Jak najít ztracenou sebedůvěru


23.02.2018 - 09:32
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Jak najít ztracenou sebedůvěru
Co dělat, když zjistíte, že jste věřili něčemu, co možná ani neexistovalo? že jste několikrát úplně ignorovali vlastní hranice, kvůli tomu, že někoho milujete.
Jak se vyrovnat s hořkostí a zoufalstvím, které přijdou poté, co jste doufali a milovali a ten druhý jen bral a bral a vy jste zapomínali na sebe, na to, co potřebujete a co chcete, protože jste si mysleli, že to je láska (jak hloupé).
Kde hledat ty ztracené kousky sebe sama, to, co z vás po tom všem zbylo? Kde hledat naději, když se cítíte jak kus použitého hadru?
:9:

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
24.02.2018 - 12:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Věrni sami sobě, Ty vlastníku!:44:
24.02.2018 - 09:26 | Filtr
(Beran) Háňa*
V první řadě bych se přestala litovat a vidět viníky toho, že já jsem hadr, v druhých.
Prostě bych si "řekl": "No, byl jsem vůl, tak co už".
Naději ? Na co naději ? Že potkáš zase to samé a pojedeš druhé kolo toho samého ?
Ne, raději se dej nejdřív dohromady, protože to by byl jen další úplně stejný kruh.
24.02.2018 - 00:26 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
Věrni vlasti !
23.02.2018 - 22:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, to seš hodnej...jen jsem to myslela trochu jinak :4:
Aneb - věrni zůstanem :5:
23.02.2018 - 22:20 | Filtr
(Býk) player » Kiyoko
:15:

Protože to je nejvíc. V podstatě by takhle měla civilizace fungovat. I v rodinách. Taťko , skoč si dneska za Eulálií , páč až děti usnou , já skočim problafnout Josku odvedle , on byl dneska děsně smutnej , protože mu chcípla koza. :75:
23.02.2018 - 21:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buh je tlak
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tohle je dobré, to zní dobře. Vlastně mi teď došlo, že já mám tendenci tělo tak nějak ignorovat, jsem často v citech nebo v hlavě, ale v těle :63:
Jo,jo, díky :15:
23.02.2018 - 21:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Zvláštní...něco velmi podobného, tedy to, že bych se nejradši vydala na cestu a šla a byla bych jen já a příroda, mě napadlo dnes ve vlaku, intuitivně. Že by to mohlo být ono. Nevím, kam bych šla, ale ta cesta, jak píšeš, by mi pomohla, to cítím.
23.02.2018 - 21:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Daisybunch, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Děkuju vám všem za moudré rady a povzbuzení. :17:
23.02.2018 - 21:14 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
opustit znamená změnu, být opouštěn cestu
:15: :74:
23.02.2018 - 20:01 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
Však v pohodě, napsala jsi to hned v prvním řádku, že je to individuální a každý to máme jinak.
A jinak toto mi bylo řečeno spektrem mužů i žen. 99% názorů takto znělo. Já si naopak v situaci, kterou popisuješ, nedokázal říc: Proč zrovna mně se to stalo? A jak mi mohla takto ublížit?
Měl jsem tam: Stalo se jiným, tak "konečně" došlo i na mě! Tak ať už to mám za sebou!
A protože jsm stál i na opačné straně, vím (za sebe), že rozejít se s někým (být iniciátor) je často mnohem těžší, než být opouštěn. Opouštěný je sice postaven nenadále před hotovou věc, ale nemusí dělat to rozhodnutí a ten krok, kterým vědomě ublíží. S tímto vědomím jsem tedy nedokázal ani v takové chvíli přemýšlet, jak mi mohla tak ublížit. Spíše jsem si uvědomil, jak to asi nebylo ideální, ba naopak těžké, když musela to rozhodnutí učinit a ukončit to. Jistě, nějaké drobné ublížení bylo, ale i v něm jsem našel, že to nebyly naše, ale jen moje zklamané představy.

Ale jak správně píšeš, to jsou ty individuality. Možná i výjimky (úchylky) potvrzující pravidlo.
23.02.2018 - 19:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
V podstatě, aniž bych se dočetla k Tvému příspěvku, píšu obdobně výše Buddhovi. Je to individuální, souhlasím.

Nemyslím, že muži a ženy reagují na tyto situace stejně. Já odlišnost pohlaví vnímám i v reakcích. Takže pokud tento návod řekl někdo Tobě, coby muži, pak věřím, že mohlo jít o ženu, nebo o někoho s povýšeným ženským principem. Tohle je ženský pohled na věc, nikoli mužský.
23.02.2018 - 19:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buddha/2
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kiyoko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vůbec ne, to mě špatně vnímáš. Já jsem se svými bývalými muži v přátelském kontaktu - nemyslím, že by se cítili v mé přítomnosti poníženě.

Já jen vím, že v té první fázi prostě nelze dělat skoro nic. Člověk je v emocích. V té druhé, po určitém zklidnění, může zvolit cokoli, co je pro něj snesitelné od formy po obsah - záleží na vnitřním nastavení. Můžeš vztek klidně přeskočit a začít rovnou sebereflexí - je to individuální.
Já jsem nabídla jen variantu, protože vím, jak tyto fáze probíhají a co je účinné a nejmíň bolí. Zakladatelka vlákna píše o sebedůvěře a o jejím hledání, reaguju na ní - nepopisuju vlastní zkušenost.

Já mám sebedůvěru v sobě, vím o ní, takže jí hledat nemusím. Znám se. Vím, kde mám přesah a jaké jsou moje hodnoty.

Nepíšu jí ani o teplákách ani o ušmudlaný zástěře, ženy jsou krásné bytosti, a já je touhle optikou nevnímám. Popisuju změnu formy, ty vlasy a oblečení je jen usnadnění představy - ale může to být cokoli, co ji obohatí ve vnějším obrazu.

To má následně vliv na to vnitřní v nás v rámci hramonie k vnějšímu světu. Ač se to může zdát, nepopisuju ženu z lajfčasopisů. Ukazuju cestu v rámci srozumitelnosti. To, co si tam kdo dosadí, to je věc individuální. Vycházím ze světa žen a jejich emocí.
23.02.2018 - 17:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » nebešťanka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jsi moudrá a souhlasim s tebou.Krásná otázka je,jestli jsem připraven na to,že se po mě nic nechce ,odpověd nevim,vesmír se mě nikdy neptal,nebo jsem mu nerozuměl.Myslim,že ty víš,co je intuice,vnímám ji podobně.Docela se před tebou stydim a to myslim vážně,ale stejně ti děkuju.
23.02.2018 - 17:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Petr204
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele nebešťanka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A pokud by tou odpovědí bylo, že se po Tobě nechce vůbec nic? Že nemusíš vůbec nic? Jsi na tuto verzi připraven?

Intuice - zajímavé, to se tu řešilo i v jiné diskuzi. Intuicí chápu tu část svého projevu, kdy něco neplánovaně udělám (řeknu, napíšu, někam jdu) a časem následuje "aha" efekt. Jedno zda osobní, či ostatních. Něco jako předchozí reakce na budoucí události.

(Jinak "mít" vztah: Toto chápu jinak. Vztah je něco, co člověka překračuje. Něco, čeho jsi součástí. To nemůžeš mít. S tím se maximálně můžeš ztotožnit.)
23.02.2018 - 16:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » nebešťanka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Petr204, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jak chápu ego?Zatim se k němu nechci vyjadřovat,pořádně jsem ho ještě nepochopil,jen vim,že to ego vytváří iluze a zbavit se ega není jednoduchý.Ego pořád něco chce a přitom vše odsuzuje.Pořád zjištuju,jak mě ego klamalo a klame pořád,třeba intuice.U každého se projevuje jinak a je těžký ji rozeznat,ale ze svý zkušenosti vim,že spousta lidí říká intuici tomu,co vlastně je pouze reakce mozku na již zažité.Vlastně to intuice ani není.Snažim se přijít na to,proč tady na světě vůbec jsem,co tu mám dělat a proč.Možná kvůli tomu nemám ani vztah,protože už mě nezajímá,kdo vyhraje zlato,protože za týden to bude stejně jedno.Nebaví mě řešit,co vařit k obědu apod.zajímá mě pouze zjistit,co ode mě vesmír(bůh)chce.
23.02.2018 - 16:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61:

Radši si pospěš...
23.02.2018 - 16:39 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
bože, doufám že ne piktogramama :41:
23.02.2018 - 16:36 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » .
Už vím, co chci v životě dokázat: Obtesat Himaláje! :75:
23.02.2018 - 16:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Sosna zvlčelý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Slovní obrat, opravdu jen obrat, protože těch cest je ve skutečnosti takové množství, že bys musel obtesat Himaláje a stejně by to nestačilo. :4:
23.02.2018 - 16:25 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » .
Tesat? Tak dlouhé?

Kdyby se psal Otta s jedním "t", hned by to bylo o pět korun levnější. :4:
23.02.2018 - 16:18 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kiyoko
Toto je velmi zvláštní, popisuješ vlastně to, co mi řekl každý. Třeba jinak, ale v podstatě totožné 3 fáze.
Nevím, jestli beru schody po dvou, ale já ten druhý schod (fázi) vynechávám. Nebo to chodí nějak nevědomě kolem mě a rozplyne se to částečně v prvním a částečně ve třetím kroku, aniž bych to postřehl. Prostě se s tím umím poprat jinak, nebo jsem si našel zkratku (prát se nepotřebuji, zvláště se sebou ne).
Možná ale nejsem jen schopen racionálního uvažování obecně (nepřipadám si tak) a když není co (do čeho :71:) nakopnout, tak se kopanec odloží i s nápřahem. :4:
23.02.2018 - 16:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jasně, věcně, srozumitelně. Univerzální návod na štěstí, to by chtělo tesat. :15:
23.02.2018 - 15:52 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Sosna zvlčelý
Perfektní :15:, zvlášť poslední odstavec je "obsahově nabitý" (promiň, trochu blbý výraz, ale momentálně mě lepší nenapadl :6:)
23.02.2018 - 15:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Petr204
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
gratulace.
člověk se musí ztratit (a přiznat si to a nebojovat s tím) aby začal nacházet.

život je jízda, jen u toho člověk nesmí dupat na brzdu.
mám na mysli brzdu, které ty říkáš ego.

ale auťák bez brzd, to přece taky nejde, žejo?

brzdy se jen musej umět používat, stejně jako plyn.

a mistrem volantu se člověk nestane přes noc
to dám rozum.
23.02.2018 - 15:46 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Kiyoko
Tedy s Tebou bych se nechtěl rozejít, protože tím by se ze mě stal největší bastard alfakvadrantu :23: :4:.

Cesta je to primitivnější, ale rady tohoto typu jsou asi nejčastější (že by nějaká statistická souvislost? :20:). Hele, já to považuju víceméně za únikový východ - řešení bych v tom nehledal ani ve snu.

A už úplně mi tu chybí otázka "čím jsem k tomu přispěla" nebo "proč se to stalo" - myslím ve smyslu sebereflexe. Najít vinu u druhého je sice nejpohodlnější a nejrychlejší cesta, ale před dalším průšvihem (bastardem :21:) neochrání :3:, protože takhle získaná sebedůvěra stojí na vodě.

Přijde mi mimo mísu nechat si po rozchodu udělat novou hlavu, koupit si nové hadříky jen "abych mu ukázala". Proč jí to TEĎ připadá důležité, když předtím chodila doma rozcuchaná ve vytahaných teplákách a ušmudlané zástěře ? :32: :4:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »