Pokec - vlákno o všem možném.


25.03.2022 - 20:25
(Blíženci) Lupi
Pokec - vlákno o všem možném.
Milé děti, zakládám nové vlákno.
Kláboste si tu o čem chcete, klidně se hádejte, ale! Svou zášť budete držet na uzdě.
Ne-li, mažu.
Žádné dehonestace, žádné ofuky, prosím.
specielně upozorňuju Znovču a Registrovanou a taky Boše. Vy tři dokážete brilantně rozesrat jakoukoli diskuzi a udělat z ní nechutný prejt - ale třeba mě příjemně překvapíte.
Všichni ostatní jsou vřele vítáni.
Sice si musím u každého přihlášení žádat o nové heslo, ale nebudu lenit. Hysterie a jedu je dost a dost tam venku.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 16 

Řazení:
23.01.2024 - 20:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Stran eura doufám v mentální blok, nebo obranu - zkrátka, když máte dost myslí, které něco chtějí/nechtějí, tak to projde/neprojde.
10.01.2024 - 10:29 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Ještě tu udělám ekonomické okénko... :27:
Jak prezident mluvil o euru v novoročním projevu, strhlo se několik debat a docela jsem zírala, jak někteří "odborníci" kopali za euro, že bychom jej měli přijat.
No, mě vstávalo všechno hrůzou.... :39: :28:
Rozhovor s L. Kovandou, pěkně to tam ekonomicky rozebírá pro ty, co tomu moc nerozumění, tak sdílím. Musíme dělat osvětu... :78:

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
10.01.2024 - 10:14 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Jo, rozumím, že máte na mysli migraci před válkou. Trochu jsem se rozepsala. Já to vnímám tak, že UA je prostě chudší země Evropy se "sovětskými zvyklostmi" typu oligarchie, větší korupce atd. co k tomu patří s na první pohled demokraticky zvolenou vládou a prezidentem (západní model). Takže pro obyčejné UA pak není problém sebrat saky paky a do střední Evropy, kde je to z jejich pohledu přijatelné - podobný jazyk, slovanská kultura a k nám to mají jen přes Slovensko, takže překonatelná vzdálenost apod.
Teď nevím, jestli někdy v minulosti byla tato oblast, ať už byla součástí jakéhokoliv větší celku, byla kdy ekonomicky nebo kulturně na dobré úrovni. Takže z toho vyvozuju, že to chce vývoj a čas. Z toho důvodu si myslím, že více mohli těžit z toho, že jsou sousedi Ruska - ropa, zemní plyn a že jsou obilnicí Evropy a obchodovat s ostatními státy Evropy nebo i přes moře. Ale ta vnitřní (i politická) situace je problém.
O Johnsonovi se v poslední době jako premiér zmiňoval Fico, myslím, i dřív jsem to někde zaslechla, ale už nevím kde.
08.01.2024 - 08:53 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Pochybuju, že budou na Ukrajině volby.....jo ale já nemluvila o těch, co prchli před válkou, ale o těch co prchli ještě před ní. To mi prostě podezřelé přišlo.
A to s tou skoro podepsanou mírovou smlouvou bude pravda, bylo to tuším v dubnu 22 v Istanbulu. Jestli Zelenského ukecal přímo Johnson nevím, ale že tam nějak narychlo dorazil, to jsem taky četla.
My tu taky máme spousty kluků, často s rodinami, tak si říkám, jak udělali dobře - jen aby je nezačali vláčet na frontu násilím i odsud.
07.01.2024 - 18:00 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Tak to jsem asi nepochopila. Já přednášku beru jinak, čistě informačně....
O astronomii, astrologii apod. bych v této přednášce fakt nic nečekala, jen na dané téma.
Já myslím, že na jeho projevu je pěkně vidět, že je silná Panna a přitom má Neptun u jižního Uzlu (duchovno).
07.01.2024 - 17:55 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Díky za odkaz, aspoň nějaké normální info.
Také jsem četla, že na UA mají být letos volby, tak jsem zvědavá, co se bude dít. ANo, hodně ukrajinců zdrhlo, taky se není čemu divit, kdo normální by šel do války. :39: Taky tu máme v sousedství poměrně mladé Ukrajince /kolem 40 let/, co normálně pracují a na žádnou frontu, co vím, tak nešli.
Já jsem už z asi 3 zdrojů slyšela nebo četla, že někdy na jaře 2022 už měli nachystanou mírovou smlouvu Putin i Zelenskyj, ale tehdejší premiér VB Johnson jim to zatrhl, že se má bojovat. :46:
06.01.2024 - 18:13 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Já tam taky nežila - říkám jen, co je vidět zvenčí. Jo to o těch Vánocích vím, však se letos chlubili. Taky pyjanista zakázal mírové rohovory či jakákoli jednání (to přímo prezidentským výnosem), opozici, její tisk a televize.....no, jejich věc. Obyčejní lidi to řeší nohama, jak vidno. Jestli jich tam zůstala půlka, tak je to hodně. Už před válkou měli úbytek 10 milionů lidí - a to teda mně moc nepřesvědčí o tom, že jim to tam pěkně šlape.
Mimochodem - tuhle jsem někde četla, že obilnice je to sice pořád, ale už tak nějak americká......tady máš solidní zdroj https://1url.cz/PuZVX A jak asi ta obnova bude vypadat, když se jedná o největší investiční společnost - to je vcelku nasnadě.
06.01.2024 - 17:43 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
No, já nevím, co si myslet o UA. Nežila jsem tam, neznám moc historické souvislosti, je to postsovětská země, která má k Rusku velmi blízko a mohla z toho těžit. To je můj názor. Navíc, když jsem slyšela, že je to obilnice Evropy. Pro mě je současný konflikt díky Západu a pokračování studené války USA x Rusko a UA se nechala zmanipulovat a oblbnout, že je Evropa spasí.
Poslední dobou mě překvapila zpráva (tedy pokud je pravdivá ještě z loňska), že Zelensky zavedl křesťanské vánoce jako u nás - typické je tam pravoslaví (vánoce slaví v lednu), pokud vím. Stejně jako zákaz používání ruského jazyka, kdy většina Ukrajinců mluvila rusky... :39:
Každá země má svůj vývoj, jen je mi opravdu líto těch obyčejných živořících lidí.
06.01.2024 - 16:04 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Ještě poznámka k Ukrajině: mně přišla podezřelá už v devadesátkách, protože jsem si říkala - je to divný, nová, sotva vylíhlá republika, to bylo radosti o samostatnosti - a co z ní zdrhá lidí! Dobrá - za prací, řekla jsem si, ještě to neumějí. Jenže poslední dobou mi dochází, že to fakt nemumějí - myslím spravovat vlastní stát. Vždyť se na to podívej.....možná měli být padesát let autonomní republikou RF, naučit se to a až teprve pak se trhnout. Jako Slovensko a my, žejo. To říkám proto, že jsem právě začala srovnávat Slovensko s Ukrajinou a nešlo mi to do hlavy, jak je to možné - a tam mi došlo, že Slováci zkrátka měli dost rozumu a dost času se to naučit. Ukrajinci byli celí hrr a rozbili si zákonitě rypák.
Co se obyčejných lidí týče - já v duchu žehnám každému tátovi s rodinou (všichni v jatečním věku, samozřejmě) které tu potkám - říkám si "dobřes udělal, synečku."
06.01.2024 - 15:51 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Jestli mírové, to fakt nevím, ale každopádně je to teda jízda, to ti řeknu: za dva roky, až odtama vyleze, budou se mnozí probírat z takové kocoviny, že budou blejt (obrazně i doopravdy) ještě hodně dlouho :4: Zas ovšem popojedem v duchovním vývoji. Jen aby to nedopadlo, jako když svého času popojelo Němeco, žejo.
S tím Algolem - to netuším, jak velký může mít vliv energie jakési vzdálené stálice na energie v naší soustavě? Koukám na to spíš skepticky, ale kdoví - je sice skoro 100 let daleko, zase je to kanibal.......Uran taky není žádné neviňátko....až vypadne z Býka, budu ráda, mně se tam hrubě nelíbí a jemu taky ne, dělá děsný brykule.
Za Šichtařovou dík, ale ani ji nepotřebuju k tomu, abych věděla, že jsme ze své samostatnosti rozdali víc, než je zdrávo a korunu bychom si měli nechat. Už i ČNB se vyjádřila v tomto směru. Tlaky jsou zdá se hodně silné, když to odpapouškoval i PePa, takže já spoléhám už jen na mentální odpor. No jen....on je vlastně stejně nejdůležitější.
06.01.2024 - 09:26 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Myslela jsem konec přednášky p. Váchy, což jsem ráda, že se líbilo.
Predpokladam, že toto zrovna přednáší na půdě VŠ, že má na to vyhrazeny určitý čas a ta diskuse nakonec je omezena. Takže očekávat, že bude kritizovat náš systém školství, je trochu mimo mísu. Navíc, jsem rada, že takoví jako on - biolog a zároveň jako duchovní působí na VŠ.
Já jsem na přednáškách vždy ocenila podobné přístupy některých přednášejících, to mi hodně dalo. Setkala jsem se některými z praxe, z toho čerpám pořád. A to není o systému a určitě není funkcni, ale o lidech.... :29:
05.01.2024 - 18:19 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Ano, myslím že zrovna M. Šichtařová má dobré komentáře, jsem ráda, že je slyšet.... V TV tak max. je vidět Ilona Švihlíková, ta mi taky přijde fajn. Ale jinak, co jsem slyšela chlapi, tak u nás mě nikdo takto svými názory neoslovil, jen snad si poslechnu i Lukáše Kovandu - myslím, že má ještě prostor se posouvat dál.
05.01.2024 - 18:13 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Já myslím, že ten konec stojí za to, i když je přednáška docela dlouhá.
V jednom svém rozhovoru, který jsem včera před spaním poslouchala, tak jsem zachytila, jak Marek Vácha popisuje rozdíl mezi Čechem a Moravákem (mám podobnou zkušenost, tak mě to přijde vtipné a velmi trefné):
Na dědině na Moravě přijde "p. Novák" s tím, že se mu zjevila Panenka Maria. Čecháček řekne: to nemůže být možné, to je nesmysl. Moravák: co chtěla??? :27:
05.01.2024 - 17:59 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
Na první dobrou mě napadá, že nyní je Neptun ve svém znamení Ryb, to je více lidské - mírové smýšlení... Vždycky je absolutně jiný horoskop, jiné postavení planet, takže nikdy to nemůže být stejné.
05.01.2024 - 17:28 | Filtr
(Střelec) verka96 » aktigram
Pokud jsem dobře pochopila váš příspěvek, tak právě závěr přednášky je podobné, co zde popisujete. Ale nechci vnucovat, jen si připomenout temnou část historie Evropy, co a jak se zvrhlo a kde byly kořeny - v dobrém úmyslu vytvořit "lepšího" člověka. A znovu připomenout, ze kterých národů tyto myšlenky vzešly... A dnešek....
A jsem ráda, že na konci mluví o lékařské etice - ctít rozhodnutí radícího se, tedy nerozhodovat za toho dotyčného člověka, ale nabídnout možnosti, které jsou...
05.01.2024 - 09:08 | Filtr
(Rak) aktigram » verka96
Som prekvapená z tej prednášky, teda skončila som to skôr lebo som to nevladala pozerať. Podľa mňa je to typický príklad dnešného vzdelavania. Dodať im ešte viac predstavu že sú nadstav nad človekom, vieme že ešte nikdy žiaden titul neurobil zo zlého človeka človeka dobrého. Poznáme vzdelaných vrahov aj masových, poznáme tyranov a plno zlodejov.
Naša minulá vláda bola toho dôkazom - množstvo titulov kúpených za peniaze a to všetko podporil niekto vysoko vzdelaný.
Takže ak by sa niekedy samočinne učinilo niečo také že ostane len to najzdravšie jadro, boli by sme zrejme veľmi prekvapený.
Pre mňa už darwinizmus je otázka, nikdy som ho neprijala. V detstve som bola zrejme ovplyvnená, no potom v dospelosti ked som bola mimo cirkev som si prešla vlastným peklom a ešte viac sa uistila v tom rozpore s Darwinom.
Tiež každý človek ma veľkú potrebu sa vyvyšovať nad ostatných. Tam proti černochom v Afrike, u násk cig..om, my proti Madarom či Poliakom, Bratislavčania proti dedinčanom ale aj proti iným mestám - neviem prečo je to tak, ale toto by sme mali stopnuť - u nás je vidieť že ti bratislavčania sú najviac vymleti.
Takže za mňa hrozná prednaška.
04.01.2024 - 20:23 | Filtr
(Lev) Gryphon » endymion
Eh...ten Q nesmysl prosím radši už ne. Pak už je jen krůček k Adenochromu, duté zemi, umělém Měsíci a alobalovým čepicím...
Shodneme se, že žijeme v zajímavých časech, kdy kolektivní Západ ustupuje ze svých pozic a objevuje se konečně alternativa. Je to dlouhodobý proces a rozhodně ještě není po všem. Astrologicky, můžeme většinu světových probíhajících změn vidět v budoucím synchronním vstupu transsaturnských planet do nových znamení: Pluta do Vodnáře, Urana do Blíženců a Neptuna do Berana. Tyto planety budou navíc dlouhodobě propojeny dvěma sextily a trigonem, takže nás čeká opravdu hodně zajímavá a převratná doba. Kdo pracuje s malými transneptuny, ten už to má černé na bílém: Haumea vstoupila do Štíra a Sedna je přesně mezi koncem Býka a začátkem Blíženců.
04.01.2024 - 19:46 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
ještě jsem našla dnešní komentář M. Šichtařové k přijetí eura, no má moc dobré názory... :27:
Naštěstí jsem slyšela v rádiu, že premiér odmítl přijetí eura, což je dobrá zpráva.

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
04.01.2024 - 19:24 | Filtr
(Střelec) verka96 » Lupi
No, naštěstí se u nás neválčí, to jo... Ale jak vidět, UA to odnese.
Navíc, teprve půjde Uran přes stálici Algol, to je hodně negativní stálice - hlava medúzy Gorgony. Dívala jsem se, že na konci ledna bude Uran zase direktní.
04.01.2024 - 18:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » verka96
Říkám to pořád - lajt verze. Ale dobrý, ne? Možná jsme fakt popojeli.
04.01.2024 - 10:45 | Filtr
(Střelec) verka96 » verka96
Ještě bych připomněla, co dělal Uran v Býku před cca 80 lety (Uran projde zvěrokruhem za 84 let) - 2. světová válka - ničení lidských životů, ničení majetku, pokusy na lidech (eugenika) a o ekonomice ani nemluvě. Zničená střední Evropa po všech směrech...
Velmi se mi líbila přednáška Marka O. Váchy o eugenice - kovid a podobnost čistě náhodná???? :39: Aneb občas se musí lidstvo na Zemi trochu zredukovat.

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
04.01.2024 - 10:15 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Co se týče dopravy a problémů na dráze, mám dojem, jestli v tom nemá více prsty Merkur, kdy byl v podobnou dobu taktéž stacionární. S Jupiterem se tak trošku překrývaly, Merkur asi o 1 den později. Máte to vysledované ohledně retro Merkura a jeho obratu pohybu direktně?

Jinak, když jsme u retrogradit, mám dojem ze sledování, že největší škodu na majetku, životech a ekonomice páchá Uran v Býku při retrograditě. Při minulé retrograditě - konec r. 2021 a začátek r. 2022 se vyhrožovalo povinném očkováním proti kovi.... a státní zaměstnanci jako zdravotní sestry, vojáci apod. museli ustát velmi vygradovaný tlak. Taktéž proti tomu stávkovali u ministerstva vnitra... bez výsledku.
A nyní jde o ekonomickou situaci, česká ekonomika je v recesi - už druhé čtvrtletí po sobě je pokles hrubého HDP - zejména to způsobuje vysoká inflace, která sice v průběhu r. 2023 klesá, ale pořád je nejvyšší v Evropě.
Navíc, novoroční projev prezidenta ČR a v něm zmiňované potencionální přijetí Eura - tj. ekonomická katastrofa. Dále zvyšování regulované složky cen energií, zvýšení povinných odvodů atd.
Ještě přidávám komentář Markéty Šichtařové... KAM TO SPĚJEME????

https://www.youtube.com/watch/…

Jediná pozitivní ekonomická zpráva je, že před koncem r. 2023 centrální banka snížila po téměř 2 letech vysokou základní úrokovou sazbu, sice jen 0,25%, ale je to první impuls a další snížení se v tomto roce očekává.... To vše v souvislosti s očekáváným dalším snižováním inflace. Ale vláda k tomu dostatečně dále přispívá... Uvidíme.
YouTube
03.01.2024 - 08:49 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Také Merkur zase nabírá direktni směr, takže se věci budou hýbat vpřed. I když narozdil od Jupiteru byl kratší dobu retro a taky bývá r. častěji...
K začátku pracovního týdne po svátcích jsou ty rozjezdy šílené... ?
19.12.2023 - 14:53 | Filtr
(Střelec) verka96 » MIKULAS
Ještě bych doplnila astrologa R. Stříbrného. Pracuje pořád s horoskopem Československa z r. 1918,tedy rok zemního Koně s měsícem Vepře. Myslím, že s asc. v Blížencich nebo Strelci. Už to někde zmiňoval.
Sleduji jeho předpovědi dlouho, v počasí i celkovou situaci docela trefně vystihuje. Na letošek má být vlhká zima, střídání teplých a chladných dnů, riziko povodní. Kombinace Saturnu a Neptunu.
19.12.2023 - 13:13 | Filtr
(Střelec) endymion
Jak se centrální banky G7 zhroutily VŠECHNY najednou... Protože dolar byl vázán na saúdskou ropu, centrální banky G7 (Bank of Japan) vytiskly svou vlastní místní měnu (dluhopisy), aby získaly dolary (dluhopisy amerického ministerstva financí) v hodnotě 1,1 t. To nejen posílilo ostatní měny G7 tím, že držely dolarové dluhopisy (protože ostatní měny G7 nebyly vázány na saúdskou ropu), ale nyní mohlo americké ministerstvo financí vytvořit schéma podvojného účetnictví (vytvoříte aktivum, dluhopis. Pak jste vytvořili závazek, vklad), To umožnilo americkému ministerstvu financí (prostřednictvím Blackrock-Vanguard atd. atd.) získat levná zahraniční aktiva chudých zemí a denominovat je v dolarech, což vytvořilo obrovský akciový trh, Nyní mohly všechny ostatní měny v rámci G7 udělat totéž, pokud držely dolarový carry trade v rozvaze své centrální banky, Systém eura pak mohl nafouknout Ponziho aktiva, Nezapomeňte, že měny G7 by bez dolarové vazby na saúdskou ropu nebyly ničím. Sazba Fed funds je stále 5,5 % pro ostatní centrální banky G7, které drží dolary. A aby se místní měny G7 nezhroutily proti silnějšímu dolaru a aby potlačily výnosy dluhopisů proti rostoucím dolarovým úrokovým sazbám, Centrální banky G7 tiskly jako šílené (vlastní měnu). O.K. Nyní odstraňte saúdskou vazbu ropy na dolar, ke které došlo 5. prosince 2023 během Putinovy návštěvy SAE/S.A. Pamatujete si, jak Centrální banky G7 tiskly své lokální měny, aby získaly dolarové dluhopisy?

A udržet úrokové sazby na nízké úrovni? Navázání dolaru na ostatní centrální banky G7, které jim umožnilo nafouknout finanční aktiva také prostřednictvím jenu, eura, libry atd. atd. Nyní, když Arabové zrušili vazbu na dolar, jaká je hodnota jenu, eura, libry atd. atd. a jim odpovídajících finančních aktiv? NULA! Jakou hodnotu má dolar při 5,5% úrokové sazbě pro země G7, které drží dolary, na něž již není vázána ropa? NULA! Kdyby G7 zrušila dolarový carry trade, a protože G7 už nechce platit 5,5% úrok za dolar, který už nemá ropnou měnovou kotvu, A protože nyní jsou jeny, libry a eurová finanční aktiva bez saúdské vazby na ropu bezcenná, myslíte si, že by Federální rezervní systém chtěl odkupovat své vlastní bezcenné dolary (od G7) za 5,5% úrokovou sazbu, když jejich dolar už nemá saúdskou vazbu na ropu??? NE! Vítejte všichni ve finančním kolapsu. A Bank of Japan si může "načechrávat" svou bilanci, jak chce, žádnou ropu nedostane. A stejně vyletí do vzduchu!
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »