Strach usnout


09.03.2012 - 10:11
(Střelec) e.-l.-i
Strach usnout
Je to příběh mé klientky: Lukášek 8 let,má asi 2-3 roky problémy spát v pokojíčku, respektive spíše má problém usínat sám. Není to rozmazlenost, je to klučina samostatný, ale když dojde na večerní usínání - je to o velkých prosbách a i slzičkách v očích. Prostě ten strach je na něm vidět. A důvod?: teď naposledy mamince po ránu povídal jen tak mezi řečí, že u něho na posteli seděl kluk,na můj dotaz - co mu povídal, jak vypadal, věk - paní nedovedla odpovědět, protože byla tak vyděšená, že ji myšlenky začaly pracovat až později. Tohle nebyl první zážitek. Často říká že za televizí v době večerního šera na něj kouká muž v kápi. Oblek popsal. Tento muž v něm vyvolává strach. Prý má šeredný oči. To co paní synek vypraví ji děsí, věří tomu, snaží se s ním komunikovat co viděl, co se mu děje. Další co často vídá, jsou velcí pavouci. Prý je dost barvitě umí popsat. Lukášek není z těch dětí co neustále o tom mluví, aby chtěl na sebe strhnout pozornost. Spíš naopak, bude o tom všem mluvit, až když on chce. Někdy prý jde na něm vidět, že nechce o těch můrách ani přemýšlet natož mluvit.Maminka je velmi chápavá, vnímavá, s Lukáškem si o tom všem popovídala. Odizolovali (pokud to můžu takto říct) pokoj, proti špatným zonám, podle rady má v pokoji bibli. Prostě chytají se každé rady. Lukášek má asi dar vidět to co ostatní nevidí, podle povídání maminky si myslím, že i maminka má ten dar, ikdyž jen poskromnu. Ale popravdě, byla by ráda kdyby se toho oba zbavili a měli klid. Vím, že tu jsou tací, kteří se umí podívat na dálku zda u nich někdo nepřebývá. Dům je novostavba, ale bydlí nedaleko hřbitova. Jestli toto má vliv?!

Stránka: 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
09.03.2012 - 22:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jyotis
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Aha, děkuji :17:
09.03.2012 - 22:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Kavenka2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dava lasku, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano. Je spousta dusi ktere tu zustanou zasekle, protoze si treba neuvedomuji ze sou mrtvi, nebo se jim nechce nekoho opustit, nebo naopak je tu nekdo (treba i nevedome) drzi a podobne. Ale porad bychom meli zadat o pomoc pouze Boha, nebo andely. Lidi si tohle vzali za sve pravo, ale nikdo jim ho nedal. Je na svete nekolik jedincu, kteri toto mohou delat, ale ti to vedi od zacatku a je to jejich poslani. Pro ostatni je to stejne spatne, jako kdyz se daji na druhou stranu. Jak muze nekdo kazat o svobodne vuli, dobru a pomoci, kdyz odvadi duse mnohdy prave proti jejich vuli? :63:
Tim si kazdy jen pridelava karmu a ohrozuje i druhe. Tohle nikdy neexistovalo. Krome cirkevniho vymitani dabla :23: se nic takoveho nedelalo. To si zase jen vymyslel clovek v teto dobe, aby byl zajimavejsi. A navic. Zadny z tech co to dela, se ti uz nepochlubi s tim, ze sam ma problemy a ze dusi u nich pribyva samovolne aniz by chteli. O psychickych stavech a telesne kondici ani nemluvim. To vis ze se nikdo neprizna a naopak by mi to vyvraceli. Je to jejich vec. Ja vim co vim a tak vim proc bych to uz nikdy neudelal :76: :17: :17: :29:

PS. Zapomel sem jeste rict, ze nektere duse muzou plnit svuj ukol i po opusteni fyzickeho tela, kdyz treba odejdou predcasne, nebo vinou nekoho jineho, treba po nehode a tak a Buh jim rekne ze mohou zustat a pokracovat v plneni ukolu, nebo jim da i jiny. A co myslis ze je za pomoc, kdyz takovou dusi pak nekdo odesila pryc :25: :43:
09.03.2012 - 22:16 | Filtr
(Panna) Kavenka2 » dava lasku
tak to mám nad čím přemejšlet :63:...vím, že některé duše jsou tu schválně, samy od sebe, aby pomáhaly...ale myslela jsem si, že některé prostě nedokážou odejít do jejich dimenze, protože prostě mají strach, nebo nevědí, co je tam čeká...nebo umřeli tak rychle, že se s tím nestihli vubec srovnat...
Ale uvedu konkrétní příklad -moje babička po smrti nechtěla vubec opustit dům...a přitom byla strašně unavená, vyčerpaná a přesto lpěla na tom domě...až jí Elatka odvedla. dokonce musela na dvakrát. Do té doby byla v tom době taková těžká energie, nikdo tam nevydržel dlouho...a když se podařilo tohle, tak se dům uplně změnil, prosvětlil...Tak zrovna v tomhle případě si myslím, že bylo nutno duši odvést.
09.03.2012 - 22:10 | Filtr
(Panna) Kavenka2 » ardente
:15:...jo, taky myslím, že jedině ona pomůže, v tomhle případě.
09.03.2012 - 22:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Kavenka2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dava lasku, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj. Nemusis se bat, glim me nezajima. Ja jeho prispevky prehlizim porad, ale tentokrat, jako temer vzdy, mi bylo jasne, ze bude prvni kdo bude reagovat a vedel sem presne co napise. Kdyby aspon obcas napsal neco jinyho, tak na to kaslu, ale to je jedno vedle druhyho, porad stejny. A i ja sem ted jen clovek a vseho moc skodi. Jinak uz na nej nereaguju a rozhodne me nerozhazi...

Co se tyka tech dusi, tak s tebou bohuzel nemuzu souhlasit. Ja sam sem delal to same a duse sem odvadel, ale zjistil sem ze je to spatne. Ono to ma mnohdy totiz uplne opacny ucinek nez si lide preji a muze to nadelat pekne problemy, nehlede na karmicka pouta, ktera se tim muzou vytvorit. Na tohle opravdu muze pomoci jen modlitba k Bohu a prosba tak, jak sem psal. Ale je to kazdeho cesta a pokud na sebe nekdo vezme to riziko, ze tim muze vic ublizit nez pomoci, je to na nem. Ver, ze Buh dobre vi a vidi vsechny duse a bytosti a kdyby tu nemeli byt, nebo neplnili stejne ukoly, jako plnime my zivi, odvedl by je pryc sam. Opravdu to neni tak jednoducha vec, jak si kazdy mysli a tvrdi ze odvadeni dusi je spravne. Ten chlapec neni tak maly, aby nepochopil kdyz mu to nekdo vysvetli a rekne jak se ma pomodlit. umeji to daleko mensi deti a samy od sebe. Ja mam deti 3, takze vim co rikam. Jeho matka se muze modlit pro neho a tim ho muze ochranit, ale nikdo by nemel rozhodovat co je pro nej spravne a tim mu treba ohrozit jeho poslani a budoucnost. Ja to tady pisu takhle jednoduse, ale mohl bych to rozepsat na 5 stran a porad bych mel o cem psat. Takze doufam ze to takhle staci a jestli si z toho nekdo neco vezme nebo ne, to uz je vec jina a ja s tim nic nenadelam. Preju jen hodne stesti a spravny postup. :27: :74: :74: :74: :29:
09.03.2012 - 21:55 | Filtr
(Býk) Jyotis » Neferlin
ano.
Možná by ses mohla poradit tady, jestli by Ti nedali nějaký přiměřený kontakt.
http://www.csap-cz.eu/kontakty
09.03.2012 - 21:45 | Filtr
(Panna) Kavenka2 » dava lasku
Reaguji na všechny tvoje příspěvky dohromady - všechno, cos napsal je podle mě jádru pudla uplně nejblíž, ne-li přímo trefa do problému. Glimmer-mana si zkus nevšímat, i když člověka to štve, mě to taky štve, co tu píše a v tomhle případě to opravdu přehání.
S těmi dušemi by měl opravdu někdo promluvit, už tady zmiňovali Elatku a myslím, že ta jediná by opravdu pomohla-ze všech lidí, co znám.
Někdo ty duše musí odvést a pomoct jim, jinak tam budou pořád. Mě se sice nedávno podařilo ze sebe jednu setřást, fakt hnus, ale jelikož nemám zkušenosti s odváděním, tak tu někde bohužel bloudí dál. Elatka je dokáže odvést uplně pryč. Je mi toho chlapečka líto, mě stačilo, když jsem jako malá vídávala duši velkýho psa, u babičky v baráku, a nevěděla jsem, co s tím. Vidět chlapa v kápi tak :23:
Máš naprostou pravdu, že blízkost hřbitova může bejt dost problém, a i místo, kde dům stojí. Někdy ale duše přijde sama,když ví, že jí někdo vnímá, většinou proto, že potřebuje s něčím pomoct. Ten kluk je vidí a proto přišli za nim. Ale je malej na to, aby vyřešil jejich problém. Musej někoho kompetentního sehnat prostě, jinak to nevidim
09.03.2012 - 21:33 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » adelaida
ne,to fakt radši neměli :46:

četla jsem ji :74: ráda nahlížím do jiných světů..
09.03.2012 - 21:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jyotis
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kdo je Jungián? Něco od Junga? :3:
09.03.2012 - 21:25 | Filtr
(Váhy) adelaida » ohenvoblacich
Nemyslím si, že bychom si tu měli navzájem určovat diagnózy :4:
ale diskuze, která je pod tímto odkazem je moc zajímavá...stojí za přečtení :15:
09.03.2012 - 21:17 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Zornička
Ale prosím Tě..:6: :45: :74:

09.03.2012 - 20:51 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » ohenvoblacich
Ohníčku, ty si nie len krásna, dobrá, ale aj veľmi múdra :34: :17:
09.03.2012 - 20:47 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Zornička
Já dle autorových příspěvků,tipuju spíš tohle,bez urážky,neznám osobně,že..

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/w…
09.03.2012 - 20:42 | Filtr
(Kozoroh) duha 53
Většínou když se zjevuje postava duch v kápí nemá vidět obličej.Pokud sundavá kápí a je to upír tedy živá bytost která straší a umí i vcházet do snů,kluk je malí aby dokázal ovládat dění ve snech.Na tohle naplatí zaříkávání,bible a ostatní hovadinky.
09.03.2012 - 18:09 | Filtr
(Býk) Jyotis » Neferlin
já bych taky napřed zkusila tu přítomnost, modlitbu, pozitivní podněty, pak obvoďáka, psychologa, nejlépe Jungiána...
09.03.2012 - 17:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Jyotis
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No nevím, jít rovnou s dítětem k psychiatrovi... když už tak už psycholog...
psychiatr ho ještě nacpe nějakejma práškama :39: :14:
09.03.2012 - 16:53 | Filtr
(Panna) Rena9
http://harila.iprostor.cz/zajimavos…

Je to jedna z cest, kterou bych šla já, protože Hari dobře znám a vím, že dokáže pomoct. A pokud ne sama, umí i nasměrovat jak dál včetně lékařské pomoci :29:
09.03.2012 - 16:25 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Jyotis
Je to tak ..Ale niekedy stačí naozaj len citlivý prístup, zažatá slabučká lampa, pootvorené dvere, vytvoriť pre tie deti dojem, že tí blízki sú tu pri nich, aj ked sa v noci zobudia ..Ten "obraz" si totiž pamätajú najviac z toho polospánku, pred a po zobudení, často sa potom idú len vycikať , prípadne sa napije a pokračuje v spaní. Niektoré deti to "svetlo" potrebujú v akejkolvek podobe a aj ten najmenší lúč z tej nočnej lampy im to dokáže poskytnúť. Je potom rozdiel ked precitne v úplnej tme a sám, samozrejme pocit strachu a fantázia pracujú na plné obrátky :21:
alebo ked sa preberie a lampa svieti, dvere otvorené, mama nablízku .. :76:

Ten pocit kludu, bezpečia, žiadny televízor v izbe, žiadne rušivé elementy - zavesený Spiderman ani všelijaké balóny z jarmoku, žiadne jašenie pred spaním a nacpávanie sa sladkosťami - to je úplný zákaz

Zaujímavé, že všetky moderné ženské časopisy a weby sa zaoberajú tematikou zažatej lampy a napísalo sa o tom veľa bludov ako to škodí, pričom aj tá najslabšia tuším 5 Wattová :1: plní svoju úlohu otočená do kúta, nikomu nič neosvetluje ani neruší spánok, práve naopak !!
:74:
09.03.2012 - 16:04 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » dava lasku
:4:
Presne tak robí Nanny poriadok "když děti zlobí"
:44:
http://www.youtube.com/watch/…

:4: :61: :15: :21:
09.03.2012 - 14:47 | Filtr
(Býk) Jyotis » e.-l.-i
obyčejně tato jasnocitnost u dětí mizí s věkem. Ale dnešní děti jsou možná vnímavější.
Možná i ten psychiatr by byl rozumný a řekl by buďte u něj, omezte dráždivé podněty, dráždivé jídlo, choďte do přírody, za dva roky to přejde...
To ovšem neznamená, že situace v bytě bude jiná. Jen se panika změní v nejasná emoční pnutí, která považujeme za běžná, i když nepříjemná.
09.03.2012 - 14:42 | Filtr
(Rak) almas » e.-l.-i
Taky neco k Lukaskovi pridam,je to z meho detstvi.Kdyz byla moje babi cerstva vdova navstevovala pilne hrob dedy. Byl v prvni rade na cesticky okolo pomniku nasypala bile kaminky a vadilo ji,ze po nich lide chodi.
Jednou kdyz jsme se vraceli domu,tak u brany u stareho nahrobku uvidela rust nejaky ker.
Napadlo ji utrhnout par vetvicek,ze se zakoreni a ona je vysadi u dedova pomiku aby uz tudy nikdo neprosel.
Dala doma do sklenice s vodou.A jeste ten vecer jsme dostali navstevu.Babi s nekym mluvila a ptala se "osobo co tady delate"?

Proste po case se ukazalo,ze to byla navsteva od pani ktera byla pohrbena v tom hrobe u brany.Tak mne napadlo jestli nahodou ten kluk neco ze hrbitova neprinesl domu. :74: :63:
09.03.2012 - 14:36 | Filtr
(Vodnář) ciku » e.-l.-i
tak když bude mít otázky tak ať se zeptá já musim jít gruntovat
09.03.2012 - 14:28 | Filtr
(Střelec) e.-l.-i » e.-l.-i
Všem moc děkuji za rady, maminka už je na stránkách a čte si vaše odpovědi :74: :1:
09.03.2012 - 14:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Tulinka3
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dava lasku, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale tys to tak musela prozit. jinak by to nemelo smysl a dnes bys nebyla tam kde si ted. Nemela bys tyhle zkusenosti, vedomi a tak. Bud vdecna zes to mela prave tak, protoze to te dela tim kym jsi :12: :74: :74: :74: :62:
09.03.2012 - 14:24 | Filtr
(Lev) Tulinka3 » dava lasku
Vies co by som ja dala zato aby mi vedel niekto pomoct,ked som vyrastala.Musela som sama vsetkym prejst a som rada,ze uz vedia pomahat takym :17:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »