Nejvnitřnější postoj


24.11.2017 - 10:26
(Rak) dan162
Nejvnitřnější postoj
Pozemšťan vymyslel podle mne krásné téma "otevřenost ve sdělování skutečného nejvnitřnějšího postoje". To se týká mnoha lidí, rád bych diskuzi na toto téma zachoval, tedy bez mazacích orgií.

Pro inspiraci ocituju tato slova: "Cítím potřebu mít tu možnost necenzurovat svoje myšlenky a s úlevou si dopřát tu nádheru být naprosto uvolněná s někým blízkým..., ale zase si myslím, že jsou třeba ryze ženský věci, který je lepší zbytečně nepitvat a je lepší je řešit je s kámoškou, podobně i u muže. A je tu u někoho možná ještě něco, kam nepustí vůbec nikoho, nebo né hned, což se mě myslím netýká ale dokážu to respektovat. Vůbec si myslím že spousta věcí chce svůj čas a tak to může bejt jenom čím dál tím hezčí a silnější ne?"

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
24.11.2017 - 17:33 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
Já se cítím úplně bezpečně v přítomnosti člověka, u kterýho fakt necenzuruju, ale snažím se dát alespoň najevo, že si toho nesmírně vážím, že nemusím cenzurovat. :12:

... i když jsem si docela nedávno vyslechla malý rejpnutí, že tý mojí(jak já ji nazývám) upřímnosti, se ve skutečnosti říká "citová tupost a neomalenost"... :61:
24.11.2017 - 17:29 | Filtr
(Býk) player » Háňa*
Vono se dá při erotice kecat třeba o politice? No , nevím...to by asi šašek rychle změknul...
24.11.2017 - 17:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Existuje. Když ještě ten druhej umí vařit :69:
24.11.2017 - 17:25 | Filtr
(Rak) dan162 » player
Já jsem nějak vztahově postiženej, než jakési cosi s benefity, tak raději nic. Dohromady jsem to nezažil, s někým to první, s jiným to druhé. Mám aspoň co objevovat :-)
24.11.2017 - 17:07 | Filtr
(Beran) Háňa* » dan162
Aha.
Fuj, to se mi ulevilo :75: :4:
24.11.2017 - 17:07 | Filtr
(Beran) Háňa* » player
Jo, existuje - když se to spolu nemísí v jednu chvíli.
Lidi, co při sexu moc kecají, zkopávám z postele. :20:
Jsem přesvědčená, že nejsem, na celém šííírém světě, jediná. :61:
24.11.2017 - 17:03 | Filtr
(Beran) Háňa* » dan162
Ty máš nějaký úchylky ? :39:
Ach jóó, a já tě měla tak rádáá :42:
:4: :20:
24.11.2017 - 17:00 | Filtr
(Býk) player » dan162
Odpovím otázkou - a existuje něco víc? Než suprovej pokec a výborná erotika?
24.11.2017 - 16:59 | Filtr
(Rak) dan162 » Háňa*
Myslel jsem ty nepřirozené, naučené úchylky od toho jaký člověk je.
Ne přirozenost, kterou okolí nazývá ze svého průměru úchylkou.
24.11.2017 - 16:57 | Filtr
(Rak) dan162 » player
No jasně, u tebe nic podpultového nebylo, tak jsi happy. U nich třeba taky ne, tak jsou taky happy. Mluvil jsem o sobě, na druhé straně nějak přirozeně vyrostly naděje na něco víc.
24.11.2017 - 16:46 | Filtr
(Býk) player » dan162
No - takhle. Já nevím , proč blbě? Víš , co je zajímavé? Dnes se už ani s jednou nepotkávám - ale právě nyní se v podstatě milujem.

Shrnul bych to takhle - bylo to úžasný , neopakovatelný a dodnes mě obě tyto děvy hřejí . stále a neustále , byť již pár let jsem je potkávám jen na skajpu.

Čili naopak - WOW!
24.11.2017 - 16:38 | Filtr
(Beran) Háňa* » dan162
Jo :15:
Nebo spíš nemaskovaná :4:
24.11.2017 - 16:34 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
Většina úchylek je možná jen notně zesílená přirozenost. Vědomě jednat, aha, to je terminus technikus, to je jádro pudla. Ok.
24.11.2017 - 16:32 | Filtr
(Rak) dan162 » player
věta "Ale bylo to tím , že tam od začátku nabyly vyšší ambice , než dát pokec a sex." mi vyskakuje zkušenost (ne odtud), kdy každá strana měla mimo sdělené ještě nesdělenou představu/potřebu, tedy od začátku blbě.
24.11.2017 - 16:12 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
pozor neplést s přirozenou vnitřní potřebou komunikovat která je obzvláště u konstitucí typu "vzduch" silně dimenzovaná
nejde o to naši vnitřní přirozenost potlačit, nebo měnit, ale poznat
vycházím z toho že v člověku je všechno dobře
aby si to uvědomil je zapotřebí aby jednal vědomě
né pod diktátem sklonů
to co se může zdát druhým jako slovní průjem může být součástí přirozeného harmonického celku, což nastává tehdy, když daný subjekt "ví co činí"
nejen si to myslí že "ví co činí"
bývá v tom velký rozdíl
24.11.2017 - 16:11 | Filtr
(Býk) player
Lidé si začnou říkat pravdu , až se z milenců stanou kámoši. Až v momentě , kdy si ženská po fazolový polívce prostě pořádně nahlas a morově usere a nemá s tím problém.

Je tede fakt , že já měl to štěstí s dvěma holkama odtud , se kterýma jsem udržoval poměr na dálku. A po skajpu jsme opravdu byli tak otevření , až mě to samotného překvapovalo. Ale bylo to tím , že tam od začátku nabyly vyšší ambice , než dát pokec a sex. Kamaračoft s benefity. Dost dobrý. Ale ono jde o to , co vlastně je láska a co má jakou hodnotu.

O tom je vlastně reálná diskuse. Nejvíc na sebe komedii plnou omylů hrají čerství milenci. To je vlastně divadelní představení. Většinou teda , co se týká intimity a emocí.
24.11.2017 - 16:11 | Filtr
(Beran) Háňa* » dan162
Aha, Pozemšťan, tak už chápu, proč nechápu.
Přijde mi, že on je prostě v zajetí hranic, které si sám vymyslel a postavil a dost se mu tam líbí - nebo spíš, cítí se tam bezpečně. A myslí si, že to tak musí mít každý a kdo se nezavírá, je blázen hazardující se životem. Takových lidí je spousta, ale on je má narozdíl od většiny ostatních z železobetonu - je v tom prostě unikátní.
24.11.2017 - 16:06 | Filtr
(Rak) dan162 » Háňa*
Pozemstan nadhodil téma. Z jeho pohledu je svět plný hranic, si tedy představuju, má to těžké se v tom nějak vyznat. Z tvého pohledu je svět plný prostoru, různě otevřených lidí, čím víc tím líp si taky představuju, pro tebe to je jasné a jednoduché.

Přijde mi ale, že zavřených lidí je většina.
24.11.2017 - 16:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No ja netajím veci o sebe alebo len málo ale skôr iné, neviem ako to napísať. Mala som 13 a môj brat urobil podľa našich hrozný poklesok - teda nezabil nikoho a ani nič iné ale moja mama mi to hned ráno oznámila akého mám brata. Brata mám rada a ja už vtedy som bola nahnevaná na mamu prečo ma do toho zatiahla a vlastne za tých 50 rokov som mala iba jediný raz chuť to povedať niekomu a to tej pani na lavičke, kdežto moja najstaršia sestra to celých 50 rokov stále omieľa a mne to príde že je rada že niekto ma poklesok o ktorom celá rodina vie a je teda horší ako ona. Ja som o tom nemala potrebu hovoriť ani svojim partnerom a ani deťom, necítim sa tým vinovato ani nijak v tomto smere, ja to mám v sebe vyriešené
Myslela som to tak, že mladé dievča povie chlapcovi všetko ako ju doma držia nakratko a ja neviem čo ešte, puberta da zabrať každému a vtedy je hlavne opozícia mama - dcéra a otec - syn, no a potom sa zobrali a ona nechápe ako po 30 rokoch manželstva jej manžel pri hádke vždy vyhodí na oči mamu.
No takže ja tak nejako vnímam to čo poviem alebo uchovam.
24.11.2017 - 16:02 | Filtr
(Beran) Háňa* » dan162
Není, co mi brání diskutovat, jakože obecně o čemkoli, ale tady, abych se mohla držet tématu, zkouším se prokousat k tomu, o čem to vlastně je.
A furt nevím ... Jako, jestli máme něco nejniternějšího, co s nikým nesdílíme ?
To asi jo, nějaké intimnosti snad, třeba velikost podprsenky, ale moc toho není - vcelku nemám co tajit.
A nebo jsem to prostě celé nepochopila ... tak zas jdu ... :3:
24.11.2017 - 15:55 | Filtr
(Rak) dan162 » Háňa*
Vlastní volbou, upřednostněním cíle před cestou, emoční zavřeností, zvykem z rodiny, výběrem agresivního partnera...

Je něco, co ti brání diskutovat ? Jak jsi o tu možnost přišla ? :-))
24.11.2017 - 15:53 | Filtr
(Rak) dan162 » aktigram
Je jasné, že někomu z citových upírů ze sousední diskuze nedám střelivo...vlastně dám. Tam, kde to mám vyřešené, tam to není střelivo a kde to vyřešené nemám, tam mne takový člověk donutí si to vyčistit, dlouhodobě stejně se u mne nezdrží. Dobrovolně to moc nedělám, ale ono to stejně nějak vyleze ven. Buď tím co sám řeknu, nějak mimoděk, nebo tím, že z podpalubí to způsobuje hádky.
24.11.2017 - 15:51 | Filtr
(Beran) Háňa*
Háňa by si chtěla popovídat, ale nerozumí tomu, co se má řešit :32:
"mít tu možnost necenzurovat svoje myšlenky a s úlevou si dopřát tu nádheru být naprosto uvolněná s někým blízkým"
Někdo je, kdo tu možnost nemá ? Proč ? Čím nebo jak o ni přišel ?
24.11.2017 - 15:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Aha, takže v tomto prípade patrím medzi tých ktorí všetko nepovedia, hlavne veci horšie z detstva, myslím že nie všetko má byť vypovedané, lebo napr. v partnerskom zväzku sa môže stať že potom je to achilová päta pri hádkach. Teda v tomto prípade robím cenzúru, neklamem ale ani nevypoviem všetko.
No divné je že určité veci som raz povedala cudzej žene na lavičke, ale myslím že to stretnutie malo byť, vypovedala aj ona čo nevedela povedať nikomu a ja tiež.
24.11.2017 - 15:27 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
O druhého ? Úplně asi nikomu.

Například štírovský, částečně vodní element se cítí bezpečnější, když pozná druhého do posledního šroubku, tak si to představuju. Když jsme u sdílení sebe, tak bez otevřenosti mi to není myslitelné. Když naopak zcenzuruju všechno, tak nepustím i to, co druhého opravdu zajímá a on se řídí odhadem a tím povrchem, který vidí i beze mne.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »