Astropředpověď na rok 2019


01.01.2019 - 10:23
(Kozoroh) Bosch
Astropředpověď na rok 2019
Přibližování saturnu k plutónovi v kozorohu..konec liberální demokracie, další utužování totalitních nedemokratických systémů.
Uran v býku..krize hodnot, ekonomická krize v druhé půlce roku.
Někdo něco optimističtějšího?

Příspěvky: Všechny | Bosch

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
04.01.2019 - 19:27 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » endymion
s těmi domy je to velmi divoká kompilace..až konspirace :4:
04.01.2019 - 18:14 | Filtr
(Rak) RainMan22 » Bosch
Bohužel je to tak, ale zavinili jsme si to sami. Myslím, že je potřeba najít hlavní téma problému a to řešit. A pak postupně další a další.
04.01.2019 - 17:14 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
Dík za celou tu přehlídku ekonomiky.
To je škoda!!
04.01.2019 - 10:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Iteza
Myslím že bychom měli přejít na monarchii. Jelikož monarchie představovala ve svém základu určité hodnoty jejichž opakem je naše současné zastoupení.
Začínám tak trochu tomu scíplému koni v průchodu lucerny přicházet na chuť myslím že ta socha je trefná ale viset by měla na hradě.

Dobrý rozhovor s Aňou Geislerovou
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/…
04.01.2019 - 10:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
Pokud se máme srovnávat se zeměmi jako albánie nebo bělorusko pak se máme dobře.
Možná i ve srovnání s brazílií bychom dopadli celkem dobře i když Bolsonaro hned po zvolení nechal volnou ruku kácení pralesů. Ovšem kdybychom měli nějaké pralesy my už by dávno zmizely a nebylo by co kácet, podobně jako voda veolia kterou si nejsme schopni natočit z vlastních kohoutků sami a s kúrovcem si taky nevíme rady takže plníme evropu levným dřevem abychom si pak koupili drahý nábytek z rakouska nebo ikei.
Že nemáme srovnatelnou životní úroveň se západem se dalo možná i trochu čekat, ale že budeme zaostávat i za zeměmi V4..?
https://faei.cz/rust-ceske-ekonomik…
Jenže navíc i oživení visegrádské spolupráce po vypuknutí migrační krize je bohužel založeno jen na společném strachu z migrace a předsudcích vůči západu EU.
Slabá inovační schopnost, provázanost výkonu ekonomiky s úzkým segmentem trhu (autoprůmysl prakticky jedné německé firmy táhne ekonomiku celé země !) podkopávání podnikatelského prostředí středních firem, prakticky neexistující malý a menší střední zemědělský sektor, neschopnost smysluplně využít dotační systém eu, investice do školství věda výzkum vzdělávání mizivé a tady je to asi nejhorší protože inteligence národa je to jediné co nás může spasit v rámci jinak celkem geopoliticky dobře položeného státu.
Nemluvě o chybějících reformách důchodového systému..hybridních projektech jako "hedvábná stezka" a stavba jaderných bloků ruskou loby čímž nás soudruzi chtějí poslat na samé dno do dluhové pasti na další desetiletí neboť tyhle tunely pro kamarády má financovat stát.
Naprosto chybějící koncepce co dále a jak z toho ven. Za vše může kalousek ale ten vedl právě politiku rozpočtových úspor na rozdíl od zadlužování v době hospodářského růstu.
No a dokud nám povládne prezident alkoholik s rozpadem osobnosti, slovák (nic proti cizincům ale neměli bychom si už začít vládnout sami?) oligarcha co si nahrabal podivně z našich majetků evidentně hájící jen svoje obchodní zájmy, lidé jako mynář nejedlý ondráček filip okamura to je okolnost která už vůbec nikam nevede. Z toho se česko jenom tak snadno nevzpamatuje.
Né že by obecná ekonomika byla měřítkem štěstí, ale od ní se odvíjí uspokojování všech potřeb včetně studia zdraví rodiny bydlení životního prostředí..
Tak po svém zvolení zeman mluvil o prioritách mezi nimi byly hlavně cesty, situace na D1 katarstofa jejíž řešení je v nedohlednu, cesta na ostravu se hned po dokončení zvlnila jezdí se tam 80 a nikdo netuší co dále kdo zaplatí kdo opraví..a cesty obecně jako v osmdesátých. Kromě toho že vzdělání nezmínil vůbec tak asi vyhovuje že češi jsou už jen montéři a ti zdatnější opouštějí loď za lepším do zahraničí. Podobně jako ukrainci anebo rumuni.
Kdo na to má koupí dětem občanství ve švýcarsku (češství anebo slovenství smrdí??) nechá děti studovat v anglii a tito lidé mají tu drzost žít v přepychu z práce a daní "normálních lidí". To lze označit za pokročilou demenci celého národa že si tohle nechá líbit. Jsme na tom velmi špatně a není žádné světlo na konci tunelu.
04.01.2019 - 08:33 | Filtr
(Panna) Wiké » Bosch
Tak to má Sobotka plus. I tak je to moc.

To jo, to jsme tu v otroctví, ale neplatí to jen pro naši republiku.
Asi je to jinde lepší, kde je větší koeficient štěstí, ale i tam jsou různé lživé výtvory.
Vidíš naši republiku a život v ní tak černě?
03.01.2019 - 23:33 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
myslím že pouhá pozvánka většinou nestačí
musí se něco nabídnout
a kde nic není ani čert nebere
jinak řečeno z hovna bič neupleteš
a když se vyjádřím k pozici čechů, tak to jsou právě ti co mají pocit že oni by měli práskat tím bičem přičemž z jejich pohledu práskají údajně nezaslouženě jiní
tak to je imho celá podstata zdejší mizérie
za hranicí naší vlasti se o nás jinak neuvažuje než o levné pracovní síle
nemáme už co jiného nabídnout
předpověď na r.2019 je jíst nadále drobky ze stolu dokud padají
a není to v dané situaci zas málo může být mnohem hůř
03.01.2019 - 23:24 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Nevím kde se v tobě bere ta potřeba vykládat mi co se ti na mně nelíbí ale konverzovat o názorech a postojích lze jistě i bez toho než se jen svézt do osobní roviny.
Tak v tom případě ti k tomu vést neosobní a přesto věcný dialog něco chybí což ti nemám záměr doplňovat. Když k někomu přijdeš na návštěvu tak mu hned vykládáš jak to má doma blbý a jak bys tam nechtěla být jako součást hovoru?
Myslím že si mně s někým pleteš a projektuješ si do mně svoji představu abys stylem ad hominem, obracením pozornosti k osobě nikoli pointě názoru, nemusela o věci přemýšlet. Protože to je nejpohodlnější a nejčastější způsob jak shodit nepohodlnou myšlenku ze stolu. Moje realita je širší než mé názory, ale nevidím důvod proč bych do ní měl nechat nahlížet kdekoho s kým se bavím po internetu aniž by byl schopen věcné reakce.
To je velmi povrchní něco takového očekávat.
03.01.2019 - 22:50 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Je mi líto, ale pokud s někým hovoříš, vstupujete si vzájemně do svých realit.
Nebo jak jinak bys to chtěl realizovat??
Mazat nemusíš, už na tebe nebudu reagovat.....ani agovat.
03.01.2019 - 21:18 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Wiké
co je to za paranoidní přirovnání s rokem 68?
v nato jsme už od r 1999
tak kohopak bychom tak si mohli pozývat?
apropo díky sobotkovi je (prozatím) zastropovaný odchod do důchodů na 65 roce, jinak babiš prosazoval strop pohyblivý závislý na demografii a úmrtnosti což by pro současné zrozence znamenalo 75 a více.
v ekonomickém otroctví už vězíme až po uši i díky těm co tam teďka sedí
svobodu máme už jen v tom myslet si co chceme ale pokud nám zbyl nějaký zdravý rozum a nefantazírujeme pak je zřejmé že jsme opravdovou svobodu vyměnili za chytré mobily a velké tv obrazovky
tak a teď už jen najít toho viníka
introspekce holt nikdy nebyla naše silná stránka
03.01.2019 - 20:00 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » :):):)
určování počasí z hvězd je názorný příklad materiální úrovně uvažování
vypovídá to o tom že daná osoba nemá ani ponětí o tom jak astrologie vůbec funguje
03.01.2019 - 19:56 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
moje realita neodpovídá tomu o čem hovoříš ty
kromě toho že ti do ní vůbec nic není
to je pro tebe tak těžké diskutovat aniž by ses musela navážet do konverzačního protějšku?
tohle na mně nezkoušej ty
mmch téma a směr zde určuju já i když se ti to nemusí líbit
tak už to v moderovaných diskusích chodí
takže se mně nepokoušel moderovat v mé vlastní diskusi
pokud nemáš nic nového k tématu tak zde netroluj neb nic neříkající příspěvky mažu
03.01.2019 - 19:11 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Ne.
03.01.2019 - 19:10 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Neříkám, že říkáš, že skutečnost je pěkná děvka.....říkám, že já to říkám.
Ano, je možné, že tvoje realita absolutně neodpovídá tomu, o čem hovoříš....pak ovšem těžko odhadovat. Já osobně první, co předpokládám v diskuzi je to, že člověk/čice dělá to, co říká a říká to, co si myslí.
Vím o tom, samozřejmě, že je i jiný způsob komunikace - ale do toho já se pouštět nebudu.
Mmch tohle na mně nezkoušej: "budeme se spolu bavit, ale jen o tom, o čem chci já"
03.01.2019 - 17:33 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
stýská se ti?
03.01.2019 - 17:32 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Aha, a my jsme si kdypak nažili demokratickou společnost?
Ráčila připomenout.
03.01.2019 - 17:30 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lupi
Neříkám že skutečnost je děvka, ale že astrologie je děvka.
A tvoji skutečnost já nehodnotím.
Myslím si že slušností je k realitě druhých se nevyjadřovat.
Pokud neumíš jinak než nablít.
Obzvláště když o mojí realitě nevíš vůbec nic.
Ty realito.
03.01.2019 - 17:17 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Tak jasně že jo....a já taky :75:
03.01.2019 - 17:14 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Byl, pamatuju to - ale až v tom pozdním, chcípajícím. A předtím chvilečku v šedesátkách.
03.01.2019 - 17:12 | Filtr
(Blíženci) Lupi » Bosch
Každý výklad není "o unii", ale o postojích - už dokonce i vědecky se přece dokázalo, že pozorovatel tvoří realitu.
Skutečnost je pěkná děvka......ta tvoje se mi nelíbí, pročež ji nehodlám pozorovat, ani provozovat :37: ale přeju ti s ní hodně štěstí.
03.01.2019 - 16:30 | Filtr
(Rak) RainMan22
Tady je předpověď I-ching - počítaná z pozic planet :

Saturn solár: Kozoroh 4°37’

Výklad KOZOROH : hex24 linka5 numer.1
Znamení návratu k základům

doporučení: hex29 linka5 numer.18
Znamení velkého problému, se kterým nelze nic dělat. Pouze
čekat. Hexagram se pojí s Neptunem a jeho mocí.
Numerologicky 18 u vrcholu značí užívejme si přátel, ostatní nechme být.


Uran solár : Býk 0°23’

Výklad BÝK : hex38 linka1 numer.43
Štěstí je při nás. Naše ztráty budou nahrazeny a hrozivé okolnosti nijak neublíží.

doporučení: hex48 linka1 numer 22
Situace však neponese plody.
To, co považujeme za důležitý zdroj začíná být ohroženo.
Nic nepodceňujme. Mohlo by se nám to vymstít.
Numerologické číslo 22 naznačuje najít správnou cestu a získat nad situací moc.
03.01.2019 - 11:00 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
Já to vnímám obdobně. Popravdě mě ani ty předpovědi by nebavilo dělat. Bez ohledu na to, zda jde, nebo nejde do toho skutečně vidět. A to jak v životě společnosti, tak jednotlivce.
Ale porovnávat současné žití jedince a jeho cestu s tím, co je v radixu vidět, hledat, zda to tam skutečně dokážu najít, to mne baví. Pochopitelně někdy i aplikovat to naopak a pak být konfrontován pohledem dotyčného. To je v podstatě důvod, proč se astrologii věnuji. I co od ní vyžaduji. Pohybovat se na poli předpokladů, ale ne danosti.
03.01.2019 - 10:30 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
přesně tak :4:
03.01.2019 - 10:26 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
každý se s něčím identifikuje
to je princip jáství
kdyby byla astrologie objektivní pak by mohla být i vědou
ale že není...
a symboly jsou mnohoznačné a ke každému promlouvají jinak dle individuálního naturelu
musíme zkoumat kromě výpovědi astrologa i jeho radix a radix jeho prababičky
a nejlépe zohlednit i to jestli neměla ploché nohy
což je nesmysl
tudíž měřítkem pro správnost astrologie je jen to zda způsobila nárůst pleroma
ne-li, nemá pak pro nás žádný význam
astrologii nelze od duchovních sil oddělit
v dnešní materialistické době nedává tedy astrologie žádné plausibilní výsledky neboť je jen mrtvou částí něčeho mnohem většího co nevidíme
odpreparovali jsme ji od božské podstaty

někteří astrologové si již budují "renomé" na tom že se jim podařilo odhadnout zda bude brexit a dokazují tím že astrologie funguje
přitom dodnes nikdo netuší zda brexit vůbec bude
před r.2012 věděla celá esoterická obec co nastane jaké to bude kataklysma
kde je jim konec?

"Řeč se mluví a voda teče."
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »