Vztah - zamilovanost, lekce/krize ... JAK POZNAT KDY JÍT DÁL A KDY SKONČIT


19.07.2016 - 13:14
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pokojný Bojovník, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Vztah - zamilovanost, lekce/krize ... JAK POZNAT KDY JÍT DÁL A KDY SKONČIT
Ahoj všichni,znáte ten "stav" kdy jste ve vztahu, nejprve prožíváte zamilovanost, poznávání se, pak přijdou neshody/rozdíly ve vnímání/prožívání... pak se vyjasní, zase neshody, učíte se, rostete, děláte kompromisy, bojujete ale po čase si začnete uvědomovat, že vlastně nevíte jak dál?Ten stav, kdy nevíte co říká srdce a co hlava? Ničí Vás to, ale když překonáte další neshodu, uleví se Vám a posílí Vás to.Nicméně se to opakuje přiliš často, párkrát do týdne, do měsíce.Už už chcete utéct, ale jakoby něco ve Vás pořád chtělo zůstat/trápit se, růst, bojovat.Lze se k tomu vyjádřit nějak obecně? Bez ohledu na věkový rozdíl, předchozí zkušenosti (rozvod, děti...) ?Děkuju moc

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
11.09.2016 - 14:43 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Amenti
Mně třeba přijde hodně zajímavé, jak pořád zdůrazňuješ to, že máš hodně mužské energie. Proč to tak je? Dělá to na mě dojem, jako bys popírala ženu v sobě (a ještě na to byla pyšná). Jasně, že astrologicky to tak opravdu je, ale je dobře se snažit to kompenzovat (třeba ti to zrovna doplňuje ten tvůj partner).
11.09.2016 - 14:30 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
Ta skromnost Tě šlechtí :15: :4:
11.09.2016 - 14:27 | Filtr
(Býk) player » Amenti
Jo , souhlas. Tudíž ta rovnice je ale jasná.

Mnoho svobody - méně očekávání. Prostě , za mé mnoholeté zkušenosti - já už od druhého pohlaví jediné , co očekávám , je právě to pohlaví. :4:
11.09.2016 - 12:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Obecně tedy si myslím, že se vyjádřit nedá, neboť každý jsme zde originál.Ovšem asi bude dost lidí, jak tady jsem pročetla, kteří toto, co popisuješ, velice dobře znají.Bude jich hodně i mimo tuto diskuzi.Já se v tom tedy hodně poznávám.
Jinak na věku opravdu nezáleží, spíše jde o pochopení, že nastal ten čas odchodu a ego se brání a vede si dialog s duší.To je totiž i jistá pohodlnost, na něco si zvykneme(hlavně dlouhodobé vztahy), něco budujeme a přece to nenecháme :4:...Zpětně vidím, že jsem setrvávala hodně dlouho, desetiletí...byly v tom děti. Poté(protože jsem dostatečně v předchozí lekci nepochopila) :4:, jsem se zaháčkovala opět do vztahu, kdy se mně vše zopakovalo :3: a ještě s návdavkem :4:.Nevím, jak dalece je určeno shůry, že to bude tak a tak dlouho..., ale prostě si myslím, že dokud tam není to nastavení konce, tak to ze vztahu nepustí.Měla jsem třeba i podaný rozvod a pak ho stáhla...to je samozřejmě na dlouho :3:...U druhého vážného dlouholetého vztahu jsem se rozcházela na třikrát..., nebylo to pro mě jednoduché, i ve svých letech,bylo mně akorát 49.Sama jsem se koukala na sebe jako pozorovatel a nechápala, co dělám a proč to nejde a probrečela spousty nocí, i po rozchodu, bylo to opravdu ošklivé, to finále.Takže já si nedovolím již někoho soudit, že dělá to, či ono a jiný by byl dávno pryč.
Dalo mi to opravdu hodně do dalšího života.Získala jsem mnoho zkušeností a teď i čas si vše porovnat, vidím své chyby.Dnes vím, jak dalece ubírá energii takový vztah,vím i co to dokáže se zdravím, neboť jsem prošla kdysi i onkoléčbou.
Radit si nedovolím, jen pokud je ta perioda dohadů takto častá,osobně bych v tom již nebyla, boj vyčerpává a dnes už vím, že "bojovat" již nikdy nebudu.Už nejsem ani závislá na vztahu k muži.Láska není závislost.A to mi to trvalo takových let, než jsem na to přišla :61:...
11.09.2016 - 10:55 | Filtr
(Váhy) Amenti » player
Kdyz te nekdo opravdu miluje,tak ti tu svobodu da! S tim,ze ty toho samozrejme nevyuzijes,kdyz si toho cloveka vazis a milujes ho. Chces ,aby ten druhy taky dychal. Protoze jakmile je v kazdym vztahu urcita svazanost,tak to stejne dlouho nevydrzi. Vzdyt koho by bavilo byt neci majetek,mit na sobe nekoho zavesenyho. Kdyz ja nejdu,ty nejdes taky. To neni svoboda a tenhle stav musi kazdyho jednou zadusit. Svoboda je krasna vec a je dobre,ze ji mame. A kdyz mame vedle sebe cloveka,ktery nam ji dava,tak mame vubec velke stesti!
11.09.2016 - 10:41 | Filtr
(Váhy) Amenti » Mici Angóra
V tomhle se omlouvam,moje pojeti casu je trosku zkreslujici,protoze jsem muzske povahy,tak az tolik cas neresim. Pro me je par dni,abych to upresnila +- tri mesice. S tim,ze jsme se s dotycnym znali uz z drivejska. Jen jako pratele.
10.09.2016 - 16:08 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Amenti
A to dítě bylo neplánovaný? Jinak si to nedokážu vysvětlit, když vám to už od začátku neklape (viz níže-bylo to hezký, ale jen pár dní). :14:
10.09.2016 - 11:48 | Filtr
(Býk) player » Amenti
Ono - dnes se toho od mužů (ale ani od žen) moc očekávat nedá. Máme svobodu až příliš velkou a až příliš jsme se do ní zamilovali.

Akorát se tážu sám sebe , zda je to dobře nebo špatně. Zatím nevím.
10.09.2016 - 07:51 | Filtr
(Váhy) Amenti » player
Ano, přesně o čem píšeš, už tam chybí úcta. Mám dvě děti starší holčičku 8 let a 16.měsíčního syna a teď respektive ještě třetí dítě..jeho. Ale tím ho samozřejmě nechci urážet! Každý jsme úplně někde jinde. Partnera bych si samozřejmě vážila,jenže tam spousta ale, za který si ho prostě vážit nemůžu, spíš naopak. Několikrát mě zklamal v dost zásadních věcech.
Ale je to samozřejmě i mojí chybou, jelikož jsem očekávala víc a myslela jsem si, že člověk kterej mě "miluje" mi nebude schopen vědomě ublížit.
Nakonec je to tak, že velkej kluk je uraženej, že se malou holčičkou, který tolik věřil, nechal takhle oblbnout a srazit na kolena. A né a né ji to odpustit. Laicky řečeno, nesnesu to, že jsem opět zklamala já sama sebe a opět si vybrala špatného partnera. Jenže teď zpětně vím, že to je proto, abych už konečně otevřela oči a začala si vážit a milovat sama sebe. Nikdo jiný to za mě neudělá! Takže je na čase jít dál a děkuji těm ,co mi ve zdárném odloučení se ,drží pěsti.

Jen je to teda horší o to, že holčička se ne a ne pustit.
09.09.2016 - 14:09 | Filtr
(Býk) player » Freja
Kdyby tomu tak nebylo , čistě z fyzického hlediska , by byly nejharmoničtější páry pětatřicítek s devatenáctiletými hochy. Protože když ta pipi dozraje do krásy , tak by byl optimální výkonnostní stroj na orgasmy.

Jenže protože sex trvá chvilku a pak se nějak musí žít , tak úcta v páru má asi přednost před fyzickým hlediskem.

Mám sestřenku na zajíčky. Ta prostě nikdy neměla staršího chlapa , oni si ti mláďata zvyknou , když jim furt za něco nadává , což se děje paralelně. Ale když se na to podívám okem z nadhledu , celej život chudá , v dluzích , pořád jak na gumě - rozcházení , scházení...Itálie.

09.09.2016 - 13:56 | Filtr
(Štír) Freja » player
Jo aha...a to jako platí plošně?
09.09.2016 - 13:51 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Freja
Přece na obou stranách :3:. Když už dojde na hádku, znamená to, že úcta je (minimálně pro tu chvíli) v ... háji :4:. Hádku beru jako "hluché" prosazování dvou názorů, narozdíl od diskuze, kde se hledá nějaké řešení.

Diskuzí pochopitelně nemyslím obvyklé "musíme si promluvit", které obyčejně znamená "no počkej, já ti to vytmavím :47:"
09.09.2016 - 13:21 | Filtr
(Býk) player » Freja
No logicky její, ne? Ona velkej kluk má doma jeho , malou holku. Takže mužský princip tam u něj logicky chybí (mimochodem dneska sehnat opravdovýho chlapa v tý počítačový generaci , to snad aby se člověk raděj někam odstěhoval) a ona by ho dodávala vcelku v pohodě , ale jedině tehdy , kdyby si ho vážila , coby osobnosti. Takže kdyby on byl třeba o 10 let starší a i když baba , tak něco uměl , minimálně se postarat , tak budiž.
09.09.2016 - 13:18 | Filtr
(Štír) Freja » player
úcta koho ke komu? :25:
09.09.2016 - 13:06 | Filtr
(Býk) player » Amenti
Po hádce jsi obohacen maximálně novou zkušeností , že jsi zbytečně vyčerpal energii. Na světě jedinej , kdo tě přehádá je tvůj učitel ve škole , nebo dříve tomu tak aspoň bylo. Nikdo jiný.


Jistě , ten věkový rozdíl hraje v tomhle případě proti vám. Protože on je malá holčička a ty jsi velkej kluk. Fungovalo by to asi obráceně.

Randit se zajíčkem je v podstatě pro ženu velmi fajn. Ale co znám případy , tak prostě do času...chybí úcta.
09.09.2016 - 12:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Amenti
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Parfumgirl, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja tiež... :79: :79: :79:
09.09.2016 - 11:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Amenti
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pokojný Bojovník, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Wau, přeji hodně sil :)
08.09.2016 - 21:47 | Filtr
(Váhy) Amenti
Presne to je to,co se ted momentalne tyka me,az me ten nazev chytl za srdce. Muzu rict,ze to stejne prozivam,ale uplne presne do puntiku. Partner ma zenskou energii a ja muzskou. Ze zacatku byl nas vztah nadherny,ale mzsim rict,ze opravdu jen par dni. Pak uz se to vezlo tyden co tyden na ruznych otackach. Bohuzel u nas hraje velkou roli i vekovy rozdil. "Pritel" je o sedm let mladsi a ja jako starsi to pocituji. Dnes vim,jsme spolu uz druhym rokem a mame spolu 16.mesicniho syna,ze s nim uz zit nechci. Tyto neschody stale trvaji a vim,ze to lepsi nebude. A kdyz uz si clovek mysli,ze je po dalsi hadce obohacen,nekde jinde,posunuty vys,tak pri dalsi hadce to je jeste horsi a vic me to stahuje dolu. No,je toho hodne,co bych jeste chtela napsat,ale bylo by to na roman. Kazdopadne radeji zustanu sama nez tohle. A jak se rika: "Lepsi bolest s koncem nez bolest bez konce".
03.08.2016 - 21:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
vztah jak ho popisujes neznam

bud miluju a vse co spolecne prozivame me nabiji

anebo nemiluju a pak to skutecne nema smysl lamat a snazit se dal

momentalne jsem v tom druhem typu.. ale tak nejak pohodlnost a vek me drzi v tom zustavat

nechce se mi stehovat, nechce se mi hledat nekoho jineho, az se vlastne dostavam do stejneho bodu jako ty

ze nevim jak dal :8:
01.08.2016 - 00:34 | Filtr
(Panna) Jaňajs » Freja
No prosím. :39: A ty se mi řehníš. :47: :2: :3: :3:
31.07.2016 - 23:26 | Filtr
(Štír) Freja » Jaňajs
:4: :17: :79:
31.07.2016 - 23:22 | Filtr
(Panna) Jaňajs
Nejhorší vztah je když přinde zamilovanost. Človík je jak tupec a jen blbě civí. Myslí na toho druhého. Juj, ale jak přijde to prozření po dvou měsících, tak je zase fajne. Je to divný stav toto vše , ale je to tak. Hošku, já se dostala do také pasti a jsem ráda, že mi mozkovna blikla a řekla " Dívče, prrr! " Zamilovanost není láska. Ne a ne a ne. To je jen bláznivá chemié. Láska je podivná. Ta přichází po krůčkách aniž to člověk vnímá. :63: Ale najednou to poznáš. Po roce. Po dvou... Mno, a já ju poznala. Konečněěě! Sic je to rok, co se máme, ale je to stále inteznivnější a milejší a vřelejší a srdečnější a bum. :74: A to je chudák o sedm let mladší než moje Já. Jak jsem poudala kdysi, že bych se nikdá nevdala znova, tož tého chlapiska bych si aj vzala. To je prostě LÁSKA. A já díky tam nahoru, že mi dal konečně věděti, že ještě JSEM! Zamilovanost je mrcha a pozor na ni hm? To není Láska. :74: A kamaráde, li cítíš, že chceš utéci , tož prchej na sto honů!!! To co cítíš, to je správný směr hm? Není dobré býti s druhým za účelem chemie či zamilovanosti! Je to marný, je to marný, je to marný. :29: A moc zbytečné! Škoda času tady hm? Ptáš se jak poznat , kdy jít dál? To poznáš fakt sám. Věř mi! A asi jsi to poznal. Hurá do života! :3:
25.07.2016 - 22:43 | Filtr
(Štír) Freja » Petr9
:15: :17:
25.07.2016 - 21:43 | Filtr
(Býk) Petr9
ale jakoby něco ve Vás pořád chtělo zůstat/trápit se, růst, bojovat.
===

člověk asi nejdříve musí zjistit, ... "co" tam vlastně chce vůbec zůstat a trápit se a bojovat ... a někdy to prostě trvá.
jako lidi jsme plní různého ... kdovíčeho ... od :76: ... přes :21: ... a přes :27: ... až po :23: ... až opět po :21:

něco za to stojí, něco nestojí vůbec za nic :14: ... některé cesty vedou Říma, nekteré nevedou vůbec nikam :71: :14: - a někdy je smysluplnější holt přiznat porážku a jít dál, než zůstat (pokorně) na místě a nakonec nesmyslně zdechnout :/

good luck!
tahle rozhodnutí bolí ... ale budou vždycky jen a jen tvoje :15:
25.07.2016 - 21:05 | Filtr
(Hadoken) ži.va
"Lze se k tomu vyjádřit nějak obecně? Bez ohledu na věkový rozdíl, předchozí zkušenosti (rozvod, děti...) ?"


NE. Nejedná se o návod na používání pračky. :3:

ale pokud chceš něco velmi obecně... co jsem tak vypozorovala - lidi dělaj, co je baví, tzn. že i setrvávání ve vztahu znamená, že tam dotyčné/ho něco baví (i když o tom nemusí vědět).

pozn. někoho baví, že něco "musí", protože kdyby najednou nemusel, tak neví, pro co by měl žít - jedna z variant lidského nastavení.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »