeorat zgruntu, že. A pěkně předělat. Takže ve Vahách by mohl říkat "toto NENÍ rovnovážný stav! Znova a lépe".
Mimochodem - teď jsem se koukla: Váhy opustil v říjnu 83. A v září téhož roku málem došlo k jaderné apokalypse - nebýt jednoho váhavého ruského důstojníka na postu včasného varování, kterému "se něco nezdálo" a nezmáčkl ten červený knoflík. Já si to pamatuju......měsíc předtím jsem neustále hystericky sháněla rodinu dohromady, protože jsem byla přesvědčená, že umřeme a chtěla jsem, abychom umřeli spolu.
Takže to zjevně nebyla jakási náhlá příhoda, to s tím "málem jsme zahájili odvetu", ale zřejmě skutečně plutonské působení.
Jak to tak píšu a skládá se mi to dohromady, tak to byla teda velkolepá ukázka plutonského působení.
31.01.2024 - 08:23 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Plutonskou energii vnímám taky dost ne moc zjevnou.
Když jsem chodila do školky, tak si pamatuju, že v TV byl zrovna pohřeb nějakého SSSR vůdce a v tom kontextu výhrůžky atomovou válkou že strany USA - tehdy byl tuším prezident Regan. To šílené strašení jadernou válkou - na to nejde zapomenout. Později jsem někde slyšela, že v 80. letech byla studená válka dost vyhrocena.
Pluto ve Vahach, tady si to spojuju s větším množstvím rozvodů. Dřív zůstávali formálně spolu i když to už nefungovalo. A dnes jak jsme na tom s rozvodovosti-běžná věc.
26.01.2024 - 16:56 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Tak tahle Taťána mi unikla, ráda si poslechnu. Je mi moc sympatická a její vidění světa většinou blízké.
No právě - že s tou zdivenou energií to říká Ota taky.
Ad Pluto: tak to tu projíždím a nezdá se mi, že by zrovna ten přechod byl nějaké drámo. Vzala jsem to za svého života: 57 ze Lva do Panny, 71 z Panny do Vah,83 z Vah do Štíra, 95 ze Štíra do Střelce a 08 do kozoroha. Tam byl zlom - finanční krize, žejo - ale to jsem přičítala tomu Kozorohu.
Ad ten Uran. Nevím, jak moc může mít vzdálená hvězda vliv na energie naší sousatvy - možná leda tak, že jsou lidi daleko vnímavější a takříkajíc ve vyšších vibracích - tak leda tak, že by vnímali i to. Ale vůbec si netroufnu cokoli o Algolu říkat.
Když jsem se koukala, budou výživné Vánoce - respektive na Štěpána - tam dělá Saturn kvadraturu s Merkurem a z druhé strany Jupiterem a Merkur opo s Jupiterem. To bude veselo! :4:
Je pravda, že vnímám něco jako opatrnější našlapování všude - až na pár známých magorů. Pámbu nám pomáhej a pravidelně dýchejme.
26.01.2024 - 10:18 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Já mám trošku obavy, jak se to ve světě semele - USA, Čína apod. I ohledně toho, že Uran půjde přes stálci Algol. A ve spojitosti s tím dřevěným Drakem, který se s ničím nepáře... :21: (hodně mladá aktivní energie, aby se něco nezvrtlo). Ještě jsem narazila na komentář Tatjany M. - ta trochu komentuje světové události - vzpomíná válku ve Vietnamu, jak ji začali USA. Snad si letos dají pokoj a nebudou nikomu do ničeho vrtat a vyvolávat další konflikty, jak to umí, hlavně ve spojitosti se slábnoucím vlivu dolaru ve světě... Ale na UA by se to mohlo konečně zklidnit, tam už není z čeho čerpat, tak by to mohli zabalit... :78:

Ještě jsem ohledně astro zachytila, že jakmile Pluto přechází z jednoho znamení do druhého, tak jde většinou o konflikty nebo jiné bouřlivé události ve společnosti.

https://www.youtube.com/watch/…

Jedním uchem jsem poslouchala O.Chocholu - tak nějak to vnímám podobně. Na konkrétní předpovědi co a jak bude, bych si dala pozor. :32:
YouTube
26.01.2024 - 07:25 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Otu neznám, tak si poslechnu, co říká. No, mě taky zajímá co se bude dít, hlavně u nás, jak se povede ekonomicky a obyčejným lidem, zatím mi to přijde u nás dost krizové...
25.01.2024 - 20:19 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Jo ještě mě zaujalo, že si Had rozumí s Drakem - já jsem vodní Had, takže mně by to mělo plynout pěkně, ale spíš co svět? Co vlády a tak.....Pluto už budeme mít ovšem celý rok Draka ve Vodnáři až na tuším říjen, kdy si ještě zaretrográdí. Z toho usuzuju, že nové rodělení priorit, včetně mocenských, je víceméně hotovo. Jestli třeba nebude rok Draka taková tečka?
25.01.2024 - 20:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Já vám posílám toho Otu. Má kanál o fengšuej, učí a cvičí taiči a je imrvére v Číně, takže má čínskou astro pěkně zažitou. Co mně znepokojilo, to je jak mluví o té moci a vládě - tak jak na to koukáte vy? Mám ráda různé pohledy úhlu, proto se ptám.
YouTube
25.01.2024 - 07:32 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Činu se učím, ale všímám si i v průběhu roku, jak to funguje. Jsem na to vnimava. Za pár dní bude rok dřevěného Draka - jangova aktivní energie. Drak se dá trošku pro představu srovnat s naším Beranem, dřevo je prvek jara, příroda se probouzí a má sílu růst. K tomu ten jang - hodně energie.
Nyní je ještě vodní Zajíc (srovnatelné s našimi Rybami) a navíc jinovy pasivní rok. Takže to bude velký obrat energie.
Pro ohnivá znamení to bude pozitivnejsi, Had si navíc s Drakem rozumí, tak jsem hodně zvědavá... :27:
23.01.2024 - 20:26 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Věrko, vy jste taková šikovná na ten čínský zvěrokruh. Já tu mám rozposlouchaného Otu Chocholu stran letošního dřevěného draka a přestože konstatuje a nevíří emoce, přesto mě to trochu zneklidnilo. K tomu to idiotské cvičení v Baltském moři.......tak jak vidíte toho draka?
23.01.2024 - 20:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Stran eura doufám v mentální blok, nebo obranu - zkrátka, když máte dost myslí, které něco chtějí/nechtějí, tak to projde/neprojde.
10.01.2024 - 10:29 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Ještě tu udělám ekonomické okénko... :27:
Jak prezident mluvil o euru v novoročním projevu, strhlo se několik debat a docela jsem zírala, jak někteří "odborníci" kopali za euro, že bychom jej měli přijat.
No, mě vstávalo všechno hrůzou.... :39: :28:
Rozhovor s L. Kovandou, pěkně to tam ekonomicky rozebírá pro ty, co tomu moc nerozumění, tak sdílím. Musíme dělat osvětu... :78:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
10.01.2024 - 10:14 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Jo, rozumím, že máte na mysli migraci před válkou. Trochu jsem se rozepsala. Já to vnímám tak, že UA je prostě chudší země Evropy se "sovětskými zvyklostmi" typu oligarchie, větší korupce atd. co k tomu patří s na první pohled demokraticky zvolenou vládou a prezidentem (západní model). Takže pro obyčejné UA pak není problém sebrat saky paky a do střední Evropy, kde je to z jejich pohledu přijatelné - podobný jazyk, slovanská kultura a k nám to mají jen přes Slovensko, takže překonatelná vzdálenost apod.
Teď nevím, jestli někdy v minulosti byla tato oblast, ať už byla součástí jakéhokoliv větší celku, byla kdy ekonomicky nebo kulturně na dobré úrovni. Takže z toho vyvozuju, že to chce vývoj a čas. Z toho důvodu si myslím, že více mohli těžit z toho, že jsou sousedi Ruska - ropa, zemní plyn a že jsou obilnicí Evropy a obchodovat s ostatními státy Evropy nebo i přes moře. Ale ta vnitřní (i politická) situace je problém.
O Johnsonovi se v poslední době jako premiér zmiňoval Fico, myslím, i dřív jsem to někde zaslechla, ale už nevím kde.
08.01.2024 - 08:53 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Pochybuju, že budou na Ukrajině volby.....jo ale já nemluvila o těch, co prchli před válkou, ale o těch co prchli ještě před ní. To mi prostě podezřelé přišlo.
A to s tou skoro podepsanou mírovou smlouvou bude pravda, bylo to tuším v dubnu 22 v Istanbulu. Jestli Zelenského ukecal přímo Johnson nevím, ale že tam nějak narychlo dorazil, to jsem taky četla.
My tu taky máme spousty kluků, často s rodinami, tak si říkám, jak udělali dobře - jen aby je nezačali vláčet na frontu násilím i odsud.
07.01.2024 - 18:00 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Tak to jsem asi nepochopila. Já přednášku beru jinak, čistě informačně....
O astronomii, astrologii apod. bych v této přednášce fakt nic nečekala, jen na dané téma.
Já myslím, že na jeho projevu je pěkně vidět, že je silná Panna a přitom má Neptun u jižního Uzlu (duchovno).
07.01.2024 - 17:55 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Díky za odkaz, aspoň nějaké normální info.
Také jsem četla, že na UA mají být letos volby, tak jsem zvědavá, co se bude dít. ANo, hodně ukrajinců zdrhlo, taky se není čemu divit, kdo normální by šel do války. :39: Taky tu máme v sousedství poměrně mladé Ukrajince /kolem 40 let/, co normálně pracují a na žádnou frontu, co vím, tak nešli.
Já jsem už z asi 3 zdrojů slyšela nebo četla, že někdy na jaře 2022 už měli nachystanou mírovou smlouvu Putin i Zelenskyj, ale tehdejší premiér VB Johnson jim to zatrhl, že se má bojovat. :46:
06.01.2024 - 18:13 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Já tam taky nežila - říkám jen, co je vidět zvenčí. Jo to o těch Vánocích vím, však se letos chlubili. Taky pyjanista zakázal mírové rohovory či jakákoli jednání (to přímo prezidentským výnosem), opozici, její tisk a televize.....no, jejich věc. Obyčejní lidi to řeší nohama, jak vidno. Jestli jich tam zůstala půlka, tak je to hodně. Už před válkou měli úbytek 10 milionů lidí - a to teda mně moc nepřesvědčí o tom, že jim to tam pěkně šlape.
Mimochodem - tuhle jsem někde četla, že obilnice je to sice pořád, ale už tak nějak americká......tady máš solidní zdroj https://1url.cz/PuZVX A jak asi ta obnova bude vypadat, když se jedná o největší investiční společnost - to je vcelku nasnadě.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »